Paradekørsel

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
Besvar
Brugeravatar
Kongegaard
Indlæg: 1056
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 16:23
Alder: 36

Paradekørsel

Indlæg af Kongegaard » lørdag, 27. jan, 2024 07:55

Efter gårsdagens udmelding slog det mig lige, at jeg faktisk ikke har nået at være på Anfield og i Liverpool i Klopp-æren.
Min seneste kamp var i februar 2015, men nu trækker byen pludselig vildt i mig igen.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der har et bud på, hvornår en eventuel paradekørsel ville finde sted, hvis vi gik hen og vandt lidt forskelligt her i foråret. Vi har sidste kamp hjemme den 19. Maj. Ville en eventuel parade så ikke logisk blive lagt dagen efter den 20.?
Eller har I bedre bud?
Gerrard og Agger er Liverpool

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Paradekørsel

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. jan, 2024 08:09

Kongegaard skrev:
lørdag, 27. jan, 2024 07:55
Efter gårsdagens udmelding slog det mig lige, at jeg faktisk ikke har nået at være på Anfield og i Liverpool i Klopp-æren.
Min seneste kamp var i februar 2015, men nu trækker byen pludselig vildt i mig igen.

Jeg vil derfor høre om der er nogen der har et bud på, hvornår en eventuel paradekørsel ville finde sted, hvis vi gik hen og vandt lidt forskelligt her i foråret. Vi har sidste kamp hjemme den 19. Maj. Ville en eventuel parade så ikke logisk blive lagt dagen efter den 20.?
Eller har I bedre bud?
Det kommer an på, om vi også går hele vejen i Europa League. Der spilles finalen den 22. maj 2024 på Avida Stadium i Dublin
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3093
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Paradekørsel

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. jan, 2024 10:35

Uanset, kunne det da være at man skulle planlægge en uges ferie i Liverpool i maj måned


Sent from my iPhone using Tapatalk

mortenbak
Indlæg: 3093
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Paradekørsel

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. jan, 2024 11:37

mortenbak skrev:Uanset, kunne det da være at man skulle planlægge en uges ferie i Liverpool i maj måned Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så har jeg sgu bestilt 2 flybilletter til Liverpool fra 17-26 maj.
Så må vi se om kampen(e) skal ses på pub eller på lægterne.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11304
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Paradekørsel

Indlæg af Cynwal » lørdag, 27. jan, 2024 11:39

mortenbak skrev:
lørdag, 27. jan, 2024 11:37
mortenbak skrev:Uanset, kunne det da være at man skulle planlægge en uges ferie i Liverpool i maj måned Billede


Sent from my iPhone using Tapatalk
Så har jeg sgu bestilt 2 flybilletter til Liverpool fra 17-26 maj.
Så må vi se om kampen(e) skal ses på pub eller på lægterne.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis der bliver paradekørsel, så finder jeg en måde så du kan live-streame til Forum!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

mortenbak
Indlæg: 3093
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Paradekørsel

Indlæg af mortenbak » lørdag, 27. jan, 2024 11:54

Aftale!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar