Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » fredag, 01. jun, 2012 13:45

thefugle skrev:
Aarde skrev:
AJ skrev:Der bliver jo nødt til at ske noget på kanterne. Jeg håber Henderson primært skal spille centralt. Bellamy kan ikke spille så meget. Kuyt og specielt Maxi er på vej væk. Det efterlader kun Downing tilbage. Tilmed så var kanterne vel noget af det vigtigste i Rodgers' Swansea. Måske Sterling - som andre har nævnt - bliver hevet endnu mere ind.
Selvfølgelig gør der det. Downing og Kuyt (hvis han bliver) er vel de eneste med de fysiske forudsætninger for at spille hver uge i en hel sæson. Så er der brugbare impact-players i Bellamy og Sterling, ligesom Suárez også vil kunne benyttes på en af de tre pladser bag angriberen (måske det endda bliver hans udgangsposition? Det bliver spændende at se, hvad planen er med ham). Så du har ret i, at det ser tyndt ud - især fordi de to potentielle startere har vist så stor mangel på kvalitet i den netop overståede sæson.

Jeg ville som udgangspunkt gerne se Kuyt, Gerrard, Suárez på de tre pladser bagved frontløberen, og så med Downing, Bellamy, en ny mand og Sterling som mulige erstatninger. Så synes jeg egentlig, at vi er dækket ret fint ind. Hvis Suárez er tiltænkt rollen som angriber er sagen dog en noget anden.
Ny mand - Gerrard - Suarez

Indse nu Kuyt ikke er god nok (længere) til at være en del af et hold der skal vinde PL. Ved godt du har Kuyt briller på, men manden bliver altså ikke ved med at være en top spiller.
Så meget for plads til holdninger. Har du læst resten af mit indlæg, eller bare lige spottet de tre navne?

Jeg siger som udgangspunkt - og nævner dernæst fire mulige erstatninger. De erstatninger er naturligvis primært nævnt med henblik på om nødvendigt at kunne tage over for Kuyt, der - som jeg også skriver i mit indlæg - er lidt af et spørgsmålstegn, qua hans ganske undervældende niveau i den forgangne sæson. Når det er sagt, så tror jeg altså virkelig på, at Kuyt på ny kan blomstre i et system som Rodgers', der passer uendeligt meget bedre til hans kvaliteter, end Kenny og Roy's gjorde. Vi vender med Rodgers ansættelse tilbage til en langt mere Rafa-esque fodboldfilosofi, og det kunne meget vel føre til en Kuyt-revival, hvis du spørger mig. Og det er en 99% ( ;) ) objektiv vurdering. Som jeg skrev om ham i Rodgers' tråd:
Aarde skrev:Blandt verdens bedste presspillere. Superbevægelig. Taktisk intelligent. Evigt tilgængelig spilstation (en logisk konsekvens af de to foregående punkter). Jeg vil sige, at han passer noget nær perfekt til Rodgers spilfilosofi, tekniske mangler til trods. Det er mit indtryk, at Rodgers stil ikke ligger så forfærdeligt langt fra Rafa's (aggressivt op-/ genpres, masser af boldbesiddelse, "wearing the opponent down" - det lyder unægteligt meget som Rafa), og der passede Kuyt mildt sagt rigtigt fint ind.

Det er muligt, at jeg har for høje håb; Kuyt er efterhånden en lettere aldrende herre, der næppe kan forvente fuld spilletid hver uge, og det kan ikke udelukkes, at Rodgers vil have mere udfordrende og pågående offensivspillere end Kuyt. Men mit indtryk er, at Rodgers hellere vil spille sig igennem modstanderens forsvar, end han vil lade individualister drible sig igennem på egen hånd, og her kan Kuyt sagtens yde et kolossalt bidrag. Ikke at der ikke skal være plads til sidstnævnte type, men jeg tror også, at der bliver plads til typer som Kuyt. Han kunne sagtens blomstre i et system som Rodgers'.

IanRush

Indlæg af IanRush » fredag, 01. jun, 2012 15:01

Giv mig Modric

Aggerdoo

Indlæg af Aggerdoo » fredag, 01. jun, 2012 15:51

http://www.bold.dk/nyt/Swansea-Liverpoo ... e-spillere

Der er åbenbart lavet en klausul der bestemmer, at vi ikke må hente spillere i Swansea i de næste 12 mdr. Dermed kan spekulationerne om Allen, Sinclair (og Gylfi?) forstumme for en tid.

