Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » fredag, 21. jun, 2013 21:20

Hvis man følger med i Silly Season er det nu officielt, at såfremt der er bare et gran salt af rigtighed over rygterne i disse dage så har ledelsen i LFC roterende fis i kasketten. Splasher på en svagere målmand end Pepe, der ikke ønsker sig væk. Formår ikke at holde kæften lukket på Suarez, splasher på en totalt ukendt spiller fra Barca's andethold på udlån fra Sevilla, køber Aspas og sættes i forbindelse med alle andre end ham vi virkelig mangler: Toby Alderweireld fra Ajax...
Up The RedMen... we go again!

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » fredag, 21. jun, 2013 21:40

Jan skrev:Hvis man følger med i Silly Season er det nu officielt, at såfremt der er bare et gran salt af rigtighed over rygterne i disse dage så har ledelsen i LFC roterende fis i kasketten. Splasher på en svagere målmand end Pepe, der ikke ønsker sig væk. Formår ikke at holde kæften lukket på Suarez, splasher på en totalt ukendt spiller fra Barca's andethold på udlån fra Sevilla, køber Aspas og sættes i forbindelse med alle andre end ham vi virkelig mangler: Toby Alderweireld fra Ajax...

Ved sgu heller ikke hvad der foregår ... 100 millioner for en målmand som skal hvad ? Presse Reina ? Eller tage over for ham , selvom han ikke vil væk ? Og ikke er bedre end ham ..

Vi vil gerne i top 4 , men bliver igen igen ved med at øse penge væk på spilere fra 2 hylde .

Aspas , Toure , mignolet, og Alberto ??

Ingen af dem vil scum, shitty , chelski , Arsenal eller Tottenham være interreseret i . Og det er dem vi vil overhale , eller ihvertfald kæmpe side om side med . Jeg frygter der IGEN ryger en masse penge på middelmådighed ...

Det er 2 spillere fra bund klubber , en fra et Barcelona b hold , og en overskuds spiller i City .. Hold da op !

Tror faktisk touré bliver det bedste køb af dem alle . Og det er skræmmende ...

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 21. jun, 2013 21:48

Jeg ser et køb af Mignolet som et fornuftigt køb umiddelbart. Enhver god trup behøver to dygtige målmænd - vi har altså kun en lige nu. Nej, Brad Jones er ikke i nærheden af det niveau vi skal have.

Mignolet tager pokalkampene og presser ellers Reina, og så tager vi den derfra hvad der sker. Det lugter jo lidt af at man forventer Reina forlader os enten nu eller næste år.

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » fredag, 21. jun, 2013 21:51

ThunderZtorm skrev:Jeg ser et køb af Mignolet som et fornuftigt køb umiddelbart. Enhver god trup behøver to dygtige målmænd - vi har altså kun en lige nu. Nej, Brad Jones er ikke i nærheden af det niveau vi skal have.

Mignolet tager pokalkampene og presser ellers Reina, og så tager vi den derfra hvad der sker. Det lugter jo lidt af at man forventer Reina forlader os enten nu eller næste år.

Men 100 mil for en reserve målmand , er jo helt i hegnet .. Hvis det er det han skal være selvfølgelig .

Brugeravatar
ThunderZtorm
Indlæg: 3934
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:40
Geografisk sted: Haderslev
Alder: 45
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af ThunderZtorm » fredag, 21. jun, 2013 21:55

Salle skrev:
ThunderZtorm skrev:Jeg ser et køb af Mignolet som et fornuftigt køb umiddelbart. Enhver god trup behøver to dygtige målmænd - vi har altså kun en lige nu. Nej, Brad Jones er ikke i nærheden af det niveau vi skal have.

Mignolet tager pokalkampene og presser ellers Reina, og så tager vi den derfra hvad der sker. Det lugter jo lidt af at man forventer Reina forlader os enten nu eller næste år.

Men 100 mil for en reserve målmand , er jo helt i hegnet .. Hvis det er det han skal være selvfølgelig .
Tja, det lader til normalt at være omkring en 3-4M for en decideret reservemålmand a la Lindegaard og Pantilimon, men jeg tror Mignolet nærmere er set som en rotationskeeper og mulig MEGET snar førstekeeper.

Men ja, det virker lidt drastisk, og den eneste umiddelbart logiske forklaring er at Reina forventes at forlade os.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 21. jun, 2013 23:00

Fandt dette på Twætter:

Srinivas Vijay ‏@vas83 2h
@FreelanceLFC According to WhoScored, Mignolet was the third best keeper in Europe's big five leagues last season http://www.whoscored.com/Graphics/506/S ... oalkeepers

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » fredag, 21. jun, 2013 23:38

Det var bedre I tog Mignolet diskussionen over i den tråd, der er dedikeret til ham.

Brugeravatar
Salle
Indlæg: 884
Tilmeldt: onsdag, 04. jul, 2007 15:54
Alder: 39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Salle » lørdag, 22. jun, 2013 07:26

Mugge skrev:Det var bedre I tog Mignolet diskussionen over i den tråd, der er dedikeret til ham.
Ok, hvad skal vi så bruge denne tråd til ?

