Hvem skal ind?

Rygter om spillere på vej til eller fra klubben diskuteres her.
Forumregler
HUSK: Angiv ALTID kilde/link på alle rygter mm. man måtte poste her på forum.
VED TRANSFER HISTORIER HVOR DER ER LIDT MERE KØD PÅ END NORMALT, SÅ OPRET VENLIGST EN SELVSTÆNDIG TRÅD!
Aarde
Indlæg: 7229
Tilmeldt: lørdag, 26. jan, 2008 15:29
Geografisk sted: København Ø

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Aarde » tirsdag, 12. jan, 2010 15:15

Jeg synes i overvurderer Joe Cole groft, hvis i synes, at han fortjener en højere ugeløn end eksempelvis Fernando Torres. Jeg er heller ikke enig i, at han er den næstbedste mulighed til vores venstrekant verden over.
Men sådan kan man jo være så forskellige, og jeg ville da bestemt heller ikke protestere, hvis vi endte med at hive Joe Cole til Liverpool - jeg synes blot, at hans lønkrav er helt ude af proportioner. Men det hænger i øvrigt muligvis nok sammen med hvilken klub han spiller i...

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » tirsdag, 12. jan, 2010 15:31

aarde skrev:Jeg synes i overvurderer Joe Cole groft, hvis i synes, at han fortjener en højere ugeløn end eksempelvis Fernando Torres.
Kan ikke huske hvad rygterne siger Steve og Torres får? men synes på ingen måde han skal have over de to, men da han ville komme på en fri, ville jeg ikke tro det ville skabe misundelse og splid, hvis han fik det samme som den lavest lønnede af Steve og Torres. Idet spillerne jo vedspillere på frie transfers ofte får en god hyre. Men derudover tror jeg simpelthen ikke på han smutter fra chelsea, og hvis han gør tror jeg det bliver væk fra øen, af en eller anden grund.
Verden er smask fuld af hyklere....

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » tirsdag, 12. jan, 2010 15:46

aarde skrev:Han kræver efter forlydende vanvittige 130.000£ i ugeløn - og det er han trods alt ikke værd.
Hvis vi skal op i de luftlag, så siger jeg pænt nej tak, gratis eller ej.
Han er jo i en position, hvor han sagtens kan tillade sig at forlange et beløb i den størrelsesorden, da han er transferfri til sommer.

Joe Cole's løn i en tre-årig periode: £130.000 x 156 uger = £20,28m

Mit bud er, at hvis du skal skrive kontrakt med en anden spiller af den kaliber, så skal du nok minimum af med £15m og en ugeløn på £80.000. Derfor er der lidt at "spare" ved at signe Joe Cole. Hvis man er bange for at sprænge lønstrukturen, så kan en del af lønnen jo falde som et sign-on fee.

Han er dog ganske givet stadig ude af vores prisklasse, men han er næsten en drømmespiller for mig. Lidt lavere skadesfrekvens og den havde været der.

Brugeravatar
Hekkem
Indlæg: 10394
Tilmeldt: onsdag, 30. maj, 2007 20:22
Alder: 50

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Hekkem » tirsdag, 12. jan, 2010 15:50

aarde skrev:Jeg synes i overvurderer Joe Cole groft, hvis i synes, at han fortjener en højere ugeløn end eksempelvis Fernando Torres. Jeg er heller ikke enig i, at han er den næstbedste mulighed til vores venstrekant verden over.
Men sådan kan man jo være så forskellige, og jeg ville da bestemt heller ikke protestere, hvis vi endte med at hive Joe Cole til Liverpool - jeg synes blot, at hans lønkrav er helt ude af proportioner. Men det hænger i øvrigt muligvis nok sammen med hvilken klub han spiller i...
Jeg har ej heller anvist Joe Cole skal have mere end Fernando Torres eller Steven Gerrard. Jeg hævder blot spillemæssigt vil han kunne få - intet er jo sikkert - samme betydning som de to har rent spillemæssigt.

Nu snakker vi jo Chelsea der har en af ligaens allerhøjeste spillerløningsstatistikker - mener at have set en statistik der viser det ligger højst på en sådan liste - hvor Liverpool er af en anden størrelse. Det ved Joe Cole og agent vel også, og derfor vil have det med til forhandlingsbordet. Som det ligger pt. tror jeg han vil have en større status - rent spillemæssigt - i Liverpool end han vil have i Chelsea. Men det er jo blot mine formodninger.
Stupidity now - Insanaty later
If people are trying to bring you down it only means that you are above them

NAH

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af NAH » tirsdag, 12. jan, 2010 18:40

texnymann skrev:
aarde skrev:Han kræver efter forlydende vanvittige 130.000£ i ugeløn - og det er han trods alt ikke værd.
Hvis vi skal op i de luftlag, så siger jeg pænt nej tak, gratis eller ej.
Han er jo i en position, hvor han sagtens kan tillade sig at forlange et beløb i den størrelsesorden, da han er transferfri til sommer.

Joe Cole's løn i en tre-årig periode: £130.000 x 156 uger = £20,28m

Mit bud er, at hvis du skal skrive kontrakt med en anden spiller af den kaliber, så skal du nok minimum af med £15m og en ugeløn på £80.000. Derfor er der lidt at "spare" ved at signe Joe Cole. Hvis man er bange for at sprænge lønstrukturen, så kan en del af lønnen jo falde som et sign-on fee.

