Er det noget, som dig eller Allanshore har link på? I artiklen stod der til sommer (=denne sommer), og jeg er ikke lige faldet over artikler, der påstår noget andet.Emmy skrev:Jeg mener først den er gældende fra næste sommertexy skrev:Havde glemt, at han havde en release-clause, som træderi kraft til sommer. Den lyder efter sigende på £30m.Jesper skrev:Gad vide hvad han realistisk set koster? Og kunne vi gøre det pga FFP?
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 42121.html
Når man tænker på, hvad vi ville give for Mkhitaryan, så kan vi vel nok strække os den smule længere for at få Reus.
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Kloppite
-
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 34500.htmltexy skrev:Er det noget, som dig eller Allanshore har link på? I artiklen stod der til sommer (=denne sommer), og jeg er ikke lige faldet over artikler, der påstår noget andet.Emmy skrev:Jeg mener først den er gældende fra næste sommertexy skrev:Havde glemt, at han havde en release-clause, som træderi kraft til sommer. Den lyder efter sigende på £30m.Jesper skrev:Gad vide hvad han realistisk set koster? Og kunne vi gøre det pga FFP?
http://www.independent.co.uk/sport/foot ... 42121.html
Når man tænker på, hvad vi ville give for Mkhitaryan, så kan vi vel nok strække os den smule længere for at få Reus.
Fan af Manchester United
For en spiller som ham, der til sommer har et år tilbage af kontrakten, så er 300 mio. kr. naturligvis alt for meget.Emmy skrev:300 mio er ikke for meget for Kroos. Han er vanvittig god og til den pris vil det være et super køb.Aggerdoo skrev:Drømmesigning til midtbanen. Han kan det hele. Angribe, forsvare, lægge de lange afleveringer, skyde udefra, lave assists. Han er den perfekte afløser for Gerrard.TomViolence skrev:https://www.facebook.com/LFCTransSpecA source at Liverpool has revealed that the club have been looking into the possibility of signing Toni Kroos. (Oliver Kay, The Times).
The Times er vel temmelig troværdig? Hvad siger folk til Kroos? Der er ingen tvivl om, at han er et stort navn, men jeg har faktisk aldrig været særlig stor fan af ham.
Ifølge rygterne koster han dog over 300 mio. kr., og det er naturligvis alt for meget. Kan han fås for 200 mio., så vil det være et kongekøb!
Man kan i princippet sige at kontraktlængden er ligegyldig, der bliver rift om ham og prisen bliver høj, persie kostede kassen og var gammel tilmed, og med 1 år tilbage.
Vil dog hellere have Reus eller alternativt draxler.
Verden er smask fuld af hyklere....
Hvis præmissen er, at han ikke vil forlænge med Bayern - og de i øvrigt ønsker at tjene penge på ham - så er kontraktlængden naturligvis ikke ligegyldig.Thommo skrev:Man kan i princippet sige at kontraktlængden er ligegyldig, der bliver rift om ham og prisen bliver høj, persie kostede kassen og var gammel tilmed, og med 1 år tilbage.
Reus eller Draxler i stedet for Kroos? Det er vidt forskellige spillere til forskellige positioner? Det giver ikke mening.
Synes nu nok de udgør samme positioner, men muligt jeg har set forkert? Så forklar gerne nærmere. Det jeg har set er at disse 3 flakker meget rundt på banen, og har forcen i offensiven.
Det er naturligvis mindre ligegyldigt med 1 år tilbage, når der står 25 top klubber i kø for at skrive med ham, det skal vel med i din konklussion.Aggerdoo skrev:Hvis præmissen er, at han ikke vil forlænge med Bayern - og de i øvrigt ønsker at tjene penge på ham - så er kontraktlængden naturligvis ikke ligegyldig.Thommo skrev:Man kan i princippet sige at kontraktlængden er ligegyldig, der bliver rift om ham og prisen bliver høj, persie kostede kassen og var gammel tilmed, og med 1 år tilbage.
