LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
4
17%
84 – Conor Bradley ud i 61. min
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
4
17%
2 - Joe Gomez
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo
3
13%
8 – Dominik Szoboszlai ud i 61. min
0
Ingen stemmer
10 – Mac Allister
5
22%
19 - Harvey Elliott
3
13%
9 - Darwin Nunez ud i 76. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz
3
13%
11 - Mohamed Salah ind i 61. min
1
4%
26 - Andy Robertson ind i 61. min
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo ind i 76. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 23

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af AJJ » søndag, 10. mar, 2024 18:47

Der var ikke straffe. Og Oliver dømte en god kamp.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 18:48

AJJ skrev:
søndag, 10. mar, 2024 18:47
Der var ikke straffe. Og Oliver dømte en god kamp.
Ja, det godt du. En fod i maven er ikke straffespark...
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 18:52

Lad os forsvare Oliver. Han har sikkert været i emiraterne og dømme og har jetlag i dag.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 10. mar, 2024 18:55

Vi leverede en god 2. halvleg og fortjente sejren. Men vi manglede skarphed foran mål. Diaz skylder vist et par stykker efter i dag, men han kæmpede en r…. ud af bukserne, og det er altid prisværdigt. Men det er vigtigt at vi ikke tabte i dag.

Generelt synes jeg at holdet overrasker mig; de spiller godt fodbold, de kombinerer og bruger deres fysik, og Man C spillerne fik aldrig ro på bolden. Elliott bliver bedre og bedre. Han er bare en intelligent spiller; han ved hvad han kan, og det gør han godt. Han finder de små rum og pladsen, og det nyder hans medspillere godt af. Macca er igen altafgørende. I efteråret tænkte jeg at Szobo var vores bedste midtbanehandel. Nu tænker jeg Macca og Endo. Kelleher viste igen klassen. Han havde et par gode aktioner.

Før kampen håbede jeg at vi kunne klare en uafgjort. Nu sidder jeg med følelsen af at vi missede en mulighed for at komme længere foran Man C.

Mine MOM: Elliott, Macca og Kelleher.
Senest rettet af Hr. Drejer søndag, 10. mar, 2024 18:56, rettet i alt 1 gang.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 18:56

MotM: Mac Allister! ...Endo og van Dijk.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. mar, 2024 18:58

Med mindre Bradley var småskadet, så fatter jeg ikke den udskiftning!!!
Og jeg fatter slet ikke hvad Gakpo skal på banen for - medmindre Captain Chaos var træt!!
Synes ikke Klopp skifter godt ud idag.
Desværre havde Salah heller ikke den store effekt og han må altså øve sig lidt højre.
Udover at Diaz brænder - så er jo Oliedrengenes værste mareridt.
Føler vi har tabt idag!
PIS OG LORT!!!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 19:28

Klopp: "Every place on the field it's a foul and a yellow card. 100% procent a penalty!"

My gaffer!

Vildt at der i ramme alvor kan sidde folk og sige, det ikke er et straffespark. Absolute bonkers!
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3082
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » søndag, 10. mar, 2024 19:37

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 10. mar, 2024 19:28
Klopp: "Every place on the field it's a foul and a yellow card. 100% procent a penalty!"

My gaffer!

Vildt at der i ramme alvor kan sidde folk og sige, det ikke er et straffespark. Absolute bonkers!
Man kan jo sige at hvis det havde været benet han havde ramt, så ville der utvivlsomt være straffe.....

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » søndag, 10. mar, 2024 19:38

JudgeArdaStudge skrev:
søndag, 10. mar, 2024 19:28
Klopp: "Every place on the field it's a foul and a yellow card. 100% procent a penalty!"

My gaffer!

