Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » søndag, 10. jan, 2010 13:02

http://www.skysports.com/story/0,19528, ... 36,00.html
Ved godt artiklen ikke er liverpoolrelateret

Synes bestemt han (Menez) kunne være interessant. Har set ham et par gange, og der har han gjort det glimrende. Han er ikke en klassesigning, men dem har vi heller ikke råd til. Haner en glimrende offensiv spiller, og kun 22 år.
Mancini vi var linket til for et par år siden er også nævnt i artiklen.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » søndag, 10. jan, 2010 20:00

Endnu en låne-spiller: http://www.people.co.uk/sport/tm_headli ... _page.html. Er vi ved at blive en udviklingsklub, i stedet for en topklub. Håber Rafa får nogle ordentlige købe-optioner i de kontrakter.

Kender dog ikke nok til Nedum Onuoha (City) til at vurdere om det vil forstærke os...men husker ham som en udemærket og solid forsvarsspiller.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

alann

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af alann » søndag, 10. jan, 2010 22:06

At kunne lave låne aftaler er i min verden en super god løsning, hvis den altså indeholder en købsret og en på forhånd aftalt pris på spilleren. Så kan vi teste spilleren og se om han er god - hvis ikke så kan vi sende ham tilbage og hvis han er, ja så køber vi ham.

Tænk hvis f.eks. Keane og Dossena var kommet til klubben på lån i stedet for køb. Så havde vi sparret mange penge.

Jeg syntes det vil være en super god spiller, at kunne låne i 6 mdr. nu hvor G. Johnson desværre er skadet. Så ja tak.

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » søndag, 10. jan, 2010 23:00

alann skrev:At kunne lave låne aftaler er i min verden en super god løsning, hvis den altså indeholder en købsret og en på forhånd aftalt pris på spilleren. Så kan vi teste spilleren og se om han er god - hvis ikke så kan vi sende ham tilbage og hvis han er, ja så køber vi ham.

Tænk hvis f.eks. Keane og Dossena var kommet til klubben på lån i stedet for køb. Så havde vi sparret mange penge.

Jeg syntes det vil være en super god spiller, at kunne låne i 6 mdr. nu hvor G. Johnson desværre er skadet. Så ja tak.
Helt enig men jeg tvivler dog på at Mancini vil hjælpe en konkurrent til 4. pladsen

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 11. jan, 2010 09:23

NAH skrev: Helt enig men jeg tvivler dog på at Mancini vil hjælpe en konkurrent til 4. pladsen
Omvendt, ville det være en fantastisk mulighed for at udvikle en af hans egne reserver. Derudover sender det også et styrkesignal, at man efter 6 måneder kan kalde sin spiller hjem fra Liverpool. Det er sådanne aftaler, vi har med vores spillere blot i klubber en division længere nede.

Trist at være vidne til det økonomiske uføre vi er ude i.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » mandag, 11. jan, 2010 22:21

Er der nogen, der har hørt noget, om Jesus Fernandez (med tilnavnet Suso) har fuldført sin overgang fra Cadiz til LFC her i januar? I sommers forlød det, at han først ville skifte til januar, men der har endnu ikke været en be- eller afkræftelse af købet. Vi skulle eftersigende have opsnappet ham foran Barca og Real Madrid.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. jan, 2010 10:55

Joe Coles kontraktforhandlinger med Chelsea skulle givetvis være gået i stå, da Chelsea ikke vil give det Joe Cole gerne vil have i løn. Derfor ser det ud til Joe Cole kan smutte på en fri transfer til sommer, eller Chelsea kan vælge og sælge nu for at få lidt ind på ham.

Se det kunne være interessant med Joe Cole i en Liverpool trup.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Bjarkejesp

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bjarkejesp » tirsdag, 12. jan, 2010 11:39

Hekkem skrev:Joe Coles kontraktforhandlinger med Chelsea skulle givetvis være gået i stå, da Chelsea ikke vil give det Joe Cole gerne vil have i løn. Derfor ser det ud til Joe Cole kan smutte på en fri transfer til sommer, eller Chelsea kan vælge og sælge nu for at få lidt ind på ham.

