Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 12. apr, 2013 10:06

Jensen skrev:http://football-talk.co.uk/76946/transf ... -defender/


Meget tyder på vi får en belgisk spiller tilført til truppen.

Der kører osse mange rygter om at vi stadig er ude efter Williams fra Swansea.

Det lyder meget realistisk i min optik, men det betydet desværre nok osse at vi ikke går efter Dede.
Lad os nu slå koldt vand i blodet :)
Jeg ser klart hellere Alderweireld end Williams eller Kjær i klubben.
Dede og Sakho er også to spændende alternativer.
Syntes også tidligere der har været Ogbonna på tale, har ikke så meget viden om ham, er der andre der har det?
Billede

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 12. apr, 2013 10:15

Syntes Kjær har et bundnivau der ikke er godt nok Liverpool.
Syntes også at det er lidt for ofte man ser eller læser at han har kostet et mål.
Kjær eller Skrtel, der har jeg svært ved at se fordelen ved et bytte bortset fra at vi nok kunne ende med lidt overskud og en mindre lønudgift.

Jeg så meget gerne at de gik efter Dedé.
Har aldrig set knægten spille, men jeg har bare en god mavefornemmelse ud fra hvad jeg har læst om ham siger jeg køb.

Brugeravatar
rnh
Indlæg: 1121
Tilmeldt: onsdag, 28. jan, 2009 22:58
Geografisk sted: Fredericia

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af rnh » fredag, 12. apr, 2013 10:38

Flere link til Ashley Williams : http://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygter/f ... gteboers-2

Håber kun det er rygter, så kampen Norwich - Swasea og der overbeviste Williams mig ikke om at han skal till Liverpool.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » fredag, 12. apr, 2013 12:25

rnh skrev:Syntes Kjær har et bundnivau der ikke er godt nok Liverpool.
Syntes også at det er lidt for ofte man ser eller læser at han har kostet et mål.
Kjær eller Skrtel, der har jeg svært ved at se fordelen ved et bytte bortset fra at vi nok kunne ende med lidt overskud og en mindre lønudgift.

Jeg så meget gerne at de gik efter Dedé.
Har aldrig set knægten spille, men jeg har bare en god mavefornemmelse ud fra hvad jeg har læst om ham siger jeg køb.
Kjær er stærkere i luften end Skrtel, men til gengæld er han ikke særlig god med bolden.

ikke at skrtel er super god , men kjær er lige et tak dårligere...

Red-Snow
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirsdag, 19. feb, 2013 19:18

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red-Snow » fredag, 12. apr, 2013 13:23

pommelfeen skrev:
Kjær er stærkere i luften end Skrtel, men til gengæld er han ikke særlig god med bolden.

ikke at skrtel er super god , men kjær er lige et tak dårligere...

Hvor har du det fra, at han er dårlig med bolden?

Husker denne aflevering til Rommedahl, som en aflevering som egentlig ligger meget pænt: http://www.youtube.com/watch?v=weq0JL0__CM

AllanShore
Indlæg: 2188
Tilmeldt: mandag, 09. maj, 2011 22:31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AllanShore » fredag, 12. apr, 2013 13:28

Hvor i det klip løber Kjær med bolden? Eller bare viser en prøve på god boldomgang.
Fan af Manchester United

kristiank
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 31. mar, 2012 22:21
Alder: 27
Kontakt:

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af kristiank » fredag, 12. apr, 2013 13:42

Xenne skrev:
Jensen skrev:http://football-talk.co.uk/76946/transf ... -defender/


Meget tyder på vi får en belgisk spiller tilført til truppen.

Der kører osse mange rygter om at vi stadig er ude efter Williams fra Swansea.