Det er helt okay for mig, for selvom de er fine spillere med et godt talent, der åbenlyst passer ind i Rodgers' spillestil, så ser jeg mange andre, lige så spændende spillere andre steder i europa, som jeg lige så gerne (eller hellere) vil have. Jeg havde lidt frygtet, at spillere fra Swansea ville falde igennem hos os, som Adam og til dels Hendo har gjort det.

Men det bliver spændende at se, hvilke spillere vi får ind. Jeg er ret overbevist om, at Rodgers frem for alt vil have typer der passer til hans stil, frem for store navne eller hypede spillere, der måske ikke passer så godt ind (læs Carroll). Vi går en interessant tid i møde!

RasmusAgger

Indlæg af RasmusAgger » fredag, 01. jun, 2012 16:15

Fremragende med Rodgers som manager. Ung og en flot offensiv spillestil.

Personligt syntes jeg at den ligger lige til højrebenet at hente Cole og Aqualani tilbage. Begge spillere er fremragende tekniske, og har fået godt med spilletid i den indeværende sæson.

Maxi, Kuyt, Adam, ser jeg som ren overvægt. Vi har brug for flere tekniske spillere, og ud med de tunge skyts.

Der vil forhåbentlig komme nogle unge guttere op fra reserve-holdet, som kan være med i PL.

Hvis vi så henter 2-3 nye spillere ind, så ser fremtiden rigtig god ud.

1. Affelay - God teknisk, billig (50-70 mio), og får ikke spilletid i Barca.
2. Mathias Suarez - God teknisk, god afslutter. - ca. 100 mio.
3. Adam Johnson - Fremrangende som kant, kan nok fås til OK penge - ikke spilletid i City.
4. Younes Belhanda - Fremragende teknisk - OK penge - fremtiden.
5. Ny midt midt, med fremragende teknik. (evt. Aquilani)
6. Luuk de Jong - God angriber - 100-150 mio.

Hvis vi får 3 af disse 6, så står vi godt.

Truppen til næste sæson:

Målmand: Pepe, Jones og Doni (stærkt)

Forsvar: Johnson, Kelly, Flanagan, Skrtel, Agger, Carragher, Coates, Enrique, Robinson og Wilson.

Midtbane: Gerrard, Henderson, Spearing, Shelvey , Aquilani, Downing, Cole, A. Johnson, Lucas, Sosu og Bellamy.

Angriber: Carroll, Suarez, Luuk De Jong og Sterling. (Vi spiller nok kun med 1 oppe i front)

28 spillere - 3 udlejet.

Afgang:
Adam, Kuyt, Maxi, Aurelio.
Lej ud:
Shelvey, Wilson og Sterling.

Transferbudget:
Ud: Ca. 50 mio.
Ind: 250 mio.
I alt: 200 mio.

Line-up:

Pepe

Johnson Skrtel Agger Enrique

Lucas Aquilani

Cole Gerrard Johnson

Suarez

Bænk:
Coates
Kelly
Henderson
Bellamy
Downing
de Jong
Carroll
+ 3-5 stk. mere.

Hvis vi bare nogenlunde, kommer tæt på dette hold, så står vi stærkt. Mange gode tekniske spillere + en god solid defensiv. Dette kan blive fremtidens Liverpool! :D
Det er bestemt ikke urealistisk!

Brugeravatar
LFC_20

Indlæg af LFC_20 » fredag, 01. jun, 2012 16:38

Kan i se Carroll udfylde samme rolle som Danny Graham, gør i Swansea? - Graham er ikke Verdens hurtigste, eller verdens bedste teknisk... :dontknow:

njogudjel

Indlæg af njogudjel » fredag, 01. jun, 2012 19:11

Jeg håber virkelig på at man henter muniain ind.
Derudover ser jeg helt klart at man beholder Aqua-arne til den centrale midt så man ikke skal være afhængig af spearing som jeg bare ikke synes er god nok. Men helt klart spændene at følge hvad der sker

Brugeravatar
LFC Duncan
Geografisk sted: Taastrup
Alder: 35

Indlæg af LFC Duncan » fredag, 01. jun, 2012 19:16

LFC_20 skrev:Kan i se Carroll udfylde samme rolle som Danny Graham, gør i Swansea? - Graham er ikke Verdens hurtigste, eller verdens bedste teknisk... :dontknow:
Præcis den tanke jeg også har siddet med. Og jeg håber virkelig at Rodgers i det mindste vil prøve det af. Fordi jeg tror på at Carroll kan blive rigtig giftig for os næste sæson. Og hvorfor ikke have to kanter som kan udfordre og gå den ene og den anden vej om forsvaret (Suarez, Adam Johnson, Iker Munain, Jovetic) , også Gerrard liggende lige bag Carroll? Det kunne blive så giftigt altså !!
You'll Never Walk Alone.!