Brugeravatar
Mugge
Forum administrator
Indlæg: 6992
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 19:46
Geografisk sted: Skive
Alder: 49
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mugge » lørdag, 22. jun, 2013 08:06

Salle skrev:
Mugge skrev:Det var bedre I tog Mignolet diskussionen over i den tråd, der er dedikeret til ham.
Ok, hvad skal vi så bruge denne tråd til ?
Til de spillere der ikke har deres egen tråd?

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » lørdag, 22. jun, 2013 15:27

Kunne være rigtig fed med Mignolet til klubben, kunne dælme være lækkert. Dog synes jeg godt pengene kunne ha været brugt andre steder TBH.

Men det ser da lyst ud!

Men til en anden ting, så synes jeg godt nok det er skod at så god en spiller som Paulinho, som jeg virkelig synes virkelig er god. At tottenham er kommet forrest til ham, hvis altså rygterne er sande...
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » lørdag, 22. jun, 2013 17:15

det her kommer nok til at være uden for kontekst i forhold til tråden, men har læst flere steder at folk er skuffede over vi henter hylde 2 spillere som Alberto mens barca henter neymar. er jeg den eneste der syntes neymar virker overvurderet? seføli har han da potentiale, men det havde robinho altså også da han skiftede til real Madrid for nogle år siden. de var begge målkonger i santos, lynhurtige, eminente driblere. og robinho floppede jo stort efter han skiftede til Europa. har på fornemmeren at det bliver på samme måde med neymar. forventningerne til ham er for store.

mht. Alberto vi har hentet, så glæder jeg mig til at se hvad han kan. barcas talenthold er ikke noget dårligt sted at imponere, ej heller Sevillas for den sags skyld. og alt det med at de andre tophold ikke gik efter ham gir jeg ikke meget for. de var så vidt jeg ved heller ikke interesseret i coutinho, og ham er jeg mere end tilfreds med at vi fik :D
BR må jo ha en ide med de spillere han henter, og det er godt nok til mig :)
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » lørdag, 22. jun, 2013 17:22

Hvis folk er skuffede over at vi henter Luis Alberto og ikke Neymar, så skulle de nok kigge vores resultater de seneste år igennem en ekstra gang. Vi er røv og nøgler, mens Barcelona er toppen af poppen.

Brugeravatar
matty
Indlæg: 674
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 21:47
Geografisk sted: østofte...
Alder: 32

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af matty » lørdag, 22. jun, 2013 17:29

Alonso skrev:Hvis folk er skuffede over at vi henter Luis Alberto og ikke Neymar, så skulle de nok kigge vores resultater de seneste år igennem en ekstra gang. Vi er røv og nøgler, mens Barcelona er toppen af poppen.
rollerne bliver forhåbentlig snart byttet om :D
i am a highlander. cause i saw cliffs, magic and mel gibson. braveheart hallo?

Brugeravatar
Jesper
Indlæg: 7429
Tilmeldt: onsdag, 14. mar, 2012 07:39

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jesper » lørdag, 22. jun, 2013 21:07

Jeg står måske lidt alene med det her, da jeg fornemmer en stor begejstring for vores hidtidige transfervindue. Men pt har vi solgt Carroll, hvor jeg mener vi fik det optimale ud af det. Menift hvem vi har fået ind, så hedder den Toure, der måske nok rummer en vis kvalitet, men helt sikkert er på vej ned. Back up kan han vel bruges til. Så Aspas, der efter en gos sæson hos nedrykkerne fra Celta kommer som en hvad.. Suplement til bredden. Luis Alberto fra barca B. Tja...
Og Mignolet, som er en god erstatning til Reina, men handlens kvalitet er imø kun godkendt hviscReina også forlader os nu-ellers kunne vi godt spare de penge.

Alt i alt: Jeg har uendelige svært ved at se hos rykke tættere på top 4 pt. Og det ovenstående synspunkt kan hurtigt ændre sig, men det kræver spillere fra en anden hylde.
Hvis man da bare én gang kunne stå i spillertunnellen, altså som spiller!

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » lørdag, 22. jun, 2013 21:17

Jesper skrev:Jeg står måske lidt alene med det her, da jeg fornemmer en stor begejstring for vores hidtidige transfervindue..
Lidt alene måske, men ikke helt alene, synes det har været skod indtil videre. havde gerne set rutine komme ind, Toure 32 for en 35 årig. Luis Alberto hørte jeg først om for 2-3 uger siden, og klasse er normalt ikke usynlig i medierne, Coutinho havde man, trods alt hørt om og havde over 7 rigtige kampe i bæltet, men står dog ved jeg var imod pga alder, jeg har så ændret mening. BR virker til at kunne få det bedste ud af intet/Kenny affald osv. det er også nødvendigt fremover.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar