Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 30. jan, 2015 06:13

Danny ings er god. Borini og Aspas bliver solgt.
Er Ings bedre end raketten fra WBA. Han er billig så der vil være råd til andre forstærkninger.
Feks Ross.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » fredag, 30. jan, 2015 08:59

Aggerdoo skrev:
Alt den middelmådighed :D
Tja. Det var lidt den slags nyhed, jeg havde håbet på. Hvis ellers bare man kunne erstattet Danny Ings med Lacazette og Burnley med Lyon.

Danny Ings er dog ikke nogen dårlig spiller. Jeg er bare usikker på, om han er god nok til at løfte vores trup.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 30. jan, 2015 09:07

Ings giver vel fin mening, hvis man kigger på potentiale og økonomi. Han scorede 26 mål i Championship i sidste sæson og har scoret 7 mål i Premier League, hvor Burnley i år er et bundhold. Han er 22 år, engelsk og kontrakten med Burnley løber ud til sommer, hvilket betyder vi i princippet kan få ham for ca. £3 mio. Altså en spiller som passer ind i vores nuværende indkøbspolitik. Falder han ikke til, vil vi næppe sætte det store til ved et videresalg. Men giver han holdet, hvad det har brug for i presspillet, i fart, i dybdeløb og i kombinationsspillet? Kompetencer vi i denne sæson har lært er aldeles nødvendige for at holdet fungerer optimalt. Lacazette er selvfølgelig drømmen for de fleste, men spørgsmålet er, om vi er en omgang for sent ude, da han formentlig vil have en bred vifte af tilbud fra topklubber til sommer. Tidligere transfervinduer har vist, vi har det svært i dén konkurrence, og et helt andet spørgsmålstegn er vores økonomiske formåen i disse FFP-undersøgelses- og underskudstider.

Scherwin
Indlæg: 6635
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:22

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scherwin » fredag, 30. jan, 2015 09:10

ings =/= Borini

Han er billig ja. men han er vel reelt set ikke et bedre alternativ ind borini er.

At klare sig godt i en bundklub er MEGET langt fra at klare sig godt i en topklub.

Borini kunne da også sagtens score 10 kasser for sunderland.

Syntes bare vi skal spare pengene til sommer, imo er det ved at være sidste chance for at hente verdensstjerner. hvis det ikke sker til sommer at der kommer en hylde 1 spiller ind, så gør det aldrig mere.

Rodgers og FSG indkøb er meget lig med at vi kan være et top 3-5 hold forholdsvis konstant men vi kommer nok aldrig rigtigt i en position til at vinde ligaen igen med mindere at et af disse "unge" køb bliver top 3 spiller i verden mens han er i liverpool.

Vi havde suarez. men det fejlede stadig desværre, uden klasse kommer man ikke til at vinde titler når man spiller over 38 kampe.
Klopp “Defend like a soldier, attack like a scouser.”

Brugeravatar
nikand
Indlæg: 2434
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:14
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nikand » fredag, 30. jan, 2015 09:20

Når jeg har se Danny Ings tænker jeg på Robbie Keane. Synes deres kompetencer er meget sammenlignelige. Men jeg kan ikke konkluderer om Ings er god nok til LFC, og hvilken plads han egentlig er bedst på.
We need a new Fowler...

Brugeravatar
Janse
Indlæg: 1159
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Janse » fredag, 30. jan, 2015 09:51

Genialt med Ings. Lad os endelig købe de middelmådige klubbers bedste spillere. Det har vi haft bragende succes med mange gange. Kunne det tænkes, at der er en grund til, at vores direkte konkurrenter henter verdensstjerner, og ikke er så optaget af det engelske hjemmemarked?

Aim for the sky...
Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 30. jan, 2015 10:04

Janse skrev:Genialt med Ings. Lad os endelig købe de middelmådige klubbers bedste spillere. Det har vi haft bragende succes med mange gange. Kunne det tænkes, at der er en grund til, at vores direkte konkurrenter henter verdensstjerner, og ikke er så optaget af det engelske hjemmemarked?

Aim for the sky...
Synes godt nok folk savner realisme herinde til tider.

Forstå nu vi IKKE bare kan hente verdensstjerner på samme måde som vores største konkurrenter. Det er godt nok utroligt det er så svært for folk at forstå.

Manchester klubberne har rippet nærmest hele Arsenals hold gennem de sidste par år, så du kan jo næppe komme og sige de andre ikke koncentrere sig om det engelsk hjemmemarked. Men igen, DE har pengene, det har vi ikke!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
Aarhus
Indlæg: 3123
Tilmeldt: onsdag, 17. okt, 2007 13:09
Geografisk sted: Århus C
Alder: 108

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarhus » fredag, 30. jan, 2015 10:56

Skal vi være med hvor det er sjovest, så skal vi bruge en anden strategi end den City, Chelsea og scum anvender. Vi har ikke de samme økonomiske muligheder, og derfor er vi nødt til at lave flere kloge handler. Vi kan ikke gå ud og købe en Benzema, som det ser ud nu. Vi er nødt til at hente spillere med et stort udviklingspotentiale og håbe på, at vedkommende er i stand til at blive en super dygtig spiller, mens han spiller for os.

