Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Miskat
Indlæg: 244
Tilmeldt: onsdag, 18. jul, 2012 13:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Miskat » tirsdag, 24. jun, 2014 09:24

Xenne skrev: Please please please. Lad nu for første gang i mange i år de ekstremt løse rygter have noget på sig.
Han er aller øverste hylde, hvis man ser bortset fra Bale, Christiano og Messi.
Jeg vil vælge Sanchez anyday fremfor Neymar.
Du kan da ikke alvorligt mene, at du vil placere Bale på den øverste hylde, men Neymar på hylden nedenunder? Ellers er vi enige: Der er Cristiano, Messi og (mener jeg) Suárez på tophylden. Lige nedenunder befinder de andre sig - og den hylde sidder stadig forholdsvist højt oppe! Som jeg også har givet udtryk for før, så ville jeg elske at se Sánchez i klubben (sammen med Suárez!). Han bliver jo formentlig ikke billigere efter dette VM, men ellers er det da bare at droppe Lallana og bruge en smule mere på Sánchez.

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » tirsdag, 24. jun, 2014 09:45

Jeg tror det bliver overordentlig vanskelig, at få Sanchez, medmindre det sker i en byttehandel med Suarez + £. Barca har fået ny manager, og skal til at opbygge et nyt hold, og jeg tror ikke at de sælger ud af deres bedste spillere, og i den kategori hører Sanchez.

Sanchez har indtil videre haft et godt VM, og det påkalder sig en vis interesse fra andre klubber, men det er vel også med til at overbevise Enrique om at der skal satse på ham i den ny sæson.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 24. jun, 2014 12:29

Hr. Drejer skrev:Jeg tror det bliver overordentlig vanskelig, at få Sanchez, medmindre det sker i en byttehandel med Suarez + £. Barca har fået ny manager, og skal til at opbygge et nyt hold, og jeg tror ikke at de sælger ud af deres bedste spillere, og i den kategori hører Sanchez.

Sanchez har indtil videre haft et godt VM, og det påkalder sig en vis interesse fra andre klubber, men det er vel også med til at overbevise Enrique om at der skal satse på ham i den ny sæson.
Ifølge onde rygter, så er der mulighed for at hente Sanchez, fordi han ikke kommer godt ud af det med Messi (ligesom det var tilfældet med Ibrahimovich). Desværre påstås det i det seneste rygte, at Arsenal er tættest på.

http://www.express.co.uk/sport/football ... er-Man-Utd

Tror nu ikke, at der overhovedet er nogen, der vil være tæt på at signe ham, før Chile er færdige ved VM.
Kloppite

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af richs » onsdag, 25. jun, 2014 09:22

Mon ikke situationen er anderledes nu, Hvis Barca stadig vil have Suarez bliver det nok et mere lige byt eller måske endda Suarez+penge for Sanchez - suk.

Hvis vi kan bytte lige over syntes jeg vi skal gøre det :

Vi får en ok angriber
Vi kommer af med et problembarn


Vi mister godt nok verdens top 3 bedste Angriber, men hans fodboldfremtid er også i alvorlig fare

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » onsdag, 25. jun, 2014 14:51

richs skrev:Mon ikke situationen er anderledes nu, Hvis Barca stadig vil have Suarez bliver det nok et mere lige byt eller måske endda Suarez+penge for Sanchez - suk.

Hvis vi kan bytte lige over syntes jeg vi skal gøre det :

Vi får en ok angriber
Vi kommer af med et problembarn


Vi mister godt nok verdens top 3 bedste Angriber, men hans fodboldfremtid er også i alvorlig fare
Problemet er vel ikke større end at han sidder ude i 10 kampe pr sæson og i de resterende 40 stykker alligevel scorer 25-30 mål. Hellere det end en spiller der sidder udenfor pga skader 10 kampe pr sæson og bruger 30% af de resterende kampe på at blive kampklar igen.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » onsdag, 25. jun, 2014 15:49

richs skrev:Mon ikke situationen er anderledes nu, Hvis Barca stadig vil have Suarez bliver det nok et mere lige byt eller måske endda Suarez+penge for Sanchez - suk.

Hvis vi kan bytte lige over syntes jeg vi skal gøre det :

Vi får en ok angriber
Vi kommer af med et problembarn


Vi mister godt nok verdens top 3 bedste Angriber, men hans fodboldfremtid er også i alvorlig fare
Jeg er personligt ligeglad med, om Barca stadig vil have Suarez. Jeg vil stadig ikke af med ham. Vi skal opruste sportsligt - ikke nedruste.

En mand der netter 31 gange i PL for Liverpool er ikke et problembarn for os. Han er et problem for alle andre. Og jeg foretrækker at lade ham forblive deres problem. I den kommende sæson kan han så også blive Barca's problem i CL...
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » onsdag, 25. jun, 2014 15:53

Ham der spiller sammen med Sokratis i det græske midterforsvar ser rigtig spændende ud. En enorm fart, meget kropsstærk og en umiddelbart fin teknik.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 25. jun, 2014 16:29

http://www.thisisanfield.com/2014/06/we ... deal-done/ :love3: Ville elske at se Sanchez i klubben.
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » onsdag, 25. jun, 2014 17:00

YNWA! skrev:http://www.thisisanfield.com/2014/06/we ... deal-done/ :love3: Ville elske at se Sanchez i klubben.
Helt enig, så ham gerne som vores klart første prioritet. Alt under 35 mil £ er fint med mig.

Aggerdoo
Indlæg: 3156
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2012 14:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aggerdoo » onsdag, 25. jun, 2014 20:32

Kunne være fuldstændig grotesk hjernedødt fedt med Sanchez i LFC. Ville være en kæmpe forstærkning. Det er bare sådan en transfer, jeg slet ikke tør tro på.

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 25. jun, 2014 21:10

Nogen bud på kildens troværdighed? (marca)



Det ville simpelthen være drømme signingen!

Hr. Drejer
Indlæg: 13798
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 25. jun, 2014 21:22

RedRedRed skrev:Nogen bud på kildens troværdighed? (marca)



Det ville simpelthen være drømme signingen!
Hvem er 'The-Al-Ullah'? Jeg tror min kioskmand på Vesterbro hedder det samme.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
RedRedRed
Indlæg: 2483
Tilmeldt: tirsdag, 30. okt, 2012 01:18
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af RedRedRed » onsdag, 25. jun, 2014 21:25

Hr. Drejer skrev:
RedRedRed skrev:Nogen bud på kildens troværdighed? (marca)



Det ville simpelthen være drømme signingen!
Hvem er 'The-Al-Ullah'? Jeg tror min kioskmand på Vesterbro hedder det samme.
Hahah! :laughin:

Ved ikke hvem han er. Ikke én jeg følger selv, men den er nappet fra et re-tweet. ;)

Men måske din kioskmand har udvidet rygtebiksen, nu WW.

Brugeravatar
LFC_20
Indlæg: 2648
Tilmeldt: tirsdag, 04. aug, 2009 13:35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC_20 » onsdag, 25. jun, 2014 21:40

Phil Thompson skulle have nævnt det i radioen tidligere på dagen, snakkede de om på twitter, forsøger at finde det igen.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » onsdag, 25. jun, 2014 21:42

LFC_20 skrev:Phil Thompson skulle have nævnt det i radioen tidligere på dagen, snakkede de om på twitter, forsøger at finde det igen.
Kig 5-6 indlæg op :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Besvar