Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Brugeravatar
Juhl
Indlæg: 134
Tilmeldt: torsdag, 18. nov, 2010 20:58

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Juhl » fredag, 24. jun, 2011 21:09

Billede

Sikket BS, men skulle da ikke klage

Bruger oprettet idag, ku sagtens være mere af det samme der skete sidst men ja...

nielsen
Indlæg: 73
Tilmeldt: mandag, 30. aug, 2010 07:48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af nielsen » fredag, 24. jun, 2011 21:23

Får vi Augero samt Mata så skal jeg sgu ikke klage :D

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7395
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 24. jun, 2011 21:58

Aguero og Mata - så kan jeg sgu leve med Adam, men ellers bliver jeg alvorligt skuffet. Fingers crossed, men jeg har hele tiden håbet på Aguero.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
AndreasN
Indlæg: 6494
Tilmeldt: torsdag, 21. jan, 2010 15:08
Geografisk sted: Valby
Alder: 30

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af AndreasN » fredag, 24. jun, 2011 23:38

Jeg giver ærligt talt intet for de Twitter-rygter. Det er 99% opspind, og jeg bliver lige skuffet hver gang. Jeg savner nogen rygter fra nogen seriøse medier, som SkySports, Liverpool Echo, BBC etc.
Det skal dog lige med, at jeg som alle andre hellere end gerne ser Aguero og Mata i klubben!
Liverpool Football Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 09:05

"We're not racist, we only hate the mancs"

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 25. jun, 2011 09:36

Juhl skrev:Billede

Sikket BS, men skulle da ikke klage

Bruger oprettet idag, ku sagtens være mere af det samme der skete sidst men ja...
Er 100 procent sikker på, at denne person ikke har noget at bygge sine postuleringer på. Selvom Mata og Aguero skulle ende i Liverpool, så forestiller jeg mig ikke, at det er blevet afgjort endnu.

Aguero er i Sydamerika og har hele tiden sagt, at han først afklarer sin situation, når han kommer tilbage til Europa.

Mata er til U21 EM og hans agent (far) har netop udtalt, at man nu er villig til at lytte til eventuelle tilbud, hvilket indikerer, at intet er blevet afgjort.

Jeg gætter på, at det er en person, der ønsker at få mange "followers" hurtigt.
Kloppite

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » lørdag, 25. jun, 2011 09:38

Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1
Ja, bortset fra prisen, som jeg synes er hysterisk høj.
Kloppite

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 09:46

texnymann skrev:
Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1
Ja, bortset fra prisen, som jeg synes er hysterisk høj.
Tja, jeg synes så tværtimod at den samlede pris er yderst tilfredsstillende.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
Steven__Gerrard
Indlæg: 1879
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 08:29

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Steven__Gerrard » lørdag, 25. jun, 2011 11:05

Jeg håber ikke Downing kommer, alene ud fra det rationale at vi ikke både henter Mata og ham. Aguero tør jeg slet ikke håbe på, så det gider jeg ikke spekulere i. Men Adam til midtbanen, Ayo til venstre back og Mata til kanten, så synes jeg det har været et fornuftigt transfervindue, selvom det ikke har været nogle store handler. Hvis de så lige kan smide Cahill oven i, så bliver det squ en stærk start 11'er med en fornuftig bredde på bænken.
"Cut my veins open and I bleed Liverpool red. I love Liverpool with a burning passion."

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 11:17

Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1


Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14400
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Emmy » lørdag, 25. jun, 2011 11:24

veffe69 skrev:
Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1


Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.
"We're not racist, we only hate the mancs"

Brugeravatar
DaBonks
Indlæg: 4241
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:34
Geografisk sted: Århus
Alder: 33

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af DaBonks » lørdag, 25. jun, 2011 11:25

Emmy skrev:
veffe69 skrev:
Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1


Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.
Enig. Som markedet er pt, så vil jeg sige det er to gode, men ikke-spektakulære, handler.
Nok derfor der er så meget modstand. Det er ikke sexet, men truppen bliver altså meget bedre af det.

Hvis vi så får prikken over i'et i juli i en Mata og derefter en vb og en cb, så er vi sku blevet meget bedre.
Billede

veffe69
Indlæg: 836
Tilmeldt: onsdag, 10. jun, 2009 23:00

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af veffe69 » lørdag, 25. jun, 2011 11:31

DaBonks skrev:
Emmy skrev:
veffe69 skrev:
Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1


Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
12 mio £ for dem begge er sgu mere i hegnet og komplet urealistisk end det er at give det dobbelte. Prøv da og styr jeres modstand mod begge spillere bare en lille bitte smule.
Enig. Som markedet er pt, så vil jeg sige det er to gode, men ikke-spektakulære, handler.
Nok derfor der er så meget modstand. Det er ikke sexet, men truppen bliver altså meget bedre af det.

