Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7299
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 10. jun, 2009 20:21

Jonas Lassen skrev:Med alle de vilde transfer rygter, så er det begyndt at gøre mig spændt på hvem Rafa hiver op af hatten. Vi skal virkelig have en venstre kant, der kan forstærke os. Jeg håber stadig at manden hedder Silva. Han er den type vi står og mangler. Jeg håber at Rafa får sine ønskede spillere, således at vi ikke skal have panik indkøb.
Der bliver kamp til stregen om Silva. Henter vi ham ikke, kunne anden priotet være Young.
Personligt så jeg dog gerne Piotr Trochowski i klubben. 25 år gammel, gør det godt på klub-og landsholdsplan, kan spille begge kanter samt offensiv midt og så slår han fremragende indlæg, er driblestærk samt har et godt skud med begge ben og er i det hele taget ofte en afgørende spiller for HSV.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jonas Lassen » onsdag, 10. jun, 2009 20:30

Masche20 skrev:
Jonas Lassen skrev:Med alle de vilde transfer rygter, så er det begyndt at gøre mig spændt på hvem Rafa hiver op af hatten. Vi skal virkelig have en venstre kant, der kan forstærke os. Jeg håber stadig at manden hedder Silva. Han er den type vi står og mangler. Jeg håber at Rafa får sine ønskede spillere, således at vi ikke skal have panik indkøb.
Der bliver kamp til stregen om Silva. Henter vi ham ikke, kunne anden priotet være Young.
Personligt så jeg dog gerne Piotr Trochowski i klubben. 25 år gammel, gør det godt på klub-og landsholdsplan, kan spille begge kanter samt offensiv midt og så slår han fremragende indlæg, er driblestærk samt har et godt skud med begge ben og er i det hele taget ofte en afgørende spiller for HSV.
Young ville også være en klasse spiller at få. Det er i mine øjne bare vigtigt at vi ikke nøjes i år. Vi skal have kvalitets spillere som har præsteret på højeste niveau. Vores konkurrenter kommer også til at købe store spillere og vi halte bagefter dem. Har Rafa penge at handle for, så skal de også bruges rigtigt.
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » onsdag, 10. jun, 2009 20:37

Jonas Lassen skrev:
Masche20 skrev:
Jonas Lassen skrev:Med alle de vilde transfer rygter, så er det begyndt at gøre mig spændt på hvem Rafa hiver op af hatten. Vi skal virkelig have en venstre kant, der kan forstærke os. Jeg håber stadig at manden hedder Silva. Han er den type vi står og mangler. Jeg håber at Rafa får sine ønskede spillere, således at vi ikke skal have panik indkøb.
Der bliver kamp til stregen om Silva. Henter vi ham ikke, kunne anden priotet være Young.
Personligt så jeg dog gerne Piotr Trochowski i klubben. 25 år gammel, gør det godt på klub-og landsholdsplan, kan spille begge kanter samt offensiv midt og så slår han fremragende indlæg, er driblestærk samt har et godt skud med begge ben og er i det hele taget ofte en afgørende spiller for HSV.
Young ville også være en klasse spiller at få. Det er i mine øjne bare vigtigt at vi ikke nøjes i år. Vi skal have kvalitets spillere som har præsteret på højeste niveau. Vores konkurrenter kommer også til at købe store spillere og vi halte bagefter dem. Har Rafa penge at handle for, så skal de også bruges rigtigt.
Samtidig er Young engelsk, hvilket er et stort plus hvis 6+5 reglen træder i kraft
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Jonas Lassen
Indlæg: 1891
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Geografisk sted: Lindholm
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jonas Lassen » onsdag, 10. jun, 2009 20:45

