Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2014 08:34

Jeg orker ikke at smide om mig med drømme-navne lige nu, da jeg ærligt talt ikke kan se, hvad der skulle lokke topnavne til Liverpool lige nu.

Kriteriet for mig i forhold til en angriber vil være, at han er hurtig som bare fanden.

Kriteriet for en målmand vil være, at han har noget rutine og er stærk i luften.

Selvom vores defensiv sejler, så er det alligevel de to pladser, som jeg anser for mest kritiske. Med et hurtigere angreb vil modstanderne nok stå lidt dybere, hvilket gør midtbanen mindre kompakt. Og med en bedre målmand kan man da håbe, at det giver lidt mere ro til forsvarerne, så de ikke går i panik, hver gang de har bolden.

Derudover, så tror jeg, at det egentlig er rigtig godt for Ibe at være i Derby og få spilletid. Men jeg vil faktisk hellere have ham som indskiftningsmulighed end Markovic. Jeg har desværre ikke set noget til den påståede hurtighed, som Markovic skulle besidde. Og driblefærdighederne har heller ikke imponeret endnu. Måske Markovic ville have godt af en halv sæson med noget spilletid.
Kloppite

mawope
Indlæg: 1203
Tilmeldt: lørdag, 08. jan, 2011 16:24

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mawope » onsdag, 03. dec, 2014 10:26

Bliver det endnu et ungt køb til angrebet, håber jeg på typer som Lacazette eller Dybala. Dybala bliver nævnt på rygtebørsen i dag, og jeg mener, det var AJ som tidligere nævnte ham. Han ser dog lidt for grøn ud til at kunne gå direkte ind og gøre en stor forskel på holdet, men det ligner tegningen til en topspiller. Lacazette er et par år ældre (23) og har flere sæsoner på højt niveau. Begge kunne godt bruge en smule mere fysik men virker ellers som dynamiske, hurtige og tekniske typer, som kan skabe noget på egen hånd. Det mener jeg, vi har mere brug for end en klassisk target-man.

Ellers ville jeg være ret begejstret, hvis vi for engangs skyld køber et godt navn på toppen af karrieren, som f.eks. Jackson Martinez (28 år). Jeg er dog i tvivl om han (jvf. ovenstående) er lidt for meget den klassiske tap-in-spiller.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » onsdag, 03. dec, 2014 10:29

http://en.wikipedia.org/wiki/Paulo_Dybala

http://en.wikipedia.org/wiki/Saido_Berahino

Hentes der angriber tror jeg mere på f.eks. Paulo Dybala eller Saido Berahino er realistiske.
Umiddelbart syntes jeg faktisk Beranhino vil passe godt på holdet.

Til kanten kunne Nathan Redmond være en realistisk mulighed.

F.eks. Beranhino, Redmond og Petr Cech så er jeg tilfreds og daniel sturridge klar hele foråret.

Jackson Martinez er god foran mål, men ikke særlig god til at indgå i spillet syntes jeg.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » onsdag, 03. dec, 2014 10:54

er Redmond ikke en smule uambitiøst?
så kunne vi vel lige så godt hente Ibe hjem.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 03. dec, 2014 11:04

Vi har mange unge spillere. VI skal have noget erfaring ind på holdet. Redmond synes jeg også virker uambitiøst. Jeg vil som andre hellere have Ibe hjem, og give ham chancen for at vise sig frem. Vi har mange unge spillere og talenter. Fremover vil Gerrard måske kun spille hver anden kamp, det kunne være rart at lave en ny Gary MaC signing.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » onsdag, 03. dec, 2014 11:24

Jeg faldt for et par dage siden over denne artikel om 3 midtbane spillere som Arsenal burde købe.
Men jeg synes nu også at det er 3 spillere som kunne være interessante for os.

http://www.plbold.dk/2014/12/01/medie-t ... r-overveje

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2014 11:34

Hr. Drejer skrev:Vi har mange unge spillere. VI skal have noget erfaring ind på holdet. Redmond synes jeg også virker uambitiøst. Jeg vil som andre hellere have Ibe hjem, og give ham chancen for at vise sig frem. Vi har mange unge spillere og talenter. Fremover vil Gerrard måske kun spille hver anden kamp, det kunne være rart at lave en ny Gary MaC signing.
Enig. Men ved ikke helt, hvem den nye Gary MaC skulle være? Lampard løber rundt og gør det alt for godt i Man City. Barry er hos naboen. Toure får man nok ikke til at forlade Man City for at spille sammen med sin bror. Og en Gary MaC signing skal vel også være relativt billig...

