Helt enig i at der (desværre) er spillere, der er udenfor vores rækkevidde og tiltrækningskraft.StevenCarragher skrev:Jeg er enig, at nogle af dem kunne være lækre, men jeg tvivler på de vil til klubben.Kelly skrev:Jeg tror faktisk det er fjong han ikke kommer har aldrig Været 100 på han er pengene værd.rnh skrev:Jeg kaster bare bolden op så kom med nogle navne du mener kunne være realistisk til de 2 positioner.Oomph242 skrev:Hvorfor skulle de have lyst til LFC? Større klubber med CL og kamp om mesterskab er ude efter dem.rnh skrev:Hvem tror i vi vil gå efter til den offensiv midt nu hvor det ser ud til at det ikke bliver Henrikh ???
Hvem tror i vi vil gå efter som afløser for Suarez hvis vi antager at han bliver solgt. ???
Kunne det være Stevan Jovetic eller hvad med Leandro Damiao.
Det kunne være lækkert, men det sker ikke.
Ps. er lidt nede over at vi ser ud til at misse Henrikh
Jovetic og leandro ja tak. I bilbao er der et par spændende typer også.
Bony er også et emne. Og Bentenke.
Luis bliver solgt det tror jeg er uundgåeligt.
Gomez er også en mulighed og villa.
Tror luis og downing sælges.
Ind håber jeg. Bony og bentenke samt jovetic.
I øvrigt er demba ba vist sat til salg.
Forsvaret. Lad os nu bare hente papa.
Personligt så synes jeg vi skal kigge på Cissé, Cabaye, Bony, Gaston Ramirez eller Jay Rodrigez...
Benteke, Villa, Jovetic & Damiao er uden for vores hylde.
Men dem du nævner er imo en hylde eller to UNDER det niveau, vi kan sigte efter. Dvs.,Cabaye og måske Bony kunne vi måske godt bruge. Cisse, Ramirez, Rodriguez ... arhhhh, DET må vi kunne gøre bedre.