Han er dog ganske givet stadig ude af vores prisklasse, men han er næsten en drømmespiller for mig. Lidt lavere skadesfrekvens og den havde været der.
Lidt lavere skadesfrekvens og Chelski havde forlænget kontrakten for længe siden ;)

bongfong
Indlæg: 818
Tilmeldt: onsdag, 07. nov, 2007 11:23

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af bongfong » torsdag, 14. jan, 2010 15:58

1. Mental træner
2. Nye ejere
3. Ny træner
4. Ny forsvarsspiller
5. Ny fløj(e)

1. Der skal virkelig nye boller i suppen. Spillerne har ingen tro og selvtillid. Der skal simpelthen en form for engelsk B.S.Christiansen ind i holdet. Det har jo været vanvittigt at se på spillerne det sidste 6måneder!

2. Der skal ejere ind, der tror og vil satse på klubben, og ikke bruger klubben som et stykke legetøj. Selvom jeg ikke bliver stolt af at eventuel en araber-sheik med penge ud af røven kommer til klubben og øser dem rundt, så tror jeg det bliver nødvendigt, da vores gæld efterhånden er så stor, at en "almindelig" investor ikke ville gide/kunne nedsætte tabet lige sådan. Og her må mit valg så stå til tæsk, men jeg anser klubbens økonomiske situation for værende så slem, at jeg foretrækker at blive kaldt "fan-af-et-købt-mesterskab" end en klub der langsomt ender ud i en Leeds. Alt andet lige er det altid federe at være med i toppen af poppen end toppen af bunden! That's fact.

3. Benitez tid i klubben er forbi. Langsomt er hans negative kvaliteter fremstået mere og mere tydeligt, og de vægter efterhånden mere end hans positive kvaliteter. Den manglende kølighed på sats, den defensive håndtering, den dårlige mandskabspleje, den vanvittige stædighed.
Jeg siger ikke han er dårlig, for han er god, men han kan ikke bringe klubben flere trin op. Dette er hans max. og nu det tid til at give en anden muligheden for at bringe os højere op efter 5år.
Den super imponerende stime truppen og Rafa var i sidste sæson med klassefodbold kommer ikke mere, vi spiller "en anden type" fodbold nu, når vores hjerne iform af Alonso er væk, og samtidig har Aquaman endnu ikke slået til.
Det store problem er så selvfølgelig den enorme kompensation vi skal betale ved en eventuel fyring, og selvom det ikke lyder helt logisk, så hvis han virkelig føler for klubben, så kræver han ikke (ifølge rygter) de 150.mio kr.

4. Carragher er ikke god nok længere. Og Skrtel har ramt et skræmmende bundniveau(som resten af truppen), der gør at man ikke rigtig tør stole på ham.

5. Vi mangler mindst en kvalitetsfløj. Disse kommer nok ikke før vi får en del penge/nye ejere. Jeg vil ikke komme med navne, men det skal være en verdensklassefløj eller en spiller øremærket som værende wonderkid eller en som er på grænsen til at blive en verdensstjerne.

Brugeravatar
Ultra
Indlæg: 1192
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 15:45
Alder: 52

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Ultra » torsdag, 14. jan, 2010 18:33

Hyypia, Defoe, Parker..

Brugeravatar
Fred
Indlæg: 527
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:03

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Fred » torsdag, 14. jan, 2010 18:47

Hyr B.S Christiansen

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 49

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af texy » torsdag, 14. jan, 2010 18:52

Hvem skal ind? Bare et par stykker, der kan holde sig skadesfrie en sæson.

Brugeravatar
Xenne
Indlæg: 1993
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 14:36
Geografisk sted: Roskilde (:
Alder: 35

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Xenne » fredag, 15. jan, 2010 18:07

Til Venstre kanten:
Arda Turan, Michael Bastos.
Angriber:
Lavezzi, Luis Suarez.
Forsvar:
Phillipe Mexes.
Billede

McRae

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af McRae » fredag, 15. jan, 2010 22:21

Jeg kom lige til at tænke på, hvorfor var det egentlig at vi skilte os af med Pennant? For lige nu ville han da sikkert have været brugbar, Kuyts elendige form in mente.

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 15. jan, 2010 22:27

Tror det var billeder som disse, der gjorde Rafa ville af med ham.

Billede

Billede
Verden er smask fuld af hyklere....

Brugeravatar
Henrik
Indlæg: 1004
Tilmeldt: onsdag, 11. jun, 2008 14:03
Geografisk sted: Stockholm
Alder: 40

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Henrik » fredag, 15. jan, 2010 22:57

McRae skrev:Jeg kom lige til at tænke på, hvorfor var det egentlig at vi skilte os af med Pennant? For lige nu ville han da sikkert have været brugbar, Kuyts elendige form in mente.
Vi skilte os af med Pennant fordi han ikke var god nok, og fordi han ligesom Babel fik utallige chancer for at bevise sin værd og ikke gjorde det.
Næste år!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7397
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af JudgeArdaStudge » fredag, 15. jan, 2010 22:58

Pato.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Thommo
Indlæg: 10266
Tilmeldt: lørdag, 02. jun, 2007 14:54
Geografisk sted: Randers
Alder: 48

Re: Hvem skal ind?

Indlæg af Thommo » fredag, 15. jan, 2010 23:05

Henrik skrev:
McRae skrev:Jeg kom lige til at tænke på, hvorfor var det egentlig at vi skilte os af med Pennant? For lige nu ville han da sikkert have været brugbar, Kuyts elendige form in mente.
Vi skilte os af med Pennant fordi han ikke var god nok, og fordi han ligesom Babel fik utallige chancer for at bevise sin værd og ikke gjorde det.
Det er da vist en sandhed med modifikationer.
Verden er smask fuld af hyklere....

Besvar