West Ham United - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
2
17%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 79. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
1
8%
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i 79. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
38 - Ryan Gravenberch
5
42%
19 - Harvey Elliott
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
4
33%
7 - Luis Diaz ud i 79. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ind i 79. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
2 Joe -Gomez ind i 79. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 12

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » fredag, 26. apr, 2024 22:15

Billede
Hvornår: Lørdag den 27. april kl. 13:30
TV: TV3 Max - Transmission starter 13:25
Hvor: London Stadium
Dommer: Anthony Taylor VAR: Tim Robinson

Nå - Nu skal projektet lige køres ordentligt i garagen, og parkeres rigtigt uden yderligere skrammer. Så fokus nu er at fastholde 3. pladsen og dermed Champions League næste sæson. Som Klopp sagde på pressekonferencen: Det er utopi at tro, at de to klubber, som ikke har tabt mange kampe på det sidste, pludselig BEGGE to skal tabe 2 kampe ud af deres sidste 4-5 kampe. Men SKULLE det nu ske, så vil Klopp gøre alt for, at vi kan være der til den sidste overraskelse / twist-turn af topstillingen i PL. Ja, det sagde han, men hans udstråling og blik udstrålede noget andet. Det er slut, og nu skal vi bare - ved at tage det kamp for kamp, og nu kommer de heldigvis kun 1 kamp om ugen sæsonen ud, og få stabiliseret LIverpool på 3.pladsen, potentielt 2. pladsen, hvis en af de to kombetanter til mesterskabet skulle pludselig få gummiben.

Indbyrdes statistik i PL:
Billede
Med 9 ud af deres kun 10 sejre i PL over Liverpool opnået på hjemmebane, så burde advarselslyset være tændt. Men LFC har immervæk historisk vundet over halvdelen af udekampene mod Hammers, så der kan også trækkes postivt ud ad statistikken. Bortset så er det to klubber som måske begge skal have ny manager her til sommer, idet Hammers skulle have kontakt til netop Ruben Amorin, som i en periode var topfavorit til at efterfølge Klopp.

Sidste 5 indbyrdes opgør
Billede
4 sejre i de sidste 4 indbyrdes opgør og så nederlag i det femte. Man kan også vælge at læse det, som at LFC har tabt halvdelen af de sidste 2 opgør i London, men sådan er der så meget med statistik.
Her er video, fra sidst vi tabte til Hammers
Der er ingen tvivl om, at David Moyes også har set video af, hvordan Liverpool har ladet sig kyse af fysisk spil og tætte markeringer, som både Atalanta og senest Everton har haft succes med, så der venter holdet en fysisk hård kamp både for forsvaret og angrebet.

Formbarometer
Billede
Begge hold skranter med resultaterne på det sidste, så det er ligegør kampen har skrevet "UAFGJORT" med store bogstaver henover sig.

Men hvordan stiller vi så op? Tjah, det er svært at spå om, da mange så slidte og umotiverede ud i sidste kamp. Men mange af spillerne fra Everton er nødt til at spille også mod West Ham.

Keeper: Alisson

Forsvar: Trent så træt ud mod Everton og er indvolveret i begge mål ved at være underligt passiv i sit forsvarsspil. Det kan betyde, at Gomez starter på højre back, og det tror jeg faktisk kommer til at ske. Robertson får venstre back, det er utrolig lidt, Tsimikas har at byde ind med. Centerforsvaret, VVD må lige tage en sidste kamp inden for få dage, og så hutle igennem med en uges kamppause inden de sidste 3, og han får selskab af Quansah, da Konaté var helt forfærdelig mod Everton.

Midtbane: Jeg ser gerne Wataru Endo starte inde, så der er noget mere fysik på midtbanen. Det manglede fuldstændig mod Everton. Så kan Mac Allister få sin favorit plads på venstre midtbane, og så har Elliot snart fortjent en plads i en startopstilling igen. Så det får han, da både Curtis Jones og Szoboslai så slidte ud. Ved nærmere eftertanke, kan det godt være, at Klopp vælger Gravenberchs fysik på venstre midtbane, men det afhænger i mine øjne af, hvor slidt Mac Allister er. Har han brug for pause får Gravenberch pladsen, og ellers starter Macca

Angreb: Her handler det om at vælge mellem Pest eller Kolera. Både Mo Salah og Darwin Nunez var helt forfærdelig på Goodison. Så mit bud på at få lidt firepower, er det samme som jeg forslog mod Everton, men ikke vidste, at Gakpo var ved at blive far. Så Luis Diaz får højre fløj, Darwin Nunez får venstre fløj, så han kan flashe sin speed og hans nogen gange gode afslutninger fra uden for feltet. Så kan Gakpo få chancen på toppen.

Så mit bud ser sådan her ud:
Billede

Men hvad siger I?
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 00:30

To West Ham kamptråde Cynwal?
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 00:36

JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 00:30
To West Ham kamptråde Cynwal?
Taktisk træk for at få nogen til at interessere sig for kampen......
Nej PIS. Det var en teknisk fejl, som jeg ikke nåede at se.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1304
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 27. apr, 2024 09:40

Cynwal skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 00:30
To West Ham kamptråde Cynwal?
Taktisk træk for at få nogen til at interessere sig for kampen......
Nej PIS. Det var en teknisk fejl, som jeg ikke nåede at se.
Der er da okay med interesse for tiden. 109 replies til Everton tråden.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 10:32

Fowler89 skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 09:40
Cynwal skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 00:30
To West Ham kamptråde Cynwal?
Taktisk træk for at få nogen til at interessere sig for kampen......
Nej PIS. Det var en teknisk fejl, som jeg ikke nåede at se.
Der er da okay med interesse for tiden. 109 replies til Everton tråden.
Yup - Nyder hvert et sekund. Håber vi i fællesskab kan fastholde interessen og aktivitetsniveauet.

