Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 09. maj, 2008 14:08

Efter lidt eftertænksomhed, så ved jeg ikke hvor meget jeg skal tro de udsagn (martsen).

Ifølge de spillere vi henter, så behøver vi ikke sælge. Men Crouchs situation er uhldbar ifølge ham selv og han kan smutte også Alonsos situation kan blive uholdbar. Han oplever stigende konkurrence fra mange midtbanespillere. Så hvis de to smutter, så er der ekstra penge til nye spillere eller måske en helt ny transferstrategi?

Men vi må lige vende tilbage til artiklen til august ;)
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » fredag, 09. maj, 2008 14:11

Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Nu ved jeg ikke hvor meget man skal ligge i den slags udsagn, der er jo en del der hævder, at de kender den og den og ved det og det. Men hvis de nævnte transfers skulle blive en realitet, meget gerne suppleret med Mancini, så synes jeg at vi ser væsentlig stærkere ud. Der er mere kreativitet på kortet, hvilket har været en mangel. Godt nok er der et par spillere der har skadeshistorikken mod dem, men hvis de har god dækning går det forhåbentlig.

Det taler også for at der er flere englændere, dels fordi de er gearet til PL, og dels fordi de får en god lang sommer og ikke er præget af en post-em-træthed.

Dog kan der selvfølgelig nå at ske meget. Får vi det store bud på fx Alonso, kunne det måske tænkes at man sælger og så skal der fyldes mere i indkøbskurven...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » fredag, 09. maj, 2008 14:12

Barry, Bridge og Owen ja så er vi godt nok ved at have en god stamme af engelske spillere synes jeg. Men lad os nu se, hvad det bliver til.

Brugeravatar
JTN
Indlæg: 1437
Tilmeldt: fredag, 04. apr, 2008 00:53
Geografisk sted: Kbh
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JTN » fredag, 09. maj, 2008 16:26

Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Det ser da fint ud. Jeg er dog ikke sikker på at vi skal afskrive spillere fra Valencia selvom de ikke rykker ned. De har vist store problemer med økonomien efter indkøbsfiaskoerne af Joaquin og Zigic og de kan der for være nødsaget til at sælge minimum en af deres store stjerner. Jeg ville foretrække et køb af Villa i stedet for Owen og Saviola.
A trip to Anfield is the closest defenders will get to understand how a fox feels when a pack of bloodhounds is on its trail

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » fredag, 09. maj, 2008 16:59

Den omtalte post lyder meget spændende og realistisk men alligevel er der lidt løse ender. De spillere som Rafa helst vil have koster ikke alverden og derfor behøver vi stort set ikek at sælge nogle spillere for at kunne hente dem. Derfor er det vel ikke urealistisk at tro at vi kan gå efter større targets som eksempelvis Villa eller Silva hvis vi både sælger Riise, Crouch og Carson hvilket må give en del kugler i kassen. Hvad kan Valencia gøre hvis både Villa og Silva vil væk fra klubben hvilket vel ikke er helt usandsynligt?

Bridge tror jeg ikke rigtig på for ham vil Chelsea ikke sælge til os tror jeg. Saviola er væsenligt bedre end Voronin så hvis han kan hentes billigt ville det være fint men tvivler også på sandheden i det rygte. Det ville da bestemt ikke gøre noget hvis vi ikke hentede Degen men jeg undrer mig lidt over at Rafinha slet ikke bliver nævnt i indlægget for ham er vi jo også blevet kædet meget kraftigt sammen med og jeg går da udfra at vi skal have fat i en ny højreback her henover sommeren.

Det positive ved hans post er rygterne om Owen. Ham håber jeg stadig meget på kommer hjem og han ville passe perfekt i vores nuværende system. Jeg håber også at han får ret i at Alonso bliver i klubben for det har jeg hele tiden både håbet på og regnet med. Bentley blev for dyr ligesom Huntelaar og Quaresma. Benzema var aldrig realistisk at hente og Mancini kunne blive interessant hvis han er meget billig men generelt savner jeg altså nogle større navne for det skal vi have hvis vi vil være mestre.

Disse navne er for useriøse hvis vi skal kunne konkurrere med Scum og Chelsea om titlen i næste sæson. Barry købet synes jeg stadig er lidt underligt for jeg kan slet ikke se hvorfor vi skulle købe ham som venstrefløj. Så ville jeg da meget hellere købe en rigtig venstrefløj. Jeg håber at han får ret omkring Owen kommer til klubben og at vi beholder Alonso men jeg håber bestemt ikke at han får ret omkring Silva, Villa og Lahm for dem så jeg utroligt gerne i klubben.