JFT 96

Brugeravatar
JudgeArdaStudge

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 01. jun, 2012 19:54

Det bliver intet problem, for Carroll beviser sit talent til EM ved at vise den samme form, som han har gjort her på det sidste. Han er absolut den spiller, jeg glæder mig mest til at se til EM. Jeg håber, han får rigelig med spilletid.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Kongegaard
Alder: 37

Indlæg af Kongegaard » fredag, 01. jun, 2012 20:34

RasmusAgger skrev:Fremragende med Rodgers som manager. Ung og en flot offensiv spillestil.

Personligt syntes jeg at den ligger lige til højrebenet at hente Cole og Aqualani tilbage. Begge spillere er fremragende tekniske, og har fået godt med spilletid i den indeværende sæson.

Maxi, Kuyt, Adam, ser jeg som ren overvægt. Vi har brug for flere tekniske spillere, og ud med de tunge skyts.

Der vil forhåbentlig komme nogle unge guttere op fra reserve-holdet, som kan være med i PL.

Hvis vi så henter 2-3 nye spillere ind, så ser fremtiden rigtig god ud.

1. Affelay - God teknisk, billig (50-70 mio), og får ikke spilletid i Barca.
2. Mathias Suarez - God teknisk, god afslutter. - ca. 100 mio.
3. Adam Johnson - Fremrangende som kant, kan nok fås til OK penge - ikke spilletid i City.
4. Younes Belhanda - Fremragende teknisk - OK penge - fremtiden.
5. Ny midt midt, med fremragende teknik. (evt. Aquilani)
6. Luuk de Jong - God angriber - 100-150 mio.

Hvis vi får 3 af disse 6, så står vi godt.

Truppen til næste sæson:

Målmand: Pepe, Jones og Doni (stærkt)

Forsvar: Johnson, Kelly, Flanagan, Skrtel, Agger, Carragher, Coates, Enrique, Robinson og Wilson.

Midtbane: Gerrard, Henderson, Spearing, Shelvey , Aquilani, Downing, Cole, A. Johnson, Lucas, Sosu og Bellamy.

Angriber: Carroll, Suarez, Luuk De Jong og Sterling. (Vi spiller nok kun med 1 oppe i front)

28 spillere - 3 udlejet.

Afgang:
Adam, Kuyt, Maxi, Aurelio.
Lej ud:
Shelvey, Wilson og Sterling.

Transferbudget:
Ud: Ca. 50 mio.
Ind: 250 mio.
I alt: 200 mio.

Line-up:

Pepe

Johnson Skrtel Agger Enrique

Lucas Aquilani

Cole Gerrard Johnson

Suarez

Bænk:
Coates
Kelly
Henderson
Bellamy
Downing
de Jong
Carroll
+ 3-5 stk. mere.

Hvis vi bare nogenlunde, kommer tæt på dette hold, så står vi stærkt. Mange gode tekniske spillere + en god solid defensiv. Dette kan blive fremtidens Liverpool! :D
Det er bestemt ikke urealistisk!
Man kan ikke lide lade være med at blive revet med når der kommer sådan et lækkert indlæg !

Jeg er meget enig i at vi skal gå efter A. Johnson og Luke De Jong - Men Cole tilbage er jeg ikke enig i. Hellere holde Sterling i Liverpool og lukke ham ind på 1. holdet. Den knægt har virkelig talent!
Yderligere vil jeg ekstremt gerne se - Oscar - Internacional- age 21 - i klubben. - Og så lade ham være erstatning for Adam.
Måske bliver det lidt dyre, men mon ikke vi er villige til at kaste lidt penge afsted mod fremtidens spillere :)
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
DAGGER!
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Indlæg af DAGGER! » fredag, 01. jun, 2012 21:43

Behold Sterling, han fortjener ikke at blive udlejet.
Sælge eller behold Joe Cole?, men afgør lidt om han har udviklet sig mere efter Lille-opholdet.
- Glæder mig til, hvem Rodgers har i kiggerten. Det kunne være dejligt med lidt pynt(kvalitet) ..

