Everton FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
50%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 84. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté ud i 63. min
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 84. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones. ud i 63. min
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud i 63. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
1
50%
19 - Harvey Elliott ind i 63. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ind i 63. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ind i 63. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 84. min
0
Ingen stemmer
21 - Kostas Tsimikas ind i 84. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 2

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 24. apr, 2024 22:39

Cynwal skrev:
Emmy skrev:
onsdag, 24. apr, 2024 22:36
Sæsonen er slut...
Præcis
Den står selvfølgelig i plade samlingen
"We're not racist, we only hate the mancs"

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » onsdag, 24. apr, 2024 22:40

Det er jo egentligt også vanvittigt vi hele sæsonen har sløset de første 20-30 min med det resultat til følge at vi kommer bagud.

Det er ubegribeligt Klopp og Co ikke har adresseret det problem.

De seneste kampe, virker det til modstanderne har fundet ud af de bare skal presse os på fysikken, ogås kapitulere vi.

Det er ikke godt nok..

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 24. apr, 2024 22:41

Calwert-Lewin får gang på gang lov til at løbe i ryggen på VVD uden at der fløjtes. Ufatteligt at VVD stadig er på banen, qua at han styrer sit temperament. Havde det været mig, havde jeg tabt hovedet.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7339
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 24. apr, 2024 22:42

richs skrev:
onsdag, 24. apr, 2024 22:37
Ja dybest set er det vel man u og Everton der har ødelagt sæsonen for os - lige præcis de to der elsker det allermest
Vi har ødelagt sæsonen for os selv. Vi har for mange spillere, som ikke har den mentalitet, der kræves, når det hele spidser til og presset tager til. Det er ikke første gang, vi taber alt på gulvet efter at kunne have stået med alle pokalerne. All or nothing. Vi står tilbage med en kakao cup. Øv.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7339
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 24. apr, 2024 22:44

Det er vist fint nok, at det stopper med Klopp nu. Det er hårdt at sige og konstatere, men der skal noget nyt til. Han er handlingslammet, han disponerer forkert og han har handlet al for dårligt ind, siden han fik en stor del af magten til det. Edwards skal være benhård og lue ud i den her trup. Der er for mange fejlkøb efter, at Edwards forlod os. Det skal der laves om på og det er bare ærgerligt for dem, det går ud over, men det er nødvendigt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 24. apr, 2024 22:45

Gomez og Tsimikas på vej på banen.
Det er da også lige det, der tryller 3 mål frem .... :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » onsdag, 24. apr, 2024 22:45

Mon Nevterton vil bytte Nunez for Calvert-Lewin?

Han er da meget skarpere i alt..

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7339
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 24. apr, 2024 22:47

Og nu ender det med at se rigtig dumt ud, at Klopp valgte offentligt at tage sin afsked midt i sæsonen. Fuldstændig tåbeligt gjort og det har opbygget den her åndsvage 'Last dance' pishistorie med et dokumentarhold og al mulig udenomslort, som de her spillere skulle have været forskånet for. Et gigantisk selvmål af Klopp og klubben.

De her spillere har hver dag kamera rendede efter sig, fordi Youtube skal vise hvor relatable de er og de skal hele tiden stille op til gimmicks med quizzes og andet bavl, fordi en eller anden reklamekampagne har betalt klubben i dyre domme for, at spillerne kan rende rundt og lege pauseklovne i stedet for at have fokus på banen og på fodbolden. I gamle dage havde man slet ikke et sådant "forhold" til spillerne. Al hvad der skulle tales blev talt på banen og ikke udenfor.

En mærkelig og irriterende tid, vi lever i. Den dokumentar bliver da det rene pis nu.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
richs
Indlæg: 1408
Tilmeldt: fredag, 01. jun, 2007 21:58
Geografisk sted: Hinnerup

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af richs » onsdag, 24. apr, 2024 22:58

Ikke underligt der ikke rigtigt er nogen der gider have træner jobbet i LFC - de har nok lurret (som Klopp) at materialet er ved at være væk.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 24. apr, 2024 22:59

Der er lagt afstemning op, så jeg kan slukke TV og PC i samme sekund den rædselsfulde Andy Wharmpess Madley fløjter den rædselsfulde fodboldkamp af, som han har dømt helt og aldeles rædselsfuldt. PGMONGOL eller hvad de nu er de hedder....
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » onsdag, 24. apr, 2024 23:03

Endnu et party endnu en fest
endnu et glas har du tømt
endnu en sommer er gået & blev igen forsømt
endnu et kærtegn endnu et kys
endnu en dans er forbi
du er stadig svimmel men uforløst indeni

Sommeren er forbi nu
& den nærmest fløj afsted
tomhændet står du tilbage & ka' slet ikke følge med
det sortner for dine øjne
mens du stirrende står her & ser
endnu et dødt løb bli' kørt med dig som blind passager
endnu en gang til men så heller aldrig mer'

Endnu en nedtur endnu en joke
endnu en løgn bli'r fortalt
& du har nået det stadie hvor du tror på alt
endnu en stjerne endnu en sol
endnu et lys fader ud
men mørket føles som fløjl mod din silkehud
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7339
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » onsdag, 24. apr, 2024 23:04

Det var det. Som sædvanligt ender alting ud i ingenting. Tak for denne gang Klopp. Ni gode år, men også ni år med al for mange skuffelser og lige ved og næsten følelser. Det vil for mig opsummere tiden under Klopp.

Der er intet positivt at sige om dem, som betrådte banen i dag. De er det modsatte af mentality monsters. Ingen stemmer. Alisson fortjener bedre. Resten har jeg intet til overs for i aften. Jeg er træt af, at jeg lader mig følelsesmæssigt investere så meget i noget, som i livet betyder så ufattelig lidt. Luk sæsonen og så må jeg simpelthen arbejde på at få sparket noget mere indhold i livet, jeg selv kan kontrolere udfaldet af, for det her, det er sgu ikke de rustjeture værd. Man bliver jo gammel før tid af det her hold og den her klub. YNWA jo vist, men i dag får de sgu lov at gå alene hjem til Anfield. Nul stemmer.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

TG12
Indlæg: 1633
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » onsdag, 24. apr, 2024 23:06

richs skrev:
onsdag, 24. apr, 2024 22:58
Ikke underligt der ikke rigtigt er nogen der gider have træner jobbet i LFC - de har nok lurret (som Klopp) at materialet er ved at være væk.
Jo vi har en del spillere som ikke er hvor de burde være; særligt Nunez, og dels Diaz.

Men jeg tror sku også vores problem er vi startede sæsonen med en papirtynd trup. Jovist Quansah og Bradley har været positive overraskelser som har bidraget. Men truppen var/er for smal- især med de skader vi har haft, som har gjort vi har måtte slide en del på de som var tilgængelige. Ligesom vi har måtte bruge spillere der ikke er 1:1 erstatninger feks Gomez for Robbo. Det har også bare gjort der mangler samspil/forståelse..

Havde vi haft 2-3 kvalitetspillere mere tror jeg ikke vi på sammevis havde pisset det hele væk nu.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14385
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » onsdag, 24. apr, 2024 23:06

Det var den æra. Slukket og lukket. Desværre ender det ikke som eventyr forfatteren ønskede sig. Faktisk nærmest tværtimod.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2421
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Everton FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » onsdag, 24. apr, 2024 23:30

Time to touch grass, som de unge siger.

Besvar