Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » tirsdag, 01. jul, 2014 18:18

Vi er blevet linket til Rojo på det seneste. Men efter at have set de første tre kampe med Argentina må jeg indrømme, at han slet ikke forekommer mig som en type, som Rodgers ville udpege til venstre back. Han er relativ langsom og virker til at have sine spidskompetencer i duelspillet, herunder luftduellerne, hvor han kan udnytte sin højde.

Til Rojo's forsvar skal det siges, at Sabella praktiserer et meget rigid system, hvor fokus er på defensiv stabilitet fremfor flydende angrebsspil. Dette giver selvfølgelig ikke så meget råderum til de to backs. Men Rojo forekommer mig bare ikke som en moderne wingback, der kan bidrage til spillet på den sidste tredjedel af modstanderens banehalvdel. Og dette har vi jo set, at Rodgers efterspørger hos sine backs.

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sjampen » tirsdag, 01. jul, 2014 18:53

John Barnes skrev: Hvis man snakker direkte erstatning for Suarez hvis han bliver solgt er Di Maria selvfølgelig ikke manden. Der skal det være en Falcao f.eks som der også har været snak om, men som angiveligt hellere vil til Real Madrid, selvfølgelig bare rygter.
Dette er lige netop den problemstilling jeg også konstant løber ind i. Vi har i Suarez en af verdens absolut bedste spillere, faktisk så god at jeg ikke mener at Falcao kan være en direkte erstatning. Jeg ser faktisk udelukkende Messi & Ronaldo som de spillere der kan erstatte Suarez lige over, måske med et par boblere i Gareth Bale, Zlatan og Eden Hazard.

Det er selvfølgelig meget fint at erstatte Suarez med Reus/Sanchez/Di Maria, som efter min mening er den eneste godkendte måde at erstatte ham på hvis han skulle smutte(En spiller af samme kaliber som de nævnte), men udover usikkerheden ved om de nye spillere kan falde så godt ind på holdet som Suarez er, spille så godt som Suarez gør og gøre vores andre spillere så gode som Suarez gør, så må vi jo stadig kun spille med 11 mand hvilket jo betyder at andre også må forlade startopstillingen. Det kan hverken Sterling eller Coutinho leve med i længden.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » tirsdag, 01. jul, 2014 20:13

Rodriguez fra Schweiz er altså vanvittig god, klart den venstre back jeg foretrækker af alle til sommer.
Billede

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » tirsdag, 01. jul, 2014 22:31

sjampen skrev:
John Barnes skrev: Hvis man snakker direkte erstatning for Suarez hvis han bliver solgt er Di Maria selvfølgelig ikke manden. Der skal det være en Falcao f.eks som der også har været snak om, men som angiveligt hellere vil til Real Madrid, selvfølgelig bare rygter.
Dette er lige netop den problemstilling jeg også konstant løber ind i. Vi har i Suarez en af verdens absolut bedste spillere, faktisk så god at jeg ikke mener at Falcao kan være en direkte erstatning. Jeg ser faktisk udelukkende Messi & Ronaldo som de spillere der kan erstatte Suarez lige over, måske med et par boblere i Gareth Bale, Zlatan og Eden Hazard.

Det er selvfølgelig meget fint at erstatte Suarez med Reus/Sanchez/Di Maria, som efter min mening er den eneste godkendte måde at erstatte ham på hvis han skulle smutte(En spiller af samme kaliber som de nævnte), men udover usikkerheden ved om de nye spillere kan falde så godt ind på holdet som Suarez er, spille så godt som Suarez gør og gøre vores andre spillere så gode som Suarez gør, så må vi jo stadig kun spille med 11 mand hvilket jo betyder at andre også må forlade startopstillingen. Det kan hverken Sterling eller Coutinho leve med i længden.
Sterling og Coutinho er begge så unge at de sagtens kan rotere lidt i et par år.

Suarez er vanvittigt dygtig ja, men 10+ karantænedage pr år er simpelthen uacceptabelt.

