Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hald » mandag, 03. maj, 2010 21:40

Hekkem skrev:Kuranyi har helt sikker gjort det godt, men bryder mig nu mere om Mario Gomez, hvis vi skal have en tysk boksspiller.

I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, hvor få penge Bayern München har brugt på spillerindkøb for at få bragt deres hold op i verdenseliten. Der kan vi nu godt lære lidt, når pengene i Liverpool ikke er så store som konkurrenternes.
Det ville helt sikkert være klasse, men uden at jeg kender hans kontraktlige forhold, så går jeg ud fra, at han vil være uopnåelig for os pga prisen. Gav Bayern ikke 30 mio euro for ham sidste sommer?

Rigtigt, at BM ikke har brugt så store summer som visse andre, men de har da også brugt penge, synes jeg. Udover Gomez, har de også brugt mange penge på bla. Ribery og Robben.

Hvis man skal tro den her: http://www.transfermarkt.de/de/fc-bayer ... in_27.html , så har de brugt 75 mio euro i den her sæson. I 07/08 brugte de 85 mio euro, men brugte så ingen i 08/09. Det er dog en pæn slat.

Og så har de jo altid haft fordelen af at være så dominerende i tysk fodbold, at de 'får' mange spillere gratis. Og uden at jeg ved noget om lønningerne i bundesligaen, så er jeg ikke i tvivl om, at Bayern München er klart lønførende, hvilket vel også spiller ind, når nu mange vælger dem.

Men ellers enig i, at det er godt gået af Bayern!
Senest rettet af Hald mandag, 03. maj, 2010 21:53, rettet i alt 1 gang.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 03. maj, 2010 21:53

Hald skrev:@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Godt spottet Hald, det er korrekt.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 03. maj, 2010 21:57

Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Han er i mine øjne slet ikke PL materiale. Der er alt for meget stjernenykker over ham og han er ikke en holdspiller som yder max for sit hold. Alt for egocentrisk.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » mandag, 03. maj, 2010 22:27

Emmy skrev:
Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Han er i mine øjne slet ikke PL materiale. Der er alt for meget stjernenykker over ham og han er ikke en holdspiller som yder max for sit hold. Alt for egocentrisk.
Bryder mig heller ikke om ham. Det handler om at vi skal have nogle ordentlige signings den her sommer, som med garanti kan sikre holdet stabilitet og masser af dejlig og offensiv fodbold...

Kunne være awesome hvis vi kunne få vrikket gomez ud af hænderne på bayern, som nok højst sandsynligt ikke vil kunne lade sig gøre.. så en silva, arda, wilson og måske clichy (er han god nok..?)
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Hald
Indlæg: 1009
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:16
Geografisk sted: Løgstør

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hald » mandag, 03. maj, 2010 23:01

Liverdrengen skrev:
Emmy skrev:
Hald skrev:Jeg håber på Kuranyi! Han har spillet en stor sæson i Schalke, og skal man tro den her artikel, så vil han formentlig videre til sommer, når han er kontraktfri; http://www.bold.dk/nyt/Kuranyi-faerdig-i-Schalke

Jeg troede egentlig, at han var noget ældre, men han er kun lige blevet 28.

@ Liverdrengen og Nikand. Jeg er ret sikker på I er fuldstændig enige, men at I misforstår hinanden fordi Nikand glemte et 'ikke' i sit første indlæg i diskussionen om Aguero vs. Forlan?
Han er i mine øjne slet ikke PL materiale. Der er alt for meget stjernenykker over ham og han er ikke en holdspiller som yder max for sit hold. Alt for egocentrisk.
Bryder mig heller ikke om ham. Det handler om at vi skal have nogle ordentlige signings den her sommer, som med garanti kan sikre holdet stabilitet og masser af dejlig og offensiv fodbold...

Kunne være awesome hvis vi kunne få vrikket gomez ud af hænderne på bayern, som nok højst sandsynligt ikke vil kunne lade sig gøre.. så en silva, arda, wilson og måske clichy (er han god nok..?)
Jeg kender ikke nok til hans personlighed til at kommentere den, men han har begået 18 mål og 8 assists i den her sæson i bundesligaen, og hvis han kan fås gratis, så siger jeg altså ja tak, selv om han måske ikke knokler så meget. Hvis bare han putter den i kassen ofte nok, så skal han nok blive tilgivet ;)

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » mandag, 03. maj, 2010 23:27

Hald skrev:
Hekkem skrev:Kuranyi har helt sikker gjort det godt, men bryder mig nu mere om Mario Gomez, hvis vi skal have en tysk boksspiller.