vorstrup skrev:
Jonas Lassen skrev:
Masche20 skrev:
Jonas Lassen skrev:Med alle de vilde transfer rygter, så er det begyndt at gøre mig spændt på hvem Rafa hiver op af hatten. Vi skal virkelig have en venstre kant, der kan forstærke os. Jeg håber stadig at manden hedder Silva. Han er den type vi står og mangler. Jeg håber at Rafa får sine ønskede spillere, således at vi ikke skal have panik indkøb.
Der bliver kamp til stregen om Silva. Henter vi ham ikke, kunne anden priotet være Young.
Personligt så jeg dog gerne Piotr Trochowski i klubben. 25 år gammel, gør det godt på klub-og landsholdsplan, kan spille begge kanter samt offensiv midt og så slår han fremragende indlæg, er driblestærk samt har et godt skud med begge ben og er i det hele taget ofte en afgørende spiller for HSV.
Young ville også være en klasse spiller at få. Det er i mine øjne bare vigtigt at vi ikke nøjes i år. Vi skal have kvalitets spillere som har præsteret på højeste niveau. Vores konkurrenter kommer også til at købe store spillere og vi halte bagefter dem. Har Rafa penge at handle for, så skal de også bruges rigtigt.
Samtidig er Young engelsk, hvilket er et stort plus hvis 6+5 reglen træder i kraft
Han kender også PL. Jeg anser dog bare Silva til at være en bedre spiller. Får vi Young vil jeg dog også være en glad mand. Så er spørgsmålet vel om vi kan lokke Ham væk fra Villa park..
Liverpool Football Club Lindholm Branch
Formand
LFCLB - 3

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » onsdag, 10. jun, 2009 20:59

DaBonks skrev: Du glemmer Benayoun.
Vi har brug for en venstrefløj.
Og jeg klapper i mine små fede hænder hvis Ashley Young bliver præsenteret, helst i nr7, i vores smukke røde trøje.
:headbang: :army7: :music: :dance: :clap:
Billede

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » onsdag, 10. jun, 2009 21:29

Xenne skrev:
DaBonks skrev:
Xenne skrev:Jeg siger ikke at Kuyt skal sælges, fordi han har virkelig været god i denne her sæson.
Og det skal han også have probs for, men mod de mindre hold så jeg bare hellere at der kom en mere kreativ spiller på banen.
Når vi møder de store kanoner så er Kuyt altså god, det samme ser vi jo med Park i United, det er en stensikker arbejdshest der tonser rundt på banen.
Du glemmer Benayoun.
Vi har brug for en venstrefløj.
Og jeg klapper i mine små fede hænder hvis Ashley Young bliver præsenteret, helst i nr7, i vores smukke røde trøje.
:doh1:

Det rigtigt, men jeg syntes bare at han passer bedre inde på midten end på kanten.

Det er med at klappe i dine små fede hænder sker ikke, jeg har nemlig reseveret nr.7 Til Ben Arfa :headbang:
Helt uenig - Young på venstrekanten ville være topklasse - jeg tror desværre ikke det sker, især pga. af sidste sommers Barry saga. Så kan Ben Arfa blive hvor han er.

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » onsdag, 10. jun, 2009 21:46

athomsen skrev:
Xenne skrev:
DaBonks skrev:
Xenne skrev:Jeg siger ikke at Kuyt skal sælges, fordi han har virkelig været god i denne her sæson.
Og det skal han også have probs for, men mod de mindre hold så jeg bare hellere at der kom en mere kreativ spiller på banen.
Når vi møder de store kanoner så er Kuyt altså god, det samme ser vi jo med Park i United, det er en stensikker arbejdshest der tonser rundt på banen.
Du glemmer Benayoun.
Vi har brug for en venstrefløj.
Og jeg klapper i mine små fede hænder hvis Ashley Young bliver præsenteret, helst i nr7, i vores smukke røde trøje.
:doh1:

Det rigtigt, men jeg syntes bare at han passer bedre inde på midten end på kanten.

