Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
AJ
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » mandag, 18. jun, 2012 13:06

Jeg kan da ikke forestille mig Tottenham vil sælge Caulker til en konkurrent. Det kan selvfølgelig være de ikke opfatter os som en sådan.

Kan vi få Caulker billigt lyder det fornuftigt. Han kunne være end god gardering for Skrtel og Agger, som jeg vil føle mig mere sikker ved end end jeg vil med Carra såvel som Coates. Dertil har Coates spillet for få kampe for os, hvorimod Caulker har fået en hel sæson under Rodgers' vinger i PL.

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » mandag, 18. jun, 2012 13:46

Nu har jeg kun læst den artikel, DaBonks linkede til, men er det ikke netop typer som Borini vi skal gå efter? Han lyder som en der passer ind, og som samtidig ikke har været så meget under radaren hos store klubber (endnu). Såfremt han har den indstilling som der beskrives, så synes jeg det lyder fornuftigt. Uopdaget potentiale? Ja tak.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

STMO

Indlæg af STMO » mandag, 18. jun, 2012 13:53

Jeg mener, vi skal arbejde på at få Torres tilbage. Hvis han kan fås for omkring de 220 millioner, Juventus har budt - så må vi give den et nøk mere. Jeg håber ikke, at der er brændt nogen broer af.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » mandag, 18. jun, 2012 13:56

Surf skrev:Nu har jeg kun læst den artikel, DaBonks linkede til, men er det ikke netop typer som Borini vi skal gå efter? Han lyder som en der passer ind, og som samtidig ikke har været så meget under radaren hos store klubber (endnu). Såfremt han har den indstilling som der beskrives, så synes jeg det lyder fornuftigt. Uopdaget potentiale? Ja tak.
Nu er han jo desværre ikke mere uopdaget end at han spiller for en af Italiens største klubber. Roma er for tiden ikke bedre end at vi måske kan lokke en af deres spillere til, men de gør det nok ikke billigt for os.

Caulkner lyder som et fint indkøb hvis ikke Tottenham vil stå i vejen. Ellers kom jeg til at tænke på Ogbonna, som jo render rundt i Serie B. Han er et stort talent og nok på mange klubbers radar, men kan det gøres hurtigt og diskret, så ser jeg potentielt et steal.

PS: Nå, Torino rykkede vist op, så han er nu Serie B-spiller. Det gælder dog stadig "bare" om at være hurtig.
Billede

Brugeravatar
Surf

Indlæg af Surf » mandag, 18. jun, 2012 14:25

DaBonks skrev:
Surf skrev:Nu har jeg kun læst den artikel, DaBonks linkede til, men er det ikke netop typer som Borini vi skal gå efter? Han lyder som en der passer ind, og som samtidig ikke har været så meget under radaren hos store klubber (endnu). Såfremt han har den indstilling som der beskrives, så synes jeg det lyder fornuftigt. Uopdaget potentiale? Ja tak.
Nu er han jo desværre ikke mere uopdaget end at han spiller for en af Italiens største klubber. Roma er for tiden ikke bedre end at vi måske kan lokke en af deres spillere til, men de gør det nok ikke billigt for os.

Caulkner lyder som et fint indkøb hvis ikke Tottenham vil stå i vejen. Ellers kom jeg til at tænke på Ogbonna, som jo render rundt i Serie B. Han er et stort talent og nok på mange klubbers radar, men kan det gøres hurtigt og diskret, så ser jeg potentielt et steal.

PS: Nå, Torino rykkede vist op, så han er nu Serie B-spiller. Det gælder dog stadig "bare" om at være hurtig.
Jeg lavede nok den forhastede antagelse, at fordi jeg ikke havde hørt om ham, så var han uopdaget ;) Følger ikke så meget med i Serie A, så skal ikke kunne sige hvor hypet han er der nede. Men hvis man er inde omkring det italienske landshold, er man nok ikke helt uden for fokus.
Jeg har ikke hørt om ham før, og mindes ikke at have set ham nævnt her inde på forum før. Så jeg ser ham egentlig som mindre i fokus end f.eks. Lavezzi, Ramirez, Jovetic og den slags. Men det er muligt at jeg tager fejl. Uanset hvad synes jeg det lyder spændende. Var vild med beskrivelse om, at han når havde "løbet sig" til et mål, så fortsatte han bare med at løbe i sin fejring af det.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
SG08
Alder: 37

