Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø
Alder: 31

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » torsdag, 14. jun, 2012 14:14

texnymann skrev:
Aggerdoo skrev:Jeg håber ikke, at vi signer Krasic. Han kan ikke komme på holdet i Juve (der i forvejen ikke har nogen skræmmende offensiv), og han er i mine øjne ikke en spiller der kan noget ud over det sædvanlige. Desuden er han 27 og der er nok ikke de store chancer for, at han udvikler sig meget mere.

Jeg tror, at Rodgers vil have unge spillere ind, som han kan forme og som kan udvikle sig til store profiler. Derfor lyder det ikke helt usandsynligt, at vi skulle være interesserede i Tello fra Barca. Og kan vi få ham for £6-7 mio. er det ikke en helt dum idé, imo.
Krasic spillede fast i sidste sæson og røg vist ud i kulden pga uoverensstemmelser med træneren. Man kan så sige, at Juve klarede sig fint uden ham, men jeg tror at Krasic kunne gå direkte ind i vores startopstilling.

Hvorfor nævnes Tello konstant? Jeg kan ikke mindes at have set ham spille. Når man henter unge spillere i Barca kan det både ende med en Fabregas eller en Dos Santos. Hvis vi om to år står med en Fabregas (hov vent, det gør vi jo alligevel - han hedder Suso), så er det et fint indkøb. Står vi med en Dos Santos, så har vi igen brugt penge uden at rykke os.
Uden at kunne være sikker på det, så har du ikke set nogle ar Barcelona's kampe i år :) Han har været indskifter i stort set alle og har lavet 7 mål på 22 kampe i alle turneringer, hvilket jeg vil mene at være godkendt :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Surf
Geografisk sted: København
Alder: 34

Indlæg af Surf » torsdag, 14. jun, 2012 14:16

texnymann skrev:
Aggerdoo skrev:Jeg håber ikke, at vi signer Krasic. Han kan ikke komme på holdet i Juve (der i forvejen ikke har nogen skræmmende offensiv), og han er i mine øjne ikke en spiller der kan noget ud over det sædvanlige. Desuden er han 27 og der er nok ikke de store chancer for, at han udvikler sig meget mere.

Jeg tror, at Rodgers vil have unge spillere ind, som han kan forme og som kan udvikle sig til store profiler. Derfor lyder det ikke helt usandsynligt, at vi skulle være interesserede i Tello fra Barca. Og kan vi få ham for £6-7 mio. er det ikke en helt dum idé, imo.
Krasic spillede fast i sidste sæson og røg vist ud i kulden pga uoverensstemmelser med træneren. Man kan så sige, at Juve klarede sig fint uden ham, men jeg tror at Krasic kunne gå direkte ind i vores startopstilling.

Hvorfor nævnes Tello konstant? Jeg kan ikke mindes at have set ham spille. Når man henter unge spillere i Barca kan det både ende med en Fabregas eller en Dos Santos. Hvis vi om to år står med en Fabregas (hov vent, det gør vi jo alligevel - han hedder Suso), så er det et fint indkøb. Står vi med en Dos Santos, så har vi igen brugt penge uden at rykke os.
Men vi kan vel ikke afskrive alle transfers med argumentet om risiko? Hvis vi kan få bare en enkelt Fabregas på 3-4 af sådanne køb, ja så er det vel fint tjent ind.

Jeg er ikke selv begejstret for Tello. Jeg så hellere et Jovetic-agtigt køb, der netop er mindre risikofyldt. Når vi om et par år forhåbentlig er med hvor det er sjovt igen, kan vi begynde at bygge op med unge og til tider uprøvede spillere. Men lige nu er det sgu vigtigt at vores nye kanter - som forhåbenligt kommer - er så sikre kort som muligt.
Når det så er sagt, ville jeg ikke have noget i mod sats på folk af Tello-typen, betinget af at vi også får mere sikre kort ind.
"Anybody who plays for me should be a bad loser."

