Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » torsdag, 20. jul, 2023 10:07

TG12 skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 14:04
Skulle vi endelig hente en midt fra Bayern så ville jeg være all-In på kimmich.

Han ville kunne dække både HB og DM rollen, og han er bare en klasse spiller.
Det er også klart min vådeste drøm. Ham og TAA til at klare højresiden :shock:
"We're not racist, we only hate the mancs"

Fowler89
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 35

Indlæg af Fowler89 » torsdag, 20. jul, 2023 11:13

Hr. Drejer skrev:
onsdag, 19. jul, 2023 20:52
Nemlig omkring £65 M. Jeg håber at kriterierne er bundet op på antal mål og ikke antal kampe. For han har bestemt ikke været en succes I sin første sæson. Men der er tid endnu.
Åndssvag aflevering han lavede i går, ren held han får chancen igen og scorer på den.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 20. jul, 2023 11:30

Det her vindue har udviklet sig meget kaotisk. Det er ikke optimalt for forberedelserne til den ny sæson. Vanskelige odds for både Klopp og vores midlertidige sportsdirektør.

Brugeravatar
Cynwal
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Indlæg af Cynwal » torsdag, 20. jul, 2023 12:22

Så er det ved at være tid, at vi skal gentage en "Luis Diaz" (...da vi i sidste øjeblik "stjal" transferen fra Tottenham) med Caicedo. Chelsea skulle iflg. Mail arbejde på en £ 80 mill + add ons for Caicedo fra Brighton:
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ofana.html

Det kunne da være sjovt at byde Pochettino velkommen til Chelsea på denne måde :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » torsdag, 20. jul, 2023 12:25

Cynwal skrev:
torsdag, 20. jul, 2023 12:22
Så er det ved at være tid, at vi skal gentage en "Luis Diaz" (...da vi i sidste øjeblik "stjal" transferen fra Tottenham) med Caicedo. Chelsea skulle iflg. Mail arbejde på en £ 80 mill + add ons for Caicedo fra Brighton:
https://www.dailymail.co.uk/sport/footb ... ofana.html

Det kunne da være sjovt at byde Pochettino velkommen til Chelsea på denne måde :D
Enig 🤣🤣
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » søndag, 23. jul, 2023 08:42

Rygterne er vedholdende omkring Romeo Lavia, mon ikke han kommer til Liverpool inden for kort tid.
Når Henderson og Fabinho rejser burde det åbne for en klassespiller mere til midtbanen men der er virkelig stille omkring dette 😳😳
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » søndag, 23. jul, 2023 09:05

Kelly skrev:
søndag, 23. jul, 2023 08:42
...........burde det åbne for en klassespiller mere til midtbanen men der er virkelig stille omkring dette 😳😳
I gamle dage ville det have været fordi Rick Parry var på ferie i Caribien. I dag er de heldigvis langt mere professionelle, og de plejer at være dygtige til at arbejde delvis i det skjulte, og de har vist, at de kan reagere hurtigt (Szoboszlai)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 23. jul, 2023 18:15

Cynwal skrev:
søndag, 23. jul, 2023 09:05
Kelly skrev:
søndag, 23. jul, 2023 08:42
...........burde det åbne for en klassespiller mere til midtbanen men der er virkelig stille omkring dette 😳😳
I gamle dage ville det have været fordi Rick Parry var på ferie i Caribien. I dag er de heldigvis langt mere professionelle, og de plejer at være dygtige til at arbejde delvis i det skjulte, og de har vist, at de kan reagere hurtigt (Szoboszlai)
Ja, han rejste altid til Caribien under transfervinduet, så vi var aldrig hurtige til at lukke handlerne. Derudover betalte Liverpool hans sommerhus dernede. Eller et år gav han sig selv en bonus på adskillelige millioner, som han købte sommerhuset i Caribien for. I dag har vi en midlertidig sportsdirektør, som passer sit job fra hans hus på Ibiza :lol:

