Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » torsdag, 15. nov, 2012 22:33

@Thommo, AJ, texy... for en håndfuld sider siden...

Omkostningsneutral - det tror jeg at klubben kræver fra nu af. Ja, der er brugt penge indtil nu, men der er i sandhed også solgt og ikke mindst sparet på lønbudgettet. Jeg rationaliserer mig frem til, at når vi nosser i det som i august, så betyder penge en hel del. Der bliver IKKE brugt flere penge på spillertruppen uden at der kompenseres på andre fronter. Stadionløsningen, som der stadig intet konkret er på, ser ud til at blive den billige lappeløsning. FFP m.v. Det var det jeg mente med omkostningsneutral. Manager-skifter, med alt hvad deraf følger af backroom boys ud og ind, har også kostet kassen. FSG har sat hælene i nu, krisen kradser også på den anden side af andedammen.

LFC History App'en (den er så sej!) fortæller iøvrigt om de enkelte sæsoners transfers:

Sæson Ind Ud Net
04-05 42 11 31
05-06 26 14 12
06-07 28 16 12
07-08 71 30 40
08-09 39 36 2 (ja, det står der altså...)
09-10 37 44 -7,65
10-11 83 90 -7,1
11-12 52 23 29
12-13 29 13 16
Up The RedMen... we go again!

Bojangles
Indlæg: 2205
Tilmeldt: mandag, 23. apr, 2012 14:14
Alder: 45

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Bojangles » torsdag, 15. nov, 2012 23:18

Det har der heller aldrig været nogen tvivl om at FSG ville med Liverpool. Forskellen på tiden under Higgs/Gillet og FSG er bare at økonomien nu er LANGT bedre. Lønbudgettet er beskåret kraftigt og truppen er foryngret gevaldigt. Gældsposten og deraf afbetalinger på denne er nærmest væk til sammenligning med før. Sponsorindtægter er hævet gevaldigt.

Alt dette gør at Liverpool genererer en relativt stort overskud, der kan og bliver skudt i indkøb af spillere. Heroveni kommer selvfølgelig indtægter fra salg af spillere.

Selvfølgelig betyder det ikke at alt nødvendigvis skydes efter nye spillere, da der skal fornys et stadion og det skal der også findes penge til.

Men alt i alt er jeg ganske godt tilfreds med, at vi ikke har fået sugardaddys, der bare kaster penge væk for deres morskabs skyld.

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 16. nov, 2012 08:31

"Think Holtby will replace Henderson who will probably leave in January or Summer. Long term, Dempsey not coming is a blessing"

"Walcott, Holtby then someone like Pohjanpalo/Ince wouldn't surprise me at all for January."

"Exactly, say we get him on a free & give him a £5m signing on fee, we'll have a 22 year-old German International for £5m. Bargain."

Spændene ting fra Joseph Musker!

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » fredag, 16. nov, 2012 09:21

Jan skrev:...
Jeg tror vi er rimelig enige. Det jeg mente var bare, at det er relativt vanskeligt her i tråden at komme med et kvalificeret bud på størrelsen af lønnen hos spillere der kommer ind og ud, men at der godt må være underskud på transferbalancen, så længe man har en nogenlunde idé om at der til gengæld kan spares på lønnen.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. nov, 2012 09:29

KingKenny94 skrev:"Think Holtby will replace Henderson who will probably leave in January or Summer. Long term, Dempsey not coming is a blessing"

"Walcott, Holtby then someone like Pohjanpalo/Ince wouldn't surprise me at all for January."

"Exactly, say we get him on a free & give him a £5m signing on fee, we'll have a 22 year-old German International for £5m. Bargain."

Spændene ting fra Joseph Musker!
Hvem er denne Joseph Musker??? Det er nok noget af det mest spændende jeg længe har læst!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 16. nov, 2012 10:01

LFC-Aaby skrev:
KingKenny94 skrev:"Think Holtby will replace Henderson who will probably leave in January or Summer. Long term, Dempsey not coming is a blessing"

"Walcott, Holtby then someone like Pohjanpalo/Ince wouldn't surprise me at all for January."

"Exactly, say we get him on a free & give him a £5m signing on fee, we'll have a 22 year-old German International for £5m. Bargain."

Spændene ting fra Joseph Musker!
Hvem er denne Joseph Musker??? Det er nok noget af det mest spændende jeg længe har læst!
En fyr med indersider viden. Er det ironi eller hvad?

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 16. nov, 2012 10:07

"Brendan Rodgers has told Stewart Downing he can leave Liverpool in January."