Indlæg af SG08 » mandag, 18. jun, 2012 15:24

Borini er en meget interessant spiller. Jeg synes ikke, at man altid skal sammenligne en spiller med en anden, men med spillere der ikke er så kendte synes jeg det hjælper.
Jeg så Borini spille for Swansea i nogle kampe, og for mig minder han meget om en ung Fernando Torres -Spidsangriber, høj, slank, hurtig og frem for alt har han noget af den elegance, Torres havde, da han var bedst.
YNWA

texy
Alder: 49

Indlæg af texy » mandag, 18. jun, 2012 16:11

Jeg er med på, at Jovetic nok er uden for vores rækkevidde, men virker denne udmelding fra Fiorentinas Sportsdirektør ikke, som en desperat måde at for købere på banen?

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... bid-894521
Kloppite

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » mandag, 18. jun, 2012 16:11

Liverpool linkes til Schalke-forsvarer Benedikt Howedes, som er med i den tyske troppen i Euro 2012. Anfield-klubben vil få konkurranse om 24-åringen av Bayern München. Brendan Rodgers vil legge inn et bud etter EM.
The Kenyan Daily Post

Fra den norske...

Nogle der kender ham & hans spillestil? - Eneste jeg rigtigt ved om ham er at han er med til EM med Tyskland, og det plejer at være et tegn på kvalitet.

Brugeravatar
DaBonks
Geografisk sted: Århus

Indlæg af DaBonks » mandag, 18. jun, 2012 16:20

texnymann skrev:Jeg er med på, at Jovetic nok er uden for vores rækkevidde, men virker denne udmelding fra Fiorentinas Sportsdirektør ikke, som en desperat måde at for købere på banen?

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... bid-894521
Hvis det overhovedet er muligt, så skal vi slå til. Han ville passe virkelig godt ind i Rodgers' system som Inside Forward.
Chelsea tror jeg ikke på, medmindre de fejler i at hente Hulk.
Billede

Aarde
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Aarde » mandag, 18. jun, 2012 16:36

LFC_20 skrev:Liverpool linkes til Schalke-forsvarer Benedikt Howedes, som er med i den tyske troppen i Euro 2012. Anfield-klubben vil få konkurranse om 24-åringen av Bayern München. Brendan Rodgers vil legge inn et bud etter EM.
The Kenyan Daily Post

Fra den norske...

Nogle der kender ham & hans spillestil? - Eneste jeg rigtigt ved om ham er at han er med til EM med Tyskland, og det plejer at være et tegn på kvalitet.
Det der er godt nok den absolut særeste kilde til europæiske fodboldnyheder, jeg i mit liv har set :lol:

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » mandag, 18. jun, 2012 17:15

LFC_20 skrev:Liverpool linkes til Schalke-forsvarer Benedikt Howedes, som er med i den tyske troppen i Euro 2012. Anfield-klubben vil få konkurranse om 24-åringen av Bayern München. Brendan Rodgers vil legge inn et bud etter EM.
The Kenyan Daily Post

Fra den norske...

Bare det at han er bag en spiller som Badstuber på det tyske landshold, overbeviser mig om, at vi i hvert fald ikke skal smide den store pengepung efter ham.

Kan han fås for under 50 mio. (hvilket nok er utopi) burde vi overveje at hente ham ind som back up. Jeg er ikke tryg ved hverken Carragher eller Coates.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 18. jun, 2012 17:22

