Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Victor1605 » mandag, 08. feb, 2016 16:49

AJ skrev:
Mads T. skrev:
Victor1605 skrev:Hvis vi kan hive Steve Mandanda (Marseille), Joël Matip (Schalke), Ever Banega (Valencia) og Ezequiel Lavezzi (PSG) ind på en fri til sommer, så er jeg mere end tilfreds :)
Løber Banegas kontrakt ud til sommer? Sign!
Han spiller i Sevilla, men ja, han har udløb til sommer.
Ser Ever Banega som en kvalitetsspiller, der helt klart er til startopstillingen. Jeg vil mene, at alle de nævnte spillere kan gå direkte i startopstillingen, men jeg er stadig lidt usikker på Lavezzi's niveau, er der nogen der har set ham spille på det seneste?

Brugeravatar
rnh
Geografisk sted: Fredericia

Indlæg af rnh » mandag, 08. feb, 2016 17:29

Jeg syntes godt nok at der efterhånden er blevet skrevet i flere år om Lavezzie fra PSG.
Hvis vi skal hente noget i PSG skulle det efter min mening være Verrattie at vi skulle gå efter.
Han er helt sikkert noget dyrere, men han er ung og efter min mening en klasse 6er med en enormt arbejds radius og så ligger han nogle sukker bolde i mellem kæderne, han ville være værd at gå efter.
Han er kun 23 men har allerede prøvet så meget mere end langt de flest i vores trup.
Derudover er det bare en position vi har været slemt ringe på siden Alonso / Mascherano tiden og jo i perioder har Lucas også spillet en ok 6er.

Det er muligt at han ikke er den lettest at hente med Champions Lauge også videre, men vi skal hente kvalitet i sommerens vindue.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 08. feb, 2016 19:29

rnh skrev:Jeg syntes godt nok at der efterhånden er blevet skrevet i flere år om Lavezzie fra PSG.
Hvis vi skal hente noget i PSG skulle det efter min mening være Verrattie at vi skulle gå efter.
Han er helt sikkert noget dyrere, men han er ung og efter min mening en klasse 6er med en enormt arbejds radius og så ligger han nogle sukker bolde i mellem kæderne, han ville være værd at gå efter.
Han er kun 23 men har allerede prøvet så meget mere end langt de flest i vores trup.
Derudover er det bare en position vi har været slemt ringe på siden Alonso / Mascherano tiden og jo i perioder har Lucas også spillet en ok 6er.

Det er muligt at han ikke er den lettest at hente med Champions Lauge også videre, men vi skal hente kvalitet i sommerens vindue.
Verratti er verdensklasse og waaaayyy out of our price range. Desværre. Ellers helt enig i, at det er den slags kvalitet, som vi mangler.
Kloppite

Brugeravatar
RedRedRed
Alder: 36

Indlæg af RedRedRed » tirsdag, 09. feb, 2016 00:29

texy skrev:
rnh skrev:Jeg syntes godt nok at der efterhånden er blevet skrevet i flere år om Lavezzie fra PSG.
Verratti er verdensklasse og waaaayyy out of our price range. Desværre. Ellers helt enig i, at det er den slags kvalitet, som vi mangler.
Ja Verratti er totalt out of range, desværre.

Jeg forstår godt dine frustrationer over vores nuværende, utroligt kedelige og uopfindsomme midtbane. Men der er bare 2 meget vigtige faktorer som skal opfyldes, for at drømme som Verratti kan gå i opfyldelse;

1: Pris. Mit gæt er, at den vil ligge omkring £50m ++, eftersom PSG ikke ligefrem fattes penge. Og beløb i de prisklasser, har vi jo efterhånden bevist at vi ikke gør os i.

2: Interesse. Hvis spilleren skulle vise sig at være tilgængelig, er jeg ret sikker på at der ville være andre og mere interessante tilbud fra andre klubber. Både lønmæssigt og sportsligt desværre.