I øvrigt er det bemærkelsesværdigt, hvor få penge Bayern München har brugt på spillerindkøb for at få bragt deres hold op i verdenseliten. Der kan vi nu godt lære lidt, når pengene i Liverpool ikke er så store som konkurrenternes.
Det ville helt sikkert være klasse, men uden at jeg kender hans kontraktlige forhold, så går jeg ud fra, at han vil være uopnåelig for os pga prisen. Gav Bayern ikke 30 mio euro for ham sidste sommer?

Rigtigt, at BM ikke har brugt så store summer som visse andre, men de har da også brugt penge, synes jeg. Udover Gomez, har de også brugt mange penge på bla. Ribery og Robben.

Hvis man skal tro den her: http://www.transfermarkt.de/de/fc-bayer ... in_27.html , så har de brugt 75 mio euro i den her sæson. I 07/08 brugte de 85 mio euro, men brugte så ingen i 08/09. Det er dog en pæn slat.

Og så har de jo altid haft fordelen af at være så dominerende i tysk fodbold, at de 'får' mange spillere gratis. Og uden at jeg ved noget om lønningerne i bundesligaen, så er jeg ikke i tvivl om, at Bayern München er klart lønførende, hvilket vel også spiller ind, når nu mange vælger dem.

Men ellers enig i, at det er godt gået af Bayern!
viewtopic.php?f=7&t=652&p=200297&hilit=olic#p200297
Thommo skrev: Priserne på de 11 udvalgte (ifølge bild.de):

Hans-Jörg Butt: 0 kroner
Diego Contento: 0 kroner
Philipp Lahm: 0 kroner
Holger Badstuber: 0 kroner
Daniel van Buyten: 75 millioner kroner (£7,2 mio)
Hamit Altintop: 0 kroner
Bastian Schweinsteiger: 0 kroner
Mark van Bommel: 45 millioner kroner (£5,4 mio)
Arjen Robben: 180 millioner kroner (£21,6 mio)
Thomas Müller: 0 kroner
Ivica Olic: 0 kroner
http://onside.dk/nyheder/champions-leag ... finalister
Her spiller Contento og Badstuber godt nok ikke samtidigt, og Badstuber må nok skiftes ud med Martin Demichelis til £4.5 mio

Ja, der står ikke så meget om Mario Gomez (£27 mio) , Miroslav Klose (£13,5 mio), Franck Ribery (£22,5 mio), Pranjic (£6,9 mio) og Tymoshchuk (£9,9 mio)
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » tirsdag, 04. maj, 2010 09:24

Vi mangler jo klart en 3-4 gode spillere før vi for alvor kan være med.

Af dem der har været nævnt, så jeg gerne (tænker ikke på pris):

R van der vaart
Tervez
Joe Cole
Drenthe

Forlan, Guti el. Benzema kun også være spænende

Ud:
Riera
Plessis
Lucas
Aurelio
Ngog
Degen
Skrtel

stef_odense

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af stef_odense » tirsdag, 04. maj, 2010 11:43

Mener helt klart ikke at vi skal skille os af med Skrtel og Lucas, derimod mener jeg at man burde kigge på en spiller som Miroslav Klose eller Mario Gomez fra Bayern München...
Det er begge spillere som vil supplere Torres fantastisk og samtidig får de ikke meget spilletid i Bayern!
Bare lige en tanke

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » tirsdag, 04. maj, 2010 21:05

http://www.bold.dk/nyt/Lazio-back-om-fa ... r-dem-ikke

Kolarov har den rette tilgang imø. Jeg tror ikke, at det er det, der bliver problemet, hvis han hentes for de penge, vi ikke har.

Iøvrigt er der et par spillere udover Joe Cole og Chamakh, der har kontraktudløb til sommer, og som måske kunne være interessante. Kender dem kun af navn.

Camacho har vist kontraktudløb, og han får ikke meget spilletid hos At. Madrid pt. 19 årig defensiv midtbanespiller.

Juan Ángel Albín. Kender ikke meget til ham. 23 årig uruguayer og second striker.

Sofiane Feghouli. 20 årig fransk offensiv midtbanespiller. Er blevet sat i forbindelse med Valencia.

Younousse Sankharé. 20årig fransk venstremidt, som også kan begå sig på backen.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » tirsdag, 04. maj, 2010 22:08

stef_odense skrev:Mener helt klart ikke at vi skal skille os af med Skrtel og Lucas, derimod mener jeg at man burde kigge på en spiller som Miroslav Klose eller Mario Gomez fra Bayern München...
Det er begge spillere som vil supplere Torres fantastisk og samtidig får de ikke meget spilletid i Bayern!
Bare lige en tanke
lækker tanke. Jeg tænker præcist det samme...
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Badooo » tirsdag, 04. maj, 2010 23:08

Jeg mener folk skal passe på med, at ønske at vi skiller os af med alt for mange spillere. Det er altså ikke bredde vi har mest af. Vi så det senest mod Atl. Madrid efter indskiftningen af først Degen og så Pacheco, hvor Werge siger noget lignende: "Det er altså ikke spillere, der forstærker det her trætte Liverpool-hold".