£3 mio for Ings er rigtig billig, når man ser på hans nationalitet. Skulle han komme og ikke slå til, så kan vi helt sikkert sælge ham for over det dobbelte.

Henter vi Ings, er der jo ingen garanti for, at han kommer til at spille på førsteholdet. Hvem siger, vi ikke har tænkt os at lave en "Chelsea", hvor vi lejer ham ud og sælger ham dyrt efterfølgende? Skal vi have flere transferpenge, så er det helt sikkert også en god strategi at ligge for dagen. Selvfølgelig vil alle handler, der er tænkt som et videresalgspotentiale ikke være muligt. Jeg tror fx ikke, vi får fuld valuta for en spiller som Alberto, der også blev købt ung og med stort potentiale, men man skal vel satse en gang i mellem for fx at få £5 mio ekstra at handle for, eller hvad ved jeg.

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » fredag, 30. jan, 2015 11:07

thefugle skrev:
Janse skrev:Genialt med Ings. Lad os endelig købe de middelmådige klubbers bedste spillere. Det har vi haft bragende succes med mange gange. Kunne det tænkes, at der er en grund til, at vores direkte konkurrenter henter verdensstjerner, og ikke er så optaget af det engelske hjemmemarked?

Aim for the sky...
Synes godt nok folk savner realisme herinde til tider.

Forstå nu vi IKKE bare kan hente verdensstjerner på samme måde som vores største konkurrenter. Det er godt nok utroligt det er så svært for folk at forstå.

Manchester klubberne har rippet nærmest hele Arsenals hold gennem de sidste par år, så du kan jo næppe komme og sige de andre ikke koncentrere sig om det engelsk hjemmemarked. Men igen, DE har pengene, det har vi ikke!
Slår man fornuften til så har du sikkert ret, men for f... sake.. Danny Ings !!

Ung engelsk spiller med succes i en midt/bund klub som man kan få til billige penge og som muligvis har potentiale til at tage et skridt op..

Endnu en Carrol, Lambert, Aspas, Borini mm.

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » fredag, 30. jan, 2015 11:21

bblauritzen skrev:
thefugle skrev:
Janse skrev:Genialt med Ings. Lad os endelig købe de middelmådige klubbers bedste spillere. Det har vi haft bragende succes med mange gange. Kunne det tænkes, at der er en grund til, at vores direkte konkurrenter henter verdensstjerner, og ikke er så optaget af det engelske hjemmemarked?

Aim for the sky...
Synes godt nok folk savner realisme herinde til tider.

Forstå nu vi IKKE bare kan hente verdensstjerner på samme måde som vores største konkurrenter. Det er godt nok utroligt det er så svært for folk at forstå.

Manchester klubberne har rippet nærmest hele Arsenals hold gennem de sidste par år, så du kan jo næppe komme og sige de andre ikke koncentrere sig om det engelsk hjemmemarked. Men igen, DE har pengene, det har vi ikke!
Slår man fornuften til så har du sikkert ret, men for f... sake.. Danny Ings !!

Ung engelsk spiller med succes i en midt/bund klub som man kan få til billige penge og som muligvis har potentiale til at tage et skridt op..

Endnu en Carrol, Lambert, Aspas, Borini mm.
Eller endnu en Hendo, Sturridge, Cou, Can m.m. Det er jo ikke alle, der er floppet vel?
De kampe jeg har set Ings, synes jeg, han har set god ud. Bevægelig og med et farligt venstre ben. Han minder mig lidt om vores egen "God". Jeg siger køb ham og sælg Borini, især hvis Sunderland stadig vil betale overpris

bblauritzen
Indlæg: 1066
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bblauritzen » fredag, 30. jan, 2015 11:35

sirsvansealot skrev:Eller endnu en Hendo, Sturridge, Cou, Can m.m. Det er jo ikke alle, der er floppet vel?
De kampe jeg har set Ings, synes jeg, han har set god ud. Bevægelig og med et farligt venstre ben. Han minder mig lidt om vores egen "God". Jeg siger køb ham og sælg Borini, især hvis Sunderland stadig vil betale overpris
Som en anden nævnte, 7 mål i en bundklub i PL er vel egentlig ok og det er da en mulighed at han bliver endnu bedre når han har Coutinho, Sterling og Sturridge omkring sig. Så det er da muligt at han er en stjerne i svøb, personligt har jeg min tvivl.

