hvem skal ud

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: hvem skal ud

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 08. aug, 2014 16:32

Hr. Drejer skrev:Hvad sker der med Illori? Tror i at han lånes ud endnu en sæson, eller bliver på Anfield?
Synes, det man læser, er, at han skal lejes ud igen. Hvis det er tilfældet, så bliver det forhåbentlig til en engelsk klub, så han kan lære kulturen på og uden for banen bedre at kende.

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: hvem skal ud

Indlæg af Martin E » lørdag, 09. aug, 2014 09:03

Reina tager til Bayern München, jeg er rigtig glad på hans vegne.
Synd vi ikke beholdte han for Mignolet er stadig ikke bedre end Reina.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: hvem skal ud

Indlæg af Thommo » søndag, 10. aug, 2014 02:32

Martin E skrev:Reina tager til Bayern München, jeg er rigtig glad på hans vegne.
Synd vi ikke beholdte han for Mignolet er stadig ikke bedre end Reina.
Enig og han kostede kun 800.000-1.000.000 dkr at have sidende på bænken, eller som skrevet tidligere, verdens dyreste reserve keeper, når vi tænker løn.

Jeg er ikke bare glad på hans vegne, men især LFC´s vegne. En enormt løn tung spiller er væk.
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » søndag, 10. aug, 2014 22:30



Fint skifte, hvis det er fast spilletid.

Jeg gider ikke sige at jeg hellere ser ham i England, for hvis interessen ikke er der og niveauet vil blive for lavt(Championship), så ser jeg den franske liga som et fint springbræt for ham, til at blive klar.

Senest rettet af LFC_20 søndag, 10. aug, 2014 23:23, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Kara
Indlæg: 61
Tilmeldt: mandag, 26. aug, 2013 16:55

Re: hvem skal ud

Indlæg af Kara » søndag, 10. aug, 2014 22:40

godt at se vi har fået "renset" ud med aspas, alberto og ingen Moses. Men hvornår tager vi afsked med Assaidi og Borini? rygterne fra starten af vinduet lød jo nærmest på at vi kunne få 21m £ samlet for de to?

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: hvem skal ud

Indlæg af Xenne » mandag, 11. aug, 2014 13:17

Mht. Agger, så kender jeg en som kender en, der har et godt forhold til Agger.
Han skulle efter sigende ikke være helt vild med et nyt eventyr i Italien, hans børn er i den alder at de starter i skole næste år, derfor er han ved at være klar til at vende hjem.

Just passing on information :)
Billede

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. aug, 2014 13:41

Xenne skrev:Mht. Agger, så kender jeg en som kender en, der har et godt forhold til Agger.
Han skulle efter sigende ikke være helt vild med et nyt eventyr i Italien, hans børn er i den alder at de starter i skole næste år, derfor er han ved at være klar til at vende hjem.

Just passing on information :)
Mon han er så vild efter at vende hjem, at han vil spæde lidt til selv, så Brøndby kan betale for ham? :) - Er relativ sikker på Brøndby på ingen måde kan købe ham fri, uden støtte fra enten spilleren selv(Utænkeligt) eller erhvervslivet. :dontknow:

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: hvem skal ud

Indlæg af texy » mandag, 11. aug, 2014 14:09

LFC_20 skrev:
Xenne skrev:Mht. Agger, så kender jeg en som kender en, der har et godt forhold til Agger.
Han skulle efter sigende ikke være helt vild med et nyt eventyr i Italien, hans børn er i den alder at de starter i skole næste år, derfor er han ved at være klar til at vende hjem.

Just passing on information :)
Mon han er så vild efter at vende hjem, at han vil spæde lidt til selv, så Brøndby kan betale for ham? :) - Er relativ sikker på Brøndby på ingen måde kan købe ham fri, uden støtte fra enten spilleren selv(Utænkeligt) eller erhvervslivet. :dontknow:
Så anser jeg det i hvert fald for mest realistisk, at han vælger endnu et år i Liverpool (på bænken), indtil børnene rent faktisk skal i skole. Brøndby kan overhovedet ikke være med i forhold til hverken løn eller transfer. På absolut INGEN måde. Og det tror jeg heller ikke, at der findes investorer, der kan. Manden har jo ikke ligefrem videresalgspotentiale.
Kloppite

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » mandag, 11. aug, 2014 14:17

Brøndby har pengene, men det ville være uforsvarlig omgang med aktionærernes penge, hvis man betalte så mange penge for en spiller. Skal lige siges, at Brøndby stadig har krav på 15% af transfersummen, hvilket giver lidt spillerum.

Jan Bech Andersen, der er bestyrelsesformand og storaktionær i klubben, betalte af egen lomme for Khalid Boulahrouz. Men det var sølle 2,9 mio. kroner.

Jeg har svært ved at se Brøndby betale Liverpool mere end 30 mio. kroner, hvilket også er en meget høj sum for en spiller, der næppe hverken kan eller skal sælges videre med profit. Allerede 30 mio. er jo uhørt mange penge i dansk fodbold.

Det store spørgsmål er jo hvor meget Rodgers ønsker at bruge Agger. Hvis det er minimalt, så er han jo så løntung, at klubben kan se en idé i tilnærmelsesvis at forære ham væk. Men det kræver så samtidig, at ingen andre interesserer sig for ham, hvilket er utænkeligt for en spiller på hans niveau.