Det er dejligt at drømme. Det gør bare så utroligt ondt, gang på gang at blive skuffet.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Indlæg af Repsej » tirsdag, 09. feb, 2016 09:47

RedRedRed skrev:
Det er dejligt at drømme. Det gør bare så utroligt ondt, gang på gang at blive skuffet.
Det er derfor man skal sætte sig realistiske mål når det gælder transfers til vores klub, alt for tit er det football manager drømme der snakkes om herinde.
Øverste hylde på transfermarkedet er langt uden for vores rækkevide ;)
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Victor1605
Geografisk sted: Frederiksberg

Indlæg af Victor1605 » tirsdag, 09. feb, 2016 15:46

Er helt enig i, at Veratti er komplet umulig at hente for os. Der var dog et vedvarende rygte om, at vi ville smide nogle penge efter Lucas Moura fra PSG, og jeg tror godt, at vi måske godt kan få ham for omkring de 30-40 millioner pund. Specielt nu hvor han meldes utilfreds med sin mængde af spilletid, vi har 3 brassere på førsteholdet der kan tale med ham og så må vi jo håbe på, at Kloppeffekten kan gøre det sidste :D
Ja, det er da skønt at drømme.

texy
Geografisk sted: København
Alder: 49

Indlæg af texy » onsdag, 10. feb, 2016 15:35

Sikkert en and som alt muligt andet. Især taget i betragtning, at "kilden" er Metro. Men for mig er linket til Andreas Christensen spændende, da det er en spiller, som jeg har fulgt. Og jeg anser ham for en virkelig dygtig forsvarsspiller. Og så er han i mine øjne dygtig i boldbesiddelse. I mine øjne er han bedre end Zouma, men jeg har også de danske briller på i denne sag. Mon ikke bare det rygte er opstået, fordi han scorede et par mål forleden?

http://www.liverpoolfc.com/news/media-w ... a-defender
Kloppite

Brugeravatar
Ma Captain

Indlæg af Ma Captain » onsdag, 10. feb, 2016 16:23

Apropos Mahrez. Ser ham gerne i klubben, men han minder mig utrolig meget om assaidi. Cfølig langt bedre :).. Os det der er problemet at han næste år kan være vores nye Luis Garcia eller assaidi! Du ved det ikk. Men hold kæft han har imponeret mig i år.. Klasse indlæg, visionær i spillet, sindsyge afleveringer og driblinger og afslutninger a øverste klasse! Men det kan være han ender som en assaidi hos os!
There is only one Captain...... Ma Captain!!

Brugeravatar
Niels K
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Niels K » onsdag, 10. feb, 2016 18:59

Nu skal vi jo lige have spillet sæsonen færdig og få set nye spillere på evt. nye pladser, inden man bliver helt skråsikker, men jeg synes egentlig, at tanken om Lucas som midterforsvarer virker tiltalende.
Han har rutinen, god teknik, spilforståelse og placeringsevne. Han er vandt til hovedstødsdueller på den centrale midt, han er leder og kulturbærer i klubben, og kunne måske blive et hit som omdrejningspunktet i defensiven med gode evner i at føre bolden frem også.

Om vi har hans makker i truppen, er jeg ikke så sikker på, men jeg ville umiddelbart sætte pengene på Lovren, som også har en god teknik. Om der mangler luftstyrke, kan jeg være i tvivl om, og måske skal vi investere i en virkelig kapacitet ved siden af Lucas, som bl.a. dominerer luftrummet fuldstændigt.
Jeg har god fidus til Gomez, men jeg er næsten indstillet på at cashe ind på Skrtel og Sakho.

Så ligner Stewart vel det nærmeste vi kommer på en decideret jernmand til den defensive midt, og han kunne være spændende at se mere til resten af sæsonen.

Når vi taler om jernmænd, så lukkede Flanno da ret godt af i går, og der var da nogle, der slog sig på ham så vidt, jeg husker.

Hvis ellers alle var helt friske, så ville jeg gerne se mere til denne:

Coutinho ----- Benteke/Origi ------ Sturridge

------------------ Firmino -------------------

---------- Stewart --------- Milner -----------

Moreno/Smith - Lovren - Lucas - Clyne/Flanno

------------------ Mignolet -------------------

Både for at se, om offensiven vil fungere, og det er jeg temmelig sikker på, at den vil, men særligt for at se, om vi kan få lukket bedre af defensivt og udvise noget tryghed og sikkerhed dernede.

Så må resten af sæsonen vise, om vi skal have endnu en angriber, hvor vi evt. skal have forstærket midten, og hvad der mangler for at få en super skarp defensiv, der ikke forærer noget væk overhovedet.

