Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 12. nov, 2009 12:37

bongfong skrev:
AJ skrev:
Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.
Han forlader Spurs for at få spilletid og komme i betragtning til et kommende VM. Derfor tager han ikke til Pool.
Dog er der tre i Spurs der står foran ham i køen. Hos os vil han sandsynligvis være 2.valg foran N'Gog. Desuden vil han kunne spille europæisk fodbold, hvad enten det bliver i Europa- eller Champions League.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » torsdag, 12. nov, 2009 12:42

AJ skrev:
bongfong skrev:
AJ skrev:
Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.
Han forlader Spurs for at få spilletid og komme i betragtning til et kommende VM. Derfor tager han ikke til Pool.
Dog er der tre i Spurs der står foran ham i køen. Hos os vil han sandsynligvis være 2.valg foran N'Gog. Desuden vil han kunne spille europæisk fodbold, hvad enten det bliver i Europa- eller Champions League.
Så ville jeg da hellere satse på Ngog og få ham spillet ind.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » torsdag, 12. nov, 2009 12:49

Martin E skrev:
AJ skrev:
bongfong skrev:
AJ skrev:
Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.
Han forlader Spurs for at få spilletid og komme i betragtning til et kommende VM. Derfor tager han ikke til Pool.
Dog er der tre i Spurs der står foran ham i køen. Hos os vil han sandsynligvis være 2.valg foran N'Gog. Desuden vil han kunne spille europæisk fodbold, hvad enten det bliver i Europa- eller Champions League.
Så ville jeg da hellere satse på Ngog og få ham spillet ind.
Præcis. Ellers udvikler han sig aldrig mere, hvis han kun skal være 3.valg. Og tror heller ikke at Spurs vælger at låne ham til en konkurrent.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » torsdag, 12. nov, 2009 13:06

Martin E skrev:
AJ skrev:
bongfong skrev:
AJ skrev:
Martin E skrev:http://www.mirrorfootball.co.uk/news/Li ... 19355.html

Jeg håber ikke vi får ham, det er kun rygte og vi må håbe man bruger hovedet når vi skal hente en angriber og ikke laver endnu et nødkøb som ham grækeren.
Det ville da netop være fornuftigt at hente ham på en halvårs lejekontrakt, specielt hvis vi kan slippe af sted med kun at betale eksempelvis 70 % af lønnen. Vi har, som det står i artiklen, givetvis ikke råd til en ny spiller, hvorfor lejekontrakter kan være nyttige. Specielt når Pavlyuchenko ikke er tiltænkt nogen rolle som førstevalg, men snarere én man kan smide ind til sidst for at skabe plads.
Han forlader Spurs for at få spilletid og komme i betragtning til et kommende VM. Derfor tager han ikke til Pool.
Dog er der tre i Spurs der står foran ham i køen. Hos os vil han sandsynligvis være 2.valg foran N'Gog. Desuden vil han kunne spille europæisk fodbold, hvad enten det bliver i Europa- eller Champions League.
Så ville jeg da hellere satse på Ngog og få ham spillet ind.
Enig. Prøvede bare at belyse, at der kan forbindes en vis fornuft med det hele.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RobertS » torsdag, 12. nov, 2009 13:13

Vi skal havde Crouch tilbage!
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 12. nov, 2009 16:10

RobertS skrev:Vi skal havde Crouch tilbage!
Årets bedste julegave. I miss Big Pete
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
jørgen lk
Indlæg: 2933
Tilmeldt: tirsdag, 05. jun, 2007 17:55
Geografisk sted: silkeborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jørgen lk » torsdag, 12. nov, 2009 19:19

Emmy skrev:
RobertS skrev:Vi skal havde Crouch tilbage!
Årets bedste julegave. I miss Big Pete
Men ham får vi næppe, han har lige udtalt, at han bedre kan li' Harry end Rafa.
Jack Nicholson - on how he knows women so well:
I think of a man. And then I take away reason and accountability.

Brugeravatar
RobertS
Indlæg: 3505
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:52
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RobertS » torsdag, 12. nov, 2009 20:56

jørgen lk skrev:
Emmy skrev:
RobertS skrev:Vi skal havde Crouch tilbage!
Årets bedste julegave. I miss Big Pete
Men ham får vi næppe, han har lige udtalt, at han bedre kan li' Harry end Rafa.
Kan jeg godt forstå han siger. Noget med fuld spilletid kontra sidde på bænken fordi Benitez nægter at spille 4-4-2......?

Men det er en anden diskution. Jeg ved godt vi nok aldrig får Crouchy tilbage, men man må jo havde lov til at håbe ;)
Don't seek happiness. Happiness is like an orgasm, if you think about it too much, it goes away.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 13. nov, 2009 10:49

Det har nok ikke noget med spilletiden at gøre. Hos Spurs får Crouch langt fra fuld spilletid.

Bonzai

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bonzai » lørdag, 14. nov, 2009 17:11

Er det ikke på tide, at vi kaster os ind i kampen om Marouane Chamakh fra Bordeaux. Han er jo transfer-fri til sommer...

Peter From

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Peter From » lørdag, 14. nov, 2009 20:27

Bonzai skrev:Er det ikke på tide, at vi kaster os ind i kampen om Marouane Chamakh fra Bordeaux. Han er jo transfer-fri til sommer...
jo, det er det.

Hr. Drejer
Indlæg: 13752
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 15. nov, 2009 14:20

Som vi alle har været klar over siden i sommers, så er denne sæson, Masch sidste. Han linkes allerede nu til Barca, og enkelte medier hævder at et salg kan forekomme allerede til januar.

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... rms-report?

http://www.lep.co.uk/national-football/ ... 5825611.jp?

Selvom Mach ikke har forladt os endnu, og på den baggrund er det vel lidt uopdragent at tale om hvem som skal erstatte ham, vover jeg alligevel skindet - så må den Sorte SKole kommer efter mig.

Der har før været talt om Yaya Toure. Er han det rigtige valg? Jeg selv foreslog for et par år siden at en spiller som Cattermole kunne være interessant, og han har der været rigtig god for Sunderland. Men han bliver sikkert rigtig rigtig dyr, da han er engelsk. Andre alternativer?

Men måske kunne et salg generere penge til en defensiv midtbanespiller og lidt mønt til en offesiv forstærkning.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 15. nov, 2009 14:55

Yaya Touré ville være genial. Kan vi endda få penge oveni, vil det være fuldstændig optimalt.

Står dette tilbud ikke længere ved magt (hvis det da har gjort det), ærgrer jeg mig over vi ikke slog til allerede i sommers.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 15. nov, 2009 15:16

Flamini, Lass Diarra, Yaya Toure, mulighederne er mange. Kan Rafa lave en lige så handel som med Xabi så er det fint med mig hvis han smutter. 20-30 mio euro € plus Yaya eller 40 mio € kontant så er den handel hjemme. Vil han ikke være i klubben, så kan han bare skride. Vel at mærke til den rigtige pris forstås.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Liverbird
Indlæg: 1433
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:47

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Liverbird » søndag, 15. nov, 2009 15:22

Mascherano er ikke umulig at erstatte. Et godt bud kunne være f.eks. Daniele De Rossi. Han bliver nok svær at få fat i dog.
YNWA

Besvar