Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Kofoed
Indlæg: 2062
Tilmeldt: onsdag, 24. okt, 2007 21:35
Geografisk sted: Hillerød
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kofoed » lørdag, 10. jan, 2009 12:31

Joe Cole i den røde trøje kunne være rigtig godt, men spørgsmålet er bare om Chelski nogensinde ville sælge til os. Jeg krydser fingre.
Én gang Liverpool, altid Liverpool
LIVERPOOL forever

SaibotDK
Indlæg: 989
Tilmeldt: lørdag, 12. jan, 2008 15:56
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SaibotDK » lørdag, 10. jan, 2009 12:50

AJ skrev:Har Joe Cole egentlig nogensinde ytret ønske om at spille for Liverpool?
Ikke hvad jeg ved af, og uden at være 100% sikker så mener jeg rent faktisk at have læst engang i sommers, at han helst ikke ville forlade London, da han befinder sig godt der sammen med sin forlovede - desværre. Så ham sgu gerne i den røde trøje.

Brugeravatar
John Barnes
Indlæg: 2195
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 15:33
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af John Barnes » lørdag, 10. jan, 2009 13:15

Jeg tror aldrig nogensinde at Cole skifter til Liverpool, det kunne jeg slet ikke forestille mig selvom der er mange herinde som gerne så det ske. For det første tror jeg at han har det godt i Chelski og for det andet så tror jeg ikke at Chelski overhovedet vil overveje at sælge en spiller af Coles kaliber til Liverpool som er en direkte konkurrent til mesterskabet. Det er lige før at en spiller som Ribery er mere realistisk selvom at han har sagt at han gerne vil spille for klubber som Chelski, Scum og ikke har nævnt Liverpool. En spiller som Lennon så jeg også gerne i klubben.
Billede

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » lørdag, 10. jan, 2009 15:30

Jeg er gang på gang imponeret over Ashley Young, selvom han stadig laver nogle småfejl.

Får lyst til at hoppe ud fra noget højt når jeg tænker på at vi næsten signede ham fra Watford dengang. :wall:
Billede

Boye

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Boye » lørdag, 10. jan, 2009 16:15

DaBonks skrev:Jeg er gang på gang imponeret over Ashley Young, selvom han stadig laver nogle småfejl.

Får lyst til at hoppe ud fra noget højt når jeg tænker på at vi næsten signede ham fra Watford dengang. :wall:
Fuldstændig enig :doh1:

Ham kunne vi mildest talt godt bruge.

Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » lørdag, 10. jan, 2009 18:18

DaBonks skrev:Jeg er gang på gang imponeret over Ashley Young, selvom han stadig laver nogle småfejl.

Får lyst til at hoppe ud fra noget højt når jeg tænker på at vi næsten signede ham fra Watford dengang. :wall:
Undskyld for min uvidenhed, var vi ved at signe Young før, Aston Villa kom på banen?

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 11. jan, 2009 00:48

SørenK skrev:
DaBonks skrev:Jeg er gang på gang imponeret over Ashley Young, selvom han stadig laver nogle småfejl.

Får lyst til at hoppe ud fra noget højt når jeg tænker på at vi næsten signede ham fra Watford dengang. :wall:
Undskyld for min uvidenhed, var vi ved at signe Young før, Aston Villa kom på banen?
Ligesom vi i sin tid var tæt på Essien og cristina under Houllier, samt Daniel Alves og Agüero under Rafa.

...................................Reina
..Daniel Alves.........Skrtel...Agger............Insúa
.....................Alonso..Mascherano..Essien
...................................Gerrard
............................Torres....Agüero

8-)

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 11. jan, 2009 03:27

Lad os ikke rippe op i fortiden. Får sgu bare mavesår af det. Men Joaquin spillede da vidst godt mod Villareal.
Jeg synes umiddelbart vi skal gå efter ham da han virker mere sandsynlig end mange af de andre nævnte.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » søndag, 11. jan, 2009 11:17

Masche20 skrev:Lad os ikke rippe op i fortiden. Får sgu bare mavesår af det. Men Joaquin spillede da vidst godt mod Villareal.
Jeg synes umiddelbart vi skal gå efter ham da han virker mere sandsynlig end mange af de andre nævnte.
Jeg har ikke set ham spille i lang tid, men han har da haft sine op og ned ture.
Kan huske der var noget snak på et tidspunkt om at vi var interesseret i ham, da han spillede i Betis.
Han kunne ihvertfald være en spiller der ville på falde på tale som højre kant.
Jeg gad godt vide om man kunne lave et scoop på at hente Quaresma? Han har gjordt det dårligt i Inter og er vel ikke mange potter pis værd, han ville helt sikkert kunne yde lige så meget som Bennayoun hvis ikke mere.
Billede

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 11. jan, 2009 17:33

Arsenal henter måske Asharvin til £12 mio. Burde vi ikke gøre det til vores januar eller sommerkøb?