Det lyder meget realistisk i min optik, men det betydet desværre nok osse at vi ikke går efter Dede.
Lad os nu slå koldt vand i blodet :)
Jeg ser klart hellere Alderweireld end Williams eller Kjær i klubben.
Dede og Sakho er også to spændende alternativer.
Syntes også tidligere der har været Ogbonna på tale, har ikke så meget viden om ham, er der andre der har det?
Jeg mener at have læst flere steder tidligere på sæsonen at han heftigt blev rygtet til nogle af de store klubber som scum og chelsea. Jeg ved ikke hvordan hans sæson er gået og kan derfor ikke fortælle om de stadig skulle være interesseret, men hvis de er, så bliver det nok lidt svært at få lokket ham til klubben.
Jeg kan desværre ikke nævne kilderne blot at jeg læste det flere gange i tipsbladet.dk's rygtebørs.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Red-Snow
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirsdag, 19. feb, 2013 19:18

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red-Snow » fredag, 12. apr, 2013 13:54

AllanShore skrev:Hvor i det klip løber Kjær med bolden? Eller bare viser en prøve på god boldomgang.
Jeg efterlyser bevis på det modsatte, altså den påståede dårlige boldomgang. Det er ikke noget jeg har bemærket.

Robbie_God_Fowler
Indlæg: 3629
Tilmeldt: onsdag, 15. jun, 2011 19:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Robbie_God_Fowler » fredag, 12. apr, 2013 14:09

Nu er det jo ikke fordi, at en video på 30 sekunder, eller for den sags skyld et par minutter giver nogen fyldestgørende indikation om, hvorvidt spilleren er stærk i en given facet af spillet eller ej. Jeg kunne også strikke en video sammen omkring Jan Kollers dribleegenskaber og tage de få episoder med, hvori han succesfuldt afdribler en mand. Deri ville Jan Koller komme til at fremstå som en udmærket udfordrer, hvilket han jo på ingen måder var.

Jeg går vel ud fra, at folk bygger deres vurdering af Simon Kjær på, hvad de selv oplever, når de enten ser ham spille for Wolfsburg, eller for det danske landshold. Det bliver derfor hurtig en subjektiv vurdering af, hvorvidt spilleren eksempelvis er en dygtig pasningsspiller eller ej.

Sælger vi Skrtel, så ville jeg personligt se det som en godkendt handel, hvis det viste sig, at vi hentede Kjær ind som erstatning. Vi ville formentlig tjene 7-8 millioner pund, hvilket kunne allokeres til andre handler - eksempelvis en spiller af den fornødne klasse til at danne makkerskab med Daniel Agger.

Eftersom Kjær og Skrtel i mine øjne minder om hinanden i spillestil, så ser jeg dog ikke handlen for værende sandsynlig, da det virker til, at Rodgers søger spillere, der er stærke i short passing, og som har den fornødne taktiske forståelse til at kunne placere sig korrekt på banen. Dette er ikke Skrtel eller Kjærs spidskompetencer.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 12. apr, 2013 14:39

Jensen skrev:http://football-talk.co.uk/76946/transf ... -defender/


Meget tyder på vi får en belgisk spiller tilført til truppen.

Der kører osse mange rygter om at vi stadig er ude efter Williams fra Swansea.

Det lyder meget realistisk i min optik, men det betydet desværre nok osse at vi ikke går efter Dede.
Det håber jeg mere på end ham her
http://footy.dk/2013/04/12/liverpool-ta ... a-kaptajn/
Men meste af alt Dede.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
YNWA!
Indlæg: 3889
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 22:03
Alder: 27

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af YNWA! » fredag, 12. apr, 2013 14:55

Xenne skrev:
Jensen skrev:http://football-talk.co.uk/76946/transf ... -defender/


Meget tyder på vi får en belgisk spiller tilført til truppen.

Der kører osse mange rygter om at vi stadig er ude efter Williams fra Swansea.

Det lyder meget realistisk i min optik, men det betydet desværre nok osse at vi ikke går efter Dede.
Lad os nu slå koldt vand i blodet :)
Jeg ser klart hellere Alderweireld end Williams eller Kjær i klubben.
Dede og Sakho er også to spændende alternativer.
Syntes også tidligere der har været Ogbonna på tale, har ikke så meget viden om ham, er der andre der har det?

Han bliver god i Fifa ;) Ellers ved jeg ikke noget om manden :)
You cannot have an impartial Football Association when members of that board are also executives at Manchester United football club! - Rafael Benitez.