Køb gerne en kant, som kan fås for "få" penge, og blive en godt køb forhåbeligt.
Køb en til forsvaret, som vil sætte pres på Skrtel og Agger. (hæhæ)
Central midtbane? Vil gerne se en med styrke og meget teknisk. Kan Aqualani udfylde den? tjo, hvis Rodgers tror det.
Kom så med et pár gode indkøb, men kan ikke lige se hvem han vil have - MEEEEEEEEEEEEEEEEN der er også lidt tid endnu og tænke over.

ps. vi sælger nok Kuyt. Han har nok spillet hans sidste kamp. Rodgers vil have "hurtige" kanter.
You'r Never Walk Alone. ///

LeTrampe

Indlæg af LeTrampe » lørdag, 02. jun, 2012 13:57

Det ville være min drømmetransfer:

Væk: Kuyt, Maxi, Shelvey, Cole, Adam og Carrol.

Ind:
Kant: jeg syntes at vi skal satse på en hurtig og teknisk kant som fx. Lavezzi, Elia, Jesus Navas, Michel Bastos eller Affelay.

Midtbanen: Vi skal ikke købe middelmådige midtbanespillere som Adam mere, vi skal have en god pasningsstærk midtbane spiller som fx. Honda.

Forsvaret: Vi skal absolut hente en erstatning for Agger hvis han bliver skadet igen, han behøver ikke at være skidegod, men bare sådan god nok til at spille i top 5 i PL. Jeg kan ikke lige komme på nogen forsvarere som jeg ville hente, men kom endelig med bud på hvem det kunne være.

Angiber: I angribet skal vi have en teknisk og målfarlig angriber. Vi har Suarez som er skide god, men mangler lidt målnæse. Så har vi Carrol, som efter min mening skal væk, pga. at han ikke passer til vores spil. jeg kunne godt tænke mig at se en spiller som David Villa eller Lisandro Lopez i vores angreb næste sæson.

Jeg syntes vi skal hente 2-3 spillere denne sommer, og ellers bare satse på talenter som Sterling. Jeg glæder mig utrolig meget til at se Sterling næste sæson. jeg håber virkelig at Rodgers har tænkt sig at bruge ham, for han har altså talent, den dreng,

Kom bare med ønsker om spillere, og kritik hvis i syntes at jeg er helt forkert på den.

YNWA

Brugeravatar
Badooo

Indlæg af Badooo » lørdag, 02. jun, 2012 14:12

LeTrampe skrev:...
Uenig mht. Carroll og især Shelvey. Giv nu liiiige Shelvey tid til at modnes ordentligt. Carroll skal nok komme op i gear. Villa/Lopez istedet for Carroll? En 31/29-årig fremfor en 23-årig med fremtiden foran sig? Arh, du.

Kuyt, Maxi, Cole, Doni, Adam og måske Downing kan godt få lov til at forlade os.

Hent så en De Jong, A. Johnson og et par unge spillere fra de forskellige mindre klubber - Wigan har for eksempel mange der kan bruges - og krydr med Diame som backup for Lukas. Så tror jeg vi er ved at være klar til sæsonen og kan stile efter 4-5-pladsen fremfor 7-8-pladsen.
Badooo siger, hvad han mener!

sjampen
Alder: 34

Indlæg af sjampen » lørdag, 02. jun, 2012 14:17

Oscar - Internacional
Muniain - Athletic Bilbao - jeg kunne også leve med Adam Johnson eller Afellay
Soldado - Valencia

Et par "under the radar" spillere til forsvaret. En Douglas fra Twente som backup til Agger og Jetro Willems fra PSV som backup til Enrique. Måske en spiller som Diame som backup slider på midten.

Reina
Johnson - Skrtel - Agger - Enrique
Stevie - Lucas
Oscar
Suarez - Soldado - Muniain

Doni, Douglas, Coates, Hendo, Spearing, Shelvey, Downing, Sterling, Carroll.
Imod moderne fodbold.

kristiank
Alder: 28
Kontakt:

Indlæg af kristiank » lørdag, 02. jun, 2012 14:19

LeTrampe skrev:Det ville være min drømmetransfer:

Ind:
Kant: jeg syntes at vi skal satse på en hurtig og teknisk kant som fx. Lavezzi, Elia, Jesus Navas, Michel Bastos eller Affelay.