Folk snakker om at vi ikke er realistiske når vi kræver navne som Silva, Lahm og Villa men Hicks støtter Rafa og han kan jo se at holdet ikke har klassen til at vinde mesterskabet. Det kan vel aldrig være i hans interesse at det går dårligt for holdet og med hans ambitioner undrer det mig meget hvis vi ikke får de økonomiske midler til at købe en eller to spillere af samme klasse som Torres. Når der var råd til både Torres, Babel og Mascherano må der sgu også være råd til nogle spillere af samme klasse her til sommer. 30 mio. pund. ville i mine øjne være et fint beløb som er rimeligt højt uden at være svivmlende. Hvis Rafa så samtidig får lov til at købe yderligere ind for de penge vi sælger for kan vi altså få nogle rigtige gode spillere da jeg går udfra at vi får en del penge for Crouch, Carson og Riise.
Senest rettet af Styf fredag, 09. maj, 2008 17:52, rettet i alt 1 gang.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 09. maj, 2008 17:23

Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Interessant liste, men ikke en liste, der får os tættere på mesterskabet.

Bridge og Barry vil være fine nok at få ind, men Owen og Saviola ser jeg ikke bidrage med meget. Omvendt er der nok heller ikke meget spilletid at hente for de to, hvis vi stadig kun skal spille med éen angriber ud af Torres, Crouch, Kuyt, Owen og Saviola.

Hvad er der pludselig blevet af Benitez' udtalelser om en rutineret udenlandsk spiller, som taler godt engelsk? Han er fuldstændig forsvundet.

Jeg køber ikke den liste.... og håber heller ikke på den.

Mvh.

Texnymann

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » fredag, 09. maj, 2008 17:45

texnymann skrev:
Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Interessant liste, men ikke en liste, der får os tættere på mesterskabet.

Bridge og Barry vil være fine nok at få ind, men Owen og Saviola ser jeg ikke bidrage med meget. Omvendt er der nok heller ikke meget spilletid at hente for de to, hvis vi stadig kun skal spille med éen angriber ud af Torres, Crouch, Kuyt, Owen og Saviola.

Hvad er der pludselig blevet af Benitez' udtalelser om en rutineret udenlandsk spiller, som taler godt engelsk? Han er fuldstændig forsvundet.

Jeg køber ikke den liste.... og håber heller ikke på den.

Mvh.

Texnymann
Owen skal spille bag Torres, Kuyt spiller på fløjen og Crouch bliver solgt så både Owen og Saviola skal skam nok få deres spilletid. Saviola forstærker bredden på holdet og både Barry, Bridge og Owen kan gå ind og forstærke holdet mener jeg men det er stadigvæk ikke spillere som for alvor flytter holdet videre. Disse signings er ikke hvad jeg håber på men de ville være til at leve med hvis pengene ikke er til mere fordi jeg tror på at der er et enormt uopfyldt potentiale i vores nuværende hold som vi så i første halvdel af denne sæson. I næste sæson vil spillere som Babel, Lucas, Skrtel og forhåbentlig også Alonso være endnu bedre samt at vi har Agger tilbage hvilket bestemt ikke skal undervurderes. Mange har også efterlyst engelske spillere og hvis vi kunne få tre spillere ind med den kvalitet til en forholdsvis billig pris ville det da være fint men jeg drømmer nu også større. Dette er absolut minimum.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Igild

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Igild » fredag, 09. maj, 2008 18:18

Luca Cigarini & Daniele Dessena

2 spillere jeg gerne ville se, begge 2 er dog centrale midtbane spillere men er forskellige typer.

Cigarini er samme type som Pirlo siges det der nede, jeg har dog ikke set så mange Parma kampe i år, kun de sidste der har været negative.

Dessena er mere ligesom vores egen Alonso med de lange afleveringer.
Men kun 2 spillere jeg gerne ville se i Liverpool sker dog næppe :P

Begge er på Ulandsholdene så de kan i hvert fald noget :)

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » fredag, 09. maj, 2008 23:11

Styf skrev:
texnymann skrev:
Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Interessant liste, men ikke en liste, der får os tættere på mesterskabet.

