Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
jabsi
Indlæg: 125
Tilmeldt: fredag, 28. nov, 2008 11:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af jabsi » tirsdag, 05. jun, 2012 21:28

Hvad med Llorente? Han har haft en kanon sæson, og Liverpool bliver også nævnt som mulig klub, nederst i artiklen. http://www.sporten.dk/fodbold/llorente- ... -i-england

Hafsteinsson
Indlæg: 2817
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:19

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hafsteinsson » tirsdag, 05. jun, 2012 22:03

Syntes Zlatan er overvurderet - TV2 skriver 240-260 mill. - ellers ville jeg sige, at han er på sin karieres efterår,
og en glimrende suppleant til Carroll - og så Stevie og Suarez som offensive midtb. - hvem siger vi skal stille defensivt op?

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7396
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 05. jun, 2012 22:35

Zlatan er overvurderet og i sin karrieres efterår, siger du. Hvorfor er det så lige, vi skal have ham?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Napoleon
Indlæg: 195
Tilmeldt: onsdag, 18. aug, 2010 10:15
Geografisk sted: på Toppen - men langt fra Anfield
Alder: 56

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Napoleon » tirsdag, 05. jun, 2012 22:37

jabsi skrev:Hvad med Llorente? Han har haft en kanon sæson, og Liverpool bliver også nævnt som mulig klub, nederst i artiklen. http://www.sporten.dk/fodbold/llorente- ... -i-england
Passer han til Carroll? Jeg er med på, at han er en klasse angriber, og attraktiv! Han gjorde det godt i Ligaen og EL.
ultra posse nemo obligatur - Then come on you Reds

AJ
Indlæg: 11222
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 17:01
Geografisk sted: København SV
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AJ » tirsdag, 05. jun, 2012 22:38

Cynwal skrev:...
Tjaeh, du skrev det samme da vi hentede ham i 2010. Det gjorde vi alle velsagtens.

Jeg kan ikke forestille mig Joe Cole spiller for Liverpool i næste sæson.

Mercu

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Mercu » tirsdag, 05. jun, 2012 22:44

Håber vi går efter UNGE spillere, med udviklingspotentiale.

To realistiske spillere kunne være:

Sigurdsson
Jovetic

Begge ville styrke os markant offensivt!

Brugeravatar
Skøtt
Indlæg: 784
Tilmeldt: torsdag, 12. jan, 2012 11:04
Geografisk sted: København Ø
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skøtt » tirsdag, 05. jun, 2012 23:03

Mercu skrev:Håber vi går efter UNGE spillere, med udviklingspotentiale.

To realistiske spillere kunne være:

Sigurdsson
Jovetic

Begge ville styrke os markant offensivt!
Har præcis samme holdning til dette transfervindue..Lad os håbe Rodgers har samme vision ;)
“Aim for the sky and you'll reach the ceiling. Aim for the ceiling and you'll stay on the floor.” - Bill Shankly

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11372
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Cynwal » onsdag, 06. jun, 2012 06:12

AJ skrev:
Cynwal skrev:...
Tjaeh, du skrev det samme da vi hentede ham i 2010. Det gjorde vi alle velsagtens.

Jeg kan ikke forestille mig Joe Cole spiller for Liverpool i næste sæson.
Jeg er født optimist, og tror og håber på, at kombinationen Brendan Rodgers / Joe Cole godt kan gå hen og "klikke".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Tom_Jorsal
Indlæg: 2130
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 06. jun, 2012 09:43

Lilles træner Rudi Garcia, Cole er en del af Liverpools nye trænerteams planer for den kommende sæson:
http://www.liverpoolfc.tv/news/latest-n ... eld-return

Brugeravatar
Jensen
Indlæg: 2534
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 13:59
Geografisk sted: Frankrig
Alder: 37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jensen » onsdag, 06. jun, 2012 09:46

Der er før snakket en del om Crewes Nick Powell.


Hvis han kunne lave et par kasser i den klasse her, så skal han da være mere end velkommen :o




Tom_Jorsal
Indlæg: 2130
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Tom_Jorsal » onsdag, 06. jun, 2012 10:02

Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.

pommelfeen
Indlæg: 1593
Tilmeldt: onsdag, 09. jul, 2008 21:39
Geografisk sted: nordborg
Alder: 38

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af pommelfeen » onsdag, 06. jun, 2012 11:48

Tom_Jorsal skrev:Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.
er de stadigvæk det? for så har vi vel forkøbsret?

Hr. Drejer
Indlæg: 13799
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hr. Drejer » onsdag, 06. jun, 2012 15:44

Xenne skrev:
Hr. Drejer skrev:
Aarde skrev: Men vi skal i dén grad også have styrket bredden, og når Kuyt og Maxi er væk, er den offensive midtbane et af de helt store problemer set i det perspektiv - selv hvis det skulle lykkes os at hente et stort navn ind til start 11'eren.
Er Maxi smuttet? Jeg har dog på fornemmelsen at han smutter denne sommer. Hvis Cole bliver hos os, så vil han komme til at konkurre med Downing - og han kunne sagtens bruge lidt konkurrence.
Har Cole ikke selv sagt han gerne ville spille en mere central rolle, altså off. midt?
Ikke ensbetydende med han skal, men mener bare han har sagt det.
Så vidt jeg kan læse mig til, spillede han for det meste i højre side i et 4-3-3 system i Lille. Han spillede også nogle kampe som central attacking midfielder. Hvor han helst ville spille, ved jeg ikke.

Denne journalist er overbbevist om at Cole vil blive en succes i Rodgers' system.

http://hereisthecity.com/2012/06/06/the ... good-move/
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Rasmus
Indlæg: 2853
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:51
Geografisk sted: Århus
Alder: 42

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Rasmus » onsdag, 06. jun, 2012 20:18

pommelfeen skrev:
Tom_Jorsal skrev:Hold da op, det er jo helt Henry fra hans stortids-agtigt det mål! Og så skal man ikke glemme, at Crewe er en af vores samarbejdsklubber, hvor vi før har hentet spillere som Danny Murphy.
er de stadigvæk det? for så har vi vel forkøbsret?
Med til historien hører, at Powell altså kun er 18 år. Og kraftigt linket til Manchester United. Måske har Kagawa-handlen vendt op og ned på det? Man har da lov at håbe.
If there's one thing you can say about mankind/ there's nothing kind about man

Brugeravatar
Jan
Indlæg: 2714
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:45
Geografisk sted: Rødkærsbro
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Jan » onsdag, 06. jun, 2012 21:03

http://www.crewechronicle.co.uk/crewe-a ... -31071296/

Det er vist så godt som en done-deal. Der er artikler dateret så sent som 3. juni der "bekræfter" salget til scum, så forkøbsret og samarbejdsklub - hvem siger det? Mens FSG fuckede rundt i deres administrative organisationsplan handlede den gamle portvinstud igen smart. Vi blev ladt tilbage med drømme om at signe flere spillere fra lag 3 og 4.
Men, som Rasmus siger, det er en ung mand og meget kan ske med hans karriere. Men vi snorksov altså alligevel som sædvanlig!
Up The RedMen... we go again!

Besvar