Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
1
33%
66 - Trent Alexander-Arnold ud i 72 min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
0
Ingen stemmer
4 – Virgil Van Dijk
0
Ingen stemmer
26 – Andy Robertson ud i 80. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
2
67%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 66 min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones.
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah ud i 66 min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud i 66 min
0
Ingen stemmer
20 - Diogo Jota ind 66. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind i 66. min
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez ind i 66. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i 72. min
0
Ingen stemmer
76 - Jayden Danns ind i 80. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 3

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2139
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Redtothebone » fredag, 19. apr, 2024 11:34

En anden lille ting, det har ikke betydning for resultatet, jeg forstår ganske simpelthen ikke hvorfor der kun var lagt 3 minutter til igår, de trak jo tiden hele anden halvleg og der var 8 udskiftninger (det er 4 minutter for sig selv)

Og hvorfor er det der er en regel som siger målmanden max må holde bolden i 30 sekunder, når der nærmest aldrig dømmes for det ? Atalantas keeper havde flere gange bold i over 20 sekunder i hænder, hvorfor så have reglen ?

Og så en lille debat, bør Liverpool spille mere kynisk i de her europæiske kamp, spillere får tydeligvis lov til meget mere specielt de italienske og spanske hold griber jo bare fat eller hiver modstanderen ned - når de er ved at komme fri. Bør Liverpool spille på samme måde? for de giver jo en fordel...
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3108
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af mortenbak » fredag, 19. apr, 2024 12:22

Dommedags stemningen handler for mig om at vi er gået helt ned i gear på 14 dage, vores angribere kan ikke ramme en ladeport om det gjalt deres liv.
Vores optrædende er energiløse. En aflevering over 3 meter er for svær. Generelt ligner vi hovedløse høns på grønsværen.
Fair nok at ha en dårlig dag på jobbet, men vi virker bare punkteret, både på energi og fantasi.
Jeg så kun slutningen af kampen i aftes. Vi jagter 2 mål og det lignede at vi som om at vi bare skulle ha tiden at gå.
Men bois kan jo give Fulham en snitter på søndag og så er jeg glædeligt naiv igen


Sent from my iPhone using Tapatalk

AJJ
Indlæg: 2420
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af AJJ » fredag, 19. apr, 2024 12:51

Perioden med de mange skader har i hvert fald ikke hjulpet. Vi kom relativt fint igennem den, men mulighederne for rotation var stærkt begrænsede.

mortenbak
Indlæg: 3108
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af mortenbak » fredag, 19. apr, 2024 12:59

AJJ skrev:Perioden med de mange skader har i hvert fald ikke hjulpet. Vi kom relativt fint igennem den, men mulighederne for rotation var stærkt begrænsede.
Måske netop den periode fik mig naivt til at tro vi kunne gå på vandet.
Har været helt oppe i skyerne over Bradley og har slet ikke savnet Trent.
Jeg er nok bare en naiv fodboldromantiker Billede
Det gik jo lige så godt.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Bock » fredag, 19. apr, 2024 23:58

"Hvis vi før sæsonen havde fået at vide vi var 2 point fra førstepladsen med 6 kampe tilbage havde vi været helt oppe at ringe, jeg forstår ikke denne total opgivelse der hersker blandt Liverpool fans, fordi vi taber et par kampe, håber ikke i ser så mørkt på resten af jeres liv.", skriver Redtothebone (beklager opsætningen - jeg har aldrig fundet ud af den korrekte citatprocedure).

Nej, jeg ser trods de seneste resultater generelt lyst på livet, og jeg har således intet behov for f.eks at antyde noget om mine meddebattørers åndelige tilstand ;) . Men ja, jeg anser denne sæson for at være afsluttet med et slutprodukt, som er pænt og tilfredsstillende, overvældende er det langt fra, og på det seneste har det ikke været helt ok for nu at udtrykke det vagt.

At jeg ser frem til silly season, skyldes, at jeg forventer stor udskiftning. Ikke at jeg nødvendigvis ønsker det, men Klopps afgang, Edwards´ tilbagekomst og ekstra talrige rygter om nogle af vore nøglespillere gør sommeren endnu mere spændende end vanligt: Ny træner (!!!), Salah sælges formentligt, målmandsduoen ændres sikkert og mon ikke der er en midtbanespiller eller to, der ønsker mere spilletid på en ret jævnbyrdig midtbane? Endo betragtes af nogen som en overgangsfigur; trods gode indsatser virker han ikke som udset til at være de næste par sæsoners 6´er. Og fortsætter Trent udviklingen kan et tilbud blive for stort, ligesom PSG allerede har vist interesse Diaz. Nunez kunne også være på vippen.

At skulle begynde den nye sæson med et halvt udskiftet hold er ikke rart, men der er alle tegn på en vis afmønstring, når kaptajnen går fra borde. Og frigivelse af økonomiske midler til en effektiv afslutter eller to får vel de fleste fans til at slikke sig om munden, hvis vi skal se på det positive?

Oomph242
Indlæg: 5690
Tilmeldt: torsdag, 01. sep, 2011 00:14

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Oomph242 » lørdag, 20. apr, 2024 07:35

Bock skrev:
fredag, 19. apr, 2024 23:58
"Hvis vi før sæsonen havde fået at vide vi var 2 point fra førstepladsen med 6 kampe tilbage havde vi været helt oppe at ringe, jeg forstår ikke denne total opgivelse der hersker blandt Liverpool fans, fordi vi taber et par kampe, håber ikke i ser så mørkt på resten af jeres liv.", skriver Redtothebone (beklager opsætningen - jeg har aldrig fundet ud af den korrekte citatprocedure).