Repsej
Geografisk sted: Aabybro
Alder: 52

Indlæg af Repsej » onsdag, 10. feb, 2016 20:40

Niels K skrev:Nu skal vi jo lige have spillet sæsonen færdig og få set nye spillere på evt. nye pladser, inden man bliver helt skråsikker, men jeg synes egentlig, at tanken om Lucas som midterforsvarer virker tiltalende.
Han har rutinen, god teknik, spilforståelse og placeringsevne. Han er vandt til hovedstødsdueller på den centrale midt, han er leder og kulturbærer i klubben, og kunne måske blive et hit som omdrejningspunktet i defensiven med gode evner i at føre bolden frem også.

Om vi har hans makker i truppen, er jeg ikke så sikker på, men jeg ville umiddelbart sætte pengene på Lovren, som også har en god teknik. Om der mangler luftstyrke, kan jeg være i tvivl om, og måske skal vi investere i en virkelig kapacitet ved siden af Lucas, som bl.a. dominerer luftrummet fuldstændigt.
Jeg har god fidus til Gomez, men jeg er næsten indstillet på at cashe ind på Skrtel og Sakho.

Så ligner Stewart vel det nærmeste vi kommer på en decideret jernmand til den defensive midt, og han kunne være spændende at se mere til resten af sæsonen.

Når vi taler om jernmænd, så lukkede Flanno da ret godt af i går, og der var da nogle, der slog sig på ham så vidt, jeg husker.

Både for at se, om offensiven vil fungere, og det er jeg temmelig sikker på, at den vil, men særligt for at se, om vi kan få lukket bedre af defensivt og udvise noget tryghed og sikkerhed dernede.

Så må resten af sæsonen vise, om vi skal have endnu en angriber, hvor vi evt. skal have forstærket midten, og hvad der mangler for at få en super skarp defensiv, der ikke forærer noget væk overhovedet.
Har tænkt den samme tanke med Lucas. Her får vi også en boldspillende forsvarer, det har vi manglet siden Agger var på toppen.

Ang din opstilling så er vi næsten enig, så dog gerne Milner blev skiftet ud med Hendo. Jeg var virkelig glad den dag vi fik fat i Milner, men han har desværre skuffet mig rigtig meget og har i min verden været årets skuffelse indtil nu i forhold til hvad man kunne forvente sig af ham, hvor han har spillet og hvad han ellers har opnået.
Senest rettet af Repsej onsdag, 10. feb, 2016 21:22, rettet i alt 1 gang.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."

Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Indlæg af Xenne » onsdag, 10. feb, 2016 20:42

Ma Captain skrev:Apropos Mahrez. Ser ham gerne i klubben, men han minder mig utrolig meget om assaidi. Cfølig langt bedre :).. Os det der er problemet at han næste år kan være vores nye Luis Garcia eller assaidi! Du ved det ikk. Men hold kæft han har imponeret mig i år.. Klasse indlæg, visionær i spillet, sindsyge afleveringer og driblinger og afslutninger a øverste klasse! Men det kan være han ender som en assaidi hos os!
Det kan du have ret i, men jeg ser ikke særlig stor chance for at vi går ud og henter spillere fra den øverste hylde, Götze, Reus, Isco eller hvem der ellers kunne komme på tale.
Der finder jeg det mere sandsynligt at vi henter en spiller fra en anden klub og håber/tror han kan gøre forskellen, det er længe siden vi har lavet en marque signing, ligesom Utd. gjorde med Di Maria og selv der er der jo chance for at spilleren falder igennem.
For 2 somre siden, var mit helt store håb Willian, sidste sommer var det Douglas Costa i år bliver det Mahrez.
Billede

Brugeravatar
Emmy
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Indlæg af Emmy » onsdag, 10. feb, 2016 20:57

Repsej skrev:
Niels K skrev:Nu skal vi jo lige have spillet sæsonen færdig og få set nye spillere på evt. nye pladser, inden man bliver helt skråsikker, men jeg synes egentlig, at tanken om Lucas som midterforsvarer virker tiltalende.

Har tænkt den samme tanke med Lucas. Her får vi også en boldspillende forsvarer, det har vi manglet siden Agger var på toppen.

