Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Xenne
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » onsdag, 13. jun, 2012 16:42

Ma Captain skrev:Ja tak Adam Johnson
Ja tak Kalou
Ja tak Gylfi
Ja tak Diame.
To på fri transfer, og to der tilsammen vil koste 20 mio pund. Så ønsker jeg mig rent faktisk ikke mere.
Diame er jeg ikke bestemt interesseret i, så derimod gerne Sturridge. Så har vi en ekstra angriber og god bredde til kanterne.
Billede

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 13. jun, 2012 16:52

Ja tak Adam Johnson
Ja tak Kalou
Næ tak Gylfi
Næ tak Diame.

Brugeravatar
Ynwa-23
Geografisk sted: Anfield Road, Liverpool, Merseyside L4 0TH
Alder: 33

Indlæg af Ynwa-23 » onsdag, 13. jun, 2012 18:02

Oomph242 skrev:Ja tak Adam Johnson
Ja tak Kalou
Næ tak Gylfi
Næ tak Diame.

Og
Ja tak til affelay og diame og sturridge! Hold fast et stærkt hold!
Neymar is the Justin Bieber of football. Brilliant on the old You Tube. Cat piss in reality.

Brugeravatar
Jan
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Indlæg af Jan » onsdag, 13. jun, 2012 19:56

Nej tak til spillere der ikke er bedre end det vi har og derfor ikke kan forstærke holdet, såmænd ej heller i bredden. Nej tak til spild af penge (både transferbeløb, sign-on fees, ugeløn og bonusser).
Up The RedMen... we go again!

Oomph242

Indlæg af Oomph242 » onsdag, 13. jun, 2012 20:31

Nej tak til spillere der ikke er bedre end det vi har og derfor ikke kan forstærke holdet, såmænd ej heller i bredden. Nej tak til spild af penge (både transferbeløb, sign-on fees, ugeløn og bonusser).
Ved ikke om de er dårligere end det vi har men du har da ret i, at det ikke ligefrem er verdens stjerner.
Pånuværende er vores trup vel mellem 6-9 bedste i Pl, så jeg mener da Johnson, Kalou, Sturridge eller evt. Affelay kunne styrke den lidt/noget.

Hvad der reelt er muligt/råd til, ved kun FSG. Men jeg tror bestemt ikke FSG vil overraske fan gaver som Götze, Cavani, Higuin, Falcao eller lign.

Brugeravatar
nikand
Alder: 45

Indlæg af nikand » onsdag, 13. jun, 2012 21:43

Hr. Drejer skrev:
Scouzer skrev:
phl skrev:Konoplyanka evt? :)

Nogen der ved hvordan det ser ud med Jackson Martinez efter BR er kommet til?
ham og Yarmolenko er i hvert fald to rigtig spændende kantspillere, hvis man skal bedømme på Ukraines kamp i går
Hvad med ham Voronin? Han så også ud til at være rigtig god. ;)

Vi skal ikke købe efter, hvem der gør det godt til et mesterskab. Historien viser at vi meget ofte kommer galt afsted. Købet af Diouf og Diao fra Senegal, som gjorde det rigtigt godt til VM 2002, er stadig et skræk eksempel.
Var Diao og i hvert fald Diouf ikke handlet inden VM 2002? Mener det var den snedige plan fra Liverpool.
We need a new Fowler...

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 13. jun, 2012 21:56

nikand skrev:
Hr. Drejer skrev:
Scouzer skrev:
phl skrev:Konoplyanka evt? :)

Nogen der ved hvordan det ser ud med Jackson Martinez efter BR er kommet til?
ham og Yarmolenko er i hvert fald to rigtig spændende kantspillere, hvis man skal bedømme på Ukraines kamp i går
Hvad med ham Voronin? Han så også ud til at være rigtig god. ;)

Vi skal ikke købe efter, hvem der gør det godt til et mesterskab. Historien viser at vi meget ofte kommer galt afsted. Købet af Diouf og Diao fra Senegal, som gjorde det rigtigt godt til VM 2002, er stadig et skræk eksempel.
Var Diao og i hvert fald Diouf ikke handlet inden VM 2002? Mener det var den snedige plan fra Liverpool.
Det kan du sagtens have ret i. Måske offentligheden først fik det af vide, under/efter VM.

