Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
cyj71
Indlæg: 16
Tilmeldt: lørdag, 26. jul, 2014 22:15

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af cyj71 » torsdag, 17. aug, 2017 11:48

Jeg synes at vi skal prøve det som peter Kjær sagde at vi skal prøve at rykke firmino med på coutinho's plads og så købe aubameyang til toppen

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 17. aug, 2017 12:08

Når vi ikke engang kan lande navne som Keita og VVD, samt Dortmund er tæt på at miste Dembele, er der så nogen der seriøst mener Aubameyang er en mulighed?? Undskyld, men i mine øre lyder det en kende naivt

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 17. aug, 2017 12:22

Hvad med en Max Meyer som en direkte erstatning for Coutinho? Han vil ikke forlænge kontrakten i Schalke, og går vi ikke efter ham nu, ender han nok i Bayern eller Spurs. Synes hans forcer minder meget om det, Coutinho gør godt - stærk på små flader, hurtige vendinger og et godt øje for medspillerne.

Det er selvfølgeligt svært at gå ud og tilbyde fast spilletid, når Coutinho-affæren ikke er afsluttet. Men mon ikke han kunne få en vigtig rolle i en lang sæson, selvom Coutinho skulle blive endnu en sæson.

Min naive side håber, han måske bliver nemmere at holde på end vores sydamerikanere har været, hvis La Liga-giganterne og deslige kommer rendende engang i fremtiden.

Har svært ved at se os gå ud og hente en spiller som Aubameyang. Ryger Dembele, er Dortmund nok ikke så samarbejdsvillige, og så tror jeg, Aubameyang har nogle lønkrav, vi ikke helt har for vane at operere i.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 17. aug, 2017 12:24


KØB KØB KØB
Justice for the 96! <3

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 17. aug, 2017 12:26

Sivi skrev:
KØB KØB KØB
:o :o
Han ville være fantastisk som en garvet forsvarsklippe der kunne tage ansvar, lærer fra sig og lede.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 17. aug, 2017 12:29

MP skrev:
Sivi skrev:
KØB KØB KØB
:o :o
Han ville være fantastisk som en garvet forsvarsklippe der kunne tage ansvar, lærer fra sig og lede.
Og ham og Matip spillede sammen i Schalke, så de kender jo hinanden godt.
Det er altså en nobrainer, han skal hentes med det samme.
Justice for the 96! <3

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » torsdag, 17. aug, 2017 13:45

Höwedes til den pris i det nuværende marked er bestemt en overvejelse værd. Masser af erfaring vi kan bruge. Men det må vel ses som en midlertidig løsning så? 30 år til februar, så har han nok passeret sit peak fysisk. Nogen herinde der følger Schalke, som kan komme med en nærmere beskrivelse af ham? Af hvad jeg kan læse mig frem til skulle nogle af hans svagheder være fart og lange afleveringer. Det første kunne måske være et issue med vores højtstående CB'er.

AJJ
Indlæg: 2437
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 17. aug, 2017 13:52

Så en nævne Draxler. Hvad sker der med ham efter Neymars ankomst? Han har ikke været i truppen til deres to første ligakampe. Men nu virker Klopp ikke lige som typen, der går efter en spiller, der tidligere har afvist ham.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. aug, 2017 13:58

AJJ skrev:Så en nævne Draxler. Hvad sker der med ham efter Neymars ankomst? Han har ikke været i truppen til deres to første ligakampe. Men nu virker Klopp ikke lige som typen, der går efter en spiller, der tidligere har afvist ham.


Han er vel primært venstrefløj, men kan også spille højre og på midten. Aner ikke hvor god han er på midten og om han kunne bruges der i vores formation. Spørgsmålet er dog om han er nødvendig såfremt Coutinho bliver? Så ham dog gerne i truppen, selvom det mere er defensivt vi har behov for forstærkninger. Kreativitet på midtbane er i hvert fald også en mangelvare når Coutinho og Lallana sidder udenfor.

Brugeravatar
Sivi
Indlæg: 1979
Tilmeldt: søndag, 27. apr, 2014 21:36
Geografisk sted: En by ved æ' Vesterhaw
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Sivi » torsdag, 17. aug, 2017 14:21

Hvis vi kan hente både Draxler og Howedes ville jeg være fint tilfreds med vinduet. Tror dog ikke at det sker. Diverse rygter for lidt tid siden gik jo på at Klopp havde 200 mil pund at købe spillere for. Alle andre managere havde brugt de 200, pånær Klopp.
Justice for the 96! <3

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » torsdag, 17. aug, 2017 14:31

mawope skrev:Höwedes til den pris i det nuværende marked er bestemt en overvejelse værd. Masser af erfaring vi kan bruge. Men det må vel ses som en midlertidig løsning så? 30 år til februar, så har han nok passeret sit peak fysisk. Nogen herinde der følger Schalke, som kan komme med en nærmere beskrivelse af ham? Af hvad jeg kan læse mig frem til skulle nogle af hans svagheder være fart og lange afleveringer. Det første kunne måske være et issue med vores højtstående CB'er.
Jeg har set en del BL kampe over de sidste år, og således også en håndfuld Schalke kampe. Höwedes har i denne periode været den Schalke spiller jeg helst så i LFC. Matip og Höwedes udgjorde et solidt makkerpar, hvor jeg synes Höwedes var den mest stabile af de to.

