Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » søndag, 11. aug, 2013 17:18

LFC_20 skrev:Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 24m
So I doubt we'll get him now(Om Cissokho). Would make it even more interesting with Marca reporting that Siqueira is close to joining #LFC.

https://twitter.com/RiseOfTheKop
Spørgsmålet er hvor meget vi bruger Siqueira til at presse Valencia i forhandlingerne.

Er åbenbart fordi Valencia vil have at vi skal forpligte os til at købe Cissokho næste sæson, lige meget hvad, hvilket vi ikke er interesserede i. Vi mangler ikke en venstreback akut og bør derfor ignorere deres ønske. Så må de acceptere den handel vi er villige til at indgå når transfervinduet er ved at smække i, og de stadig ikke har fået afsat ham.

Hvad angår Eriksen er han stadig ikke specielt gennembrudsfarlig, hvilket ser ud til at være vores prioritet når det kommer til en offensivspiller. Personligt synes jeg han er lidt af en grå mus, men han er stadig en spiller der kan blive så billig, at det ville være dumt at afskrive ham. Ikke at jeg synes han bidrager med højere niveau end hverken Allen eller Henderson her og nu.

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » søndag, 11. aug, 2013 18:18

Alonso skrev:
LFC_20 skrev:Rise Of The Kop ‏@RiseOfTheKop 24m
So I doubt we'll get him now(Om Cissokho). Would make it even more interesting with Marca reporting that Siqueira is close to joining #LFC.

https://twitter.com/RiseOfTheKop
Spørgsmålet er hvor meget vi bruger Siqueira til at presse Valencia i forhandlingerne.

Er åbenbart fordi Valencia vil have at vi skal forpligte os til at købe Cissokho næste sæson, lige meget hvad, hvilket vi ikke er interesserede i. Vi mangler ikke en venstreback akut og bør derfor ignorere deres ønske. Så må de acceptere den handel vi er villige til at indgå når transfervinduet er ved at smække i, og de stadig ikke har fået afsat ham.

Hvad angår Eriksen er han stadig ikke specielt gennembrudsfarlig, hvilket ser ud til at være vores prioritet når det kommer til en offensivspiller. Personligt synes jeg han er lidt af en grå mus, men han er stadig en spiller der kan blive så billig, at det ville være dumt at afskrive ham. Ikke at jeg synes han bidrager med højere niveau end hverken Allen eller Henderson her og nu.
Han er vel noget af det bedste, vi kan få. Med den status vi tilsyneladende har, så tror ikke vi kan stile højere. I forhold til Allen er Eriksen, vel nærmest en målmaskine. Det er sku ikke mange mål, Allen har smidt ind....

Brugeravatar
Mads T.
Indlæg: 4630
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:44
Geografisk sted: Nørrebro
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mads T. » søndag, 11. aug, 2013 18:29

Bojangles skrev:Jeg vil nærmere mene at folk der ikke vil have ham til Liverpool er farvet af deres nationalitet. Der fokuseres alt for meget på hvad han leverer på landsholdet, end på hvad han leverer for Ajax. Han er sublim i Ajax og med folk der bevæger sig rundt om ham, så er han dødsensfarlig. Han passer perfekt til vores koncept. En genial spilfordeler, der også nemt kan sætte en mand eller to. Ok målfarlig og et arbejdsraseri, som vel kun Suarez kan matche - og han matcher det kun når det er det offensive arbejde.

At han ikke leverer på landsholdet, kan jeg ikke bruge til noget. Gerrard ville heller ikke levere en skid for Liverpool, hvis han kun havde en flok tykke aldrende serie 6 spillere omkring sig - og nåja, hvor mange spillere leverer noget fornuftigt for deres landsholdet af dem vi har - i hvert fald ikke nogen af de engelske.
Fuldstændig enig og spot on analyse. Tror også han vil kunne gøre det hæderligt i Liverpool. Spørgsmålet er om han kan steppe op og blive verdensklasse?

ElTorro
Indlæg: 308
Tilmeldt: lørdag, 01. jun, 2013 21:05

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ElTorro » søndag, 11. aug, 2013 18:53

Hmm... Rygterne lyder, at Sakho muligvis er en mulighed (http://onside.dk/ligue-1/sakho-klar-til ... pool-lurer)
- Altså ikke noget dårligt alternativ til Papa. Han er en glimrende forsvarsspiller med erfaring, trods sin unge alder.
Ham ville jeg gerne se i den røde trøje.

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » søndag, 11. aug, 2013 19:03

Jeg tror simpelthen ikke Suarez undskylder , og alt bliver godt med ham igen .
Så ender han med at blive solgt , eller render rundt på reserve holdet til januar , mangler vi virkelig en angriber ... Aspas , sturridge , og borini er bare ikke noget der får de andre til at ryste i bukserne .. Selvom jeg ikke synes nogle af dem er dårlige anbribere, så er der bare brug for mere for at få en 4 plads .

Hvor bliver de KLASSE forstærkninger af ??

mortenbak
Indlæg: 3117
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mortenbak » søndag, 11. aug, 2013 19:31

ElTorro skrev:Hmm... Rygterne lyder, at Sakho muligvis er en mulighed (http://onside.dk/ligue-1/sakho-klar-til ... pool-lurer)
- Altså ikke noget dårligt alternativ til Papa. Han er en glimrende forsvarsspiller med erfaring, trods sin unge alder.
Ham ville jeg gerne se i den røde trøje.
Vi burde vel have flere penge end Milan.. Har de ikke lidt ondt i pungen ?