Det er med at klappe i dine små fede hænder sker ikke, jeg har nemlig reseveret nr.7 Til Ben Arfa :headbang:
Helt uenig - Young på venstrekanten ville være topklasse - jeg tror desværre ikke det sker, især pga. af sidste sommers Barry saga. Så kan Ben Arfa blive hvor han er.
Ja jeg har også lidt på fornemmelsen, at Martin O'Neil er en lidt ilter og meget bitter karakter... Men enig i, at en wing, der kan spille på begge kanter, er bedre, end en, der ikke kan. Young, Silva og Cazorla kan ihvertfald - Cazorla er endda ifølge wiki ambidekstral (wauw)!
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » onsdag, 10. jun, 2009 22:14

zerlang7 skrev:
DaBonks skrev: Du glemmer Benayoun.
Vi har brug for en venstrefløj.
Og jeg klapper i mine små fede hænder hvis Ashley Young bliver præsenteret, helst i nr7, i vores smukke røde trøje.
:headbang: :army7: :music: :dance: :clap:
Billede
Billede

Larsinho
Indlæg: 53
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:12
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Larsinho » onsdag, 10. jun, 2009 22:36

Jeg syntes slet ikke der er nogen der snakker om Gabriel Agbonlahor mere. Han er engelsk og kan også dække højre fløjen.
Et dobbelt bud på både ham og ashley young ville da ikke gøre noget. Så ville alle de forreste pladser også være dækket ind.
Liverpool FC

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » onsdag, 10. jun, 2009 22:46

Glen Johnson skal bare ind.. for helvede hvor spiller han godt i aften! Godt nok på en billig baggrund men han er skarp..
Billede

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » onsdag, 10. jun, 2009 22:49

Glen Johnson har spillet en fantastisk kamp med 3 direkte assists til mål. Han har været flyvende offensivt og ligger nogle fremragende indlæg stortset hvert eneste gang. Det kan jo så diskuteres hvorvidt modstanden er på lavt niveau.

Rafa holder forhåbentligt stadig øje med hvad Glen Johnson går og laver. Jeg ser ham som et fremragende køb til højre backen - hvis finansen tillader det selvføgelig. Glen kom hid!

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » onsdag, 10. jun, 2009 22:52

Jæger skrev:Glen Johnson har spillet en fantastisk kamp med 3 direkte assists til mål. Han har været flyvende offensivt og ligger nogle fremragende indlæg stortset hvert eneste gang. Det kan jo så diskuteres hvorvidt modstanden er på lavt niveau.

Rafa holder forhåbentligt stadig øje med hvad Glen Johnson går og laver. Jeg ser ham som et fremragende køb til højre backen - hvis finansen tillader det selvføgelig. Glen kom hid!
Alle er desværre ude efter manden men han har selv udtalt at han ikke tager tilbage til chelsea! Man kunne håbe han tænker på sin karriere i stedet for lønnen og kommer til os!
Billede

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Glen Johnson + Arbeloa.
Lyder godt nok meget mere som et mesterhold end kombinationen Arbeloa+Darby. Om vi har råd til at opgradere på en plads hvor vi ikke trænger til en opgradering lige så hårdt som andre, det vil så vise sig.

In: Young, Johnson & Negredo/Santa Cruz (lignende backup angriber)
Out: Babel, Dossena, Voronin, Tanten

Succesfuldt transfervindue.
Billede

Stephenson
Indlæg: 530
Tilmeldt: fredag, 21. dec, 2007 12:25

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Stephenson » onsdag, 10. jun, 2009 23:01

Synes nu også at Walcott har spillet rigtig godt i de sidste 2 engelske kampe.
Ville absolut ikke ha´ noget imod at se ham i Liverpool. Hold kæft der er speed i drengen!

Konsulen
Indlæg: 265
Tilmeldt: mandag, 04. feb, 2008 18:27
Geografisk sted: Amagerbro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Konsulen » onsdag, 10. jun, 2009 23:02

DaBonks skrev:Glen Johnson + Arbeloa.
Lyder godt nok meget mere som et mesterhold end kombinationen Arbeloa+Darby. Om vi har råd til at opgradere på en plads hvor vi ikke trænger til en opgradering lige så hårdt som andre, det vil så vise sig.

In: Young, Johnson & Negredo/Santa Cruz (lignende backup angriber)
Out: Babel, Dossena, Voronin, Tanten

Succesfuldt transfervindue.
Enig! Vi ville virkelig se stærke ud!
Billede

Besvar