Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
TomViolence
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TomViolence » fredag, 11. apr, 2014 23:08

A source at Liverpool has revealed that the club have been looking into the possibility of signing Toni Kroos. (Oliver Kay, The Times).
https://www.facebook.com/LFCTransSpec

The Times er vel temmelig troværdig? Hvad siger folk til Kroos? Der er ingen tvivl om, at han er et stort navn, men jeg har faktisk aldrig været særlig stor fan af ham.
Scouser by heart.

Siden 2009.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » lørdag, 12. apr, 2014 01:15

TomViolence skrev:
A source at Liverpool has revealed that the club have been looking into the possibility of signing Toni Kroos. (Oliver Kay, The Times).

The Times er vel temmelig troværdig? Hvad siger folk til Kroos? Der er ingen tvivl om, at han er et stort navn, men jeg har faktisk aldrig været særlig stor fan af ham.
Drømmesigning til midtbanen. Han kan det hele. Angribe, forsvare, lægge de lange afleveringer, skyde udefra, lave assists. Han er den perfekte afløser for Gerrard.

Ifølge rygterne koster han dog over 300 mio. kr., og det er naturligvis alt for meget. Kan han fås for 200 mio., så vil det være et kongekøb!

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » lørdag, 12. apr, 2014 08:26

Aggerdoo skrev:
TomViolence skrev:

Drømmesigning til midtbanen. Han kan det hele. Angribe, forsvare, lægge de lange afleveringer, skyde udefra, lave assists. Han er den perfekte afløser for Gerrard.

Ifølge rygterne koster han dog over 300 mio. kr., og det er naturligvis alt for meget. Kan han fås for 200 mio., så vil det være et kongekøb!
300 mio er ikke for meget for Kroos. Han er vanvittig god og til den pris vil det være et super køb.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » lørdag, 12. apr, 2014 09:21

Jeg mener også, at det er i et niveau som Kroos, vi skal kigge til, udover hvis vi kan stjæle en spiller som vi gjorde med Cou og Sturridge, et ungt talent eller en Bosman spiller.

Kroos ville være et fantastisk køb, og køber vi ham og meget gerne Luis Muriel, så er mine ønsker opfyldt ift. indkøb :D

Vil vi have f.eks. en ny målmand, et talent som Will Hughes eller lignende, så er det fint.

Af potentielle spillere til salg:

Kelly, Touré (Ilori hjem), Aspas, Assaidi, Borini, Reina, Coates, Allen (Kroos i stedet), hvor vi bør hente min. 30 min. £ hjem og en hulens masse sparet løn, og så sender vi i den forbindelse også Moses og Cissokho videre.

Så har vi en 19-20 mand helt fast omkring 1. holdet til Prl og CL og følgende spillere til at supplere truppen med og til at spille bl.a. de 2 pokalturneringer:

Ibe, Suso, Texas, Alberto, Wisdom, McLaughlin, Smith, Robinson og nok andre fra U21/reserverne.

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 12. apr, 2014 10:15

Niels K skrev:Jeg mener også, at det er i et niveau som Kroos, vi skal kigge til, udover hvis vi kan stjæle en spiller som vi gjorde med Cou og Sturridge, et ungt talent eller en Bosman spiller.

Kroos ville være et fantastisk køb, og køber vi ham og meget gerne Luis Muriel, så er mine ønsker opfyldt ift. indkøb :D

Vil vi have f.eks. en ny målmand, et talent som Will Hughes eller lignende, så er det fint.

Af potentielle spillere til salg:

Kelly, Touré (Ilori hjem), Aspas, Assaidi, Borini, Reina, Coates, Allen (Kroos i stedet), hvor vi bør hente min. 30 min. £ hjem og en hulens masse sparet løn, og så sender vi i den forbindelse også Moses og Cissokho videre.

Så har vi en 19-20 mand helt fast omkring 1. holdet til Prl og CL og følgende spillere til at supplere truppen med og til at spille bl.a. de 2 pokalturneringer:

Ibe, Suso, Texas, Alberto, Wisdom, McLaughlin, Smith, Robinson og nok andre fra U21/reserverne.
den markerede er jeg uenig i, men ellers :army7:
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » lørdag, 12. apr, 2014 13:07

Jeg har sagt det længe, og jeg siger det gerne igen: Marco Reus og Toni Kroos er mine to ønskespillere. Aner ikke, om de er mulige at få, men begge spillere vil falde forrygende ind på vores hold, og så er de blandt de absolut bedste på deres pladser.

Men det er utopiske drømme, medmindre vi har flere milliarder at handle for. For hvis man kigger på truppen, så er der brug for mere end 2-3 spillere, når det også hedder CL. Som minimum en målmand, en venstreback, en central midtbanespiller, en kantspiller og en angriber.

Du kan hente meget ved få nogle af de unge spillere til at tage næste skridt, men der vil stadig være brug for opgradering på de pladser. Her snakker jeg om spillere som Luis Alberto, Suso, Joao Carlos Teixeira, Fabio Borini, Tiago Illori og Andre Wisdom.