Vildt at der i ramme alvor kan sidde folk og sige, det ikke er et straffespark. Absolute bonkers!
Jeg er enig, og det samme er Mark Goldbridge (højlydt Man U fan - men som han selv siger, så er han jo netop neutral)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 20:19

Ja, inden kampen har Klopp også mange gange været ude og udtale, at dommerne mangler almindelig sund fornuft og evne til at forstå simpel logik. De er konformiteret ned i et sæt regler, hvor hvis de skal træffe en beslutning, som ikke står skrevet sort på hvidt, så er de ikke i stand til at tænke selv og træffe en korrekt beslutning.

Alle dage skal dommer og VAR jo blot sige til sig selv, hvis det foregår alle andre steder på banen, så er det en klar forseelse og et gult kort, ergo bør vi som minimum kalde dommeren ud og se situationen igennem og så må han vurdere om han vil omstøde det til et straffespark. Men hvis vi har nået et punkt, hvor noget så simpelt som en fod i maven kan betvivles om er kriminelt eller ej, hvor er vores sport så efterhånden på vej hen?

Den her sæson har leveret fantastisk fodbold og et så tæt løb mellem tre hold vi længe ikke har set, men den har godt nok også leveret et PGMOL, VAR og dommersæt på et nyt lavpunkt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 10. mar, 2024 20:26

Rigtig god kamp fra Liverpool. Jeg er i chok og har ikke rigtig flere kommentarer.

Fadæsen i udekampen mod Spurs, Ødegaards NBA audition og nu denne...
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Tom_Jorsal » søndag, 10. mar, 2024 20:27

Helt ærligt, vi kan fandeme være stolte over, at det hold med Bradley, Kelleher, Gomez, Endo, Quansah giver sådan en flok milliard-drenge kamp til stregen på den måde, og faktisk er bedre over 90 minutter. Kæmpe indsats, så ærgerligt at Diaz ikke udnytter en af sine to kæmpe muligheder. Konstant trussel ellers. Kæft, han drev gæk med Walker, og det er altså ikke noget, man ser så tit.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » søndag, 10. mar, 2024 20:37

sjampen skrev:
søndag, 10. mar, 2024 20:26
Rigtig god kamp fra Liverpool. Jeg er i chok og har ikke rigtig flere kommentarer.

Fadæsen i udekampen mod Spurs, Ødegaards NBA audition og nu denne...
Når boet skal gøres op til sidst, kan det gå hen og blive dyrt.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af Emmy » søndag, 10. mar, 2024 20:51

Vi er klart bedst. Og burde fortjent have vundet.
Oliver ville ikke have os til at vinde. Og VAR drengene var taget hjem.

Jeg er dybt imponeret over vores trup og vores hold.

"We're not racist, we only hate the mancs"

sjampen
Indlæg: 1741
Tilmeldt: fredag, 14. aug, 2009 01:13
Alder: 33

Re: LFC - Manchester City FC >> Kamptråden

Indlæg af sjampen » søndag, 10. mar, 2024 21:01

Jeg ved ikke om Michael Oliver er fan af eller bare hader nogle klubber, men han har i hvert fald fået en del penge for at tage ned og dømme nogle kampe i Abu Dhabi. Han dømte bl.a. en kamp i UAE torsdag, før han tog hjem og dømte Arsenal-City hvor han undlod at smide Kovacic ud for to MEGET klare gule kort. EDIT: Og jeg tror endda hans medkompaner under en anden tur til Aubu Dhabi var Darren England og Dan Cook. De stod i al stilfærdighed for VAR i kampen mellem Spurs og Liverpool lige efter. Jeg er sikker på, at de gjorde det med bravur.

Man har selvfølgelig lov til en sidegeschæft. Det står dog helt klart, at det i hvert fald sikkert bare fuldstændig tilfældet at Manchester Citys ejere er den royale familie i Abu Dhabi. Den skulle jo være god nok, ingen sammenhæng der. Og selvfølgelig komplet og absolut utænkeligt at man overhovedet kan få sig selv til at stille spørgsmåltegn omkring den moralske og konkurrencemæssige integritet i sådan en situation.

Moderne fodbold i en nøddeskal.
Jürgen Klopp - Forlad os aldrig!

Besvar