Bridge og Barry vil være fine nok at få ind, men Owen og Saviola ser jeg ikke bidrage med meget. Omvendt er der nok heller ikke meget spilletid at hente for de to, hvis vi stadig kun skal spille med éen angriber ud af Torres, Crouch, Kuyt, Owen og Saviola.

Hvad er der pludselig blevet af Benitez' udtalelser om en rutineret udenlandsk spiller, som taler godt engelsk? Han er fuldstændig forsvundet.

Jeg køber ikke den liste.... og håber heller ikke på den.

Mvh.

Texnymann
Owen skal spille bag Torres, Kuyt spiller på fløjen og Crouch bliver solgt så både Owen og Saviola skal skam nok få deres spilletid. Saviola forstærker bredden på holdet og både Barry, Bridge og Owen kan gå ind og forstærke holdet mener jeg men det er stadigvæk ikke spillere som for alvor flytter holdet videre. Disse signings er ikke hvad jeg håber på men de ville være til at leve med hvis pengene ikke er til mere fordi jeg tror på at der er et enormt uopfyldt potentiale i vores nuværende hold som vi så i første halvdel af denne sæson. I næste sæson vil spillere som Babel, Lucas, Skrtel og forhåbentlig også Alonso være endnu bedre samt at vi har Agger tilbage hvilket bestemt ikke skal undervurderes. Mange har også efterlyst engelske spillere og hvis vi kunne få tre spillere ind med den kvalitet til en forholdsvis billig pris ville det da være fint men jeg drømmer nu også større. Dette er absolut minimum.
Eller så det måske at få en hurtig mand på højre side?

Rafa's nuværende formation fungere imho bedst hvis begge fløje er hurtige og agressive, babel lever helt klart op til det predikat, kuyt er cool nok, men ikke hurtig nok. Så placer dem på kanten og vi har fået extra med speed derude, samt vi har en i overskud til den normale rotation.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

TK3

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af TK3 » lørdag, 10. maj, 2008 09:55

Det kommende transfer vindue, er måske det vigtigste i klubbens historie. Vi mangler kun 2-3 klasser spiller for vi kan tage det sidste skridt i PL. Nu gælder det om at få spiller som virklig kan forstærke holdet, og ikke bare breden i truppen. Men hvis denne sommers handler kikser, kommer vi igen til at stå med det problem at de bedste spiller vælger os fra, fordi vi ikke kan vinde mesterskabet.

Mikkel K
Indlæg: 1540
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 22:24
Geografisk sted: Århus C
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mikkel K » lørdag, 10. maj, 2008 10:08

Bridge ville være en rigtig habil venstreback, ligesom Abidal ville være det.
Barry ville være fremragende, men som wing?

Owen? Tjaeh, skadesnak endnu en gang. Kan han holde skaderne væk, så er han en rigtig god reserve for Torres i 4-2-3-1 systemet.

Saviola kan jeg ikke forestille mig bidrage med særlig meget. Super klejn og uprøvet i PL.

Men snak om både Owen og Saviola må altså betyde at Crouch og Voronin er på vej ud. Hvis Babel så samtidig skulle have chancen længere fremme, så har vi da et væld af spillere til angrebspladsen.

Jeg håber fortsat mest på kreative offensive kræfter i form af Mancini og Bentley.
Billede

Brugeravatar
ForzaReds
Indlæg: 241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 23:15

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ForzaReds » lørdag, 10. maj, 2008 11:53

mig_der skrev:
Styf skrev:
texnymann skrev:
Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Interessant liste, men ikke en liste, der får os tættere på mesterskabet.

Bridge og Barry vil være fine nok at få ind, men Owen og Saviola ser jeg ikke bidrage med meget. Omvendt er der nok heller ikke meget spilletid at hente for de to, hvis vi stadig kun skal spille med éen angriber ud af Torres, Crouch, Kuyt, Owen og Saviola.

Hvad er der pludselig blevet af Benitez' udtalelser om en rutineret udenlandsk spiller, som taler godt engelsk? Han er fuldstændig forsvundet.

Jeg køber ikke den liste.... og håber heller ikke på den.

Mvh.