Det er stadig for tidligt for spillere som Ryan McLaughlin og Jordon Ibe. Samme kan i øvrigt siges som U21 profiler som Jack Dunn og Kristoffer Peterson.

Scherwin

Indlæg af Scherwin » lørdag, 12. apr, 2014 13:13

Tror sagtens vi kan lokke reus hvis vi vinder premier league.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

thefugle

Indlæg af thefugle » lørdag, 12. apr, 2014 13:59

Wormie skrev:Tror sagtens vi kan lokke reus hvis vi vinder premier league.
Tror han koster boksen. Dog tror jeg ikke hans løn ville være på city, psg, chelsea niveau, og man godt kunne få ham uden at tilbyde ham 2 mio i ugen. Hans nuværende kontrakt skulle være på ca 350k i ugen. Så lidt over 1 mio i ugen kunne vel gøre det. Måske.

Hvem ville nej til at spille med sturridge og suarez? :D
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Indlæg af Mambo » lørdag, 12. apr, 2014 14:18

Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Bayern skulle være interesseret i at sælge Kroos og hvorfor Kroos skulle være interesseret i at skifte væk fra en af verdens allerstørste klubber som tilmed er hans barndomsklub?

Brugeravatar
Jesper

Re: Sv: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 12. apr, 2014 14:24

Mambo skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Bayern skulle være interesseret i at sælge Kroos og hvorfor Kroos skulle være interesseret i at skifte væk fra en af verdens allerstørste klubber som tilmed er hans barndomsklub?
Konkurrencen er jo benhård og han er ikke nødvendigvis en sikker starter. Og så har han vel sagtens også udenlandsdrømme som andre spillere. Ovenstående er kun mine tanker og ikke citeret fra Kroos
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Hr. Larsen

Indlæg af Hr. Larsen » lørdag, 12. apr, 2014 14:25

http://www.plbold.dk/2014/04/12/sky-cit ... til-sommer

Michael Richards kunne være spændende at få ind i truppen.

Brugeravatar
Mambo
Geografisk sted: København N
Alder: 34

Indlæg af Mambo » lørdag, 12. apr, 2014 14:37

Jesper skrev:
Mambo skrev:Er der nogen der kan forklare mig hvorfor Bayern skulle være interesseret i at sælge Kroos og hvorfor Kroos skulle være interesseret i at skifte væk fra en af verdens allerstørste klubber som tilmed er hans barndomsklub?
Konkurrencen er jo benhård og han er ikke nødvendigvis en sikker starter. Og så har han vel sagtens også udenlandsdrømme som andre spillere. Ovenstående er kun mine tanker og ikke citeret fra Kroos
Nu har jeg ikke set særligt meget Bundesliga i denne sæson, men ifølge transfermarkt har han spillet 26 kampe i Bundesligaen og 10 i Champions League, så han må vel betragtes som fast mand i Bayern. Jeg kan ikke forestille mig at han skifter. Ikke til os og slet ikke til man utd, som ifølge rygterne skulle være meget interesseret i ham.

Brugeravatar
Alonso

Indlæg af Alonso » lørdag, 12. apr, 2014 14:53

Mambo skrev:
Jesper skrev:
Nu har jeg ikke set særligt meget Bundesliga i denne sæson, men ifølge transfermarkt har han spillet 26 kampe i Bundesligaen og 10 i Champions League, så han må vel betragtes som fast mand i Bayern. Jeg kan ikke forestille mig at han skifter. Ikke til os og slet ikke til man utd, som ifølge rygterne skulle være meget interesseret i ham.
De har Bastian Schweinsteiger og Thiago Alcantara, der kan spille samme rolle som Toni Kroos. Derudover har de unge spillere på vej frem. Så begynder du at forstå, hvorfor Bayern er tilbageholdende med at forgylde Toni Kroos. Kroos mener, hvilket er helt fair, at han fortjener en stor løncheck.

Lige nu foregår der et spil mellem de to parter. Det ender sandsynligvis ud i en forlængelse, men så vidt jeg forstår, så står de to parter relativt stejlt overfor hinanden. Alene det at de forhandler i pressen siger, at der er langt til et kompromis.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » lørdag, 12. apr, 2014 19:09

Til orientering så er Bayern ikke Tonis barndomsklub, det er Hansa og en anden mindre klub.
We need a new Fowler...

Jaqbobo

Indlæg af Jaqbobo » lørdag, 12. apr, 2014 19:30

Nu sidder jeg og ser Arsenal-Wigan, hvor Callum McManaman fuldstændig gør hvad der passer ham. Er det en mand vi kan bruge? Han er godt nok Everton fan og har spillet der som ungdomsspiller. Men hvad han dog stadig laver i Championship er mig en gåde!

I min verden syntes jeg vi skal købe ham, bare for at have en kantspiller med efternavnet McManaman :)

Besvar