Red-Snow
Indlæg: 97
Tilmeldt: tirsdag, 19. feb, 2013 19:18

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Red-Snow » fredag, 12. apr, 2013 15:15

Robbie_God_Fowler skrev:Nu er det jo ikke fordi, at en video på 30 sekunder, eller for den sags skyld et par minutter giver nogen fyldestgørende indikation om, hvorvidt spilleren er stærk i en given facet af spillet eller ej. Jeg kunne også strikke en video sammen omkring Jan Kollers dribleegenskaber og tage de få episoder med, hvori han succesfuldt afdribler en mand. Deri ville Jan Koller komme til at fremstå som en udmærket udfordrer, hvilket han jo på ingen måder var.

Jeg går vel ud fra, at folk bygger deres vurdering af Simon Kjær på, hvad de selv oplever, når de enten ser ham spille for Wolfsburg, eller for det danske landshold. Det bliver derfor hurtig en subjektiv vurdering af, hvorvidt spilleren eksempelvis er en dygtig pasningsspiller eller ej.

Sælger vi Skrtel, så ville jeg personligt se det som en godkendt handel, hvis det viste sig, at vi hentede Kjær ind som erstatning. Vi ville formentlig tjene 7-8 millioner pund, hvilket kunne allokeres til andre handler - eksempelvis en spiller af den fornødne klasse til at danne makkerskab med Daniel Agger.

Eftersom Kjær og Skrtel i mine øjne minder om hinanden i spillestil, så ser jeg dog ikke handlen for værende sandsynlig, da det virker til, at Rodgers søger spillere, der er stærke i short passing, og som har den fornødne taktiske forståelse til at kunne placere sig korrekt på banen. Dette er ikke Skrtel eller Kjærs spidskompetencer.

Klippet var ikke indsat for at overbevise folk om, at Simon Kjær er nogen Xavi i boldomgang, men at han har en dårlig omgang med bolden går imod min opfattelse af hans evner. Synes ikke det er Kjærs direkte svaghed, hvorimod jeg er mere enig med dig i, at hans placeringsevne halter mere.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » fredag, 12. apr, 2013 16:11

Real Madrid ønsker å hente Luis Suarez. Den spanske storklubben vil forsøke å la Gonzalo Higuain inngå som en del av en overgangsavtale for Liverpool-spissen.
Daily Express

Denne handel siger jeg god til hvis vi kan få 200 mill oveni. Og så hente en klasseangriber mere f.eks. Gomez.

Sælg så Skrtel og hent Dede og Williams.

Og hent så Alonso til den defensive midt og sælg Spearing og Carroll.

Kunne de finde en spændende kant mere ville alt være perfekt f.eks. Ince.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 12. apr, 2013 16:33

Kelly skrev:Real Madrid ønsker å hente Luis Suarez. Den spanske storklubben vil forsøke å la Gonzalo Higuain inngå som en del av en overgangsavtale for Liverpool-spissen.
Daily Express

Denne handel siger jeg god til hvis vi kan få 200 mill oveni. Og så hente en klasseangriber mere f.eks. Gomez.

Sælg så Skrtel og hent Dede og Williams.

Og hent så Alonso til den defensive midt og sælg Spearing og Carroll.

Kunne de finde en spændende kant mere ville alt være perfekt f.eks. Ince.
Hvis de smider en pose penge og Higuain oven i, så siger jeg osse go for it.

Det ville virkeligt gøre ondt at sige farvel til Suarez, men Higuain er helt sikkert en godkendt afløser.

Han er vel er ikke mere end 24 år lige pt?, altså yngre end Suarez, og har allerede bevist at han kan være med i toppen af Europærisk fodbold.

Har du et link til rygtet?

Ind med Higuain, Eriksen, Williams og Alderweireld (tror ikke på vi kan konkurrere med CL klubberne om Dede)

Kunne godt tænke mig en ekstra mand til vores angreb, men der har vi jo allerede Boroni, og ham sælger Rodgers vel næppe (desværre).

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 12. apr, 2013 16:41

Higuain har aldrig været min kop the, jeg vil hellere have Suarez han er i mine øjne langt bedre end Higuain.
Suarez er mere direkte og udfordrende i hans spillestil. Hvis de giver os Özil og 200m. så siger jeg ja tak :)
Billede

Besvar