Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2012 09:53

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... il-england

Eden Hazard

Gå benhårdt efter ham, Kenny!
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14397
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » mandag, 30. apr, 2012 09:58

Det er ekstremt skuffende hvis Rasmus Elm er vores første signing til næste sæson. Selv som perifær breddespillerkan jeg absolut ikke se hvad vi skal bruge ham til.

Der SKAL handles stjerner der kan gå direkte ind i startopstillingen. Ikke mere ligegyldig deadwood.
"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2012 10:10

kjærsgaard skrev:Så signede vi åbenbart en svensker, Rasmus Elm, fra AZ Alkmaar.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/33477 ... lkmaar.htm

Jeg kender ham ikke overhovedet.
Jeg vil ikke afvise, at vi skulle have signet ham, men det ville overraske mig, at kun et enkelt (og i sportshenseende lille) medie har fanget hisorien. Og det overrasker mig især, at LFC ikke bekræfter historien, hvis papirerne er underskrevet...
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » mandag, 30. apr, 2012 10:11

Skovdal skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... il-england

Eden Hazard

Gå benhårdt efter ham, Kenny!
Ham kan vi godt glemme.
Kloppite

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. apr, 2012 10:18

Hazard, Carvani, Falcao, Hulk, götze, Heguain og andre af den kaliber er på ingen måde mulige, at få på kontrakt. Lønpolitikken er ikke til den slags spillere og resultaterne kan der heller ikke lokkes med.

Glem dem de kommer ikke!

Hvis man vil have stjernespillere som midterhold er der kun en vej og det er "Pay the money and they will come". Det vil/kan LFC ikke og dermed kommer de ikke!

Skovdal
Indlæg: 2676
Tilmeldt: mandag, 31. mar, 2008 00:40
Geografisk sted: Esbjerg
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Skovdal » mandag, 30. apr, 2012 10:23

Det er da godt i to ikke står for indkøb, Tex og Oomph...
Success is temporary, Loyalty is forever!
You'll Never Walk Alone
Liverpool FC - I medgang og modgang! <3

Oomph242
Indlæg: 5700
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Oomph242 » mandag, 30. apr, 2012 10:35

Nej det gør vi ikke, men vi er realistiske. LFC vil/ kan ikke matche den løn stjerner kan få andre steder og det er et faktum. Hvis man ikke betaler kommer de ikke. Eks. Hazard kan muligvis få det dobbelte andre steder, så derfor tager han der hen!

Hvis lønpolitikken mod alle forventninger, laves om er det en anden sag.

Kelly
Indlæg: 4627
Tilmeldt: søndag, 12. dec, 2010 15:53
Geografisk sted: Viborg
Alder: 55

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kelly » mandag, 30. apr, 2012 10:39

texnymann skrev:
kjærsgaard skrev:Så signede vi åbenbart en svensker, Rasmus Elm, fra AZ Alkmaar.

http://www.ibtimes.co.uk/articles/33477 ... lkmaar.htm

Jeg kender ham ikke overhovedet.
Jeg vil ikke afvise, at vi skulle have signet ham, men det ville overraske mig, at kun et enkelt (og i sportshenseende lille) medie har fanget hisorien. Og det overrasker mig især, at LFC ikke bekræfter historien, hvis papirerne er underskrevet...
Jeg kender ikke Rasmus Elm mere end at han er hårdt arbejdende og hårdt skydende og at Scum har været rygtet til ham også. Jeg vil heller ikke afvise at han kan vise sig at passe godt ind på holdet.
Liverpool FC for ever. You will never walk alone.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. apr, 2012 10:43

Oomph242 skrev:Eks. Hazard kan muligvis få det dobbelte andre steder, så derfor tager han der hen!

Hvis lønpolitikken mod alle forventninger, laves om er det en anden sag.
Er det derfor at Anzhi har så meget "succes" med at lokke stjerner til Rusland?

Penge er ikke alt og vi burde i det mindste forsøge at lukrere på, at Joe Cole befinder sig godt i Lille. Jeg tror heller ikke på Hazard, men med en negativ tilgang til tingene så lader det sig da slet ikke gøre.

Vil man være en storklub, skal man tænke som en storklub.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sirsvansealot
Indlæg: 486
Tilmeldt: onsdag, 26. dec, 2007 20:08

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af sirsvansealot » mandag, 30. apr, 2012 10:44

http://www.liverpoolfc.tv/news/media-wa ... dutch-raid

Liverpool boss Kenny Dalglish is planning a £20million double swoop on the Eredivisie by trying to bring Luuk de Jong and Rasmus Elm to Anfield.

The Reds have been told they will have to pay at least £12.5million if they are serious about signing Holland and FC Twente striker De Jong.

The 21-year-old has caught the eye of scouts from a number of major clubs by scoring 23 times in 29 league matches this term.

Liverpool are among the sides monitoring his progress, as Kenny Dalglish searches for a prolific goalscorer to play alongside Luis Suarez.

De Jong fits the profile of young player the Reds are keen to bring in and, with Dalglish set to be handed a £20m transfer kitty for the summer, they could afford to match Twente's valuation.

And Kop boss Dalglish was in Holland on Sunday to watch another target - £8m-rated AZ Alkmaar midfielder Elm.

The Swede, 24, was identified as a potential signing by Liverpool's axed director of football Damien Comolli but there is also interest from Spain and Italy.