Se det kunne være interessant med Joe Cole i en Liverpool trup.

Man kunne jo så spørge sig selv om vi har råd til at efterkomme hans lønkrav når Chelsea ikke kan :-)

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 12. jan, 2010 12:09

Han kræver efter forlydende vanvittige 130.000£ i ugeløn - og det er han trods alt ikke værd.
Hvis vi skal op i de luftlag, så siger jeg pænt nej tak, gratis eller ej.

Hr. Drejer
Indlæg: 13667
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 12. jan, 2010 12:22

Fribytter skrev:Er der nogen, der har hørt noget, om Jesus Fernandez (med tilnavnet Suso) har fuldført sin overgang fra Cadiz til LFC her i januar? I sommers forlød det, at han først ville skifte til januar, men der har endnu ikke været en be- eller afkræftelse af købet. Vi skulle eftersigende have opsnappet ham foran Barca og Real Madrid.
Han kommer her i januar, hornår ved jeg ikke. Men ha bliver spændende at følge. Jeg synes generelt vi at vores ungdomsarbejde bliver bedre og bedre. Vi har også nogle spændende unge spillere allerede (Dalla Valle, Eccleston, Amoo, Pepper, Irwin, Ince). De bliver spændende at følge.

http://www.footballfancast.com/football ... andez-saez
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. jan, 2010 12:55

aarde skrev:Han kræver efter forlydende vanvittige 130.000£ i ugeløn - og det er han trods alt ikke værd.
Hvis vi skal op i de luftlag, så siger jeg pænt nej tak, gratis eller ej.
Jeg vil så mene han vil være ligeså vigtig en spiler som Steven Gerrard og Fernando Torres for vores offensiv. Specielt set i lyset af vi mangler en venstre kant. Ved godt han er højrebenet, men det har ikke forhindret ham i at være god for Chelsea eller for det Engelske landshold.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10260
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. jan, 2010 13:23

Hekkem skrev:
aarde skrev:Han kræver efter forlydende vanvittige 130.000£ i ugeløn - og det er han trods alt ikke værd.
Hvis vi skal op i de luftlag, så siger jeg pænt nej tak, gratis eller ej.
Jeg vil så mene han vil være ligeså vigtig en spiler som Steven Gerrard og Fernando Torres for vores offensiv. Specielt set i lyset af vi mangler en venstre kant. Ved godt han er højrebenet, men det har ikke forhindret ham i at være god for Chelsea eller for det Engelske landshold.
Enig med Hekkem, og en spiller jeg sukker efter, en der gør noget uventet og er kreativ. Hvis vi udelukkende ser på denne sæson, vil jeg dog sige han ville være lige så vigtig som Yossi og Torres.
Verden er smask fuld af hyklere....

Allan
Indlæg: 176
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Allan » tirsdag, 12. jan, 2010 13:25

Har drømt om Joe Cole i Liverpool siden jeg så ham første gang som 17 årig for West Ham. Men han er efter sigende indædt London dreng, og hvis han kræver at blive den højest betalte i vores klub, ja så kan jeg godt undvære...

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. jan, 2010 14:05

Thommo skrev: Enig med Hekkem, og en spiller jeg sukker efter, en der gør noget uventet og er kreativ. Hvis vi udelukkende ser på denne sæson, vil jeg dog sige han ville være lige så vigtig som Yossi og Torres.
Udover det uventede og kreative han bibringer, så kan han også arbejde hårdt begge veje for holdets succes.

Han er for mig den næstbedste signing til vores kanter. Eftersom Ribery ikke er en mulighed, så kan jeg godt nøjes med andetvalget.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

xman

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af xman » tirsdag, 12. jan, 2010 15:04

Er meget enig i, at Joe Cole ville være en klassespiller at få, hvis han var fit. Som der nævnes er han god begge veje og ville passe godt ind i vores system på f.eks. venstrekanten. Min primære bekymring, som ingen af jer nævner, er det faktum, at han har været meget skadet på det seneste. Ville han kunne komme tilbage til storformen? Det kan ingen vel sige med sikkerhed og måske er det også en af grundene (udover den høje løn) til Chelsea tøver med at forny kontrakten.

Besvar