Draxler og Reus spiller 8 ud af 10 gange på kanten, mens Kroos er 8'er, der også kan spille mere defensivt og mere offensivt. Det er slet ikke samme typer.Thommo skrev:Synes nu nok de udgør samme positioner, men muligt jeg har set forkert? Så forklar gerne nærmere. Det jeg har set er at disse 3 flakker meget rundt på banen, og har forcen i offensiven.
Det er lidt som at sammenligne Gerrard i sin nuværende rolle med Coutinho. Selvom Couthino oftere spiller centralt end Reus og Draxler.
Nå så har jeg ramt de kampe de er centrale.
Hvis din påstand altså holder vand.
Det gør den. De spiller slet ikke samme plads.Thommo skrev:Nå så har jeg ramt de kampe de er centrale.
"We're not racist, we only hate the mancs"
Jo de gange jeg har set dem! men muligt du har ret i din dikterende retorik, i at de oftest ikke spille samme plads. Men de har spillet PRÆCIST samme plads de gange jeg har set dem!!!!!! Så den holder dog ikke 100 % vand.Emmy skrev:Det gør den. De spiller slet ikke samme plads.Thommo skrev:Nå så har jeg ramt de kampe de er centrale.
I hvilke kampe har du set dem Thommo? Jeg har ikke set Reus meget, men har set Schalke med Draxler oftere - bl.a. på stadion i Berlin i november. Og han har her spillet kant hver gang.Thommo skrev:Jo de gange jeg har set dem! men muligt du har ret i din dikterende retorik, i at de oftest ikke spille samme plads. Men de har spillet PRÆCIST samme plads de gange jeg har set dem!!!!!! Så den holder dog ikke 100 % vand.Emmy skrev:Det gør den. De spiller slet ikke samme plads.Thommo skrev:Nå så har jeg ramt de kampe de er centrale.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."
Hvem skal ind?
Du får ikke mere ret af at råbe og skrige. Reus spiller venstre kant/hængende angriber, Draxler højre kant/offensiv midt og Kroos spiller lige i smørhullet på midten af banen.Thommo skrev:Jo de gange jeg har set dem! men muligt du har ret i din dikterende retorik, i at de oftest ikke spille samme plads. Men de har spillet PRÆCIST samme plads de gange jeg har set dem!!!!!! Så den holder dog ikke 100 % vand.Emmy skrev:Det gør den. De spiller slet ikke samme plads.Thommo skrev:Nå så har jeg ramt de kampe de er centrale.
Vi kan godt lege med tanken om at du har set Reus og Draxler spille andre steder på banen men Kroos spiller aldrig andre pladser end 8'er positionen på midten af banen. Ikke kant eller offensiv midt. Aldrig nogensinde. Og Reus/Draxler spiller aldrig på den plads så dermed kan de tre spillere ikke have spillet den samme plads.
Hvis dit postulat er at de tre er den samme spillertype, så ser du for lidt fodbold. Eller der er noget andet galt. Det svarer til at mene Sterling og Henderson er samme type spiller.
Reus/Draxler har spillet 10'er masser af gange. Kroos har spillet 10'er masser af gange.
De er dog vidt forskellige typer, og Reus/Draxler spiller også rigtig ofte på kanten, hvilket Kroos aldrig gør. Til gengæld spiller Kroos ofte 8'er, hvilket Reus/Draxler aldrig gør.
De er dog vidt forskellige typer, og Reus/Draxler spiller også rigtig ofte på kanten, hvilket Kroos aldrig gør. Til gengæld spiller Kroos ofte 8'er, hvilket Reus/Draxler aldrig gør.
Det markerede er vi helt enige i og det er også det der passer.AJ skrev:Reus/Draxler har spillet 10'er masser af gange. Kroos har spillet 10'er masser af gange.
Det øverste er vel i for sig rigtigt nok men jeg synes mere det er dynamikken på Bayerns hold der går at Kroos kan komme til at ligge på den plads. Han går ikke på banen for at spille en ren 10'er plads.