Jeg tror, Brøndbys bedste chancer er, at Agger bliver i Liverpool et år, hvor han ikke spiller særligt meget. Når det år er gået vil Liverpool formentlig have den naturlige afløser klar i Tiago Ilori og derfor være mere interesserede i at komme af med Aggers løn, hvilket måske kan udløse en Reina situation. Aggers lønkrav bliver næppe et problem for Brøndby, da han allerede er har en utrolig velpolstret privatøkonomi.

IverJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 15:09

Re: hvem skal ud - vedr. Daniel Agger

Indlæg af IverJ » mandag, 11. aug, 2014 15:19

Vedr. Daniel Agger til Brøndby: Der er flere ting i det her. Vi har tidligere hørt, at Jan Bech Andersen og Per Rud vil gøre alt/rigtig meget for at få Agger hjem. @tweetegnen har skrevet, at BIF var i forhandling med en forsvarer, men at man pludselig fik chancen for at få drømmespilleren (kan måske være Agger?).

Jeg mener egentlig, at Agger er god nok til at få spilletid i Liverpool. Men Brendan Rodgers er bare af en anden mening. Jeg har set mange kampe i sidste sæson, og som Agger-fan har jeg altid håbet/forventet at se ham gøre en positiv forskel og skille sig positivt ud. Jeg synes bare langt fra altid at det var tilfældet, modsat for et par sæsoner siden.

Faktum er, at Agger har været en del skadet i sin Liverpool-tid, og han er ca. lige så god som Skrtel og Sakho. De har forskellige styrker og svagheder. En af Aggers svagheder er, at han ikke er så fysisk stærk som fx Sakho. Skrtel er måske også stærkere, eller også er han bedre til at bruge tricks (holde i modstanderen) end Agger.

Det virker ikke til, at der er en fremtid for Agger i Liverpool. Og han har penge nok, så jeg tror ikke han gider spille for andre engelske hold (slet ikke arsenal). Barcelona kunne have været en mulighed, men ville han bestå et lægecheck? Tror ikke han gider et andet land, slet ikke Syditalien (Napoli). Så lige nu tyder det på, at han enten bliver i Liverpool (mod sin vilje), eller også kan det være han vender hjem.

En ting folk ofte glemmer er, at han nok gerne vil slutte af i Brøndby. Nogen vil så sige, at det er for tidligt nu og at han kan gøre det når han er 33 år. Men hvad nu, hvis Aggers læger har fortalt ham, at han kun har 2-3 år i sig endnu? Så er det jo snart at han skal skifte hjem igen.

Liverpool sparer så ca. 50 mio. kr. i årsløn, dvs. 100 mio. kr. i alt.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: hvem skal ud

Indlæg af rnh » mandag, 11. aug, 2014 16:50

Touré til Trabzonspor : http://www.turkish-football.com/news_read.php?id=6312


Trabzonspor president Ibrahim Haciosmanoglu has confirmed that Trabzonspor and Kolo Toure have agreed terms and that the Ivorian international will join up with the squad shortly.

“We are building the type of squad which we promised to the fans,” Haciosmanoglu said.

“We have agreed terms with Kolo Toure and we will bring him to the club.”

Trabzonspor have reportedly struck a €2 million deal with Liverpool to sign Toure.

The 33-year-old is set to sign a two-year contract worth over €4 million.

Toure has made 327 appearances in the Premier League, and has won the league title twice with Arsenal in 2004 and Manchester City in 2012.

Trabzonspor finished last season in fourth place and are managed by former Algerian national team manager Vahid Halilhodžić.

IverJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 15:09

Re: hvem skal ud

Indlæg af IverJ » mandag, 11. aug, 2014 16:53

Så er Agger vel stadig kun nr. 4, efter Lovren, Skrten og Sakho?

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: hvem skal ud

Indlæg af LFC_20 » mandag, 11. aug, 2014 22:43



Nægter at tro på at både: Coates, Touré, Ilori & Agger ryger, for så skal vi pludselig ud at investere i en ny 4. mand til pladsen, med mindre man mener Lloyd Jones kan stå distancen.

Ilori & Touré virker til at være nærmest exit, Ilori skal spille fast, han har kun spillet 23 kampe, eller deromkring for - Liverpool, Sporting, Grenada: Derfor ud at give ham førsteholdserfaring.

Kolo så jeg gerne blive, men hvis der ikke er en aftager til Agger, så kan Kolo ryge videre.

Coates kunne jeg godt se som 4. CB, hvilket ville betyde at de andre 3 ville have en mulighed for at søge fast førsteholdsfodbold.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 36

Re: hvem skal ud

Indlæg af Alonso » tirsdag, 12. aug, 2014 01:43

Coates er nok den af vores midterforsvarere, der i mindst grad har kvaliteterne til at spille så aggressivt, som Rodgers tilsyneladende ønsker fra sine midtstoppere. For mig er det et spørgsmål om, hvornår han bliver solgt, og ikke om han bliver solgt.

IverJ
Indlæg: 5
Tilmeldt: mandag, 11. aug, 2014 15:09

Re: hvem skal ud

Indlæg af IverJ » tirsdag, 12. aug, 2014 09:23

Arsenal vil byde 100 mio. kr. for Agger:

http://metro.co.uk/2014/08/12/arsenal-p ... r-4829268/

Kan dog stadig ikke se ham spille i Arsenal.

Besvar