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 19:39

Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 11. aug, 2013 19:52

Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.

SimonA
Indlæg: 824
Tilmeldt: lørdag, 05. jan, 2013 21:22
Alder: 26

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af SimonA » søndag, 11. aug, 2013 19:58

Ved godt der ikke har været nogle rygter om det, men hvis vi sælger Suarez, synes jeg det kunne være fantastisk at se Huntelaar i den røde trøje!
YNWA

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 20:00

Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.

Weissmuller
Indlæg: 373
Tilmeldt: torsdag, 06. sep, 2012 22:28
Geografisk sted: Ringsted
Alder: 44

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Weissmuller » søndag, 11. aug, 2013 20:15

Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Nå, så vi skal bare betale overpriser for samtlige spillere vi skal have til LFC. Det lyder sku som en yderst fornuftig taktik.

Kriller8
Indlæg: 215
Tilmeldt: lørdag, 24. dec, 2011 13:30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kriller8 » søndag, 11. aug, 2013 20:25

Weissmuller skrev:
Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Nå, så vi skal bare betale overpriser for samtlige spillere vi skal have til LFC. Det lyder sku som en yderst fornuftig taktik.
Det er der da ingen der siger - men overfortolk gerne videre, meget gerne i oneliners.

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » søndag, 11. aug, 2013 20:34

Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Til det markerede: Rafa var glad for sit job, og han var da ikke bleg for at melde ud, hvis han mente, at ejerne ikke gav ham ordentlige arbejdsvilkår på transfermarkedet. Det er jo ikke Rodgers, der tænker i finanser, når han udvælger hvilke spillere, han gerne vil have - det er Ayre, Werner og co. Hvis Rodgers vindue efter vindue oplever, at de er for nærige og dermed hæmmer hans muligheder for at udvikle holdet, så har han da ingen interesse i at holde hånden over dem.

Det understregede er jo helt i skoven - eller i bedste fald ulideligt bagklogt og let købt. Man kan selvsagt ikke konkludere, hvilke targets, der lader sig gøre at få, inden man har sat jagten ind på dem (medmindre vi snakker om superstjerner som Messi eller loyale klubmænd som Carragher). Det er jo ikke fordi spillere som Mkhritaryan, Papadopoulos og Costa er spillere, man fra starten har kunnet afskrive som "urealistiske", så hvis det er dem, Rodgers mener vil kunne styrke hans system mest, så er det naturligvis dem, han skal gå efter.

Og til sidst er det kursiverede da heller ikke nødvendigvis rigtigt. Det kan ligeså vel være, at vi bare ikke har været en tilstrækkeligt attraktiv mulighed for vores mål rent sportsligt. Det kan man så kompensere for ved at smide silly money efter dem for at gøre os tilpas attraktive på et økonomisk plan, men det er ikke en ansvarlig strategi at benytte, hvis du spørger mig.
Senest rettet af Aarde søndag, 11. aug, 2013 20:36, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » søndag, 11. aug, 2013 20:35

Køb nu bare Michu... Ved godt der ikke er rygter, men det ville være det mest perfekte køb. Smid 20£ mio på bordet.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

OBI-WAN
Indlæg: 705
Tilmeldt: søndag, 20. jan, 2013 20:12

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af OBI-WAN » søndag, 11. aug, 2013 20:44

Kriller8 skrev:
Weissmuller skrev:
Kriller8 skrev:
Aarde skrev:
Kriller8 skrev:Det ender vel som vi alle havde forventet - der var penge (jaja) men kvaliteten var der bare ikke..

Hvilket er en gang BS der er mange spillere der ville kunne forstærke os, både offensivt og defensivt.
Du antyder altså, at Rodgers ingen penge har at bruge, men at han er gået med til at påstå, at de manglende indkøb skyldes begrænset kvalitet på markedet. Det lyder ikke umiddelbart som noget, en manager ville gå med til (hvorfor skulle han dog det?).

Du tror ikke, at det måske skyldes, at vi indtil nu er blevet afvist af vores targets eller deres klubber? Det synes jeg da alt peger på.
Altså hvis vi bliver afvist af klubberne, så må det være fordi vi byder for lidt = pengene ikke er der. Hvis spillerne ikke vil til os, så har vi udvalgt de forkerte targets. Der findes mange spillere der kunne styrke os der hvor vi er svagest (vb, hw, måske cb), som jeg godt tror vi kunne tiltrække hvis vi vil betale prisen.
Selvfølgelig ville BR sige at kvaliteten bare ikke var der, han er jo glad for sit job.
Nå, så vi skal bare betale overpriser for samtlige spillere vi skal have til LFC. Det lyder sku som en yderst fornuftig taktik.
Det er der da ingen der siger - men overfortolk gerne videre, meget gerne i oneliners.
Man kan vel påstå, at du startede med at overfortolke grunden til, vi "ikke" har købt spillere. :) Mignolet, Aspas og Touré har set godt ud, og med lidt god vilje, kan man sagtens kalde alle tre forstærkninger i forhold til sidste sæsons trup. Vinduet er heller ikke lukket endnu, så når de siger der stadig arbejds på at hente forstærkninger, så er muligheden da ihvertfald tilstede. Og din teori om at vi jo bare kunne smide flere penge for at hente vores transfermål er smule naiv. Og så lader det ikke til, at vi er blevet overbudt indtil videre. Men du skal jo ikke tænke på at få økonomien til at løbe rundt i Liverpool, så det går nok.

Besvar