Hvorfor ikke? Vi er ikke ligefrem en konkurrent til City, og vi har nu solgt to profiler til Chelski indenfor kort tid. Det burde være muligt at lokke en af deres squad-spillere til os, hvis Sturridge selv har lyst selvfølgelig.Kelly skrev:Det ville være 2 gode spillere. Men jeg tror ikke på nogen af dem. Desværre. Deres klubber tror jeg ikke vil sælge til Liverpool FC.Hr. Drejer skrev:Ifølge den norske rygtebørs er det Setanta Sports som har bragt rygterne om Johnson og Sturridge til torvs. Er Setanta Sports en pålidelig kilde?
Hvem skal ind?
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Re: Hvem skal ind?
Liverpool Football Klopp
Det var ikke specielt henvendt til dig, men vel bare generelt.Thommo skrev:Ved ikke om det er henvendt til mig, dit indlæg kom umiddelbart efter mit Müller og Pedro ønske. Er enig i vi ikke er 1. valg ved mange spillere, men så sent som for to sæsoner siden løb Spurs med Van Der Vaart, laaaangt over deres klasse, i mine øjn altså, også selv om de ender over LFC, vi er en langt større klub, i alles øjne gætter jeg på. Så meget kan ske.Repsej skrev:Måske er jeg bare pessimist, men hvor stor en chance har vi for at hente de navne der bliver nævnt?
.
Vaart kom tilmed for en slik, endnu et mysterium. Mener han skiftede fra Ajax i netop det vindue Ste G var ved at skifte til chelsea, og så røg til Tyskland for 3,5 mill Han var en stor stjerne allerede dengang, og en gigant fejl LFFC ogeller andre engelske klubber ikke slog til. Jeg undrede mig godt nok.
Kom lidt off topic, summa-summarum, LFC kan lande Müller og Pedro, når Spurs kan lande Van der Vaart.
Lønnen skal selvfølgelig være derefter. Juventus er efter Müller, der bør vi kunne være med. Ellers vil LFC ihvertfald intet i den kommende tid.
Cl kontra EL er det eneste det kan skille Müller fra LFC. Lønnen bør LFC kunne matche,.
vDV kom til Spurs for en slik som jeg huske, men var det ikke fordi Mourinho skulle have solgt godt ud i Real Madrid for at hente nye ind?
Plus skulle Spurs altså spille CL, så er det altså nemmere at lokke spillere af hans kaliber til en klub.
Vi er en langt større klub end Spurs når det gælder historie og titler. Rent sportsligt er de altså bare et godt stykke foran os i øjeblikket.
Og jeg tror det er de færeste der vil til en klub bare fordi de har et større navn men ikke er med hvor det er sjovt.
Bill Shankly :
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude.
I can assure you it is much, much more important than that."
Læste et interview fra talksport, hvor Schalke formanden, kan ikke huske hans navn, siger at de gerne vil signe Kalou, men der er flere klubber der er interessede i ham, blandt andet Liverpool.
Ved ikke hvor meget man skal ligge i det, men eftersom at vi tidligere i silly season har været linket med ham, er der måske noget om snakken. Det er helt sikkert en spiller jeg godt kunne se på Liverpools hold, og ikke kun som bredde spiller, men potentielt starter. Tror egentlig at han vil passe godt ind i Rodgers måde at spille bold på
Ved ikke hvor meget man skal ligge i det, men eftersom at vi tidligere i silly season har været linket med ham, er der måske noget om snakken. Det er helt sikkert en spiller jeg godt kunne se på Liverpools hold, og ikke kun som bredde spiller, men potentielt starter. Tror egentlig at han vil passe godt ind i Rodgers måde at spille bold på
Jeg synes, at Kalou i sin tid i Chelsea har bevist, at han ikke er mere end en "lidt over middel" spiller i PL. Han har et fint topniveau (men viser det for sjældent), og et rigtig lavt bundniveau. Han fylder 27 i år, og jeg ser ikke det store potentiale i ham længere. Heller ikke, hvis han får mere fast spilletid hos os. Han er naturligvis gratis, og det kan være det eneste, der skulle tælle for at signe ham til bredden. Men jeg synes ikke, at vi skal signe kantspillere til bredden. Vi har Downing, Sterling og Bellamy der fint kan påtage sig reservetjansen - vi skal have spillere til startopsillingen der virkelig kan løfte os, enten nu eller på længere sigt.Belloni skrev:Læste et interview fra talksport, hvor Schalke formanden, kan ikke huske hans navn, siger at de gerne vil signe Kalou, men der er flere klubber der er interessede i ham, blandt andet Liverpool.
Spillere som Afellay, Sturridge, Muniain ogTello kunne være bedre bud end Kalou, imo.
"lidt over middel" spillere ala Kalou byder jeg hjerteligt velkommen, det er vel noget af det højeste vores nuværende status og lønninger kan præstere. Han har bevist han kan spille med på højeste plan, det har ingen af dem vi ellers er stærkt linket til rigtigt bevist.
Senest rettet af Oomph242 mandag, 11. jun, 2012 20:32, rettet i alt 1 gang.
Kalou er jeg mildest talt også for, specielt til prisen Indrømmer gerne jeg ikke har undersøgt det, men min fornemmelse er at han har et rigtigt højt scorings snit, specielt da han sjældent har spillet fast. Hvis han blev hentet knne man overveje at sælge Downing, og så lade Bellar være back up. Så er løn udgiften noget nær status quo, og der er penge til en højre kant.