Nej, jeg ser trods de seneste resultater generelt lyst på livet, og jeg har således intet behov for f.eks at antyde noget om mine meddebattørers åndelige tilstand ;) . Men ja, jeg anser denne sæson for at være afsluttet med et slutprodukt, som er pænt og tilfredsstillende, overvældende er det langt fra, og på det seneste har det ikke været helt ok for nu at udtrykke det vagt.

At jeg ser frem til silly season, skyldes, at jeg forventer stor udskiftning. Ikke at jeg nødvendigvis ønsker det, men Klopps afgang, Edwards´ tilbagekomst og ekstra talrige rygter om nogle af vore nøglespillere gør sommeren endnu mere spændende end vanligt: Ny træner (!!!), Salah sælges formentligt, målmandsduoen ændres sikkert og mon ikke der er en midtbanespiller eller to, der ønsker mere spilletid på en ret jævnbyrdig midtbane? Endo betragtes af nogen som en overgangsfigur; trods gode indsatser virker han ikke som udset til at være de næste par sæsoners 6´er. Og fortsætter Trent udviklingen kan et tilbud blive for stort, ligesom PSG allerede har vist interesse Diaz. Nunez kunne også være på vippen.

At skulle begynde den nye sæson med et halvt udskiftet hold er ikke rart, men der er alle tegn på en vis afmønstring, når kaptajnen går fra borde. Og frigivelse af økonomiske midler til en effektiv afslutter eller to får vel de fleste fans til at slikke sig om munden, hvis vi skal se på det positive?
Det har været en sæson der er gået langt over al forventning. Klopp har fået nærmest alle på holdet til at præstere over evne. Med alle de skader og med så mange kampe, hvor vi nærmest mirakuløst har vundet selvom vi har spillet elendigt. Er det sku vildt stadig har en lille mulighed for mesterskabet.. (Late come back season) Tiden hvor vi pressede modstanderen helt i bund de første 30 minutter og tvang dem til fejl er ovre...

Jeg tror også på den store udrensning Salah, VvD, TAA og måske Alisson tror jeg tænker på at komme videre. Diaz og Nunez tror jeg bliver. Så ryger der sikkert også et par af de unge videre.

Men en ny manager skal nok sælge en del ud for, at kunne få de spillere ind han ønsker. FSG giver helt sikkert ikke et kæmpe opstartsbeløb til en ny manager.

Hvilke effektive afsluttere med fremtid i findes der som vi kan købe? Jeg kan slet ikke komme i tanke om en..
(Brian Brobbey et lille måske)

Bock
Indlæg: 90
Tilmeldt: fredag, 11. mar, 2022 18:51

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Bock » søndag, 21. apr, 2024 02:32

Ja, vi har jo egentlig spillet over al forventning/evne efter forrige sæson, ikke mindst fordi vi fik en midtbane igen. Og fru Fortuna stod os ganske rigtigt bi i mange kampe, hvor vi vandt med et flækket K....hår (yngre læsere kender næppe fænomenet endsige udtrykket, men lad det fare). Pointmæssigt har marginalerne været på vores side i lange dele af sæsonen, men til slut hævnede de sig målscoringsmæssigt dobbelt på os de seneste par uger. Sådan føles det, og man kan kalde mig tøsefornærmet, men vi kan ikke atter forlade os på fru Fortuna: Vi mangler afsluttere nu! Tiden er knap, FSG og Edwards bliver nødt til at lære hinanden at kende og få pisset territorierne af i en fart, for silly season bliver vigtigere end længe. Indtil langt henne i denne kan vi kun operere ud fra mange ubekendte faktorer og næsten ingen konstanter, hvilket jo ikke gør debatten mindre interessant. Personligt tror jeg løbet mere eller mindre er kørt for i år, så jeg kan ikke lade være med at tænde for det lange lys frem for næste kamp, men det er selvfølgelig et individuelt anliggende. Jeg håber og tror på en livlig debat til sommer (in Cynwal we trust). Under alle omstændigheder tror jeg vi rejser os søndag, så god kamp!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11311
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Atalanta - LFC >> Kamptråden EL Returkamp

Indlæg af Cynwal » søndag, 21. apr, 2024 08:59

Bock skrev:
søndag, 21. apr, 2024 02:32
Jeg håber og tror på en livlig debat til sommer (in Cynwal we trust).
Tak for tilliden, Bock....MEN:
Jeg benytter mig lige af lejligheden til at ride (endnu) en tur på en af min mange kæpheste. Et godt og levende Forum er kun muligt, ved en koncentreret team-indsats, hvor alle byder ind. ....og hvor alle byder ind med hvervning af nye medlemmer. I kender garanteret alle sammen LFC-fans i jeres omgangskreds. Så hermed opfordring til alle til at snakke varmt om Forum som et spændende sted at være. Vi er LANGT fra at være, som det var i gamle dage, og vi når nok aldrig op på de højder igen. Men mindre kan også gøre det, og hånden på hjertet, så skal der aktivitet til fra flere, for at jeg i længden kan holde motivationen oppe, samt forsvare over for mig selv og udenrigsministeren (....hun er også statsminister OG finansminister..... ;) ) al den tid jeg bruger på Forum.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Besvar