Ellers render der jo flere dyre alternativer rundt, som man kunne ønske sig. Schweinsteiger, Cabaye, Khedira, De Rossi eller en enkelt sæson med den helt gamle Pirlo...
Kloppite

Brugeravatar
AndersN
Indlæg: 112
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:27
Alder: 43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndersN » onsdag, 03. dec, 2014 12:17

texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi har mange unge spillere. VI skal have noget erfaring ind på holdet. Redmond synes jeg også virker uambitiøst. Jeg vil som andre hellere have Ibe hjem, og give ham chancen for at vise sig frem. Vi har mange unge spillere og talenter. Fremover vil Gerrard måske kun spille hver anden kamp, det kunne være rart at lave en ny Gary MaC signing.
Enig. Men ved ikke helt, hvem den nye Gary MaC skulle være? Lampard løber rundt og gør det alt for godt i Man City. Barry er hos naboen. Toure får man nok ikke til at forlade Man City for at spille sammen med sin bror. Og en Gary MaC signing skal vel også være relativt billig...

Ellers render der jo flere dyre alternativer rundt, som man kunne ønske sig. Schweinsteiger, Cabaye, Khedira, De Rossi eller en enkelt sæson med den helt gamle Pirlo...
Hvis man skal hente en veteran, som Gary McA, skal man også være villig til at tage en chance med en spiller der, måske er dømt færdig af mange andre.
Se på kampen i går, imo var 34-årige Esteban Cambiasso, en aldeles solid spiller, indpisker og igangsætter for hjemmeholdet.

Har ingen idé om, hvem denne spiller skulle være netop nu. Men når jeg ser på listen og kontraktløse spillere til sommer, er der et par navne der kunne forstærke vores hold:

Stephane Lichtsteiner
James Milner
Sami Khedira
"From now on, I want to be known as Captain Sensible. I'm known for being a fool and they called me Trigger. I once bought a pizza and was asked if I wanted it sliced into four or eight. I said just four because I couldn't manage eight slices!"

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Regista » onsdag, 03. dec, 2014 13:07

AndersN skrev:
texy skrev:
Hr. Drejer skrev:Vi har mange unge spillere. VI skal have noget erfaring ind på holdet. Redmond synes jeg også virker uambitiøst. Jeg vil som andre hellere have Ibe hjem, og give ham chancen for at vise sig frem. Vi har mange unge spillere og talenter. Fremover vil Gerrard måske kun spille hver anden kamp, det kunne være rart at lave en ny Gary MaC signing.
Enig. Men ved ikke helt, hvem den nye Gary MaC skulle være? Lampard løber rundt og gør det alt for godt i Man City. Barry er hos naboen. Toure får man nok ikke til at forlade Man City for at spille sammen med sin bror. Og en Gary MaC signing skal vel også være relativt billig...

Ellers render der jo flere dyre alternativer rundt, som man kunne ønske sig. Schweinsteiger, Cabaye, Khedira, De Rossi eller en enkelt sæson med den helt gamle Pirlo...
Hvis man skal hente en veteran, som Gary McA, skal man også være villig til at tage en chance med en spiller der, måske er dømt færdig af mange andre.
Se på kampen i går, imo var 34-årige Esteban Cambiasso, en aldeles solid spiller, indpisker og igangsætter for hjemmeholdet.

Har ingen idé om, hvem denne spiller skulle være netop nu. Men når jeg ser på listen og kontraktløse spillere til sommer, er der et par navne der kunne forstærke vores hold:

