Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 03. jan, 2009 13:06

AJ skrev:Bvadr Malouda! Det kan du da ikke mene.

Ej spøg til side, men han har da virkelig været anonym lately.

Hverken hollænderne eller Joe Cole finder jeg ligefrem tilgængelige.

Imo er Arshavin en klasse over Lennon i tanke, handling og spilforståelse. Og selvom Lennon er lidt af en speedy, er Arshavin ikke nogen snegl.
McGeady så, ham ville jeg også tro mere på end Arshavin og han er næppe heller dyrere. Og hvad mon Hamsik ville koste? Lennon ville være forudsat, at vi permanent gik over til 4-4-2, da han ligesesom Pennant næppe ville fungere i 4-2-3-1'eren uden deciderede fløje. Der ville en Arshavintype være lang mere passende.
Men never mind, du har tydeligvis langt mere viden om den kære russers præstationer over en længere tidsperiode end mig, som kun har fulgt ham sporadisk ved internationale kampe med klub- og landshold. Jeg tror bare ikke på ham, men har som sagt intet at ha' det i.

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » lørdag, 03. jan, 2009 13:15

aarde skrev:
AJ skrev:Bvadr Malouda! Det kan du da ikke mene.

Ej spøg til side, men han har da virkelig været anonym lately.

Hverken hollænderne eller Joe Cole finder jeg ligefrem tilgængelige.

Imo er Arshavin en klasse over Lennon i tanke, handling og spilforståelse. Og selvom Lennon er lidt af en speedy, er Arshavin ikke nogen snegl.
McGeady så, ham ville jeg også tro mere på end Arshavin og han er næppe heller dyrere. Og hvad mon Hamsik ville koste? Lennon ville være forudsat, at vi permanent gik over til 4-4-2, da han ligesesom Pennant næppe ville fungere i 4-2-3-1'eren uden deciderede fløje. Der ville en Arshavintype være lang mere passende.
Men never mind, du har tydeligvis langt mere viden om den kære russers præstationer over en længere tidsperiode end mig, som kun har fulgt ham sporadisk ved internationale kampe med klub- og landshold. Jeg tror bare ikke på ham, men har som sagt intet at ha' det i.
Det er også helt i orden. Nogle gange (læs: altid) er det vel vores fingerspitzgefühl, der taler til os.

Denne kan være forunderlig (se Hr. Dreyers signature for yderligere information).

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » lørdag, 03. jan, 2009 13:39

AJ skrev:
aarde skrev:
AJ skrev:Bvadr Malouda! Det kan du da ikke mene.

Ej spøg til side, men han har da virkelig været anonym lately.

Hverken hollænderne eller Joe Cole finder jeg ligefrem tilgængelige.

Imo er Arshavin en klasse over Lennon i tanke, handling og spilforståelse. Og selvom Lennon er lidt af en speedy, er Arshavin ikke nogen snegl.
McGeady så, ham ville jeg også tro mere på end Arshavin og han er næppe heller dyrere. Og hvad mon Hamsik ville koste? Lennon ville være forudsat, at vi permanent gik over til 4-4-2, da han ligesesom Pennant næppe ville fungere i 4-2-3-1'eren uden deciderede fløje. Der ville en Arshavintype være lang mere passende.
Men never mind, du har tydeligvis langt mere viden om den kære russers præstationer over en længere tidsperiode end mig, som kun har fulgt ham sporadisk ved internationale kampe med klub- og landshold. Jeg tror bare ikke på ham, men har som sagt intet at ha' det i.
Det er også helt i orden. Nogle gange (læs: altid) er det vel vores fingerspitzgefühl, der taler til os.

