Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 18. maj, 2010 14:51

Hr. Drejer skrev:Hvorfor vil i af med Aquilani?
Jeg har overhovedet ikke noget imod Aquilani og tror faktisk, at han kan blive en virkelig god spiller. Når jeg sælger ham i mit forslag, så handler det KUN om økonomi.

Jeg forudsætter jo, at Ballack (der er transferfri) bliver hentet. Således kan man generere nogle midler til aflønninger/andre transfers/afbetaling af gæld. Når Ballack er færdig om to år, så er vores nyindkøbte super-talent Shelvey forhåbentligt klar.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 18. maj, 2010 16:21

Du siger Hicks og Gillett for alvor vil stille sig i et dårligt lys hvis vi igen ikke får alle transferpengene til at købe spillere for. Det mener jeg nu allerede de gjorde via deres virke på Cayman øerne, der, sådan som jeg har forstået det, har lånt penge til Liverpool, hvorved de simpelthen suger penge ud af os. Selvom de samtidig er klubbens ejere.
I mine øjne kan de ikke synke dybere, og jeg ville ikke være overrasket over hvad end de nu ville kunne finde på. Derimod ville det overraske mig hvis vi rent faktisk fik lov til at reinvestere vores spillersalg.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 18. maj, 2010 16:36

AJ skrev:Du siger Hicks og Gillett for alvor vil stille sig i et dårligt lys hvis vi igen ikke får alle transferpengene til at købe spillere for. Det mener jeg nu allerede de gjorde via deres virke på Cayman øerne, der, sådan som jeg har forstået det, har lånt penge til Liverpool, hvorved de simpelthen suger penge ud af os. Selvom de samtidig er klubbens ejere.
I mine øjne kan de ikke synke dybere, og jeg ville ikke være overrasket over hvad end de nu ville kunne finde på. Derimod ville det overraske mig hvis vi rent faktisk fik lov til at reinvestere vores spillersalg.
Jeg er lidt usikker på, hvem det er du henvender dig til. Er det Nah?

Jeg er helt enig med dig i, at vi næppe får lov at re-investere alle de penge vi måtte få ind ved spillersalg.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 18. maj, 2010 17:16

Nej, det var Niels K, kan jeg nu se.

Problemet er jo, som det bliver skrevet ikke kun økonomien, men også den øvrige (mangel på) tiltrækningskraft, i og med vi spiller Europa-League 3. kvalifikationsrunde og ikke Champions League.

Jeg tror det var Milos Krasic der udtalte noget i stil med "nej, jeg har større ambitioner end det" som reaktion på spørgsmålet om hvorvidt han var interesseret i et skifte til Liverpool.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » tirsdag, 18. maj, 2010 19:16

Hvis vi kunne hente Alexis Sanchez ville jeg være glad. Han har noget speed og teknik som vi virkelig godt kunne bruge.
Udinese klarede sig i øvrigt skidt i serie A i denne sæson, så han har ikke udsigt til europæisk bold medmindre han skifter.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

henrik1
Indlæg: 2179
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:56
Geografisk sted: Alt for langt fra jackass
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af henrik1 » tirsdag, 18. maj, 2010 19:42

Jeg slår et slag for Filipe Luis. Han er venstreback i Deportivo La Coruna, og har også været udtaget for Brasilien. Han har udover en skade været en stabil og udmærket back, samt en af Deportivos vigtigste spillere. Desværre har han været skadet en del lige denne sæson. Udover Deportivo har han også repræsenteret Ajax og Real Madrid, sidstnævnte blev det kun til optrædener på B-holdet, fær Deportivo var smarte og fangede ham. Han sammenlignes med Daniel Alves, dvs en spiller med både offensive og defensive kvaliteter. Han kom desuden på årets hold i la liga som venstreback. Han er dog ikke et superkendt navn, og jeg tror faktisk ikke han er udtaget til VM grundet sin skade. Dette holder prisen nede. Han er derudover født 1985 og derfor ikke så gammel. Jeg synes han er værd at holde øje med. Insua kan agere reserve, og vi kan sælge Aurelio. Eller omvendt. Det gør nok ikke den store forskel i længden. På den måde har vi en spiller på plads. Sælges Mascherano kunne jeg som nævnt før godt tænke mig vi solgte ham til Inter (Barca køber ikke både ham og Fabregas). Her kan vi bede om Cambiasso eller Muntari (eller begge) i bytte. Så har vi de to pladser på plads. Såfremt det er nogle penge at handle for skal den "store spiller" i år være en angriber eller en wing (helst en af hver). Det er alfa og omega at vi får mindst en wing af aller øverste skuffe.

Til jer der ikke kender Filipe Luis er her lidt vurderinger af ham:

http://www.svenskafans.com/spanien/depo ... ayer=12231

http://en.wikipedia.org/wiki/Filipe_Lu%C3%ADs_Kasmirski

http://soccernet.espn.go.com/columns/st ... ds&cc=5739

Og nej jeg spiller stadig ikke championship manager eller noget andet, så det er ikke derfra jeg kender ham.

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » tirsdag, 18. maj, 2010 20:13

Filipe får også et klart plus herfra. Han er vild, dog sandsynligvis voldsom dyr
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » tirsdag, 18. maj, 2010 21:03

AJ skrev:Nej, det var Niels K, kan jeg nu se.

Problemet er jo, som det bliver skrevet ikke kun økonomien, men også den øvrige (mangel på) tiltrækningskraft, i og med vi spiller Europa-League 3. kvalifikationsrunde og ikke Champions League.