Texnymann
Owen skal spille bag Torres, Kuyt spiller på fløjen og Crouch bliver solgt så både Owen og Saviola skal skam nok få deres spilletid. Saviola forstærker bredden på holdet og både Barry, Bridge og Owen kan gå ind og forstærke holdet mener jeg men det er stadigvæk ikke spillere som for alvor flytter holdet videre. Disse signings er ikke hvad jeg håber på men de ville være til at leve med hvis pengene ikke er til mere fordi jeg tror på at der er et enormt uopfyldt potentiale i vores nuværende hold som vi så i første halvdel af denne sæson. I næste sæson vil spillere som Babel, Lucas, Skrtel og forhåbentlig også Alonso være endnu bedre samt at vi har Agger tilbage hvilket bestemt ikke skal undervurderes. Mange har også efterlyst engelske spillere og hvis vi kunne få tre spillere ind med den kvalitet til en forholdsvis billig pris ville det da være fint men jeg drømmer nu også større. Dette er absolut minimum.
Eller så det måske at få en hurtig mand på højre side?

Rafa's nuværende formation fungere imho bedst hvis begge fløje er hurtige og agressive, babel lever helt klart op til det predikat, kuyt er cool nok, men ikke hurtig nok. Så placer dem på kanten og vi har fået extra med speed derude, samt vi har en i overskud til den normale rotation.
Owen skal absolut ikke spille offensivmidt det er overhovedet ikke hans plads har du nogen sinde set ham spille der?

Owens spidskompetencer er at afslutte ikke at spille andre spillere fri, han har heller ikke hurtigheden til at spille der mere. Mange af hans mål er også scoret på hovedstød i denne sæson hvilket understøtter med at han skal ligge inde i boksen.

Men er også sikker på at hvis han bliver købt vil Benitez ikke bruge ham der, da han har udtalt at grunden til at han købte Torres istedet for Owen er at Owen skal være tæt på målet for at være målfarlig, mens torres pga hans hurtighed også er farlig over afstand.

Forstår heller ikke alle dem der vil have Gerrard længere tilbage på banen, jeg syntes at han har spillet en af hans bedste sæsoner længe hvor han har været match winner for os mange gange hvilket 21 mål i 51 kampe også viser, dette er et utroligt godt målgennemsnit for en offensivmidt.

Jer der stadigvæk snakker om at Gerrard er en box to box spiller drømmer jer altså tilbage i tiden. Gerrard er blevet en klogere spiller der forstår at placere sig ordenlig på banen, han er ikke den type mere der bare tonsede rundt på banene med hovedet under armen, jer der ser ham som denne type spiller må tænke på den Gerrard der havde nummer 17 på rykken..

STMO
Indlæg: 2346
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af STMO » lørdag, 10. maj, 2008 13:25

Jeg kunne godt tænke mig et par virkelige klassespillere a la Torres, der har været en kæmpesucces.
Først og fremmest styrke midtbanen med enten
Gareth Barry-Kaka-Ronaldinho ; sammen med Gerrard vil det kværne hen over de fleste hold

Min drømmespiller ville være Essien fra Chelsea, som verdens bedste back, men det er kun realistisk, hvis noget går galt i galehuset Chelsea.

Philip Lahm også interesant.

Spillere på de her niveauer er svære og dyre at få kontrakt med, men det er altså nøglen til at vinde PL.

Vi kunne også godt bruge en decideret frisparksekspert, som kunne bibringe med måske 5-10 mål hen over sæsonen.

mvh
Steen

Brugeravatar
Styf
Indlæg: 4892
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:33
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Styf » lørdag, 10. maj, 2008 16:45

ForzaReds skrev:
mig_der skrev:
Styf skrev:
texnymann skrev:
Heksem skrev:For kort at opsummere på martsen post fra TWL

Top Target
Wayne Bridge
Javier Saviola (i stedet for Voronin)
Michael Owen (reserve angriber eller support striker)
Gareth Barry (til venstre wing)

Måske
Eric Abidal
Mancini
Antonio Valencia

Kommer ikke
Bentley
Philipp Degen
Philipp Lahm
Quaresma (Portos pris £18 mio)
David Silva (Tror ikke Valencia rykker ned)
Joaquin (Tror ikke Valencia rykker ned)
Villa (Tror ikke Valencia rykker ned)
Klass–Jan Huntelaar (for dyr)
Karim Benzema
Interessant liste, men ikke en liste, der får os tættere på mesterskabet.

Bridge og Barry vil være fine nok at få ind, men Owen og Saviola ser jeg ikke bidrage med meget. Omvendt er der nok heller ikke meget spilletid at hente for de to, hvis vi stadig kun skal spille med éen angriber ud af Torres, Crouch, Kuyt, Owen og Saviola.

