Årets spillere

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Årets spillere

Indlæg af Fowler89 » mandag, 29. apr, 2024 09:47

Som lovet i en anden tråd, vil jeg gerne lave en separat tråd, hvor vi kan diskutere 'the best of the rest' i denne sæson.

Da jeg skal til Californien på lørdag i to uger, kommer jeg til at lave tråden lidt tidligere end jeg havde håbet, men jeg synes, at med tre kampe tilbage i ligaen, er vi nogenlunde klar til at kåre de bedste spillere i truppen i denne sæson.

Vi har haft en sæson med op- og nedture. Klopps annoncering om at stoppe efter sæsonen sammen med hans trænerstab har skuffet alle Liverpool-fans, da han i de ni år, han har været i klubben, har etableret sig selv som en Liverpool-legende. Alt tyder på, at vi får Arne Slot fra Feyenoord som manager fra den kommende sæson - en hollandsk profil med begrænset international erfaring, som spiller underholdende fodbold. Det er et sats fra Edwards & Co., og vi kan ikke gøre andet end at krydse fingre og håbe på nogle stærke forstærkninger, der kan komme ind på startopstillingen.

På trods af alt har vi haft en ok sæson, vi har været med i kampen om mesterskabet indtil det sidste, og vi vinder trods alt et lille trofæ i form af Carabao Cup.

Det er ikke nemt at kæmpe med City - et hold, som har evige midler og en arabisk sugardaddy som præsident.
Derudover har Arsenal siden Artetas ankomst til klubben vist, at de sigter mod toppen, og med de rette indkøb har de igen vist, at de har, hvad der skal til for at cementere en plads i den øverste hylde.

Med det sagt, synes jeg, at vi skal tage diskussionen om at kåre dem, der har været bedst i år. Jeg tænker også, at det vil sætte lidt mere gang i forummet, og jeg tror, Cynwal, som kæmper med aktiviteten, også vil være glad for idéen.

Årets indkøb:

For mig har det uden tvivl været Mac Allister. Jeg var i starten meget imod købet, da jeg tænkte, at han levede på Argentinas succes og så god ud på grund af spillerne omkring ham, men hold nu op, jeg har taget fejl. Han har vist, at han er absolut en af de bedste box-to-box-spillere i verden, og han er nu en uerstattelig spiller i Klopps Liverpool.

Årets målmand:

Jeg synes, Alisson er Liverpools absolut bedste spiller. Han har reddet os så mange gange og sørget for, at vi har fået point fra kampe, som vi ellers ville tabe. Kelleher har også været sindssygt dygtig i Alissons fravær, og for mit vedkommende er han ligaens bedste andenmålmand. Vi kan nok ikke holde på ham ret længe, hvis han ikke får mere spilletid. Det er klubben jo helt klart klar over, og det bliver spændende at se, hvad der sker med ham i næste sæson. Men mit bud er stadig Alisson Becker som årets målmand.

Årets forsvarsspiller:

Der er nok ingen andre bud end Virgil Van Dijk. Dog er jeg nødt til at nævne Quansah, han har fandeme gjort det godt.

Årets midtbane:

Her er mit bud igen Mac Allister. Szoboszlai var tæt på i starten af sæsonen, men han er desværre faldet lidt fra.

Årets angriber:

Den absolut sværeste kåring. Vi har været fucking dårlige i angrebet og misset chancer efter chancer. En ting er sikkert - Darwin Núñez og Cody Gakpo skal ikke spille som "striker". De er bedst egnet til kanterne.
Jeg er nødt til at sige Salah - han er ikke, hvad han har været, men han er stadig vores bedste angriber. Han har været afsindigt dårlig siden ramadanen, men før det var det ham, der scorede målene. Der går rygter om, at han ryger til Saudi næste sæson, jeg håber, vi kan få en ordentlig pose penge for ham og købe en ny angriber, som kan gøre det lige så godt som Salah har gjort for os.

Årets gennembrud fra akademiet

Bradley og Quansah er de to navne som har vist, at de kan spille for et hold som Liverpool. Hvis jeg skal vælge en af dem bliver det Quansah da han har fået mere spilletid, men den er svær.

Årets overraskelse:

På trods af JudgeArdaStudge skriver Endo, er mit bud stadig Mac Allister, jeg troede ikke han ville være SÅ god. Derudover er Quansah også værd at nævne.

Hvad er jeres bud?
Senest rettet af Fowler89 mandag, 29. apr, 2024 11:58, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11341
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Årets spillere

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. apr, 2024 10:28

Jeg kunne foreslå en kategori mere:

Årets gennembrud fra Akademiet:
Kandidater: Jarrel Quansah og Conor Bradley

Hvis du samler navne ind, kan vi når sidste runde er spillet, lave en afstemning.

Godt initiativ, for i øvrigt :D
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7382
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Årets spillere

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 29. apr, 2024 10:46

Og årets overraskelse: Wataru Endo
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Fowler89
Indlæg: 1306
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: Årets spillere

Indlæg af Fowler89 » mandag, 29. apr, 2024 11:58

Jeg har rettet det. Tak for god input.

mortenbak
Indlæg: 3114
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Årets spillere

Indlæg af mortenbak » mandag, 29. apr, 2024 15:52

Årets indkøb:

Mac Allister.

Årets målmand:

Alisson - men kunne godt tænke mig at stemme på Kelleher, da jeg synes han har fremragende. Og som jeg har skrevet flere gange, håber jeg at vi sælger Alisson og satser på Kelleher til fremtiden.

Årets forsvarsspiller:

Virgil Van Dijk. Runner up Quansah også en fremtidens mand.

Årets midtbane:

Mac Allister.

Årets angriber:

Jota - selvom han var været en del skadet, synes jeg han har været bedre end de andre, når han har spillet

Årets gennembrud fra akademiet

Bradley - jeg synes han er vild og har et sindsygt drive og jeg tror han også kan spille midtbane, hvis han bliver sat til det

Årets overraskelse:

Endo,

Besvar