Jeg tror det var Milos Krasic der udtalte noget i stil med "nej, jeg har større ambitioner end det" som reaktion på spørgsmålet om hvorvidt han var interesseret i et skifte til Liverpool.
Det var måske også forkert formuleret, da de heller ikke kan falde lavere i agtelse hos mig, men Purslow har været ude og forsikre om, at penge fra spillersalg skal bruges på nye spillere, og ham den nye gut, der skal sælge os, sagde noget af det samme. Det vil da bare være ubærligt, hvis det ikke bliver tilfældet, og i så fald giver det meget lille mening at sidde og gætte på, hvad vi får ind, og hvad vi kan bruge, hvis vi skal forholde os til at x-antal mio. £ af spillersalgene skal nedbringe gæld - hvem ved, hvor meget det så bliver ?
Jeg forholder mig til udsagnet om, at indtægter fra spillersalg kan bruges til spillerkøb, indtil det modsatte er bevist ihvertfald.

@ Hr. Drejer: Johnson glemmer du, han kan vel godt være en del af rygradden efterhånden. Du har heller ikke 2 gode spillere som Insua og Sotos nævnt nogle steder.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. maj, 2010 08:24

henrik1 skrev:Jeg slår et slag for Filipe Luis. Han er venstreback i Deportivo La Coruna, og har også været udtaget for Brasilien. Han har udover en skade været en stabil og udmærket back, samt en af Deportivos vigtigste spillere. Desværre har han været skadet en del lige denne sæson. Udover Deportivo har han også repræsenteret Ajax og Real Madrid, sidstnævnte blev det kun til optrædener på B-holdet, fær Deportivo var smarte og fangede ham. Han sammenlignes med Daniel Alves, dvs en spiller med både offensive og defensive kvaliteter. Han kom desuden på årets hold i la liga som venstreback. Han er dog ikke et superkendt navn, og jeg tror faktisk ikke han er udtaget til VM grundet sin skade. Dette holder prisen nede. Han er derudover født 1985 og derfor ikke så gammel. Jeg synes han er værd at holde øje med. Insua kan agere reserve, og vi kan sælge Aurelio. Eller omvendt. Det gør nok ikke den store forskel i længden. På den måde har vi en spiller på plads. Sælges Mascherano kunne jeg som nævnt før godt tænke mig vi solgte ham til Inter (Barca køber ikke både ham og Fabregas). Her kan vi bede om Cambiasso eller Muntari (eller begge) i bytte. Så har vi de to pladser på plads. Såfremt det er nogle penge at handle for skal den "store spiller" i år være en angriber eller en wing (helst en af hver). Det er alfa og omega at vi får mindst en wing af aller øverste skuffe.

Til jer der ikke kender Filipe Luis er her lidt vurderinger af ham:

http://www.svenskafans.com/spanien/depo ... ayer=12231

http://en.wikipedia.org/wiki/Filipe_Lu%C3%ADs_Kasmirski

http://soccernet.espn.go.com/columns/st ... ds&cc=5739

Og nej jeg spiller stadig ikke championship manager eller noget andet, så det er ikke derfra jeg kender ham.
Filipe Luis har helt sikkert gjort det godt, hvor han har haft stor andel i Depotivos ganske fine sæson. Jeg er ved at gennemgå mit personlige 'sæsonens hold' hvor han har fået en del plusser i min bog.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » onsdag, 19. maj, 2010 09:41

Dog er der vel ingen tvivl om, at det bliver Ashley Cole på vesntre back ;) ?

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 19. maj, 2010 09:43

AJ skrev:Dog er der vel ingen tvivl om, at det bliver Ashley Cole på vesntre back ;) ?
Det har du vel ret i ;)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. maj, 2010 09:54

AJ skrev:Dog er der vel ingen tvivl om, at det bliver Ashley Cole på vesntre back ;) ?
Balague skriver iøvrigt, at Benitez' agent er blevet kontaktet et par gange af Inter og også af Milan, og han overvejer det kraftigt, da INGEN I LFC vil give ham garantier for, at pengene frembragt ved spillersalg automatisk går til spillerkøb:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=24682&zone=1

Hvis det er tilfældet, så taler vi nærmest kun om at bytte spillere + Bosman spillere, og pengene fra Dossena + Voronin ser Rafa nok ikke meget til. Vi må håbe på en kommende sæson uden de store skader til de bærende spillere, ellers bliver den nok ikke meget bedre end denne.

Spillere, der kunne indgå i en byttehandel, og som andre klubber kunne være meget interesserede i: Skrtel, Riera, Babel og Yossi

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » onsdag, 19. maj, 2010 12:41

Liverpool are preparing a double swoop for Manchester City's Stephen Ireland and Chelsea's Joe Cole. The Anfield club are confident they have sufficient funds to finance both fees, and hope to persuade Cole to take a lower wage.
Full story: Footylatest.com

Dette kunne være interessant. ;) :headbang:
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Anden_bay

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Anden_bay » onsdag, 19. maj, 2010 12:48

Og den fine Stevie er vidst også på en charmeoffensiv for at få joe til Liverpool

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... with-messi

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 19. maj, 2010 12:53

Anden_bay skrev:Og den fine Stevie er vidst også på en charmeoffensiv for at få joe til Liverpool

http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... with-messi
Cole kunne være super at få, og Stevie er måske lige manden til at overtale ham ?

Besvar