Hvis vi så får prikken over i'et i juli i en Mata og derefter en vb og en cb, så er vi sku blevet meget bedre.
Og prøv da lige at styr jeres gejleri over 2 middelmådige spillere som vi har rigeligt af i forvejen (læs CP, Cole, Jova).

Og får vi Downing tvivler jeg stærkt på Mata bliver købt også.
(forøvrigt går seneste rygte på at Downing bliver vurderet til 20 mill £ af Villa, har de drukket af natpotten)
“Now I feel Liverpool is my English club, the way Atletico is my Spanish club. I would not like to play for another English or Spanish club. This feeling is very important to me.”

Brugeravatar
Fribytter
Indlæg: 4184
Tilmeldt: mandag, 19. jan, 2009 19:53

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fribytter » lørdag, 25. jun, 2011 11:36

veffe69 skrev:
Emmy skrev:Lyder aldeles fremragende:

http://www.liverpool.no/newspg.aspx?id=29305&zone=1


Det er der vidst delte meninger om og som Texny skriver er prisen da helt hen i vejret, max 12 for begge.
Inde i mit hoved var £22 mio. den maksimale samlede pris. £10 mio. for Adam og £12 for Downing. Men det er jo ikke en pakke.

£8 mio. for Adam er en fin pris, og da jeg ikke er den største beundre af Adam (selvom jeg nu tror, at Adam kan være mere anvendelig i KD's system end Meireles, og så er Adam yngre, og en rokade med de to spillere kan frigive penge), så havde jeg håbet, at prisen ikke kom meget over £8 mio. - £10 mio. kunne måske gå, da KD lader til at have en plan med Adam, og jeg har tillid til, at KD ved, hvad han gør (selvom ingen er ufejlbarlige).

£16 mio. for Downing er dog alt for meget imø. Ok, Villa købte ham for £12 mio., og han har lige været en af deres bedste spillere i denne sæson - og Young kostede vel deromkring med et år tilbage af kontrakten, hvor Downing har to tilbage.

Men hvad med Jarvis, N'Zogbia og Payet? Der er tale om en spiller, som de fleste ser som en god breddespiller, men hvor mange håber, at der købes et større navn til fløjen. Nu ved jeg godt, at FSG ikke arbejder med et fast budget, men de lægger jo meget vægt på, at der skal være økonomisk fornuft bag beslutninger og den generelle drift af klubben, så jeg forventer ikke, at dette vindue er "gratis" i den forstand.
"Put a shit hanging from a stick in the middle of this passionate, crazy stadium and there are people who will tell you it's a work of art. It's not: it's a shit hanging from a stick."

FS
Indlæg: 550
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:53
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af FS » lørdag, 25. jun, 2011 11:51

veffe69 skrev:
Og prøv da lige at styr jeres gejleri over 2 middelmådige spillere som vi har rigeligt af i forvejen (læs CP, Cole, Jova).

Og får vi Downing tvivler jeg stærkt på Mata bliver købt også.
(forøvrigt går seneste rygte på at Downing bliver vurderet til 20 mill £ af Villa, har de drukket af natpotten)
Hvad med at vise Dalglish og Comolli lidt tillid? Christian Poulsen, Joe Cole og Jovanovic er ikke i nærheden af hverken Adam eller Downings niveau. Hvis klubben mener, at vi bliver forstærket af disse indkøb, så er det fint med mig. Jeg bakker 100 % op om ideen med en engelsk/britisk trup, og det er noget, jeg har savnet i hele min beskedne tid som Liverpool-fan.

Hvorfor skulle et køb af Downing udelukke Mata? Vi mangler så meget kvalitet i vores trup, hvis vi vil lege med i toppen. Folk har vænnet sig til en alt for smal trup med en god start-ellever og en tvivlsom bænk. Det vinder man bare ikke PL med, når skader er uundgåelige, og kampe skal vendes. Iøjnefaldende er det da, når Man Utd skifter Berbatov og Nani ind, imens vi smider N'gog og Jovanovic på banen...

Besvar