Müller er dog stadig mit håb til den position, men Kalou ville altså være helt okay, som jeg ser det.
Müller er dog stadig mit håb til den position, men Kalou ville altså være helt okay, som jeg ser det.
Verden er smask fuld af hyklere....
Lige fundet lidt statistik fra de 3 seneste sæsoner fremThommo skrev:Kalou er jeg mildest talt også for, specielt til prisen Indrømmer gerne jeg ikke har undersøgt det, men min fornemmelse er at han har et rigtigt højt scorings snit, specielt da han sjældent har spillet fast. Hvis han blev hentet knne man overveje at sælge Downing, og så lade Bellar være back up. Så er løn udgiften noget nær status quo, og der er penge til en højre kant.
Kalou (Premier League):
2009-10:
22 kampe i alt, 11 som indskifter.
5 mål, 4 assists.
35 skud på mål - 0.22 mål per kamp i snit.
2010-11:
31 kampe i alt, 15 som indskifter.
10 mål, 5 assists.
58 skud på mål - 0.32 mål per kamp i snit.
2011-12:
12 kampe i alt, 5 som indskifter.
1 mål, 2 assists.
12 skud på mål - 0.08 mål per kamp i snit.
Er enig angående Müller! Krydser fingre for, at det kan lade sig gøre
Konoplyanka evt?
Nogen der ved hvordan det ser ud med Jackson Martinez efter BR er kommet til?
09-10 og 10-11 sæsonen er mere end bestået, for Kalou. Regner denne sæson for totalt ude af billedet, 12 kampe, come on . Mit gæt er at han har potentiale til at blive profil, hvis han spilles rimeligt fast.
Vil juble hvis han skriver med LFC, men han er dog stadig kun 2. hylde. Men det er vel også der LFC kan handle desværre
Vil juble hvis han skriver med LFC, men han er dog stadig kun 2. hylde. Men det er vel også der LFC kan handle desværre
Kalou's løn er ca. 80.000 om ugen, så det er nok også ca. Der den skal ligge før han er interesseret.
Du tror ikke, at der er en grund til, at han kun har fået 12 kampe i denne sæson?Thommo skrev:09-10 og 10-11 sæsonen er mere end bestået, for Kalou. Regner denne sæson for totalt ude af billedet, 12 kampe, come on . Mit gæt er at han har potentiale til at blive profil, hvis han spilles rimeligt fast.
Jeg er med på, at vi nok kun kan handle på hylde to. Men så lad os da i det mindste tage det bedste derfra. Det er Kalou ikke, imo.
Han er på fritransfer, 26år og en udemærket spiller med vinder erfaring. Sturridge og Johnson er også fra 2 hylde godt nok yngre og med måske top potientiale, deres stk. Pris er vel ca. £15-17m + løn. Købsprisen er vel nogenlunde det samme som Kalou vil koste i en 3årig kontrakt periode. Müller tror jeg ikke Bayern vil slippe, Aleffay tror jeg har bedre bud på hånden. Resten af dem vi er linket er vel fra 3-4 hylde med bundholds erfaring, dog har de nogenlunde potientielle. Kalou tror jeg kunne være en rimelig god overgangs spiller indtil der kan kan købes fra 1 hylde. Hvis det altså nogensinde vil ske med de nuværende ejere.
Ja der er en grund knægt, han er ikke et "navn",Aggerdoo skrev:
Du tror ikke, at der er en grund til, at han kun har fået 12 kampe i denne sæson?
Jeg har aldrig været imponeret af Kalou. Han spiller af og til nogle gode kampe, men er efter min overbevisning slet ikke god nok til nogensinde at blive en decideret profil. Kalou minder mig om en minimal upgrade af Ngog.
Jeg foretrækker, at vi ikke køber spillere ind til bredden. Jeg kan ikke se formålet med at hente spillere, som kun bliver aktuelle i det tilfælde, at vi render ind i skader / karantæner. I værste (hvilke faktisk er bedste) teoretiske tilfælde vil den nyindkøbte breddespiller absolut ingen indflydelse få, og derved ikke have forbedret truppen det mindste.
Hvis vi ikke kan hente spillere, der kan gå direkte i startelveren nu, så læg eventuelle penge til side til januar eller næste sommer. Så tager vi endnu en mellemsæson, hvor vi får integreret vores talenter endnu mere.
Jeg foretrækker, at vi ikke køber spillere ind til bredden. Jeg kan ikke se formålet med at hente spillere, som kun bliver aktuelle i det tilfælde, at vi render ind i skader / karantæner. I værste (hvilke faktisk er bedste) teoretiske tilfælde vil den nyindkøbte breddespiller absolut ingen indflydelse få, og derved ikke have forbedret truppen det mindste.
Hvis vi ikke kan hente spillere, der kan gå direkte i startelveren nu, så læg eventuelle penge til side til januar eller næste sommer. Så tager vi endnu en mellemsæson, hvor vi får integreret vores talenter endnu mere.
Kloppite
ham og Yarmolenko er i hvert fald to rigtig spændende kantspillere, hvis man skal bedømme på Ukraines kamp i gårphl skrev:Konoplyanka evt?