hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. jun, 2014 15:36

Det er mit personlige gæt
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » onsdag, 25. jun, 2014 15:41

Bellamy_fever skrev:
Linde skrev:En hurtig tanke.

Kan denne pludselige træningskamp mod Biffan have noget at gøre med en mulig afgang af Daniel Agger?

Jeg ved at kampen har været på tegnebrættet længe og at den var en del af Agger-handlen i sin tid. Men det at den falder netop nu, kan det have en logisk forklaring? Kunne man forestille sig at man fra LFC's side gør noget ved kampen nu, mens det stadig giver mening (at han er i klubben)?

Jeg ved det er en konspiration og at det er et tyndt grundlag. Men tanken strejfede mig......
muligt.. det finder vi jo aldrig ud af.
men ærlig talt.. skifter Agger så skifter Agger... han er langt fra uundværlig for holdet.. syntes jeg.
Enig. Men ingen er uundværlige for holdet, så længe der findes en ligeså god eller bedre erstatning. Desværre kan jeg overhovedet ikke få øje på en realistisk erstatning, der kommer i nærheden.

Vi kædes sammen med Lovren, så ham har jeg fuldt intenst under VM. Nu er det et spinkelt grundlag, men han har været forfærdeligt ringe i mine øjne i den turnering, så i sammenligning med ham vurderer jeg Agger til at være uundværlig.

Kunne vi få Hummels, så ville piben have en helt anden lyd.
Kloppite

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: hvem skal ud

Indlæg af AndreasN » onsdag, 25. jun, 2014 16:11

Emmy skrev:Det er mit personlige gæt
:army7:
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » torsdag, 26. jun, 2014 09:46



Alberto lejes eftersigende ud til Malaga, skulle offentligøres idag.

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: hvem skal ud

Indlæg af nikand » onsdag, 02. jul, 2014 15:34

Er 10 mio pund rimeligt for Borini? Som det ser ud pt ønsker jeg han bliver i truppen.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 02. jul, 2014 15:47

nikand skrev:Er 10 mio pund rimeligt for Borini? Som det ser ud pt ønsker jeg han bliver i truppen.
Ser ham gerne blive - han er for sej, Borini - han er en glimrende presspiller og var vel et af Rodgers toptargets sidste sommer, jeg tror han bliver.

LFC YNWA JR FAN
Indlæg: 33
Tilmeldt: lørdag, 11. maj, 2013 21:36
Geografisk sted: Holstebro
Alder: 25

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC YNWA JR FAN » lørdag, 05. jul, 2014 21:06

Er det et hint for agger exit eller?
Hvad synes i om salg af agger...


http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -til-salg/

kongrasmus
Indlæg: 229
Tilmeldt: lørdag, 06. jul, 2013 18:37

Re: hvem skal ud

Indlæg af kongrasmus » lørdag, 05. jul, 2014 22:05

Agger på vej ud? :/

http://www.plbold.dk/2014/07/05/agger-s ... -liverpool

Det lyder ikke godt!!!! :(
Don't worry be happy. YNWA!

Brugeravatar
Badooo
Indlæg: 1452
Tilmeldt: fredag, 08. jun, 2007 17:40

Re: hvem skal ud

Indlæg af Badooo » lørdag, 05. jul, 2014 22:44

Jeg synes det lyder fint. Især hvis vi kan lokke Barca til at spytte lidt i kassen.
Jeg tror klokken har ringet til generationsskifte i det defensive. Ny defensiv midtbanemand i Can, forhpbentligt ny venstre back, måske ny højre back, Sakhos ankomst og Lovren der er på vej. Megrt kan man sige om Rodgers, men han gør sgu tingene gennemgribende, når han først beslutter sig for at rydde op.
Badooo siger, hvad han mener!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 06. jul, 2014 09:58

LFC YNWA JR FAN skrev:Er det et hint for agger exit eller?
Hvad synes i om salg af agger...


http://www.tv3sport.dk/fodbold/nyheder/ ... -til-salg/
Indtil vi rygtes til spillere på Aggers niveau eller over, så synes jeg på ingen måde om et salg af Agger. Jeg ville i stedet ønske, at Rodgers ville sætte sig ned og se på, hvad Agger bidrager med fremfor at fokusere på to, tre eller fire ligegyldige stats, som han åbenbart ikke bryder sig om.

I en sæson, hvor Rodgers har været eminent på næsten alle områder, der mener jeg, at hans ageren på transfermarkedet op til sæsonen og hans dispositioner i forhold til Agger var de vel eneste fejltagelser. Det ville være yderst uheldigt, hvis de samme fejltagelser blev begået en gang til.
Kloppite

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: hvem skal ud

Indlæg af sjampen » søndag, 06. jul, 2014 10:24

texy skrev: Indtil vi rygtes til spillere på Aggers niveau eller over, så synes jeg på ingen måde om et salg af Agger. Jeg ville i stedet ønske, at Rodgers ville sætte sig ned og se på, hvad Agger bidrager med fremfor at fokusere på to, tre eller fire ligegyldige stats, som han åbenbart ikke bryder sig om.

I en sæson, hvor Rodgers har været eminent på næsten alle områder, der mener jeg, at hans ageren på transfermarkedet op til sæsonen og hans dispositioner i forhold til Agger var de vel eneste fejltagelser. Det ville være yderst uheldigt, hvis de samme fejltagelser blev begået en gang til.
Jeg synes det er lidt tyndt at kritisere Rodgers omkring Agger. Det er muligt man har et synspunkt om at Agger er vores bedste forsvarsspiller, et synspunkt jeg iøvrigt er enig i, men samtidig må man altså også kunne indrømme at Agger ikke har spillet sådan så beslutningen helt ensidigt kun kan have et udfald. Vi har 3 spillere som ligger ufattelig tæt, og at Rodgers vælger en over den anden er ikke specielt kritisabelt. Samtidig kan jeg så også godt forstå at man vælger Sakho der er langt yngre og ikke vælger Agger der har haft så ufattelig mange skader, når nu man ikke ønsker at bruge 2 venstrebenede spillere, specielt når en spiller har Sakhos fysiske evner.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af tue69 » søndag, 06. jul, 2014 10:33

Dagens 101greatgoals highlights fortæller at Suarez, Skrtel, Agger og Aspas er på vej væk.

Et par af dem er bare rene genudgivelser men Skrtel og Aspas var nye for mig, om end at sidstnævnte ikke er en overraskelse.

http://m.101greatgoals.com/blog/barcelo ... -deportivo

http://m.101greatgoals.com/blog/luis-su ... deal-sport

http://m.101greatgoals.com/blog/galatas ... la-mirror/
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: hvem skal ud

Indlæg af Emmy » søndag, 06. jul, 2014 10:56

Aspas skulle være på vej til Sevilla.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » søndag, 06. jul, 2014 10:57

sjampen skrev:
texy skrev: Indtil vi rygtes til spillere på Aggers niveau eller over, så synes jeg på ingen måde om et salg af Agger. Jeg ville i stedet ønske, at Rodgers ville sætte sig ned og se på, hvad Agger bidrager med fremfor at fokusere på to, tre eller fire ligegyldige stats, som han åbenbart ikke bryder sig om.

I en sæson, hvor Rodgers har været eminent på næsten alle områder, der mener jeg, at hans ageren på transfermarkedet op til sæsonen og hans dispositioner i forhold til Agger var de vel eneste fejltagelser. Det ville være yderst uheldigt, hvis de samme fejltagelser blev begået en gang til.
Jeg synes det er lidt tyndt at kritisere Rodgers omkring Agger. Det er muligt man har et synspunkt om at Agger er vores bedste forsvarsspiller, et synspunkt jeg iøvrigt er enig i, men samtidig må man altså også kunne indrømme at Agger ikke har spillet sådan så beslutningen helt ensidigt kun kan have et udfald. Vi har 3 spillere som ligger ufattelig tæt, og at Rodgers vælger en over den anden er ikke specielt kritisabelt. Samtidig kan jeg så også godt forstå at man vælger Sakho der er langt yngre og ikke vælger Agger der har haft så ufattelig mange skader, når nu man ikke ønsker at bruge 2 venstrebenede spillere, specielt når en spiller har Sakhos fysiske evner.
Det er den evigt tilbagevendende debat.

Men hvis jeg ikke må kritisere Rodgers for dispositioner i forhold til Agger, som jeg finder kritisable, hvem skal jeg så kritisere? Hvem er så ansvarlig for dispositionerne?

Faktum er, at vi vinder mere og indkasserer færre mål, når Agger spiller. Og hvis man skeler til, hvem af forsvarsspillerne, der er ens personlige favoritter, så risikerer man at miste den ekstremt vigtige overordnede pointe.

Havde vi ikke lukket mange flere mål ind med Sakho og Skrtel og smidt flere point, så ville jeg kunne forstå din kritik af mit synspunkt. Men forskellen har bare været markant.

Når man vil forstærke sig, så er man jo nødt til at forstærke sig i forhold til sit stærkeste hold. Det er muligt, at Rodgers ser Sakho og Skrtel som sine førstevalg, og hvis han fokuserer på det makkerskab, så ser det også lettere ud på papiret, at opnå en forstærkning. Men Agger og Skrtel kunne muligvis have været PL's næstbedste forsvar, hvis man kan bruge tendensen fra de kampe, som de spillede sammen til noget som helst. Jeg ser ikke nogen grund til at ødelægge PL's potentielt næstbedste forsvar for at starte forfra. Det synes jeg er alt for risikabelt, når man samtidig er tvunget ud i den mest kostbare ændring i den anden ende af banen, fordi man mister verdens bedste angriber.

Kan vi få Hummels, Silva, Dante eller en anden på det niveau, så ville jeg godt turde at tage chancen. Men lige nu er det Lovren, der er emnet. Tidligere var det Caulker. Det er to spillere, som jeg ikke mener har vist nok til at de burde kunne overbevise nogen som helst om, at de med sikkerhed vil være en opgradering i forhold til Agger. Og indtil der kommer en spiller på banen, som har vist nok til at overbevise mig om, at vi som hold bliver stærkere med ham, vil jeg være imod et salg af Agger.
Kloppite

Brugeravatar
tue69
Indlæg: 2654
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:27
Geografisk sted: Århus
Alder: 39

Re: hvem skal ud

Indlæg af tue69 » søndag, 06. jul, 2014 11:12

Emmy skrev:Aspas skulle være på vej til Sevilla.
Fornuftigt. Det vil glæde alle, inklusiv Aspas, tænker jeg.
And when liverpool score, you will hear the kop roar: "oh it's Fowler - Robbie Fowler"

Besvar