Lige meget hvad, så løser det ikke vores problemer med de manglende mål hvis vi alligevel lejer ham tilbage til Burnley resten af sæsonen.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 30. jan, 2015 11:45

bblauritzen skrev:
sirsvansealot skrev:Eller endnu en Hendo, Sturridge, Cou, Can m.m. Det er jo ikke alle, der er floppet vel?
De kampe jeg har set Ings, synes jeg, han har set god ud. Bevægelig og med et farligt venstre ben. Han minder mig lidt om vores egen "God". Jeg siger køb ham og sælg Borini, især hvis Sunderland stadig vil betale overpris
Som en anden nævnte, 7 mål i en bundklub i PL er vel egentlig ok og det er da en mulighed at han bliver endnu bedre når han har Coutinho, Sterling og Sturridge omkring sig. Så det er da muligt at han er en stjerne i svøb, personligt har jeg min tvivl.

Lige meget hvad, så løser det ikke vores problemer med de manglende mål hvis vi alligevel lejer ham tilbage til Burnley resten af sæsonen.
Men sirsvans har jo ret.

Han kunne jo blive vanvittigt god. Han er 10 år yngre end Lambert og så er han næsten lige så billig. Så hvis vi kan komme af med Lambert, Borini og Balotelli. Så siger jeg sku ja tak. Så kunne vi håbe på der kom 1 eller 2 klasse angribere ind og vi så kan have Ings på bænken. Ings ville samtidig ikke kræve en løn ala Balotelli fx, så vi har ikke en spiller på bænken til 1 mio i ugen, hvilket igen frier løn op andre steder til en dyrere midtbane fx eller klasse angriber.

Jeg synes os det er synd at afskrive en spiller der lavede så mange mål sidste år i Championship, og sige han allerede ville blive et flop. Han kan lige så vil blive en ny Fowler. Hvis Ings er bevægelig og kan lave mål, så er vi sku allerede en del længere end Balotelli, Borini og Lambert. Samtidig er 22 en god alder.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 30. jan, 2015 11:58

Jeg synes, det er udmærket value for money. Som skrevet er han klart bedre end Borini og Lambert samt passer langt bedre til vores spillestil end Balotelli, men det vil ikke være holdbart, hvis vi skal basere næste sæson på kun at have Sturridge, Ings og Origi - muligvis en af Balotelli, Lambert eller Borini. Slet ikke, hvis vi forhåbentligt også skal spille Europa.

Det er ikke et køb, der får mig op ad stolen, men omvendt kan jeg sagtens se rationalet bag. Skulle vi ende i top 4, så tror jeg ikke, at det er udelukket, at vi henter en angriber på niveau med Sturridge eller i hvert fald tæt på.
Liverpool Football Klopp

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » fredag, 30. jan, 2015 12:09

AndreasN skrev:Jeg synes, det er udmærket value for money. Som skrevet er han klart bedre end Borini og Lambert samt passer langt bedre til vores spillestil end Balotelli, men det vil ikke være holdbart, hvis vi skal basere næste sæson på kun at have Sturridge, Ings og Origi - muligvis en af Balotelli, Lambert eller Borini. Slet ikke, hvis vi forhåbentligt også skal spille Europa.

Det er ikke et køb, der får mig op ad stolen, men omvendt kan jeg sagtens se rationalet bag. Skulle vi ende i top 4, så tror jeg ikke, at det er udelukket, at vi henter en angriber på niveau med Sturridge eller i hvert fald tæt på.
Egentlig tror jeg heller ikke, Ings er interesseret i at spille meget mindre end 2. violin, så i sidste ende vælger han som nok (ganske forståeligt) en midterklub med kortere vej til spilletid.

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » fredag, 30. jan, 2015 12:21

AndreasN skrev:Jeg synes, det er udmærket value for money. Som skrevet er han klart bedre end Borini og Lambert samt passer langt bedre til vores spillestil end Balotelli, men det vil ikke være holdbart, hvis vi skal basere næste sæson på kun at have Sturridge, Ings og Origi - muligvis en af Balotelli, Lambert eller Borini. Slet ikke, hvis vi forhåbentligt også skal spille Europa.

Det er ikke et køb, der får mig op ad stolen, men omvendt kan jeg sagtens se rationalet bag. Skulle vi ende i top 4, så tror jeg ikke, at det er udelukket, at vi henter en angriber på niveau med Sturridge eller i hvert fald tæt på.
Jeg tror nok os godt vi kan regne med der kommer en lidt større signing til angrebet hvis vi eventuelt har CL næste år. Tror næppe vi vil stille os tilfreds med Sturridge, Ings, Origi og Borin/Balotelli/Lambert.

Kunne muligvis godt se en spiller som Lacazette ende her, eller Higuain måske. Hvilket jeg heller ikke ville være utilfreds med.
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Besvar