Den kan du selv lave, det er ikke mig der har behov for at diskutere rygter fra twitter, såkaldte ITK’s og elendige kilder.bblauritzen skrev:Lav en 'twitter og udokumenterede kilder' tråd hvor folk (inkl. mig selv) der kan lide at diskutere alle mulige forskellige rygter kan slå sig løs.Aggerdoo skrev:Det er vel ikke så svært at påpege, at folk skal bruge ordentlige kilder, hvis man ønsker en saglig debat. Men jeg ved selvfølgelig ikke, hvad ønsket er, og om man velkommer gossip.Mugge skrev:Syntes du selv, at den kommentar er rimelig?Aggerdoo skrev:Det er ret alment kendt, at når der sker noget omkring Liverpool, så er det Echo, Reddy, Bascombe og Joyce (har måske glemt en eller to), som man skal følge og stole på. Ikke Don Balon, Duncan Castles, Daily Star, Metro, og hvad man ellers kan finde af lort derude.
Man skulle tro, at moderator kunne sørge for at der er en vis standard herinde, men det er åbenbart ikke sådan ligetil.
Det løser to problemer.
1: Jeg og andre kan få lov til smide alle de rygter ind som vi lyster uden at skulle høre på folk som dig lege kilde politi.
2. Du slipper for at skulle hidse dig op over at en eller anden smide et rygte ind med en kilde som du i din almægtige visdom ikke lige finder værdig til at få din godkendelse som troværdig.
Men moderator synes jo åbenbart at denne tråd fungerer efter hensigten, så det er jo godt. Synes det kunne være dejligt med en højere standard.