Denne kan være forunderlig (se Hr. Dreyers signature for yderligere information).
Præcis. Jeg tager da også gerne riset til røven uden flæben, hvis han ender med at komme og lave 10 kasser og 20 assist i næste sæson ;)

Brugeravatar
vorstrup
Bestyrelsesmedlem
Indlæg: 892
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 00:00
Geografisk sted: København
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af vorstrup » lørdag, 03. jan, 2009 20:59

Jeg kunne godt tænke mig at få Guardado fra Derpotivo. Ved godt han er venstre back/kant, og at det ikke er det, vi har mest brug for, men for pokker hvor jeg synes han er god, når man har set ham på kanal 5. Han er i øvrigt kun 22.

Marik Hamsik, nogen der kender ham? Jeg synes, jeg bliver ved med at høre godt om ham, og vil høre om nogen af jer kender noget mere til ham. Jeg kender ham kun fra venner der følger med i serie A.

Og nej det har intet med footballmanager at gøre, da jeg ikke spiller spillet.
Hvorfor komme til din bedste vens begravelse? Han kommer alligevel ikke til din.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7251
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 04. jan, 2009 02:57

vorstrup skrev:Jeg kunne godt tænke mig at få Guardado fra Derpotivo. Ved godt han er venstre back/kant, og at det ikke er det, vi har mest brug for, men for pokker hvor jeg synes han er god, når man har set ham på kanal 5. Han er i øvrigt kun 22.

Marik Hamsik, nogen der kender ham? Jeg synes, jeg bliver ved med at høre godt om ham, og vil høre om nogen af jer kender noget mere til ham. Jeg kender ham kun fra venner der følger med i serie A.

Og nej det har intet med footballmanager at gøre, da jeg ikke spiller spillet.
Dejligt at se Depor på vej tilbage. De fortjener at ligge i den gode ende af tabellen.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 04. jan, 2009 21:49

vorstrup skrev:Jeg kunne godt tænke mig at få Guardado fra Derpotivo. Ved godt han er venstre back/kant, og at det ikke er det, vi har mest brug for, men for pokker hvor jeg synes han er god, når man har set ham på kanal 5. Han er i øvrigt kun 22.

Marik Hamsik, nogen der kender ham? Jeg synes, jeg bliver ved med at høre godt om ham, og vil høre om nogen af jer kender noget mere til ham. Jeg kender ham kun fra venner der følger med i serie A.

Og nej det har intet med footballmanager at gøre, da jeg ikke spiller spillet.
Jeg nævnte også Hamsik i mit sidste indlæg i denne tråd, for han er en fantastisk spiller. Jeg så ham dog gerne med en smule mere fart i benene. Men det er jo også tilfældet med Riera, som jo klarer sig ganske fint anyway, så det er tydeligvis ikke et must, hvis bare man har den rette spilintelligens. Det mener jeg bestemt Hamsik har.
Men ligesom med Arshavin er det vigtigt at se på hvilken formation han skal benyttes på. Ligeså genial han ville være i 4-2-3-1'eren uden egentlige kanter, ligeså malplaceret ville han formentlig være i en 4-4-2, ligesom det omvendte var tilfældet for Pennant dengang han stadig blev spillet.
Jeg håber mest på en god gammeldags wing, så vi kan blive i 4-4-2, bringe Kuyt op på toppen hvor han hører hjemme og give kaptajnen det store rum mellem midtbane og angreb, som han er så forbandet god til at udfylde og brilliere på.

Jeg vil ha' Lennon.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » mandag, 05. jan, 2009 01:09

Læste for et par dage siden et rygte om at vi skulle have følere ude efter "Kuba" fra Borussia Dortmund. Desværre husker jeg ikke hvor jeg har rygtet fra, men jeg har set ham spille 3-4 kampe for Dortmund og jeg syntes han er meget underholdende spiller. Han er en alsidig kantspiller på 22år med styrker i teknik, dribblinger, hurtighed og smidighed.

http://www.youtube.com/watch?v=2csW3S9g ... re=related

Syntes han kunne være interessant, hvad siger folk?