Stephane Lichtsteiner
James Milner
Sami Khedira
Jeg er selv varm fortaler for Lichstiener, synes han er en af de bedst højre backs i verden, og noget af det vi mangler i truppen. Super stærk og dynamisk spiller, samtidigt med han giver noget kant - hvilket vi savner meget, vi har med at spille for blødt. Synes dog det er lidt overkill at hente en kantspiller, hvis det ikke er en af verdensklasse som Reus. Vi har Markovic, Coutinho og Lallana som kan spille pladsen, og ikke altid spiller. Derudover har vi en spiller som Ibe ude på lån, og har nogle virkelige talentfulde spillere i Kent, Canos og den landshold aktuelle nordirer, hvad er det han hedder?
Angrebet er en underlig størrelse. Tror vi fremover primært kommer til at spille med en på toppen, for at være mere stabile i det defensive aspekt, så med en Sturridge tilbage efter Jul og en Origi der kommer til sommer, er måske ikke her vi kommer til at investerer det vilde, især når vi også har en Lambert og en Balo.
Dog synes jge man skal begynde at se efter en målmand, savner noget autoritet fra Mignolet, så en med god kommunikation samt lederevner - tror desværre ikke på Cech, han ville ellers være den ideelle i min verden.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » onsdag, 03. dec, 2014 13:22

Scouzer skrev:Jeg faldt for et par dage siden over denne artikel om 3 midtbane spillere som Arsenal burde købe.
Men jeg synes nu også at det er 3 spillere som kunne være interessante for os.

http://www.plbold.dk/2014/12/01/medie-t ... r-overveje
Bestemt er række gode bud, selvom McCarthy næppe bliver aktuelt :D ;)
Jeg har altid ment, at Delph var en smule undervurderet. Han er god til at stabilisere sit hold, tage god løb og er derudover ganske glimrende på bolden. Hvis han kan erhverves for billige penge, synes jeg bestemt, at det er værd at holde øje med.

- Jeg så egentlig også gerne, at man hentede Ibe hjem i stedet for at købe en kantspiller, der måske ikke kan gøre den direkte forskel. Han har et kæmpe potentiale, men det er i udgangspunktet nok bedre, han bliver i Derby frem til sommer. Derudover bliver Markovic jo nødt til at få en reel chance på et tidspunkt, selvom jeg umiddelbart ikke ser det store lys i ham endnu. Han var relativ dyr at hente ind, så jeg går ud fra, vi bliver nødt til at være tålmodige med ham.

Regista
Indlæg: 114
Tilmeldt: søndag, 19. jan, 2014 12:11

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Regista » onsdag, 03. dec, 2014 13:34

ElTorro skrev:
Scouzer skrev:Jeg faldt for et par dage siden over denne artikel om 3 midtbane spillere som Arsenal burde købe.
Men jeg synes nu også at det er 3 spillere som kunne være interessante for os.

http://www.plbold.dk/2014/12/01/medie-t ... r-overveje
Bestemt er række gode bud, selvom McCarthy næppe bliver aktuelt :D ;)
Jeg har altid ment, at Delph var en smule undervurderet. Han er god til at stabilisere sit hold, tage god løb og er derudover ganske glimrende på bolden. Hvis han kan erhverves for billige penge, synes jeg bestemt, at det er værd at holde øje med.

- Jeg så egentlig også gerne, at man hentede Ibe hjem i stedet for at købe en kantspiller, der måske ikke kan gøre den direkte forskel. Han har et kæmpe potentiale, men det er i udgangspunktet nok bedre, han bliver i Derby frem til sommer. Derudover bliver Markovic jo nødt til at få en reel chance på et tidspunkt, selvom jeg umiddelbart ikke ser det store lys i ham endnu. Han var relativ dyr at hente ind, så jeg går ud fra, vi bliver nødt til at være tålmodige med ham.
Jeg synes tit han virker alt for overilet, og laver nogle dumme beslutninger, altså Delph - han mangler fodbold intelligens, men er en glimrende atlet. Derimod synes jeg en spiller som Wanyama er fantastisk, mener utrolig meget om en Lukas, i den rolle han spiller. god med bolden men det defensive er hans første prioritet. Dog ser jeg ikke de begge i klubben på samme tid, og vil have det lidt svært med at se Lukas smutte. Har en kæmpe sympati for den mand, skaber sig aldrig og spiller altid sit optimale når han bliver sat ind. Derudover begynder det at knibe med kulturbærer i klubben, når Glen når smutter - gud forbyde at Gerrad gør det samme...

Brugeravatar
Scouzer
Indlæg: 562
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:13
Geografisk sted: Skive
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Scouzer » onsdag, 03. dec, 2014 14:04

McCarthy får vi jo nok desværre aldrig, men ellers synes jeg også at Wanyama kunne være rigtig spændende at få til klubben.