Brugeravatar
Cynwal

Indlæg af Cynwal » tirsdag, 25. jul, 2023 12:28

En typisk Silly Season "No news"-nyhed, Denne gang fra Sky Germany reporter Florian Plettenberg:

Hvis Klubben skal i nærheden af £50 for et talent, som mangler 1-2 gode sæsoner for at berettige den pris, så håber jeg de vælger at prøve at gå efter Caicedo i stedet. Tilbyd 70 up front og så 30 i rater, hvis Caicedo indfrier at være den top-top verdensklassespiller, som £ 100 mill indikerer. Det forlyder, at Brighton er ved at forplumre Caicedo handlen ved at insistere på på at Levi Colwill skal indgå i handlen den anden vej.

....eller kan en kombo af 2 uritinerede DM'ere i form af Bajcetic og Lavia presse/støtte hinanden til at de begge eller i hvert fald den ene af dem udvikler sig med stormskridt til en verdensklasse defensiv midt? 7 mål indkasseret i 2 træningskampe mod 2. bundesliga mandskaber tyder på at der mangler et solidt defensivt bolværk/ydre mole til at beskytte vores forsvar.

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 25. jul, 2023 12:53

Cynwal skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 12:28
En typisk Silly Season "No news"-nyhed, Denne gang fra Sky Germany reporter Florian Plettenberg:

Hvis Klubben skal i nærheden af £50 for et talent, som mangler 1-2 gode sæsoner for at berettige den pris, så håber jeg de vælger at prøve at gå efter Caicedo i stedet. Tilbyd 70 up front og så 30 i rater, hvis Caicedo indfrier at være den top-top verdensklassespiller, som £ 100 mill indikerer. Det forlyder, at Brighton er ved at forplumre Caicedo handlen ved at insistere på på at Levi Colwill skal indgå i handlen den anden vej.

....eller kan en kombo af 2 uritinerede DM'ere i form af Bajcetic og Lavia presse/støtte hinanden til at de begge eller i hvert fald den ene af dem udvikler sig med stormskridt til en verdensklasse defensiv midt? 7 mål indkasseret i 2 træningskampe mod 2. bundesliga mandskaber tyder på at der mangler et solidt defensivt bolværk/ydre mole til at beskytte vores forsvar.
Hvis FSG havde bevilliget £100m til indkøb. Mon så ikke allerede der var blevet købt ind?

Sæsonen starter om 16 dage og vi kan vel dårligt stille midtbane mod Chelsea.. (Thiago, Szoboszlai og Bajcetic er pt. stadig på sygegangen)

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2023 13:38

Oomph242 skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 12:53
Sæsonen starter om 16 dage og vi kan vel dårligt stille midtbane mod Chelsea.. (Thiago, Szoboszlai og Bajcetic er pt. stadig på sygegangen)
Nu blev Szobo jo bare sparet for en ekstra sikkerheds skyld. Og derudover forstår jeg ikke helt, at vi skulle være ude af stand til at stille en midtbane.

Jones Macca
Trent

Eller

Gakpo Macca
Trent

Eller

Macca Elliott
Trent

Men det vil naturligvis pynte voldsomt på bredden at få Thiago og Bajcetic tilbage.

Det lugter for mig meget af, at vi får lukket Lavia-aftalen i nær fremtid. Jeg er ikke sikker på, at jeg vil foretrække ham over Bajcetic, men det giver lidt flere muligheder. Frygter dog lidt, at vi kan komme til at mangle noget rutine på midtbanen, hvis det er så ung en spiller som Lavia, der hentes. Gad virkelig godt, at De Jong pludselig blev hevet op af hatten.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 25. jul, 2023 13:46

texy skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 13:38
Oomph242 skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 12:53
Nu blev Szobo jo bare sparet for en ekstra sikkerheds skyld. Og derudover forstår jeg ikke helt, at vi skulle være ude af stand til at stille en midtbane.

