Vi begynder muligvis at kigge på Eriksen igen. Men det kan også være at vi flytter fokus i forhold til, hvor på banen vi vil hente forstærkninger. Coutinho kan jo sagtens spille den forreste på midten. Det samme kan (og bør) Suarez, hvis vi beholder ham. Henderson og Gerrard er andre typer til pladsen. Og så har vi jo lige hentet Alberto, der vel også kan blive en mulighed. Endelig ser jeg på sigt Suso, som den helt rigtige til pladsen. Der er masser af muligheder.rnh skrev:Hvem tror i vi vil gå efter til den offensiv midt nu hvor det ser ud til at det ikke bliver Henrikh ???
Hvem tror i vi vil gå efter som afløser for Suarez hvis vi antager at han bliver solgt. ???
Af offensive spillere, som vi muligvis vil forsøge at hente nu (mest i tilfældet at Suarez sælges - hader den ubekendte), kunne jeg forestille mig, at disse var interessante:
Damiao (Spurs har længe været efter ham. Måske er det vores tur til at spolere deres planer og lokke med vores brasiliansk-venlige setup - Coutinho + Lucas)
Gaimero (hårdt kæmpende aggressiv type oppe foran)
Jackson Martinez (har tidligere været sat i forbindelse med ham, men after hans succesfulde skifte til Porto er det næppe muligt at få fingre i ham)
Michu (sikkert alt for dyr, men jeg kan virkelig godt lide ham. Kæmper hårdt. God teknik. Stærk i luften i begge ender. Målfarlig. What's not to like?)
Soldado (måske for gammel i forhold til strategien, men har en fantastisk målnæse)
David Villa (Mange tror, at han er over the hill - jeg har en god fornemmelse af, at hvis han igen hives ud af Messi og de andres skygge i Barca, så er der to store år)
Ellers bør vi måske mere kigge efter en god venstre back til at konkurrere med Enrique (smid gerne boksen efter Baines ). En god midterforsvarer (her er mit spørgsmål bare, om vi kan finde noget bedre, end Skrtel på sit topniveau?). En god kontrollerende midtbane (vi har savnet konkurrence til Lucas siden Mascherano).