Ang din opstilling så er vi næsten enig, så dog gerne Milner blev skiftet ud med Hendo. Jeg var virkelig glad den dag vi fik fat i Milner, men han har desværre skuffet mig rigtig meget og har i min verden været årets skuffelse indtil nu i forhold til havd man kunne forvente sig af ham, vor han har spillet og hvad ha ellers har opnået.
Jeg er enig med jer begge to, sad selv og stillede lidt drømmehold i går efter kampen. Med så offensivt et hold vil jeg foretrække Flanno på venstreback da han er bedre defensivt end både Moreno og Smith (tilsammen).
Mit helt store håb er at Klopp snart stopper med at uddele fribilletter til de spillere der kamp efter kamp underpræsterer i grum grad. Måske falder øksen først til sommer.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Bojangles
Alder: 46

Indlæg af Bojangles » torsdag, 11. feb, 2016 00:00

Emmy skrev:
Repsej skrev:

Ang din opstilling så er vi næsten enig, så dog gerne Milner blev skiftet ud med Hendo. Jeg var virkelig glad den dag vi fik fat i Milner, men han har desværre skuffet mig rigtig meget og har i min verden været årets skuffelse indtil nu i forhold til havd man kunne forvente sig af ham, vor han har spillet og hvad ha ellers har opnået.
Jeg er enig med jer begge to, sad selv og stillede lidt drømmehold i går efter kampen. Med så offensivt et hold vil jeg foretrække Flanno på venstreback da han er bedre defensivt end både Moreno og Smith (tilsammen).
Mit helt store håb er at Klopp snart stopper med at uddele fribilletter til de spillere der kamp efter kamp underpræsterer i grum grad. Måske falder øksen først til sommer.
Jeg mener at erindre, at Klopp har udtalt noget om, at alle spillerne er til eksamen resten af sæsonen. Hvis dette er korrekt husket, kan det være en årsag til, at han lader spillere, der burde være blandt start 11'ere eller tæt på, spille igen og igen. Han giver dem chancen for at finde sit spil og overbevise ham om, at de skal beholdes. Jeg tror bestemt ikke han er interesseret i at lave en udrensning til sommer, og igen starte os forfra. Jeg tror i hans drømmeverden, der er det de perifære spillere, der ikke bør betegnes som talenter, der må sige farvel og så vil han nok gerne finde 3. spillere til start 11'eren (eller til i det mindste at være meget tæt på den) + en 3-4 talenter.
Så jeg vil tro, at han har en drøm om, at i hvert fald de yngre(ish) spillere, kan få ham overbevist, dvs. sådan nogen som Can(22), Sakho(25), Moreno (22) Hvor spillere som Clyne(24) Coutinho (23) Firmino (24) Hendo (25) og Flanno (23) kan føle sig ret sikker

Illori(22),Origi(20)Ibe(20)Gomez(18) tror jeg er nogen Klopp ser som upolerede talenter, han stadig gerne vil give en chance. Derudover er der de helt unge, der har spillet cupkampe nu her, der også kommer til at blive.

de lidt ældre, som Allen(25) Lallana (27) Lucas (29) Skrtel (31) Benteke (25) Milner (30) Lovren (26) er nogen af dem, der virkelig skal få bevist sig, i de chancer de får. Jeg tror det er nogen af dem der vakler mest.

Og så er der selvfølgelig spillere som Enrique og Bogdán, der vel er sikre på at forlade klubben. Hvordan situationen kommer til at være for de udlejede spillere, ved jeg ikke, men jeg er ret sikker på at Balotelli bliver solgt, selvom jeg godt kunne tænke mig at se, hvad Klopp kunne få ud af ham.

Brugeravatar
Belloni
Geografisk sted: Sønderborg

Indlæg af Belloni » lørdag, 13. feb, 2016 07:36

Der er et par stykker på Twitter der melder at Camacho fra Malaga har været på Melwood på besøg i løbet af ugen.
Dog har Pearce, King, Barrett ikke skrevet om det, så ved ikke hvor meget man skal lægge i det.

Men hvis han har, er det så en spiller vi skal signe til sommer??
Kender ham ikke rigtigt må jeg nok indrømme

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » lørdag, 13. feb, 2016 09:03

Belloni skrev:Der er et par stykker på Twitter der melder at Camacho fra Malaga har været på Melwood på besøg i løbet af ugen.
Dog har Pearce, King, Barrett ikke skrevet om det, så ved ikke hvor meget man skal lægge i det.

Men hvis han har, er det så en spiller vi skal signe til sommer??
Kender ham ikke rigtigt må jeg nok indrømme

Der står lidt om det her.
http://metro.co.uk/2016/02/12/rumour-ig ... r-5679444/

Jeg kender ham ikke men vi mangler en god og boldfast defensiv midt.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Besvar