Hvad er der pludselig blevet af Benitez' udtalelser om en rutineret udenlandsk spiller, som taler godt engelsk? Han er fuldstændig forsvundet.

Jeg køber ikke den liste.... og håber heller ikke på den.

Mvh.

Texnymann
Owen skal spille bag Torres, Kuyt spiller på fløjen og Crouch bliver solgt så både Owen og Saviola skal skam nok få deres spilletid. Saviola forstærker bredden på holdet og både Barry, Bridge og Owen kan gå ind og forstærke holdet mener jeg men det er stadigvæk ikke spillere som for alvor flytter holdet videre. Disse signings er ikke hvad jeg håber på men de ville være til at leve med hvis pengene ikke er til mere fordi jeg tror på at der er et enormt uopfyldt potentiale i vores nuværende hold som vi så i første halvdel af denne sæson. I næste sæson vil spillere som Babel, Lucas, Skrtel og forhåbentlig også Alonso være endnu bedre samt at vi har Agger tilbage hvilket bestemt ikke skal undervurderes. Mange har også efterlyst engelske spillere og hvis vi kunne få tre spillere ind med den kvalitet til en forholdsvis billig pris ville det da være fint men jeg drømmer nu også større. Dette er absolut minimum.
Eller så det måske at få en hurtig mand på højre side?

Rafa's nuværende formation fungere imho bedst hvis begge fløje er hurtige og agressive, babel lever helt klart op til det predikat, kuyt er cool nok, men ikke hurtig nok. Så placer dem på kanten og vi har fået extra med speed derude, samt vi har en i overskud til den normale rotation.
Owen skal absolut ikke spille offensivmidt det er overhovedet ikke hans plads har du nogen sinde set ham spille der?
Har du læst det oprindelige indlæg? Der står at han skal spille bag Torres fordi han siden Keegan tiltrådte i Newcastle har spillet den position med stor succes men jeg går da også udfra at vi i praksis kommer til at spille med to angribere.

Jeg vil byde både Barry, Owen, Bridge og Saviola velkommen i truppen fordi de alle fire kan forstærke os og er bedre end dem vi har. Udover det er det godt at få nogle flere englændere. Jeg havde dog bare drømt store men som jeg tidligere har skrevet har vores nuværende trup et enormt potentiale. Hvis der ikke havde været alt den uro i klubben var vi helt sikkert også med i mesterskabskampen efter nytår. Babel, Lucas og Skrtel er spillet helt ind på holdet nu og Agger kommer tilbage fra sin skade. Disse fire spillere vil alle kunne forstærke os men jeg sidder da stadig og håber på lidt mere for selvom de ville forstærke os tror jeg ikke helt at det er nok til at vi blive mestre.
BOUNCEBACKABILITY - You can't buy atmosphere

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » lørdag, 10. maj, 2008 16:55

STMO skrev:Jeg kunne godt tænke mig et par virkelige klassespillere a la Torres, der har været en kæmpesucces.
Først og fremmest styrke midtbanen med enten
Gareth Barry-Kaka-Ronaldinho ; sammen med Gerrard vil det kværne hen over de fleste hold

Min drømmespiller ville være Essien fra Chelsea, som verdens bedste back, men det er kun realistisk, hvis noget går galt i galehuset Chelsea.

Philip Lahm også interesant.

Spillere på de her niveauer er svære og dyre at få kontrakt med, men det er altså nøglen til at vinde PL.

Vi kunne også godt bruge en decideret frisparksekspert, som kunne bibringe med måske 5-10 mål hen over sæsonen.

mvh
Steen
Jeg tror simpelthen, at sådanne signings må komme i FM. Ronaldinho, nej tak. Kaka, total umuligt. Men Barry ville være perfekt.

Og Lahm er, som skrevet i andre tråde, helt sikkert ikke i vores trup til sommer. Han ryger til Baca eller scums.

Men en klasse venstre eller højre kant er, hvad vi mangler ud over vores backs. Ellers er vores stamme ved at have den facon, det kræver for et tophold.

Essien er nok den sidste spiller, der trækker den røde trøje over hovedet. Han er Chelseaspiller! Han er god ja, men vi har ikke brug for ham. Jeg tror heller ikke, han ville være tilfreds med en højre back.

Og velkommen til forresten :)

Besvar