....og ku da godt tænke mig lidt input omkring holdopstilling? Vil I også bænke Salah? ...og prøve Nunez på venstrefløj?
...og Gakpo på toppen? Det kunne jo også være Salah på toppen? Det har før virket, men dengang var han også lidt bedre til at ramme inden for målrammen, end det vi har set på det sidste.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Fowler89
Indlæg: 1304
Tilmeldt: mandag, 28. maj, 2018 22:09
Geografisk sted: Frederiksberg
Alder: 34

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Fowler89 » lørdag, 27. apr, 2024 10:59

Cynwal skrev:
Fowler89 skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 09:40
Cynwal skrev:
JudgeArdaStudge skrev:
lørdag, 27. apr, 2024 00:30
To West Ham kamptråde Cynwal?
Taktisk træk for at få nogen til at interessere sig for kampen......
Nej PIS. Det var en teknisk fejl, som jeg ikke nåede at se.
Der er da okay med interesse for tiden. 109 replies til Everton tråden.
Yup - Nyder hvert et sekund. Håber vi i fællesskab kan fastholde interessen og aktivitetsniveauet.

....og ku da godt tænke mig lidt input omkring holdopstilling? Vil I også bænke Salah? ...og prøve Nunez på venstrefløj?
...og Gakpo på toppen? Det kunne jo også være Salah på toppen? Det har før virket, men dengang var han også lidt bedre til at ramme inden for målrammen, end det vi har set på det sidste.
Jeg tror sgu egentlig jeg ville prøve Salah på toppen. Darwin på højre og Gakpo på venstre. Hvad kan vi miste?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 11:22

Lidt nyt fra Hammers lejren vedr. skadede spillere og forventet start-opstilling.
Jared Bowen har været ude de sidste 2 kampe med skade, men er begyndt at træne igen. Han meldes fifty/fifty til start-11*er

Billede

Ovenstående er sakset herfra: https://www.standard.co.uk/sport/footba ... 54109.html
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7364
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » lørdag, 27. apr, 2024 13:14

Alisson, Alexander-Arnold, Quansah, van Dijk, Robertson, Endo, Mac Allister, Gravenberch, Diaz, Gakpo, Elliott

Klopp med samme 11 som mod Fulham, minus skadet Jota. Fortjent at Konaté, Jones, Szoboszlai, Nunez og Salah alle er bænket. Det var præcis sådan, han skulle have gjort mod Everton også, med undtagelse af, at Gakpo og selvfølgelig Jota ikke var til rådighed. Sidstnævnte er et kæmpe tab for os. Mac Allister er med i dag i stedet for Jota, Elliott spiller kant i stedet for midtbane. Mac Allister skal være langt bedre og hurtigere til at skille sig af med bolden i dag end mod Everton, Atalanta og Crystal Palace.

Hvis disse 11 spiller godt, så skal de have chancen fra start i næste kamp også. Han skal ikke skiftes mellem at spille dem her og så dem, han spillede mod Everton, han skal belønne dem her, hvis de vinder, præcis som han skulle have belønnet dem ovenpå sejren over Fulham.
Senest rettet af JudgeArdaStudge lørdag, 27. apr, 2024 13:19, rettet i alt 3 gange.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 13:14

Nu hvor “presset” er væk og sæsonen feset lidt ud, kan jeg forhåbentligt se kampen uden nerver.
Det ser jeg jeg frem til.
Jeg synes at Salah skal starte på bænken.
Han skal væk til sommer, så skulle helst ikke løbe ind i en skade.
Bradley på backen og måske TAA på midt, sammen Macca og Endo.
Elliot skal også starte.
Kaospiloterne Diaz og Nunez også fra start. Vvd og Quansah.
Gakpo har jeg ikke fidus til, så hellere give Danns chanchen.
Lad os ryste posen.
Vi har 14 point ned til EL pladsen med 4 kampe tilbage.
Preseason er imo allerede igang.
Jeg er også tilbøjelig til at lade Kelleher starte, da jeg tror Alisson også er fortid til sommer og Kelleher er ung og fremtidens mand under ny træner.

Tror vi kan hive en 2-0 hjem.
Macca scorer 1 og TAA et på frispark.

Ynwa


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 13:44

Ok energi fra start.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 13:44

Ikke en gang gult til Paqueta? Curtis Jones fik rødt for mindre. Hvor Fanden er kontinueteten. .Det er sgu en grund til at jeg nu kalder dem PGMONGOL, hvilket for god ordens skyld IKKE er en hetz mod personer med kromosom-udfordringer
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 13:50

Ser heller ikke stor fidus til gravenberch, men måske hollandsk træner kan få gang i både ham og Gakpo ?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 13:58

LORTE-offside
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11330
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. apr, 2024 13:59

NØJ hvor jeg glæder mig til AI-check af offside, så vi ikke skal vente på de fjolser i VAR-rummet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3112
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: West Ham United - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. apr, 2024 14:01

Cynwal skrev:LORTE-offside
Den var god nok.
Og det er virkelig også noget en ny træner skal arbejde med.
Diaz kan jo se sin markering, så han skal jo holde sig onside !


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar