Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Også meget sigende at det ikke var en forsvarspiller eller keeper.
Havde vi en tidsmaskine skulle vi jo nok have hijacked Mahrez til Leicester eller selvfølgelig de Bruyne.
Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Havde vi en tidsmaskine skulle vi jo nok have hijacked Mahrez til Leicester eller selvfølgelig de Bruyne.
Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Og hvad kan vi konkluderer ud af det. Det var vel fint nokAJJ skrev:Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Hvordan var det nu lige, var det i forbindelse med Konoplyanka-handlen, at en grønthandler fra Vesterbro ellers havde insiderviden nok til at vide, at den var gået igennem ... ?AJJ skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:30Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Mener det var ved Mkhitaryan. Eller også fik vi insider-viden hos begge handler. Der har i hvert fald været en del selvudnævnte "in-the-know" herinde i tidens løbSledgehammer skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 09:34Hvordan var det nu lige, var det i forbindelse med Konoplyanka-handlen, at en grønthandler fra Vesterbro ellers havde insiderviden nok til at vide, at den var gået igennem ... ?AJJ skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:30Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Øh - nu bragte jeg det jo som et illustrativt og sjovt eksempel på, hvilket kvantespring, der er taget siden 2014 - selvom vi der også spillede med om mesterskabet.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:31Og hvad kan vi konkluderer ud af det. Det var vel fint nokAJJ skrev:Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Sendt fra min SM-G950F med Tapatalk
Mkhitaryan - og spørg DrejerMambo skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 09:58Mener det var ved Mkhitaryan. Eller også fik vi insider-viden hos begge handler. Der har i hvert fald været en del selvudnævnte "in-the-know" herinde i tidens løbSledgehammer skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 09:34Hvordan var det nu lige, var det i forbindelse med Konoplyanka-handlen, at en grønthandler fra Vesterbro ellers havde insiderviden nok til at vide, at den var gået igennem ... ?AJJ skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:30Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Det gør jeg sandelig også - rygter kommer desværre fra bild, der må siges at være utrolig utroværdigeElTorro skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 12:22Til de interesserede, så er der en (noget forhastet!) typegennemgang af Werner i dagens Vollgas Freitag.
Dvs. mest af alt af den type mål, han som regel er garant for.
Jeg følger ikke Leipzig, og har derfor ikke selv set voldsomt meget til Werner, når det kommer til stykket, men jeg synes, det er vildt, at han scorer lige så mange mål med et udgangspunkt fra kanten som centralt. Det vidner om en alsidighed, der i mine øjne er ret tiltrængt i forhold til bredden i den nuværende trup, hvilket var ret tydeligt, da Mané forlod banen i går.
Jeg håber, der er hold i rygterne om, at han skulle have underskrevet eller lavet en forhåndsaftale med os til sommer.
Det kan forresten ses her, hvis man da kan overskue mængden af reklamer: https://www.viafree.dk/programmer/sport ... g/saeson-2
Hahahahah Drejers kioskmand. Så kan Liverpoolfans på reddit der tracker fly-afgange godt pakke sammen!AJJ skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 11:12Mkhitaryan - og spørg DrejerMambo skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 09:58Mener det var ved Mkhitaryan. Eller også fik vi insider-viden hos begge handler. Der har i hvert fald været en del selvudnævnte "in-the-know" herinde i tidens løbSledgehammer skrev: ↑fredag, 24. jan, 2020 09:34Hvordan var det nu lige, var det i forbindelse med Konoplyanka-handlen, at en grønthandler fra Vesterbro ellers havde insiderviden nok til at vide, at den var gået igennem ... ?AJJ skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:30Konoplyanka. Handlen faldt i de sidste minutter af vinduet, fordi den russiske oligark-type, der ejede klubben, simpelthen nægtede at skrive under til sidst, selvom alt var på plads ift. pris og kontrakt.liverpoolfc86 skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 23:20Hvis du tænker på Yarmolenko, så står for egen regning.Cynwal skrev:Var det ikke den gang, jeg gik all in på Kevin Strootmann?Filos of Isk skrev: ↑torsdag, 23. jan, 2020 16:14Man skal jo ikke slå større brød op end man kan bage
Ville da være for vildt at få ham ind på holdet. Drømte om vi hentede ham for et par sæsoner siden.Jesper skrev:Lidt rygter: https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ected.html
Sendt fra min SM-G925F med Tapatalk