Jeg vil mene, at Höwedes største forcer er hans spilforståelse. Hans taktiske forståelse medfører, at han ofte er forudseende og får placeret sig i de korrekte positioner. Dette betyder også, at han er stærk i duelspillet, da han er kløgtig nok til at skabe sig det mest mulige udgangspunkt.

Höwedes er samtidig en habil pasningsspiller, hvilket man også så under WM14, hvor Löw benyttede ham som venstre back under hele turneringen. Vi vil således også tilføre mere ro til vores spil, når vi er på bolden, skulle vi ende med at købe Höwedes. Sidst men ikke mindst er Höwedes bundrutineret og har spillet med på højeste niveau for Schalke og Tyskland i en række år. Det er tydeligt, at Höwedes er lederen hos Schalke og han er ikke bange for at kommandere med sine spillere - han er dog ikke nogen Carragher på dette punkt.

Der er selvfølgelig også svaghedstegn, og her ser jeg de fysiske facetter som de mest udprægede. Höwedes er ikke noget lyn, og han er samtidig ikke specielt høj af en midterforsvar at være. I en høj og aggressiv forsvarslinje kan dette risikere at være en dårlig kombination, da disse mangler risikerer at blive udstillet i endnu højere grad. I hvert fald hvis makkeren hedder Matip, der ligeledes ikke er et lyn.

Nu så jeg, at du havde nævnt Max Meyer som en mulig løsning og kunne ikke lade være med lige at knytte en bemærkning. Jeg synes ikke Meyer har flyttet sig nævneværdigt se seneste par sæsoner. Han er givetvis teknisk meget velfunderet og er som sådan heller ikke bange for at levere en habil arbejdsindsats. Men det er ofte yderst ineffektivt, hvilket ikke går godt i spænd med den position Meyer spiller. Han minder mig faktisk en del om Lewis Holtby, der ligeledes var spået en stor fremtid, men som aldrig sidenhen har formået at forløse sit talent. Skal vi kigge efter løsninger til denne position i Bundesligaen tror jeg langt mere på Demirbay og på sigt Julian Brandt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 17. aug, 2017 14:40

Nå, hvis vi nu skal have lidt emner på bordet her sidst i transfervinduet, og eventuelt samtidig opstille et par tossede scenarier, så vil jeg da gerne byde ind med lidt agurke-logik.

1: Vi køber Seri og Höwedes denne sommer. De vil ikke blive betragtet som deciderede alternativer for VVD og Keita, som man alligevel vil forsøge at hente til vinter og eventuelt næste sommer, men har til formål at udfylde det hul, som mange mener er der, så længe man ikke har hentet de to førsteprioriteter.

På sigt vil Seri og Höwedes i stedet være afløsere for Can (som sælges til januar eller går på en fri til sommer) og Sakho som sælges denne sommer.

2: Dette er den der rigtigt emmer af poker agurke-logik. Vi byder på Alderweireld nu med slet skjulte undertoner om, at vores alternativ er Davinson (selvom han er Cynwal's prioritet). Det tvinger enten Spurs til at prioritere eller muligvis ende med at betale langt mere for Davinson, end de havde planlagt, hvis vi ikke kan skal ende med at få ham.

3: Vi glemmer al fokus på eventuelle problemområder i truppen og henter Mbappé for £150m og giver ham en frikøbsklausul på £250m-£300m, Attack, attack, attack!

4: Den positivt overraskende, hvor vi pludselig henter Laporte i Bilbao, mens Leipzig så til januar har udspillet deres CL-rolle og gerne vil sælge Keita for en smule mere, end den frikøbsklausul de kan kræve til sommer.

Personligt håber jeg på en ekstra midterforsvarer, mens jeg ikke er så nervøs for midtbanen. Og drømmen (om end den ser mere og mere umulig ud) hedder stadig VVD.
Kloppite

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 17. aug, 2017 14:41

Begge er solide forstærkninger, og med R_G-F fine beskrivelse af Höwedes, så er det jo en no-brainer.

Men hvordan har Draxler egentlig gjort det i PSG?
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Oomph242
Indlæg: 5705
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 17. aug, 2017 14:43

Sivi skrev:Hvis vi kan hente både Draxler og Howedes ville jeg være fint tilfreds med vinduet. Tror dog ikke at det sker. Diverse rygter for lidt tid siden gik jo på at Klopp havde 200 mil pund at købe spillere for. Alle andre managere havde brugt de 200, pånær Klopp.
Mon ikke bare det var avis sladder med de £200m. Jeg tror mere rygterne med de £120m incl. Det vi sælger. Som vi har købt ind ser det også mere rigtigt ud.

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 17. aug, 2017 14:54

Havde vi gået de targets, som vi med sikkerhed har været interesseret i - Salah, VVD og Keita, så have vi brugt henholdsvis (ca.) £40 mil., £60 mil. og £70 mil. på de tra spillere. Derudover Solanke og Robertson for samlet ca. £15 mil. Det løber op i £185 mil. Så med salg af Markovic, Sakho + et par spillere mere, ser det ud til at vi kunne have haft et netspend på ca. £120 mil. såfremt klubberne ville sælge. Det er virkelig noget lort, og vel ikke noget man kunne have forudset, at hverken Southampton eller RBL vil sælge, selvom vi byder kæmpe store beløb på deres spillere (er klar over, at vi ikke har budt på VVD, men intentionen var der inden nogen fuckede den op).

Besvar