Jones Macca
Trent

Eller

Gakpo Macca
Trent

Eller

Macca Elliott
Trent

Men det vil naturligvis pynte voldsomt på bredden at få Thiago og Bajcetic tilbage.

Det lugter for mig meget af, at vi får lukket Lavia-aftalen i nær fremtid. Jeg er ikke sikker på, at jeg vil foretrække ham over Bajcetic, men det giver lidt flere muligheder. Frygter dog lidt, at vi kan komme til at mangle noget rutine på midtbanen, hvis det er så ung en spiller som Lavia, der hentes. Gad virkelig godt, at De Jong pludselig blev hevet op af hatten.
Synes dine eksempler virker som midtbane muligheder der kan kan hamle op med Chelsea, Bournemouth og Newcastle, hvilket kan blive aktuelt..

Jeg synes det hele pt. ser noget tyndt ud og ikke specielt top 4 aktuelt...

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2023 14:01

Oomph242 skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 13:46
Synes dine eksempler virker som midtbane muligheder der kan kan hamle op med Chelsea, Bournemouth og Newcastle, hvilket kan blive aktuelt..

Jeg har siden sæsonafslutningen været af den opfattelse, at den vigtigste signing, vi kan lave, er en højre back. Simpelthen fordi jeg anser Trent for muligvis at være den bedste midtbanespiller i PL. I hvert fald for at have potentialet til at blive det. De sidste 10 kampe i sæsonen var en fornøjelse, fordi han pludselig ikke rigtig blev brugt som back længere.

På den baggrund mener jeg, at de midtbaneeksempler, jeg har linet op, potentielt er god nok til matche selv Man City. Det afhænger lidt af, om Macca er den spiller, som vi håber, han kan være.

Hvad har Chelsea på midten?

Enzo, Gallagher og Chukwuemeka måske? Ikke videre skræmmende i mine øjne. Enzo var for mig klart største flop i sidste sæson.
Kloppite

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » tirsdag, 25. jul, 2023 14:07

texy skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 14:01
Oomph242 skrev:

Jeg har siden sæsonafslutningen været af den opfattelse, at den vigtigste signing, vi kan lave, er en højre back. Simpelthen fordi jeg anser Trent for muligvis at være den bedste midtbanespiller i PL. I hvert fald for at have potentialet til at blive det. De sidste 10 kampe i sæsonen var en fornøjelse, fordi han pludselig ikke rigtig blev brugt som back længere.

På den baggrund mener jeg, at de midtbaneeksempler, jeg har linet op, potentielt er god nok til matche selv Man City. Det afhænger lidt af, om Macca er den spiller, som vi håber, han kan være.

Enzo, Gallagher og Chukwuemeka måske? Ikke videre skræmmende i mine øjne. Enzo var for mig klart største flop i sidste sæson.
At skulle smide både en fra angrebet og forsvaret ind i midtbanebredden, synes jeg ikke helt tæller med.
Chelsea tror jeg kan overraske i denne sæson nu hvor de en ordentlig manager.

Tænker du vi er så stærke uden en DM og at denne er overflødig?

texy

Indlæg af texy » tirsdag, 25. jul, 2023 14:25

Oomph242 skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 14:07
texy skrev:
tirsdag, 25. jul, 2023 14:01
Oomph242 skrev:

At skulle smide både en fra angrebet og forsvaret ind i midtbanebredden, synes jeg ikke helt tæller med.
Chelsea tror jeg kan overraske i denne sæson nu hvor de en ordentlig manager.

Tænker du vi er så stærke uden en DM og at denne er overflødig?
Trent er DM for mig. Det er også der, han er blevet brugt i de første to pre-season kampe.

Og siden Arsenal-kampen (som jeg var så heldig at være på Anfield at se) har Trent været midtbanespiller i mit hoved. Så det handler for mig ikke længere om, at "tage" en fra forsvaret. Det handler bare om at bruge den bedste midtbanespiller på hans bedste position.

Gakpo har jeg med, fordi han spille AM i kampen i går. Og han spillede kanongodt.
Kloppite

Besvar