Brugeravatar
John Barnes
Alder: 33

Indlæg af John Barnes » torsdag, 14. jun, 2012 14:37

Der er vist ingen tvivl om, at Tello har et større talent end Giovanni Dos Santos havde og har. Jeg syntes Tello kan flere ting med bolden, han er bedre til at udfordre og afdrible en mand. Han har en god speed, en god forståelse for spillet og så laver han os lidt mål. Desuden skal man have et ret højt talent hvis man på det hold som Barcelona har i dag, er inde omkring truppen og får forholdsvis tit spilletid i den hjemmelige liga såvel som Champions League og pokal tuneringen.

Tello har os tatoveringer så han burde allerede være godt på vej til klubben! ;)

Krasic håber jeg ikke vi henter. Jeg syntes ikke han er særlig god og han har ikke vist noget i rigtig lang tid som jeg syntes springer i øjnene. Der er heller ikke så meget fremtid i ham som der er i f.eks en Tello eller en Adam Johnson. Jeg syntes det ville være lidt af en falit erklæring at hente en Krasic, så er ambitionerne godt nok ikke særlig høje!
Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » torsdag, 14. jun, 2012 14:56

Der er vist ingen tvivl om, at Tello har et større talent end Giovanni Dos Santos havde og har. Jeg syntes Tello kan flere ting med bolden, han er bedre til at udfordre og afdrible en mand. Han har en god speed, en god forståelse for spillet og så laver han os lidt mål. Desuden skal man have et ret højt talent hvis man på det hold som Barcelona har i dag, er inde omkring truppen og får forholdsvis tit spilletid i den hjemmelige liga såvel som Champions League og pokal tuneringen.

Tello har os tatoveringer så han burde allerede være godt på vej til klubben!

Krasic håber jeg ikke vi henter. Jeg syntes ikke han er særlig god og han har ikke vist noget i rigtig lang tid som jeg syntes springer i øjnene. Der er heller ikke så meget fremtid i ham som der er i f.eks en Tello eller en Adam Johnson. Jeg syntes det ville være lidt af en falit erklæring at hente en Krasic, så er ambitionerne godt nok ikke særlig høje!

Krasic, Gylfi og Diame virker ikke særligt ambitiøst. Tello, Johnson og Kalou/Sturridge ser lidt bedre ud.

Mon ikke sommers transfers ind og ud kommer til, at afspejle hvor stort FSG's ambitions niveau er for de næste par år.

texy
Alder: 49

Indlæg af texy » torsdag, 14. jun, 2012 15:37

Skøtt skrev:
texnymann skrev:

Uden at kunne være sikker på det, så har du ikke set nogle ar Barcelona's kampe i år :) Han har været indskifter i stort set alle og har lavet 7 mål på 22 kampe i alle turneringer, hvilket jeg vil mene at være godkendt :)
Som nævnt kunne jeg ikke mindes at have set ham spille, men det må jeg jo have gjort. Og 3 mål i 15 indhop (7 i 22 totalt som du skriver) er meget flot. Men det skal jo også tages med, at disse stats kommer til baggrund af optrædender hos et af de mest suveræne hold i den spanske liga med 114 scoringer totalt. Jeg vil ikke afvise, at Tello kan være et guldfund, men jeg har simpelthen ikke lagt nok mærke til ham, til at have den fornemmelse.

Krasic tidligere præstationer (nu har han jo som nævnt ikke spillet meget i sidste sæson) lagde jeg lidt mærke til, og han var sidste sommer en spiller, jeg ville have fundet interessant, hvilket jeg tænker (nu hvor han er billigere og måske realistisk) at han måske stadig er.