SG08 skrev:Borini er en meget interessant spiller. Jeg synes ikke, at man altid skal sammenligne en spiller med en anden, men med spillere der ikke er så kendte synes jeg det hjælper.
Jeg så Borini spille for Swansea i nogle kampe, og for mig minder han meget om en ung Fernando Torres -Spidsangriber, høj, slank, hurtig og frem for alt har han noget af den elegance, Torres havde, da han var bedst.
Høj er måske så meget sagt, tror han måler 178-180 stykker. Jeg kendte allerede lidt til Borini da han startede i Chelsea. Her formåede han at spille sig fast på reserveholdet, hvor han også blev topscorer. Det resulterede i, at Ancelotti tog ham med på førsteholdet, hvor han bl.a. fik lidt CL-kampe. Sæsonen efter gled han dog ud af førsteholdet og blev istedet lejet ud til Swansea i Championship ligaen. Her scorede han 6 mål i 12 kampe. Kort efter skiftede han til Parma, der udlejede ham til Roma med en købsoption i låneaftalen. I Roma har han hidtil scoret 9 mål i 24 ligakampe. Såvidt jeg ved så ejes han 50/50 af Parma og Roma, hvor Roma dog har det sidste at skulle have sagt. Han har tilmed udtalt, at han ville ønske, at Roma ejede ham alene.

Han er en spiller, der er god til at løbe bag om forsvaret, er forholdvis koldblodig foran mål, har en god teknik og en sans for at stå det rigtige sted inde i boksen. Jeg vil sammenligne ham med Soldado, der også arbejder godt for holdet og veksler med at søge frem, tilbage og ud i siderne af banen. Han ville være et udemærket supplement til Carroll og Suarez.

Så at han er høj er måske så meget sagt, men resten kan jeg godt følge dig i, omend jeg synes Torres var en mere komplet angriber i den alder og selvfølgelig stadig er det.
Senest rettet af JudgeArdaStudge mandag, 18. jun, 2012 17:40, rettet i alt 2 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » mandag, 18. jun, 2012 17:27

Liverpool linkes til Schalke-forsvarer Benedikt Howedes, som er med i den tyske troppen i Euro 2012. Anfield-klubben vil få konkurranse om 24-åringen av Bayern München. Brendan Rodgers vil legge inn et bud etter EM.
The Kenyan Daily Post

Fra den norske...

Jeg håber ikke der kigges på forsvarsspillere. Hvis der gør, er det vel fordi nogen skal sælges!

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » mandag, 18. jun, 2012 17:58

Arda skrev:
SG08 skrev:Borini er en meget interessant spiller. Jeg synes ikke, at man altid skal sammenligne en spiller med en anden, men med spillere der ikke er så kendte synes jeg det hjælper.
Høj er måske så meget sagt, tror han måler 178-180 stykker. Jeg kendte allerede lidt til Borini da han startede i Chelsea. Her formåede han at spille sig fast på reserveholdet, hvor han også blev topscorer. Det resulterede i, at Ancelotti tog ham med på førsteholdet, hvor han bl.a. fik lidt CL-kampe. Sæsonen efter gled han dog ud af førsteholdet og blev istedet lejet ud til Swansea i Championship ligaen. Her scorede han 6 mål i 12 kampe. Kort efter skiftede han til Parma, der udlejede ham til Roma med en købsoption i låneaftalen. I Roma har han hidtil scoret 9 mål i 24 ligakampe. Såvidt jeg ved så ejes han 50/50 af Parma og Roma, hvor Roma dog har det sidste at skulle have sagt. Han har tilmed udtalt, at han ville ønske, at Roma ejede ham alene.

Han er en spiller, der er god til at løbe bag om forsvaret, er forholdvis koldblodig foran mål, har en god teknik og en sans for at stå det rigtige sted inde i boksen. Jeg vil sammenligne ham med Soldado, der også arbejder godt for holdet og veksler med at søge frem, tilbage og ud i siderne af banen. Han ville være et udemærket supplement til Carroll og Suarez.

Så at han er høj er måske så meget sagt, men resten kan jeg godt følge dig i, omend jeg synes Torres var en mere komplet angriber i den alder og selvfølgelig stadig er det.
:music:

Jeg kender personligt ikke meget til ham, men hvis dette er sandt, så er han lige typen, vi står og mangler. Han har lavet pænt med mål i Serie A, der ikke er nem liga at lave mål i, så han har bevist, at han kan præsetere på højeste niveau.

Det lader til at være en interessant spiller.
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » mandag, 18. jun, 2012 19:50

http://sillyseason.com/football/premier ... -sturridge

Snup ham! :D - Chelsea kan åbenbart ikke bruge ham :hello1:
You'r Never Walk Alone. ///

Besvar