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » onsdag, 03. dec, 2014 15:16

Regista skrev:
ElTorro skrev:
Scouzer skrev:Jeg faldt for et par dage siden over denne artikel om 3 midtbane spillere som Arsenal burde købe.
Men jeg synes nu også at det er 3 spillere som kunne være interessante for os.

http://www.plbold.dk/2014/12/01/medie-t ... r-overveje
Bestemt er række gode bud, selvom McCarthy næppe bliver aktuelt :D ;)
Jeg har altid ment, at Delph var en smule undervurderet. Han er god til at stabilisere sit hold, tage god løb og er derudover ganske glimrende på bolden. Hvis han kan erhverves for billige penge, synes jeg bestemt, at det er værd at holde øje med.

- Jeg så egentlig også gerne, at man hentede Ibe hjem i stedet for at købe en kantspiller, der måske ikke kan gøre den direkte forskel. Han har et kæmpe potentiale, men det er i udgangspunktet nok bedre, han bliver i Derby frem til sommer. Derudover bliver Markovic jo nødt til at få en reel chance på et tidspunkt, selvom jeg umiddelbart ikke ser det store lys i ham endnu. Han var relativ dyr at hente ind, så jeg går ud fra, vi bliver nødt til at være tålmodige med ham.
Jeg synes tit han virker alt for overilet, og laver nogle dumme beslutninger, altså Delph - han mangler fodbold intelligens, men er en glimrende atlet. Derimod synes jeg en spiller som Wanyama er fantastisk, mener utrolig meget om en Lukas, i den rolle han spiller. god med bolden men det defensive er hans første prioritet. Dog ser jeg ikke de begge i klubben på samme tid, og vil have det lidt svært med at se Lukas smutte. Har en kæmpe sympati for den mand, skaber sig aldrig og spiller altid sit optimale når han bliver sat ind. Derudover begynder det at knibe med kulturbærer i klubben, når Glen når smutter - gud forbyde at Gerrad gør det samme...
Det aspekt er jeg for så vidt enig med dig i, altså hvad angår fodboldintelligens. Jeg tror bare ikke, at Wanyama er et realistisk bud på nuværende tidspunkt. Det ville koste klejner at få ham til klubben, tror jeg. Men det er i høj grad en spiller som sidstenævnte, jeg synes, vi har brug for. Lucas har gjort det temmelig godt på det seneste, men er stadig ikke optimal i sin boldomgang. På den anden side har vi en spiller som Can siddende på bænken, som jeg tror kan løse en del af vores problemer med tiden. Han har i hvert fald både fysikken og de tekniske attributiver, der er nødvendige i mine øjne.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2014 16:24

Scouzer skrev:Jeg faldt for et par dage siden over denne artikel om 3 midtbane spillere som Arsenal burde købe.
Men jeg synes nu også at det er 3 spillere som kunne være interessante for os.

http://www.plbold.dk/2014/12/01/medie-t ... r-overveje
Jeg mener ikke helt, at Delph er, hvad vi mangler på midtbanen. De to andre kunne godt være interessante.

For at nævne et andet alternativ, så kan det da godt ærgre mig, at det ikke er os, der har lejet Alex Song i Barca. Jeg synes, at han har set solid ud for West Ham, indtil han blev knæskadet.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 03. dec, 2014 23:30

Har gået og brændt inde med et forslag længe, fordi jeg tænker, at det lyder useriøst eller uambitiøst, selvom jeg mener at det kunne være et godt køb. Men nu smider jeg det på bordet alligevel, da manden endnu engang har banket en kasse ind.

Det er Daniel Wass.

Jeg ved godt, at han i denne sæson og i dele af sidste sæson er blevet brugt på højrekanten eller som 10er, men jeg ser ham som en interessant erstatning for Johnson på backen. Wass er hurtig og ekstremt teknisk stærk. Og så ville han give os en Suarez-agtig fare på frispark tilbage.

Reelt ikke nødvendigvis den plads, som vi har mest brug for forstærkning på, selvom Johnson stopper, da vi har Flanno, Manquillo og kan hente Wisdom hjem. Men for mig er det altså en interessant dansker med et alsidigt talent, der render rundt med 7 mål og 2 assists i 14 optrædender for Evian.

Og hvis man ikke skulle kunne bringe manden på banen på et tidspunkt, hvor hans stats overgår Cavani, så får man nok aldrig chancen.
Kloppite

Besvar