Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » lørdag, 26. mar, 2016 08:04

Robbie_God_Fowler skrev:Hvis vi søger et salg af Benteke, hvilket synes mere og mere sandsynligt, ville jeg søge mere pengestærke klubber end Roma. Kigger vi mod Roma, skal vi forlange en spiller den anden vej. Pjanic ville være drømmescenariet.

Det ideelle ville være, at vi solgte til en udenlandsk topklub, så vi ikke forstærker en potentiel konkurrent. Umiddelbart vil jeg mene, at Wolfsburg og Atletico Madrid står og mangler en target mand, hvis man betragter deres spillestil. Begge klubber har også vist at have de økonomiske muskler til at imødekomme den pris vi i givetfald vil forlange. Samtidig er det også klubber der kan tænkes at matche Bentekes ambitionsniveau.
Naingolan (pladestave) måske?
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » lørdag, 26. mar, 2016 10:37

Vi bliver også sat i forbindelse med Kevin Volland & Filip Kostic!

http://www.thisisanfield.com/2016/03/ru ... -wishlist/

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2485
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » lørdag, 26. mar, 2016 10:49

XabiAlonso#14 skrev:Vi bliver også sat i forbindelse med Kevin Volland & Filip Kostic!
http://www.thisisanfield.com/2016/03/ru ... -wishlist/
BREAKING!!!

Jürgen Klopp targets ENTIRE BUNDESLIGA! :dance:

Brugeravatar
DAGGER!
Indlæg: 3441
Tilmeldt: søndag, 01. aug, 2010 15:06
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DAGGER! » lørdag, 26. mar, 2016 10:57

Masser af rygter, skæret lidt ned...
* Så betyder det vel farvel til Balotelli og Benteke. :hello1:

* Mario Götze er Klopps favorit også, hvor der skal kæmpes med Arsenal (London). Prisen ligger vel tættere på 35 mio pund end 20 mio pund.

* Samtidig er der rygter om en NY Målmand Sevillas Sergio Rico, nogle som kender ham?(Mignolet virker ikke til, at være nummer ét ifg Jürgen Klopp... ellers er der vel et bud på Ter Stegen fra FC Barca - som PT er reserve, og han vil vel prøve kræfter i PL ? )
Juventus, Alvaro Morata er der også interesse for, men det sker næppe. - Han virker godt tilfreds i Italien, så der intet hold i de historier.

* Ellers er der stadigvæk rygter om Yaya Touré som vil spille i England(Liverpool mangler erfaring, så jeg siger go), evt en spiller som kan styrer midtbanen med rutinen i hhv til den unge trup?
You'r Never Walk Alone. ///

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » lørdag, 26. mar, 2016 11:06

Det bliver godt at få Gomez og Ings tilbage:

http://www.liverpoolecho.co.uk/sport/fo ... z-11097577?

XabiAlonso#14
Indlæg: 58
Tilmeldt: mandag, 15. apr, 2013 14:44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af XabiAlonso#14 » lørdag, 26. mar, 2016 12:00

Det lader også til at Marc-Andre Ter Stegen kunne gå hen og blive en seriøs mulighed..

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/barc ... xittanker/

Brugeravatar
Ponzac
Indlæg: 268
Tilmeldt: søndag, 02. okt, 2011 21:34
Geografisk sted: Danmark
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ponzac » lørdag, 26. mar, 2016 14:19

Hvad med Zlatan? Han har selv sagt at han ville spille gratis for Klopp, så mon ikke han ville være til at lokke? Det er da en spiller der er garant for mål, og så er der vel 2 år tilbage i ham?

Jeg så ham nødigt tage til scums.

Brugeravatar
Bellamy_fever
Indlæg: 1991
Tilmeldt: mandag, 02. jan, 2012 21:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bellamy_fever » lørdag, 26. mar, 2016 15:16

Ponzac skrev:Hvad med Zlatan? Han har selv sagt at han ville spille gratis for Klopp, så mon ikke han ville være til at lokke? Det er da en spiller der er garant for mål, og så er der vel 2 år tilbage i ham?

Jeg så ham nødigt tage til scums.
Jo da.. Måske Benteke og Balotelli kan logge lidt med ham.. Overbevise ham om at vores spillestil SAGTENS kan kombineres med en stor targetmand, der måske ikke står stille men heller ikke ligefrem bevæger sig enormt meget..
"Often in error, never en doubt!"
"I reject the reality, and substitute it with my own"

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 26. mar, 2016 17:32

Hvis Benteke og Sturridge begge sælges, kunne det være fedt, hvis vi gik all in og købte Gabriel Barbosa fra Santos. Han bliver en stjerne. Med landsmændene Coutinho, Firmino og Lucas, kan vi måske have held med at lokke ham til Liverpool.

