Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
SørenK
Indlæg: 461
Tilmeldt: tirsdag, 29. jul, 2008 23:26
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SørenK » mandag, 09. jan, 2017 13:06

Han må vel siges at minde en hel del om Mané i både spillestil og statur. Som jeg umiddelbart husker ham, er han dog ikke helt så fysisk stærk og med samme balance som Mané. Noget af det jeg gang på gang imponeres over ved Mané, er hans evne til fra kanten at skære ind foran sin modstander og blive på benene. Om Promes i lige så høj grad ever det, kan jeg godt tvivle på.

Under alle omstændigheder mener jeg, det er det en spiller, vi bør gå efter, hvis vi kan få ham til de nævnte £20-25 mio. Det der umiddelbart taler imod er, at han eftersigende skulle have været en del skadet og i mindre god form i efteråret. Derfor er det nok ikke en spiller, vi kan forvente går ind og udfylder hullet efter Mané, mens han er væk. Til gengæld er Mané blevet så vigtig for vores spil, at jeg mener, vi bør have to spillere af den type i et vigtigt forår.

AJJ
Indlæg: 2437
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJJ » torsdag, 12. jan, 2017 12:42

Hvem skal ind? Ikke Payet i hvert fald, men jeg tror heller ikke, at Klopp på nogen måde er interesseret i ham.

MP
Indlæg: 1030
Tilmeldt: mandag, 19. okt, 2015 16:20

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af MP » torsdag, 12. jan, 2017 13:26

Elsker Payet som fodboldspiller, men ja det drama han skaber lige nu, er ikke noget LFC har brug for.
Payet skulle eftersigende nægte at spille for klubben fordi han ikke må skifte, mens Billic nægter at ville sælge ham.

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 12. jan, 2017 14:11

Payet ville i hvertfald være god nok til at indgå i Klopps flydende offensiv, i hvertfald give kamp til stregen til Origi, Firmino og ikke mindst Sturridge til at præstere hvergang på grønsværen.
Liverpool kan dog ikke måle sig med prisen, som er oppe på næsten 50 mio pund - som ikke er Klopps ideologier for at købe spillere.

http://www.skysports.com/football/news/ ... aven-bilic
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » torsdag, 12. jan, 2017 16:09

Payet ville da være noget nær en drømmesigning. Jeg tror ikke vi kan få en bedre spiller til offensiven på den korte bane.

Men smid boksen på van Dijk, køb en naturlig venstreback og en stærk defensiv playmaker. Derudover hælder jeg efterhånden til, at det ville være en god idé at sælge Sturridge og få en anden angriber ind. Et bytte med Sturridge for Payet ville heller ikke gøre mig noget.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 13. jan, 2017 07:14

Er faktisk en smule skuffet over vores transfervindue.
Havde nok ikke forventet det helt store, men en midt/kant havde jeg faktisk regnet med at vi havde hentet på nuværende tidspunkt.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 13. jan, 2017 07:58

Er hele Payet-sagaen ikke opstået, fordi han vil hjem til Frankrig? Synes da bestemt, at jeg har læst, at hans familie vil hjem, og det er derfor, at han ikke vil være i West Ham længere. Marseille skulle efter sigende være klar med en kontrakt til ham, som IKKE matcher hans løn hos Hammers.

Så 1) Uanset hvor fremragende en klub Liverpool er, så kan den ikke blive fransk for at gøre hverdagen lettere for Payet's familie, og 2) selvom det aldrig er kønt, når en spiller skaber sig og strejker, så er der i det mindste ikke grådighed bag opførslen denne gang - hvilket i min bog lige løfter Payet en lille smule over Sterling.

I forhold til transfervinduet, så er jeg ikke skuffet. Men en eller anden signing kunne dog have været interessant for at "shake things up" i en trist og uinspireret vintertid.
Kloppite

ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » fredag, 13. jan, 2017 09:55

De signings Klopp indtil nu har lavet har været "næsten" spot on.

Karius er stadig ikke oppe og ringe.
Matip og Klavan er hhv. en klassespiller og en god backup.
Grujic: Købt til fremtiden, men har ikke vist mere end vores andre unge spillere.
Mane: verdensklasse

Jeg er helt tryg ved at Klopp træffer de rigtige dispositioner hvad vores transfers angår. Fortsætter han med den samme succes, så sover jeg godt om natten :army7:
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

athomsen
Indlæg: 2756
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:20
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af athomsen » fredag, 13. jan, 2017 11:34

Må indrømme, at jeg havde håbet på et køb var på plads 1/1-17 til at dække hullet efter Mané.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » fredag, 13. jan, 2017 12:27

athomsen skrev:Må indrømme, at jeg havde håbet på et køb var på plads 1/1-17 til at dække hullet efter Mané.
Det har også været hensigten, tolker jeg det som, hvis man har læst udtalelserne før vinduet gik i gang. Senere er udtalelserne blevet modereret. Det er vel i bund grund bare et svært marked om vinteren.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 13. jan, 2017 13:06

Som pålidelige Paul Joyce fra Times melder ud, så er vores to targets i Pulisic og Brandt ikke tilgængelige i januar.

Så vi skal ikke forvente tilgang.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » fredag, 13. jan, 2017 13:14

Det er lidt gambling. Vi er med i mesterskabskampen med en meget tynd trup.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » fredag, 13. jan, 2017 13:47

Hr. Drejer skrev:Det er lidt gambling. Vi er med i mesterskabskampen med en meget tynd trup.
Selvom truppen er tynd så er de første holdsspillere på det her hold, virkelig gode som enhed - og det fundament Klopp har skabt, er rent verdensklasse.
Sidste sæson var holdet også fight, vilje og råstyrke - Liverpool kom i to finaler, dog begge tabte - selvom den ene blev afgjort på straffe over Man City og den anden i en katastrofe af 45 minutter man har set i de sidste to år - ligesom man så mod Bournemouth i denne her sæson minder om det samme scenarie.
You'r Never Walk Alone. ///

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » lørdag, 14. jan, 2017 10:58

Mads T. skrev:Payet ville da være noget nær en drømmesigning. Jeg tror ikke vi kan få en bedre spiller til offensiven på den korte bane.

Men smid boksen på van Dijk, køb en naturlig venstreback og en stærk defensiv playmaker. Derudover hælder jeg efterhånden til, at det ville være en god idé at sælge Sturridge og få en anden angriber ind. Et bytte med Sturridge for Payet ville heller ikke gøre mig noget.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail

Nu må alt snak om en ny VB snart stoppe..

Bøgvad
Indlæg: 421
Tilmeldt: torsdag, 02. aug, 2012 20:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bøgvad » lørdag, 14. jan, 2017 12:11

bblauritzen skrev:
Mads T. skrev:Payet ville da være noget nær en drømmesigning. Jeg tror ikke vi kan få en bedre spiller til offensiven på den korte bane.

Men smid boksen på van Dijk, køb en naturlig venstreback og en stærk defensiv playmaker. Derudover hælder jeg efterhånden til, at det ville være en god idé at sælge Sturridge og få en anden angriber ind. Et bytte med Sturridge for Payet ville heller ikke gøre mig noget.
http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... catorEmail

Nu må alt snak om en ny VB snart stoppe..
Præcis!

Besvar