Meget spændende med De Jong

thefugle
Indlæg: 2605
Tilmeldt: lørdag, 10. dec, 2011 15:59

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af thefugle » mandag, 30. apr, 2012 10:44

Middelmådig, relativt ukendt spiller internationalt i hvert fald og sikkert en overpris.

Baseret på disse kriterier, så har i sku nok signet ham. Det ville ligne KD. Så velkommen til ham!
- Den der siger et billede siger mere end 1000 ord....Ja han er da godt nok ordblind.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7388
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 30. apr, 2012 10:47

I øvrigt: Nej tak, til Rasmus Elm. Han er, hverken fra hylde 1 eller 2 og breddespillere har vi nok af. Det er ikke der, skoen trykker.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Kongegaard » mandag, 30. apr, 2012 10:54

texnymann skrev:
Skovdal skrev:http://www.tipsbladet.dk/nyhed/premier- ... il-england

Eden Hazard

Gå benhårdt efter ham, Kenny!
Ham kan vi godt glemme.

Hvis vi godt kan glemme spillere af hans kaliber, så kan vi også ligeså godt droppe CL næste år..


Kom nu! Vi er Liverpool. Vi er ikke Tottenham, Aston Villa, Newcastle eller Everton! VI ER LIVERPOOL!

Selvfølgelig kan vi tiltrække spillere fra den øverste hylde! Men hvis vi ikke engang selv tror på det, hvordan skal vi så overbevise spillerene om, at vi er fremtidens storhold?

Jeg tror at de Amerikanske ejere er rasende over, at have brugt så mange penge sidste sæson på "ingen ting"! . Jeg tror det var det der gav DC et spark væk fra Anfield. Men jeg tror sgu ikke de har opgivet de ambitioner de overtog klubben med, nærmere tværtimod. Jeg tror de tørster endnu mere efter at sejre og derfor vil investerer det der skal til for ikke at fejle!

Ser vi fx på de spillere vi var efter sidste år, i hvert fald i følge rygterne, har mange af dem spillet fantastisk for deres respektive klubber.
Agüero var et dyrt køb for City, men han har om nogen leveret varen. Vi kunne have fået ham for det samme som vi gav for Carroll.
Mata, var vi også efter, selv Henry nævnte ham på twitter. Han gik til en pris vi købte Downing for. Og han har virkelig spillet super for Chelsea.
Sanchez - Var vi også på jagt efter, men han valgte Barca. Ham kan jeg ikke huske prisen på, men det løb vidst op.

Vi var også sat i forbindelse med Ashley Young og Phill Jones, som begge smuttede til Scum, og har begge leveret varen.

Vi endte op med Downing, Adam, Coates, Henderson. køb som egentligt synes fine, men i forhold til prisen, har vi i den grad overbetalt. Det er ikke for at starte den debat, men jeg tror hellere at ejerne ville have givet lidt mere og så have presset prisen for at få fat i de rigtige spillere, end give meget for "fine" spillere, som resulterer i en 8. plads i ligaen.

Okay, nuvel. I det kommende transfer vindue kommer der virkelig til at ske ting og sager! Mange store spillere rundt omkring i verden skal flyttes rundt.

Af store spillere tror jeg vi kommer til at se følgende spillere skifte:

Hazard
Higuain
Eriksen
Bale
Cavani
Götze
Lucas Silva
Neymar

Og så spørger jeg bare, hvorfor er det så urealistisk at blot en eller to af disse spillere vil til Liverpool. Jeg tror vores ejere vil betale pengene, når spilleren er af den kaliber.

Hvis ikke vi tør gå efter guldet, ender vi sgu med skraldet.
Gerrard og Agger er Liverpool

Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » mandag, 30. apr, 2012 11:12

Hvorfor er folk så meget imod tanken om Rasmus Elm, når der samtidig er ret positive vibes, når det kommer til navne som Luuk De Jong og Kevin Strootman? Kommer vi måske til underbevidst at lade det faktum, at han er svensker, spille lidt negativt ind på vores vurdering? Jeg ved det ikke, for jeg ved ikke, hvor dygtig Elm er, og jeg ved ikke, hvor meget I andre kender til ham. Jeg ved bare, at jeg næsten instinktivt kommer til at nedvurderer spillere, når jeg finder ud af, at de er skandinaver. Det klinger bare ikke "topspiller".

:flag3: :flag6: :flag5:

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » mandag, 30. apr, 2012 11:20

Aarde skrev:Hvorfor er folk så meget imod tanken om Rasmus Elm, når der samtidig er ret positive vibes, når det kommer til navne som Luuk De Jong og Kevin Strootman? Kommer vi måske til underbevidst at lade det faktum, at han er svensker, spille lidt negativt ind på vores vurdering? Jeg ved det ikke, for jeg ved ikke, hvor dygtig Elm er, og jeg ved ikke, hvor meget I andre kender til ham. Jeg ved bare, at jeg næsten instinktivt kommer til at nedvurderer spillere, når jeg finder ud af, at de er skandinaver. Det klinger bare ikke "topspiller".

:flag3: :flag6: :flag5:
Som jeg har forstået det er han midtbane, og det er ikke just der vi mangler bredde, en stjerne spiller til den offensive ville være godt men ikke flere bredde spillere.

Hvis Aqua kommer hjem har vi:
Spearing, Henderson, Shelvey, Lucas, Gerrard, Adam, Aquaman også + Elm?
Det giver jo ingen mening med mindre vi sælger stort ud.
Billede

Besvar