Adam Johnson har jeg set rigtig meget til, og ham har jeg en god fornemmelse for. Men det havde jeg også for Joe Cole, så måske Tello er vejen at gå, hvis min fornemmelse skal fungere som pejlemærke?
Kloppite

Brugeravatar
Nicoen
Geografisk sted: Aarhus
Alder: 35

Indlæg af Nicoen » torsdag, 14. jun, 2012 15:42

Jeg vil hellere have Gylfi og Diamé ind end Kalou. Synes det er mere ambitiøst at hente mulige upcoming og potentielle stjerne spillere som Diamé, Gylfi, Tello, Sturridge og Johnson fremfor endnu en spiller der kom i overskud hos Chelsea(og ja Sturridge spiller også i Chelsea, men skulle eftersigende være utilfreds med den manglende spilletid, og desuden har han også alderen med sig). Jeg var nu ikke særlig begejstret for Joe Col,e og jeg synes ham og Kalou minder om hinanden i deres spillestil, og sikkert også i deres lønkrav.

Brugeravatar
Jæger
Geografisk sted: Bor 1.253,34 km væk fra Anfield
Alder: 38

Indlæg af Jæger » torsdag, 14. jun, 2012 20:24

Spændende vindue vi går i møde. Lidt ro omkring vinduet under EM, hvilket ikke gør mig noget. Tanken om Gylfi, Johnson, og Sturridge giver mig et billede af at Brendan Rodgers gerne vil have styrket vores offensive kantspillere med kvalitet og fart. Det vil bestemt være et godt supplement og udgangspunkt i sammenspil med Bellers, Suarez, Carroll, Gerrard og Cole. De spillere som rygtes til i medierne kan gøre en væsentlig forskel oppe foran i en 4-3-3, med lad os nu se hvad vi ender ud med. Et rygte jeg tror på er Gylfi, det virker troværdigt at han vil følge Rodgers og prøve sig af i en stor klub som Liverpool. Han er ung og har efter min mening enorm stort potentiale. Bliver han den første spiller, så syntes jeg at vi starter på et godt niveau. Jeg håber at vi kigger efter spillere, som måske mangler at slå igennem i deres respektive ligaer. Holland og Tyskland har eksempelvis mange interessante spillere, som kunne styrke vores hold. Derimod håber jeg at vi holder os væk fra spillere som Krasic og Elia, ikke fordi at jeg har en overbevisning om at vi kan gå efter verdensstjerner på nuværende tidspunkt, men fordi at de er i en periode, hvor de slet ikke leverer varen for deres klubber. Det vil være et stort sats, og jeg syntes at vi har dummet os med flere indkøb i de seneste vinduer.

Bliver spændende at følge Brendan Rodgers ageren på markedet. Jeg har stor tiltro til at han henter gode spillere ind, da de skal have stor kvalitet for at kunne tilpasse filosofien med teknisk fodbold.

Liverdrengen
Geografisk sted: danemark

Indlæg af Liverdrengen » torsdag, 14. jun, 2012 21:00

Jeg siger god for D. Sturridge, han ville være en fremragende signing.
"Tour de france er den bedste novelle der nogensinde er skrevet" - Jørgen Leth

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jun, 2012 08:31

Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Kelly
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Indlæg af Kelly » fredag, 15. jun, 2012 11:53

Agger rygtes til Real Madrid og City i dag, De kan GLEMME det.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
LFC-Aaby
Geografisk sted: Herning

Indlæg af LFC-Aaby » fredag, 15. jun, 2012 12:04

Kelly skrev:Agger rygtes til Real Madrid og City i dag, De kan GLEMME det.
Det er sgu noget pis... Når det lige netop er de to, så er det vel sagtens kun Agger selv der kan sætte en stopper for det.
Men spørgsmålet er om han skal skydes afsted. Hvis de vil give 25-30 mio$, så ser jeg den ikke som helt dum. Agger er meget skadeplaget. Ved godt han har været meget spillende i år, men vi hørte også Morten Olsen der sagde at Agger havde problemer med at komme igennem kampen mod Portugal.
Ville bestemt begræde dette, da Agger er en rigtig LFC-mand. Men tror ikke rigtig man kan gøre noget mod netop City og Real Madrid.
Hellere en god trekant end en ond cirkel