Asharvin nu og Aquero til sommer.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14388
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » søndag, 11. jan, 2009 17:39

Flemming skrev:Arsenal henter måske Asharvin til £12 mio. Burde vi ikke gøre det til vores januar eller sommerkøb?

Asharvin nu og Aquero til sommer.
Det er jo ikke nemt når der ingen penge er i kassen samt at ejerne ingen har. Jeg sætter ikke næsen op efter noget som helst her i vinterpausen. Vi må klare os med den trup vi har.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » søndag, 11. jan, 2009 17:42

Flemming skrev:Arsenal henter måske Asharvin til £12 mio. Burde vi ikke gøre det til vores januar eller sommerkøb?

Asharvin nu og Aquero til sommer.
Jeg har selv nævnt Arshavin tidligere, men ved nærmere eftertanke så er han nok ikke god nok i det defensive. Rafa vil nok aldrig smide Kuyt ud af start 11'eren, så tror godt vi kan vende os til noget der hedder Kuyt-Gerrard-Riera-Torres de næste par år.

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 11. jan, 2009 23:31

AJ skrev:
Flemming skrev:Arsenal henter måske Asharvin til £12 mio. Burde vi ikke gøre det til vores januar eller sommerkøb?

Asharvin nu og Aquero til sommer.
Jeg har selv nævnt Arshavin tidligere, men ved nærmere eftertanke så er han nok ikke god nok i det defensive. Rafa vil nok aldrig smide Kuyt ud af start 11'eren, så tror godt vi kan vende os til noget der hedder Kuyt-Gerrard-Riera-Torres de næste par år.
Det forudsætter vi fortsat spiller noget lign. en 4-2-3-1 opstilling. Jeg tror at har vi alle friske så stiller vi oftest op i en 4-4-2.
I dag:
Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera
Torres - Keane

Her kunne jeg godt se Kuyt som en der har brug for konkurrence. Yossi er ikke helt god nok efter mit hoved. For mange off days. Så hellere Garcia for et par år siden.
Nej en teknisk god højre fløj, der samtidig er udfordrende og hurtig. Jeg ved ikke om Ashavin er løsningen, men det var da et bud. Young, Lennon whoever, vi mangler den type nu Pennant ikke skulle tage den tørn.

Jeg tror ikke på det med det defensive. Det er et spørgsmål om at kunne arbejde efter en stram taktik. Det er Benitez's stil, men ikke nødvendigvis en defensiv stil. Riera har hele efteråret netop været den type, men uden hurtighed. Til gengæld får han ofte bolden med sig alligevel.

Får vi en god højre fløj, så kan vi smide Kuyt op som 3. angriber med Ngog som 4. Derved mangler vi ikke angribere, men bare at spille med 2 af gangen ;)

Ny mand/Yossi - Gerrard/Lucas - Alonso/Mascherano - Riera/Babel
Torres/Kuyt - Keane/Ngog

Hvis det er udgangspunktet, så er der stadig rum til at stille op i en 4-2-3-1 mod de bedre modstandere. Jeg vil selv gerne vente til sommer, hvis det altså betyder at vi får den rigtige mand på fløjen. Hellere det end at hente Heskey for at sælge ham igen til sommer.

En anden ting er at vi er sårbare på højre back. Carra er ikke specielt god der i at dominere frem i banen. Desuden er han for langsom over for en hurtig fløj. Ind centralt med ham! Så har vi Arbeloa tilbage i og med Darby åbenbart ikke er god nok endnu.

Derfor også en super højre back, og også her kan jeg vente til sommer hvis vi får den rette. Højre backen skal ikke være backup, men en som kan gå ind og sætte Arbeloa af start 11'eren.

Næste sommer hedder den så:
Pepe/Diego
Ny/Arbeloa - Skrtel/Carra - Agger/Hyypia - Insua/Aurelio
Ny/Yossi - Gerrard/Lucas - Alonso/Mascherano - Riera/Babel
Torres/Ngog - Keane/Kuyt

Altså 2 nye mand. Alternativt så en ny venstre fløj, men kun hvis den rette dukker op.
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 11. jan, 2009 23:51

Flemming skrev:
AJ skrev:
Flemming skrev:Arsenal henter måske Asharvin til £12 mio. Burde vi ikke gøre det til vores januar eller sommerkøb?