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 01. jul, 2014 22:50

ThunderZtorm skrev:Suarez er vanvittigt dygtig ja, men 10+ karantænedage pr år er simpelthen uacceptabelt.
Og han har aldrig fået et rødt kort i sin tid i Liverpool :shock:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

LarsAllan
Indlæg: 25
Tilmeldt: søndag, 15. dec, 2013 19:41

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LarsAllan » tirsdag, 01. jul, 2014 23:16

I må meget gerne råbe af mig, hvis dette er helt henne i skoven.

Chelsea har signet Costa, og det kunne derfor tænkes at der skulle renses lidt ud i Chelsea.
Fernando Torres kunne måske erhverves for 10m£. Jovist han har ikke præsteret i de seneste par år, men jeg er i den tro at han godt kunne komme op i gear igen. Det ville selvfølgelig være et krav at han går betydeligt ned i løn, hvis dette skulle kunne lade sig gøre.

Brugeravatar
Ynwa-23
Indlæg: 430
Tilmeldt: lørdag, 03. sep, 2011 14:32
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ynwa-23 » tirsdag, 01. jul, 2014 23:22

LarsAllan skrev:I må meget gerne råbe af mig, hvis dette er helt henne i skoven.

Chelsea har signet Costa, og det kunne derfor tænkes at der skulle renses lidt ud i Chelsea.
Fernando Torres kunne måske erhverves for 10m£. Jovist han har ikke præsteret i de seneste par år, men jeg er i den tro at han godt kunne komme op i gear igen. Det ville selvfølgelig være et krav at han går betydeligt ned i løn, hvis dette skulle kunne lade sig gøre.

Jeg er både for og imod et tilbagekøb af el nino! hvis han kan blive bare 80% af den han var i LFC til 10 mio er jeg for såfremt han kontrakt bliver en slags bonus ordning altså pay as you play!

Jeg tror dog desværre den gamle torres aldrig vender tilbage.... så et no go til den ide herfra må det blive, Så hellere prøv at hente Lukaku!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » tirsdag, 01. jul, 2014 23:39



Det er cool med Lovren. Ind med ham hvis prisen er rimelig. Men Bertrand... Åh gud
Senest rettet af Aggerdoo tirsdag, 01. jul, 2014 23:44, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » tirsdag, 01. jul, 2014 23:40

Aggerdoo skrev:

Det er cool med Lovren. Ind med ham hvis prisen er rimelig. Men Bertrand... Åh gud
Fixed.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » tirsdag, 01. jul, 2014 23:42

Yedlin fra USA kunne være en spændende spiller at få købt, som en langsigtet satsning, meget rå-spiller, men massere af fart og spændende evner.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 02. jul, 2014 00:10

Bertrand skal bare holde sig helt væk. Og Lovren er jeg godt nok heller ikke specielt interesseret i. Vi skal have forstærket vores forsvar med meget stærkere spillere end det.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Hr. Drejer
Indlæg: 13795
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 02. jul, 2014 00:14

Vi er gået fra Moreno til Bertrand :shock: Det håber jeg bare ikke passer.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Martin E
Indlæg: 4508
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:38
Geografisk sted: Glostrup
Alder: 51

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Martin E » onsdag, 02. jul, 2014 07:19

Aggerdoo skrev:

Det er cool med Lovren. Ind med ham hvis prisen er rimelig. Men Bertrand... Åh gud
Ah tror nu lige BR klappe hesten med at gære Liverpool til et halvt southampton hold.
Ålborg eneste store by der kun har en bargade at prale med.

Brugeravatar
Kristoffer
Indlæg: 860
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:54

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kristoffer » onsdag, 02. jul, 2014 07:54

Jeg ville ønske at BR kiggede mor Portugal og Garay i Benfica. Sikke en spiller og så skulle han have en frikøbsklausul på omkring de £15 mil. Ham ville jeg hellere have end Lovren.
Alfred Hitchcock - I have a perfect cure for a sore throat: cut it.

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » onsdag, 02. jul, 2014 08:55

Kristoffer skrev:Jeg ville ønske at BR kiggede mor Portugal og Garay i Benfica. Sikke en spiller og så skulle han have en frikøbsklausul på omkring de £15 mil. Ham ville jeg hellere have end Lovren.
Enig, men er han ikke skiftet til Zenit?
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Besvar