Hvis de reserver vi har NU ikke kan forstærke os når halvdelen af holdet er ved at gå til af krampe, hvorfor satan skal vi så sælge ud af de nuværende førsteholdsspillere, når disse bliver overhalet? De kan give bredden.

Og jeg ved godt, at vi skal sælge for at købe. Men at skille sig af med et halvt hold er imo kæmpe-dumt.
Badooo siger, hvad han mener!

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 05. maj, 2010 07:58

Liverdrengen skrev:
stef_odense skrev:Mener helt klart ikke at vi skal skille os af med Skrtel og Lucas, derimod mener jeg at man burde kigge på en spiller som Miroslav Klose eller Mario Gomez fra Bayern München...
Det er begge spillere som vil supplere Torres fantastisk og samtidig får de ikke meget spilletid i Bayern!
Bare lige en tanke
lækker tanke. Jeg tænker præcist det samme...
Ja, lad os enelig skille os af med Lucas, det er jo hans skyld at vi ligger som vi gør. Nu må folk simpelthen til at stikke en finger i jorden - han er 23, har spillet 70-80 PL-kampe og i perioden af denne sæson været en af de mest stabile spillere på holdet.

Klose...hmmm...23 mål i 77 kampe for Bayern. Gomez..10 i 30 - det er sgu ikke imponerende. Hvis vi ønsker en supplant til Torres, så skal vi sgu have en med mere kvalitet. Men det kan også bare skyldes at jeg generelt ikke har særligt høje tanker om spillere fra Bayern...
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » onsdag, 05. maj, 2010 15:49

Steven__Gerrard skrev:
Liverdrengen skrev:
stef_odense skrev:Mener helt klart ikke at vi skal skille os af med Skrtel og Lucas, derimod mener jeg at man burde kigge på en spiller som Miroslav Klose eller Mario Gomez fra Bayern München...
Det er begge spillere som vil supplere Torres fantastisk og samtidig får de ikke meget spilletid i Bayern!
Bare lige en tanke
lækker tanke. Jeg tænker præcist det samme...
Ja, lad os enelig skille os af med Lucas, det er jo hans skyld at vi ligger som vi gør. Nu må folk simpelthen til at stikke en finger i jorden - han er 23, har spillet 70-80 PL-kampe og i perioden af denne sæson været en af de mest stabile spillere på holdet.
Klose...hmmm...23 mål i 77 kampe for Bayern. Gomez..10 i 30 - det er sgu ikke imponerende. Hvis vi ønsker en supplant til Torres, så skal vi sgu have en med mere kvalitet. Men det kan også bare skyldes at jeg generelt ikke har særligt høje tanker om spillere fra Bayern...
Jeg tror du har overset noget ;)

Angående Klose er jeg helt enig. Gomez kan jeg dog stadig godt se potentiale i - til den rette pris selvfølgelig.

Liverdrengen
Indlæg: 1703
Tilmeldt: søndag, 10. aug, 2008 15:46
Geografisk sted: danemark

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 06. maj, 2010 12:34

Jeg ser klose som værende en mulighed ala forlan.. begge dygtige målfarlige angribere der er lidt smågamle, men som vi ved er en stor garant for mål. Gomez er en af de angribere i verden jeg helst så skifte til lfc.. ham og torres giver jo en lfc fan mundvand i voldsomme doser.. tror så bare ikke bayern vil sælge ham selv om han er på bænken for øjeblikket.. !
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 06. maj, 2010 16:30

Jeg så lige, at Ballack (ligesom Joe Cole) også har kontraktudløb til sommer. Selvom han måske ikke længere er på den absolut øverste hylde af ønskespillere, så kunne han måske være en mulighed for fattigrøve som os?

Vi kunne cashe ind på Aquilani (måske £13m hvis vi er heldige), Riera (£4m hvis vi er heldige) og måske Babel (£8m hvis vi er heldige). Derefter skal vi være dygtige og heldige at hente Joe Cole og Ballack gratis. Ballack er ifølge Mirror villig til at gå noget der ligner 50% ned i løn for en to-års kontrakt og han kan i mine øjne sagtens spille en af vores tre centrale pladser i to sæsoner - istedet for Aquilani. Derefter er vi forhåbentligt i en bedre økonomisk situation og kan købe nyt - eller også er Shelvey måske klar?

Det ville efterlade os med £25m til en virkelig god angriber (måske Tevez hvis vi er heldige). I mine øjne ville vi så være væsentligt forstærket i forhold til denne sæson.

Jeg elsker den her slags spekulationer.

Besvar