Midtbanen: Vi skal ikke købe middelmådige midtbanespillere som Adam mere, vi skal have en god pasningsstærk midtbane spiller som fx. Honda.

Forsvaret: Vi skal absolut hente en erstatning for Agger hvis han bliver skadet igen, han behøver ikke at være skidegod, men bare sådan god nok til at spille i top 5 i PL. Jeg kan ikke lige komme på nogen forsvarere som jeg ville hente, men kom endelig med bud på hvem det kunne være.

Angiber: I angribet skal vi have en teknisk og målfarlig angriber. Vi har Suarez som er skide god, men mangler lidt målnæse. Så har vi Carrol, som efter min mening skal væk, pga. at han ikke passer til vores spil. jeg kunne godt tænke mig at se en spiller som David Villa eller Lisandro Lopez i vores angreb næste sæson.

Jeg syntes vi skal hente 2-3 spillere denne sommer, og ellers bare satse på talenter som Sterling. Jeg glæder mig utrolig meget til at se Sterling næste sæson. jeg håber virkelig at Rodgers har tænkt sig at bruge ham, for han har altså talent, den dreng,

Kom bare med ønsker om spillere, og kritik hvis i syntes at jeg er helt forkert på den.

YNWA
Ville man ikke kunne nøjes med at leje ham ud. Han var lejet ud til blackpool i efteråret, her scorede han 6 mål i 10 kampe.
Hvis det er fordi du ikke syntes han er god nok syntes jeg det ville være et super alternativ da han så vil få mere erfaring og forhåbentlig blive bedre.

Udover det syntes jeg det er fine eksempler men jeg syntes dog man skal passe lidt på med David Villa. Javist han har mål næse, men han har ikke den ungdom som mange af os går og råber op om. Jeg vil mene der er mange eksempler derude som vil være et bedre alternativ. Nu kan det godt være du bliver sur på mig, men jeg kan ikke rigtig nævne nogen men der er da mange der scorer mange mål ude i europa også til rimelige penge.

Jeg er en af dem som tror på Andy Carrol og jeg tror ikke det ville gavne at leje ham ud så jeg håber ikke man sælger ham.
Man kan ikke være lige heldig hver gang

Brugeravatar
AndreasN
Geografisk sted: Valby
Alder: 31

Indlæg af AndreasN » lørdag, 02. jun, 2012 14:21

LeTrampe skrev:Det ville være min drømmetransfer:

Ind:

YNWA
De to ting hænger ikke helt sammen, så her står jeg lidt af. Shelvey er altså et af de mest lovende spillere, vi har i truppen, og det synes jeg, han beviste op til flere gange i sidste sæson. Ydermere forstår jeg ikke helt, at du konkluderer, at Carroll ikke passer til vores spil. Vi har akkurat ansat en ny træner, men Rodgers siger selv, at det vil tage tid at få hans system ind på holdet. Det er umuligt for både ham og os fans at vurdere nu, om Carroll kan bruges eller ej.
Jeg nægter at tro på, at han vil/får lov til at sælge Carroll her inden sæsonen. Endvidere roste han Carroll til skyerne i et interview tidligere på året, så umiddelbart tror jeg, at han vil give Carroll chancen.

Jeg er enig i, at en kant burde være en af førsteprioteterne, og her havde jeg håbet på, at vi kunne hente Sinclair ind, men det kommer som bekendt ikke til at ske - lige foreløbigt i hvert fald - hvorfor jeg synes, at det ville være oplagt at hive Junior Hoilett ind på en fri. Adam Johnson er også en no-brainer i min verden.

Forsvaret synes jeg faktisk, at vi er udemærket dækket ind med Agger, Skrtel, Coates og Carra. Udover de fire kan Kelly sagtens spille centralt, hvilket jeg synes er hans bedste plads, på trods af at han har spillet på backen i lang tid nu. Jeg synes vi er fint dækket ind her.

I angrebet mangler vi måske en skarpretter, men det kommer helt an på, hvordan Carrolls rolle bliver næste sæson, og om han finder sit niveau. Jeg tror det. Hvis ikke, så har jeg før nævnt, at Luuk de Jong er et rigtigt spændende bud.
Liverpool Football Klopp

Besvar