Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Rosales
Indlæg: 273
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rosales » tirsdag, 28. jul, 2009 10:13

Poulsen . en 50 / 50

Jeg ku godt se Alonso i Real. og det ville sq ikke være verdens undergang. hans talenter er alligevel for begrænsede. Dog kan Poulsen nok ikke løfte en arv der efter min mening ikke er sindsygt tung ,men for tung til ham.

Brugeravatar
Mambo
Indlæg: 2589
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:41
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mambo » tirsdag, 28. jul, 2009 14:26

Hvis vi beholder Alonso, vil Poulsen var et godt køb som en forstærkning af bredden på vores centrale midtbane. Men som direkte erstatning mangler den fornødne klasse og er med sine spidskompetencer slet ikke i nærheden af at kunne overtage Alonsos rolle.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » tirsdag, 28. jul, 2009 18:53

Hvis der seriøst bare kunne være én silly season, hvor vi ikke blev linket til enten Christian Poulsen eller Gabriel Heinze. :roll:

Christian Poulsen ligner jo en spiller der lider af gigt når han slår sine folder på den midtbane. Det går sååååå langsomt, og jeg tror højst, at kan komme i start 11eren på et hold der ligger i midten eller i bunden af PL. Men han passer helt klart bedst i Italiensk fodbold, hvor han får mulighed for at varme bolden i et par sekunder inden, at han har fået for øje hvor næste aflevering skal ligge.
Senest rettet af Jæger onsdag, 29. jul, 2009 02:27, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7338
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 29. jul, 2009 01:28

Vi skal fandme ikke have, Poulsen. Nok er jeg dansker, men jeg ville sgu ønske han IKKE var.

Never!!!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Hardy
Indlæg: 1080
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:46
Geografisk sted: Brøndby
Alder: 59
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hardy » onsdag, 29. jul, 2009 09:19

Poulsen - aldrig i livet, han er vanvittig usympatisk på en fodboldbane og så er han dummere end bølgepap (DK-SV i parken)
Udover det har han slet ikke kvalititer til at begå sig på vores hold

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 29. jul, 2009 09:26

Agree, så kunne jeg nu bedre lig da de linkede os med Moutinho og Veloso.

Men hvad skal pengene fra et evt. Arbeloa og Dossena salg bruges til?
Billede

Brugeravatar
Henrik C
Indlæg: 1332
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik C » onsdag, 29. jul, 2009 09:39

Xenne skrev:Agree, så kunne jeg nu bedre lig da de linkede os med Moutinho og Veloso.

Men hvad skal pengene fra et evt. Arbeloa og Dossena salg bruges til?
Glen Johnson
I am the Sturm and Drang.
I am the Schadenfreude

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » onsdag, 29. jul, 2009 11:05

Hardy skrev:Poulsen - aldrig i livet, han er vanvittig usympatisk på en fodboldbane og så er han dummere end bølgepap (DK-SV i parken)
Udover det har han slet ikke kvalititer til at begå sig på vores hold
Jeg medgiver at Poulsen ikke er god nok til Liverpool, og han til tider han opført sig usympatisk på banen - men jeg er træt af at han stadig bliver hængt ud fra hans fadæse i parken. Han er en udemærket fodboldspiller, og en vigtig brik på det danske landshold - jeg vil stadig påstå at han har gjort flere gode gerning for Danmark end ugerninger, hvilket folk åbenbart har tendens til at glemme (seneste 2-2 målet i Portugal - som både var vigtigt og godt kommet op). Nu skal vi som Liverpool tilhængere heller ikke glemme at vores største stjerne på nutidens hold også kunne være særledes usympatisk på banen, hvilket han dog heldigvis har lagt fra sig - så burde man ikke give Poulsen en chancen?!
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » onsdag, 29. jul, 2009 11:53

Hleb skulle have afvist et lejeophold i Inter for i stedet at skifte til Stuttgart.

En spiller jeg meget gerne så på vores hold og som ikke burde koste det helt store.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. jul, 2009 12:10

Mads T. skrev:Hleb skulle have afvist et lejeophold i Inter for i stedet at skifte til Stuttgart.

En spiller jeg meget gerne så på vores hold og som ikke burde koste det helt store.
Meget enig. Hvis Hleb kunne fåes for en rimelig penge, ville han være et fint køb. Vi kunne godt bruge flere teknisk stærke spillere, der er god til at finde hullerne i modstandernes defensiv.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » onsdag, 29. jul, 2009 12:41

Niels K skrev:
Mads T. skrev:Hleb skulle have afvist et lejeophold i Inter for i stedet at skifte til Stuttgart.

En spiller jeg meget gerne så på vores hold og som ikke burde koste det helt store.
Meget enig. Hvis Hleb kunne fåes for en rimelig penge, ville han være et fint køb. Vi kunne godt bruge flere teknisk stærke spillere, der er god til at finde hullerne i modstandernes defensiv.
+1

Hleb kan i mine øjne mange af de samme ting som Silva bortset fra at lave mål og skyde udefra hvilke er kvaliteter vi i lige så høj grad mangler da vi er meget afhængige af gerrard og Torres i denne sammenhæng. Hvis vi kunne kombinere et køb af ham samt en stærk skudtrussel som Maxi Rodriguez ville det give god mening for mig..
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 29. jul, 2009 14:18

Rodriguez ville være super, ellers kunne jeg godt tænke mig Rafa prøvede Mancini, han har været lidt ude efter ham før.
Og nu er han i Inter uden meget spilletid, det kunne blive et scoop?
Billede

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » onsdag, 29. jul, 2009 16:05

Synes vi generelt mangler flere spillere, til at afdække start 11.

Vi har endnu ikke fundet en løsning til angrebspositionen, når Fernando Torres ikke er klar. Ej heller til Gerrards position. Det samme kan siges til venstre kanten.

Sorry, men jeg tror ikke på Voronin eller Babel er eller bliver gode nok.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » onsdag, 29. jul, 2009 16:29

Hekkem skrev:Synes vi generelt mangler flere spillere, til at afdække start 11.

Vi har endnu ikke fundet en løsning til angrebspositionen, når Fernando Torres ikke er klar. Ej heller til Gerrards position. Det samme kan siges til venstre kanten.

Sorry, men jeg tror ikke på Voronin eller Babel er eller bliver gode nok.
Hleb kan vel både spille i venstre side samt spille Gerrad's plads ? Maxi, Silva, Trezeguet og en Akbondahor er alle gode muligheder, og så var der ham Lopez fra Porto.

Gad vide om Babel og Voronin er salgsemner for os, eller om Rafa mener, at de er gode nok som back ups ?

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » onsdag, 29. jul, 2009 16:35

Niels K skrev:og så var der ham Lopez fra Porto
Han er røget til Lyon hvilket har banet vej for at Falcao kunne skifte til Porto dvs. to af de spillere som vi har været linket til og som i mine øjne kunne have været oplagte backups for Torres ikke mere er aktuelle:( Feltet af gode men ikke hammerdyre angribere indsnævrer sig betydeligt. Af de tilbageværende håber jeg på Luis Suarez eller Lavezzi.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Besvar