Brugeravatar
Jæger
Indlæg: 2138
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:27
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jæger » lørdag, 26. mar, 2016 18:26

Der er efterhånden ved at være godt gang i rygtemøllen, den starter vel altid på dette tidspunkt. Ikke underligt bliver mange bundesliga spillere rygtet til Liverpool fordi at man må gå ud fra at Klopp og hans team blandt andet vil kigge den vej.

Uden at gå i detaljer med de uendelige manger rygter der hele tiden bliver postet i diverse aviser, så læser jeg blandt andet rygter om Götze og Xhaka. Det er helt sikkert nogle spændende navne, men jeg sidder sådan og tænker, hvad får helt seriøst folk herinde til at tro at de ender hos Liverpool? Jeg har efterhånden oplevet en del navne som er blevet rygtet til som aldrig er blevet til noget.. Tex, Henrikh, Alexis, Mata, Aguero og flere. Den seneste virkelige superstjerne som vi nappede var vel Torres hos Atletico. Og alligevel virker folk bare vildt optimistiske i forhold til spillere af Götze og Xhaka kaliber, selvom at vil ret beset får virkelig svært ved overhovedet at komme med i Europæisk fodbold til næste sæson.

Hvorfor skulle de spillere skifte til Liverpool? På grund af Klopp? Jeg mener at konkurrencen - bare alene i PL - er blevet vanvittig hård, og ender hold som West Ham og Tottenham i CL, så vil jeg da helt klart vurdere at de har en større tiltrækningskraft. Kommer andre holde som City, Chelsea, United, Barca og Juventus så også på banen, så ser jeg overhovedet noget realistisk køb af hverken Götze, Xhaka eller Lucas eller andre i den kaliber. I situationen med Götze, så virker det også til folk glemmer at han får en helt ny træner, som måske værdsætter ham langt højere.

Det er slet ikke for at være pessimist, men måske nærmere realist (i mine øjne). Jeg på en ranking forleden at Liverpool lå nr 40 i europæisk fodbold bl.a. under klubber som Sevilla og Tottenham. Mener folk herinde virkelig at Klopp's ankomst pludselig får så stor effekt, for vi får formentligt ingen europæisk bold og så er vi så sandeligt heller ikke kendt for at tilbyde store kontrakter hvis man sammenligner med united, city og chelsea.

Blot lidt egne tanker :) håber på et godt vindue, men har ingen store forventninger om nogle store navne. Istedet håber jeg faktisk mest på at vi ser en langt større dømmekraft, hvor jeg syntes at Rdogers og kommiteen har skudt alt alt for skævt for ofte!

Go påske :)

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » lørdag, 26. mar, 2016 19:24

Mads T. skrev:Hvis Benteke og Sturridge begge sælges, kunne det være fedt, hvis vi gik all in og købte Gabriel Barbosa fra Santos. Han bliver en stjerne. Med landsmændene Coutinho, Firmino og Lucas, kan vi måske have held med at lokke ham til Liverpool.
hvem er han og hvad kan han?
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » lørdag, 26. mar, 2016 20:01

http://bleacherreport.com/articles/2593 ... g-move-yet

Artiklen nævner at han ikke er helt klar til det store skifte endnu, men hvis vi vil være med, så er det nu vi skal slå til. Ellers tror jeg han ender i Barcelona eller Real Madrid.

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 27. mar, 2016 12:21

80 mio. £ i spillersalg:

http://www.thisisanfield.com/2016/03/ho ... is-summer/?

+ 100 mio. £ i TV penge mv. til spillerkøb.

+ Klopp-effekten

= Et ganske udmærket udgangspunkt for at kunne hente de nødvendige spillere til sommer ;)

Brugeravatar
Niels K
Indlæg: 11739
Tilmeldt: tirsdag, 12. jun, 2007 08:21
Geografisk sted: Nordsjælland

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Niels K » søndag, 27. mar, 2016 12:43


ilusio
Indlæg: 4791
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:50
Geografisk sted: Midtjylland
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ilusio » søndag, 27. mar, 2016 12:47

Niels K skrev:80 mio. £ i spillersalg:

http://www.thisisanfield.com/2016/03/ho ... is-summer/?

+ 100 mio. £ i TV penge mv. til spillerkøb.

+ Klopp-effekten

= Et ganske udmærket udgangspunkt for at kunne hente de nødvendige spillere til sommer ;)
Vi skal blot i gang meget hurtigt!

- Real, At. Madrid har begge en embargo de skal tage hensyn til så de køber ekstra ind
- scum, City, Chelsea har alle en ny manager og mia. i ryggen
- Kina vil med al sandsynlighed spendere stort til sommer
- Alle PL klubber får ekstra mange penge til sommer pga. den nye TV aftale (vi snakker en fordobling eller mere end normalt)

Så efterspørgslen og dermed priserne vil være vildt høje til sommer. Vi skal derfor ikke sidde og lurepasse efter de gode spillere. Luk handlerne nu inden de nye managers og mia. rykker ind!
I support two teams: Liverpool FC and any team playing scum.

Besvar