Asharvin nu og Aquero til sommer.
Jeg har selv nævnt Arshavin tidligere, men ved nærmere eftertanke så er han nok ikke god nok i det defensive. Rafa vil nok aldrig smide Kuyt ud af start 11'eren, så tror godt vi kan vende os til noget der hedder Kuyt-Gerrard-Riera-Torres de næste par år.
Det forudsætter vi fortsat spiller noget lign. en 4-2-3-1 opstilling. Jeg tror at har vi alle friske så stiller vi oftest op i en 4-4-2.
I dag:
Kuyt - Gerrard - Alonso - Riera
Torres - Keane

Her kunne jeg godt se Kuyt som en der har brug for konkurrence. Yossi er ikke helt god nok efter mit hoved. For mange off days. Så hellere Garcia for et par år siden.
Nej en teknisk god højre fløj, der samtidig er udfordrende og hurtig. Jeg ved ikke om Ashavin er løsningen, men det var da et bud. Young, Lennon whoever, vi mangler den type nu Pennant ikke skulle tage den tørn.

Jeg tror ikke på det med det defensive. Det er et spørgsmål om at kunne arbejde efter en stram taktik. Det er Benitez's stil, men ikke nødvendigvis en defensiv stil. Riera har hele efteråret netop været den type, men uden hurtighed. Til gengæld får han ofte bolden med sig alligevel.

Får vi en god højre fløj, så kan vi smide Kuyt op som 3. angriber med Ngog som 4. Derved mangler vi ikke angribere, men bare at spille med 2 af gangen ;)

Ny mand/Yossi - Gerrard/Lucas - Alonso/Mascherano - Riera/Babel
Torres/Kuyt - Keane/Ngog

Hvis det er udgangspunktet, så er der stadig rum til at stille op i en 4-2-3-1 mod de bedre modstandere. Jeg vil selv gerne vente til sommer, hvis det altså betyder at vi får den rigtige mand på fløjen. Hellere det end at hente Heskey for at sælge ham igen til sommer.

En anden ting er at vi er sårbare på højre back. Carra er ikke specielt god der i at dominere frem i banen. Desuden er han for langsom over for en hurtig fløj. Ind centralt med ham! Så har vi Arbeloa tilbage i og med Darby åbenbart ikke er god nok endnu.

Derfor også en super højre back, og også her kan jeg vente til sommer hvis vi får den rette. Højre backen skal ikke være backup, men en som kan gå ind og sætte Arbeloa af start 11'eren.

Næste sommer hedder den så:
Pepe/Diego
Ny/Arbeloa - Skrtel/Carra - Agger/Hyypia - Insua/Aurelio
Ny/Yossi - Gerrard/Lucas - Alonso/Mascherano - Riera/Babel
Torres/Ngog - Keane/Kuyt

Altså 2 nye mand. Alternativt så en ny venstre fløj, men kun hvis den rette dukker op.
Gudfader bevares hvor har du dog ret i hvert et ord.
Jeg drømmer om Ribery/Young og Lahm, men tager gerne til takke med Lennon og en eller anden nobody til højre back ala det Arbeloa var da han kom i sin tid - måske Barragan. Dog vil jeg i så fald kræve at vedkommende gennemgår den samme udvikling som Alvaro har gjort! Jeg klarer ikke endnu en back-fiasko i stil med Abel, Josemi og senest Degen/Dossena.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 12. jan, 2009 09:10

Ifølge Rafas hovede er Yossi ganske givet god nok. Han har tidligere udtalt, at et salg af Yossi kun kommer på tale, hvis nogen virkelig vil betale meget for ham.

Du har ret i det med det defensive. Delvist. For du nævner selv den stramme organisation, der findes på holdet, med det høje pres på modstanderen og det gælder altså også når modstanderen er i boldbesiddelse og derfor hører det vel under det defensive. Det er her Kuyt er så god, men jeg vil nu heller ikke mene, at Riera er ringe til det. Jeg er sikker på, at det var den primære grund til at hente netop Riera. En høj spiller, der i forhold til mange andre spanske kanter dækker godt op.

Jeg tror nærmere på, at vi henter en midterforsvarer (hvis Agger forsvinder) og en venstrekant, med tanke på Babels lidet stabile situation.

Det er dog ikke helt urealistisk, at vi henter en højreback.

Besvar