Brugeravatar
Thommo
Geografisk sted: Randers
Alder: 49

Indlæg af Thommo » onsdag, 13. jun, 2012 22:21

nikand skrev: Var Diao og i hvert fald Diouf ikke handlet inden VM 2002? Mener det var den snedige plan fra Liverpool.
godt tænkt, den nye Viera og Zidane, de scouts skulle vel egentlig skydes ved daggry og hænges op i det nærmeste træ. Eller om ikke andet have trukket lønnen i 10 år, jøsses da nogle fjolser.

Muligt Cheyrou var den nye Zidane, men det gør ikke skaden mindre.....
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » torsdag, 14. jun, 2012 00:38

Ja tak til Gylfi Sigurdsson for 66 Milioner DK :)
Meeeeeeeeeeen han vil se om han vil blive i klubben(måske) og se Swansea's nye manager, som nok bliver Michael Laudrup.

Gylfi har sku talent endnu:
http://www.youtube.com/watch?v=FdMrvA03EBM[/youtube]
You'r Never Walk Alone. ///

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » torsdag, 14. jun, 2012 10:04

At vi linkes til Adam Johnson er spændende. Krasic, som vi nu også linkes til, kan være et interessant alternativ...

http://www.mirror.co.uk/sport/football/ ... witterfeed
Kloppite

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 14. jun, 2012 10:54

http://www.teamtalk.com/papertalk/7811622

Vi linkes til Cristian Tello, som angiveligt kan fås for omkring 7 mio pund. Ville skulle være ret fedt, han har i hvert fald noget speed - noget vi mangler på kanten.

Hr. Drejer
Geografisk sted: Nordsjælland

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 14. jun, 2012 11:03

Jeg håber ikke på Krasic, så hellere Tello og Johnson.

Tom_Jorsal
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Indlæg af Tom_Jorsal » torsdag, 14. jun, 2012 11:10

Jeg ville nu ikke brokke mig over at få Krasic ind: virker meget pågående.

http://www.youtube.com/watch?v=KhEqNYptsos[/youtube]

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » torsdag, 14. jun, 2012 13:20

Jeg håber ikke, at vi signer Krasic. Han kan ikke komme på holdet i Juve (der i forvejen ikke har nogen skræmmende offensiv), og han er i mine øjne ikke en spiller der kan noget ud over det sædvanlige. Desuden er han 27 og der er nok ikke de store chancer for, at han udvikler sig meget mere.

Jeg tror, at Rodgers vil have unge spillere ind, som han kan forme og som kan udvikle sig til store profiler. Derfor lyder det ikke helt usandsynligt, at vi skulle være interesserede i Tello fra Barca. Og kan vi få ham for £6-7 mio. er det ikke en helt dum idé, imo.

texy
Geografisk sted: København

Indlæg af texy » torsdag, 14. jun, 2012 13:53

Aggerdoo skrev:Jeg håber ikke, at vi signer Krasic. Han kan ikke komme på holdet i Juve (der i forvejen ikke har nogen skræmmende offensiv), og han er i mine øjne ikke en spiller der kan noget ud over det sædvanlige. Desuden er han 27 og der er nok ikke de store chancer for, at han udvikler sig meget mere.

Jeg tror, at Rodgers vil have unge spillere ind, som han kan forme og som kan udvikle sig til store profiler. Derfor lyder det ikke helt usandsynligt, at vi skulle være interesserede i Tello fra Barca. Og kan vi få ham for £6-7 mio. er det ikke en helt dum idé, imo.
Krasic spillede fast i sidste sæson og røg vist ud i kulden pga uoverensstemmelser med træneren. Man kan så sige, at Juve klarede sig fint uden ham, men jeg tror at Krasic kunne gå direkte ind i vores startopstilling.

Hvorfor nævnes Tello konstant? Jeg kan ikke mindes at have set ham spille. Når man henter unge spillere i Barca kan det både ende med en Fabregas eller en Dos Santos. Hvis vi om to år står med en Fabregas (hov vent, det gør vi jo alligevel - han hedder Suso), så er det et fint indkøb. Står vi med en Dos Santos, så har vi igen brugt penge uden at rykke os.
Kloppite

Besvar