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. nov, 2012 10:08

KingKenny94 skrev:
LFC-Aaby skrev:
KingKenny94 skrev:"Think Holtby will replace Henderson who will probably leave in January or Summer. Long term, Dempsey not coming is a blessing"

"Walcott, Holtby then someone like Pohjanpalo/Ince wouldn't surprise me at all for January."

"Exactly, say we get him on a free & give him a £5m signing on fee, we'll have a 22 year-old German International for £5m. Bargain."

Spændene ting fra Joseph Musker!
Hvem er denne Joseph Musker??? Det er nok noget af det mest spændende jeg længe har læst!
En fyr med indersider viden. Er det ironi eller hvad?
Det er på ingen måde ironi? Jeg synes Holtby er mega spændende. Jamen er han ITK'er?
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
mig_der
Indlæg: 1711
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:57
Geografisk sted: 8340

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af mig_der » fredag, 16. nov, 2012 10:15

KingKenny94 skrev:"Brendan Rodgers has told Stewart Downing he can leave Liverpool in January."
Erstat can med must så er det som det burde være.
Jeg vil have Rafa tilbage og spiceboys!

KingKenny94
Indlæg: 247
Tilmeldt: tirsdag, 29. nov, 2011 09:07
Geografisk sted: Skive

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af KingKenny94 » fredag, 16. nov, 2012 10:17

LFC-Aaby skrev:
KingKenny94 skrev:
LFC-Aaby skrev:
KingKenny94 skrev:"Think Holtby will replace Henderson who will probably leave in January or Summer. Long term, Dempsey not coming is a blessing"

"Walcott, Holtby then someone like Pohjanpalo/Ince wouldn't surprise me at all for January."

"Exactly, say we get him on a free & give him a £5m signing on fee, we'll have a 22 year-old German International for £5m. Bargain."

Spændene ting fra Joseph Musker!
Hvem er denne Joseph Musker??? Det er nok noget af det mest spændende jeg længe har læst!
En fyr med indersider viden. Er det ironi eller hvad?
Det er på ingen måde ironi? Jeg synes Holtby er mega spændende. Jamen er han ITK'er?
Hvad er en ITK'er? :-)

Brugeravatar
Surf
Indlæg: 6340
Tilmeldt: fredag, 31. dec, 2010 12:47
Geografisk sted: København
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Surf » fredag, 16. nov, 2012 10:39

KingKenny94 skrev:Hvad er en ITK'er? :-)
Det står for "In The Know", og er netop folk der påstår at have insiderviden. Med tryk på påstår.

Jeg vil også gerne vide noget mere om denne Joseph Musker. Hvorfor skulle han vide noget specielt?
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
JuhlS
Indlæg: 132
Tilmeldt: onsdag, 19. aug, 2009 21:32
Geografisk sted: Danmark
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JuhlS » fredag, 16. nov, 2012 13:15

http://www.bold.dk/nyt/Keane-overvejer- ... ague-retur

Kunne Robbie Keane være en mulighed på en lejeaftale indtil han skal tilbage og spille MLS fodbold igen? Han kender Premier League og hvordan man begår sig i den, han ved hvor målet står og er en lille hurtig spiller med fin teknik, så mon ikke han kunne begå sig i Rodgers' system?

Brugeravatar
LFC-Aaby
Indlæg: 2587
Tilmeldt: torsdag, 20. jan, 2011 21:46
Geografisk sted: Herning
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 16. nov, 2012 13:21

JuhlS skrev:http://www.bold.dk/nyt/Keane-overvejer- ... ague-retur

Kunne Robbie Keane være en mulighed på en lejeaftale indtil han skal tilbage og spille MLS fodbold igen? Han kender Premier League og hvordan man begår sig i den, han ved hvor målet står og er en lille hurtig spiller med fin teknik, så mon ikke han kunne begå sig i Rodgers' system?
Hans tidligere ophold in mente. NEJ TAK!
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » fredag, 16. nov, 2012 13:35

JuhlS skrev:http://www.bold.dk/nyt/Keane-overvejer- ... ague-retur

Kunne Robbie Keane være en mulighed på en lejeaftale indtil han skal tilbage og spille MLS fodbold igen? Han kender Premier League og hvordan man begår sig i den, han ved hvor målet står og er en lille hurtig spiller med fin teknik, så mon ikke han kunne begå sig i Rodgers' system?

Ham har vi da vidst haft prøvet, ellers tak. :naughty:

Brugeravatar
Alonso
Indlæg: 5105
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Alonso » fredag, 16. nov, 2012 23:42

Robbie Keane er ikke fem potter pis værd. Jeg vil faktisk hellere have Michael Owen...

Besvar