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » mandag, 05. jan, 2009 12:10

Kuba var på efterårets hold i Kicker. Højre midt er hans position. Driblestærk, løbevillig, kan skyde med begge ben.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Balthazar
Indlæg: 1019
Tilmeldt: mandag, 26. nov, 2007 18:37
Geografisk sted: København
Alder: 41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Balthazar » mandag, 05. jan, 2009 12:20

Var vi ikke også linket til ham (Kuba) i sommers? det mener jeg bestemt..
“The first lesson of economics is scarcity: There is never enough of anything to satisfy all those who want it. The first lesson of politics is to disregard the first lesson of economics.” - T. Sowell

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » mandag, 05. jan, 2009 20:04

uha jeg kunne godt tænke mig walcott til højre kanten. Og jeg synes da vi skulle melde os på banen, nu da han kontrakt situation ligner Aggers lidt.
De snakker omkring 3mio.
Billede

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 05. jan, 2009 20:13

zerlang7 skrev:uha jeg kunne godt tænke mig walcott til højre kanten. Og jeg synes da vi skulle melde os på banen, nu da han kontrakt situation ligner Aggers lidt.
De snakker omkring 3mio.
Hvor har du læst det hende?
Har Walcott virkelig ikke en længere kontrakt?

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 05. jan, 2009 20:39

Skulle vi vinde i lotto i løbet af foråret, så må denne herre være lige efter Rafa's smag. Målfarlig, kropsstærk, boldsikker, hurtig og ikke mindst utroligt hårdt arbejdende.

Ja, man må sikkert ikke nævne deres spillere herinde, men allerede før de lejede ham, håbede jeg på ham og Torres...

http://www.goal.com/en/news/1710/manche ... ter-united

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
zerlang7
Indlæg: 1173
Tilmeldt: tirsdag, 04. dec, 2007 16:44
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 34

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af zerlang7 » mandag, 05. jan, 2009 20:45

AJ skrev:
zerlang7 skrev:uha jeg kunne godt tænke mig walcott til højre kanten. Og jeg synes da vi skulle melde os på banen, nu da han kontrakt situation ligner Aggers lidt.
De snakker omkring 3mio.
Hvor har du læst det hende?
Har Walcott virkelig ikke en længere kontrakt?
http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... zidis.html
Billede

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10264
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » mandag, 05. jan, 2009 21:27

texnymann skrev:Skulle vi vinde i lotto i løbet af foråret, så må denne herre være lige efter Rafa's smag. Målfarlig, kropsstærk, boldsikker, hurtig og ikke mindst utroligt hårdt arbejdende.

Ja, man må sikkert ikke nævne deres spillere herinde, men allerede før de lejede ham, håbede jeg på ham og Torres...

http://www.goal.com/en/news/1710/manche ... ter-united

Mvh.

Texnymann
Huh? Og nej det fedtgarn skal heldigvis ikke til LFC
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 05. jan, 2009 22:05

Thommo skrev:
texnymann skrev:Skulle vi vinde i lotto i løbet af foråret, så må denne herre være lige efter Rafa's smag. Målfarlig, kropsstærk, boldsikker, hurtig og ikke mindst utroligt hårdt arbejdende.

Ja, man må sikkert ikke nævne deres spillere herinde, men allerede før de lejede ham, håbede jeg på ham og Torres...

http://www.goal.com/en/news/1710/manche ... ter-united

Mvh.

Texnymann
Huh? Og nej det fedtgarn skal heldigvis ikke til LFC
Fair nok at du ikke mener at han har håret til Liverpool (modsat Kuyt ;) ).

31 mål i 53 kampe for Corinthians og 26 mål i 69 kampe for Man Utd (hvor de fleste af årets kampe har været indhop), synes jeg egentligt er ganske pænt.

Uanset hvad, så vinder vi nok heller ikke 30 mio pund i det engelske lotto, så det er næppe aktuelt. Nævnte ham kun, fordi han ville være en af mine absolutte drømmespillere i Liverpool rent offensivt.

Mvh.

Texnymann

Besvar