Peter From

Indlæg af Peter From » fredag, 15. jun, 2012 12:33

LFC-Aaby skrev:
Kelly skrev:Agger rygtes til Real Madrid og City i dag, De kan GLEMME det.
Det er sgu noget pis... Når det lige netop er de to, så er det vel sagtens kun Agger selv der kan sætte en stopper for det.
Men spørgsmålet er om han skal skydes afsted. Hvis de vil give 25-30 mio$, så ser jeg den ikke som helt dum. Agger er meget skadeplaget. Ved godt han har været meget spillende i år, men vi hørte også Morten Olsen der sagde at Agger havde problemer med at komme igennem kampen mod Portugal.
Ville bestemt begræde dette, da Agger er en rigtig LFC-mand. Men tror ikke rigtig man kan gøre noget mod netop City og Real Madrid.
Forsøge at overtale ham til at vælge Madrid for holdets skyld?

Men ja, den er svær, han er en rigtig god spiller for holdet og bliver meget svær at erstatte på tilfredsstillende vis. Men han ville måske også selv have godt af at komme til en liga hvor der ikke er mindst 36 svære kampe i en sæson. Det ville bare være synd da forsvaret har været den eneste velfungerende del af holdet et stykke tid nu. Og med store ændringer i spilsystem og trup ville det være godt at man havde et anker så spillerne er mindre tilbøjelige til at miste troen på Rodgers ideer tidligt i forløbet.

Brugeravatar
Skøtt
Geografisk sted: København Ø

Indlæg af Skøtt » fredag, 15. jun, 2012 13:11

texnymann skrev:
Skøtt skrev:
texnymann skrev:

Som nævnt kunne jeg ikke mindes at have set ham spille, men det må jeg jo have gjort. Og 3 mål i 15 indhop (7 i 22 totalt som du skriver) er meget flot. Men det skal jo også tages med, at disse stats kommer til baggrund af optrædender hos et af de mest suveræne hold i den spanske liga med 114 scoringer totalt. Jeg vil ikke afvise, at Tello kan være et guldfund, men jeg har simpelthen ikke lagt nok mærke til ham, til at have den fornemmelse.

Krasic tidligere præstationer (nu har han jo som nævnt ikke spillet meget i sidste sæson) lagde jeg lidt mærke til, og han var sidste sommer en spiller, jeg ville have fundet interessant, hvilket jeg tænker (nu hvor han er billigere og måske realistisk) at han måske stadig er.

Adam Johnson har jeg set rigtig meget til, og ham har jeg en god fornemmelse for. Men det havde jeg også for Joe Cole, så måske Tello er vejen at gå, hvis min fornemmelse skal fungere som pejlemærke?
Det var faktisk også et af de modargumenter jeg overvejede at tage med i mit indlæg.
Det er korrekt at det er flot med 7 mål i 22 kampe, men som du siger kan det godt være på en billig baggrund.

I Barcelona er Tello vant til at arbejde offensivt og kun tænke fremad da Barca altid har største delen af boldbesiddelsen. Hvis han kommer til Liverpool vil det nok tage noget tid at få ham til at fokusere både på det defensive og det offensive. :)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » fredag, 15. jun, 2012 13:16

Håber sku ikke Agger stikker af. Hvis han gør, er jeg bange for han ikke bliver den eneste. Skrtel og Suarez kunne jo også få ideer eller miste troen på ambitionsniveauet i LFC.

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 15. jun, 2012 14:00

Jeg tror sgu ikke på, at Agger smutter til City (eller en anden engelsk topklub). Det er han for meget Liverpool-mand til, og jeg tror ikke, at han kunne finde på at gøre sådan noget overfor fansene.

Det er noget andet, hvis Real eller Barca pludselig kommer på tale... Krydser fingre for, at han er her i næste sæson.

Besvar