LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.
STMO
Indlæg: 2343
Tilmeldt: lørdag, 10. maj, 2008 13:04

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af STMO » søndag, 28. jan, 2024 17:29

Hvad er Bradley mon værd på transfermarkedet. Han er vildt god.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11301
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Cynwal » søndag, 28. jan, 2024 18:57

Jeg beklager min manglende deltagelse og afstemning om spiller, men konen havde sørget for surprise party for mig (60 ) med familie og venner her i eftermiddag og aften på Gluds Cafe i Ringe. Håber det går.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Emmy » søndag, 28. jan, 2024 19:03

Du er allerede tilgivet Carsten. Håber i hyggede jer
"We're not racist, we only hate the mancs"

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af VanDjik4 » søndag, 28. jan, 2024 20:03

https://youtu.be/76WbU71d7Ds?si=Q0eIrkTd3JkQIkx

MoM Bradley the young beats på HB, Er det snart Trent Alexander Arnolds tid på den 6er?

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. jan, 2024 08:26

Cynwal skrev:
søndag, 28. jan, 2024 18:57
Jeg beklager min manglende deltagelse og afstemning om spiller, men konen havde sørget for surprise party for mig (60 ) med familie og venner her i eftermiddag og aften på Gluds Cafe i Ringe. Håber det går.
Håber du havde en god dag :alcohol:
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af texy » mandag, 29. jan, 2024 09:16

mortenbak skrev:
søndag, 28. jan, 2024 16:23
Ja han ligner the real deal Billede
Hvad skal Trent så lave ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tør man foreslå en midtbanerolle for 700. gang :D
Kloppite

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11301
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Cynwal » mandag, 29. jan, 2024 09:30

Redtothebone skrev:
mandag, 29. jan, 2024 08:26
Cynwal skrev:
søndag, 28. jan, 2024 18:57
Jeg beklager min manglende deltagelse og afstemning om spiller, men konen havde sørget for surprise party for mig (60 ) med familie og venner her i eftermiddag og aften på Gluds Cafe i Ringe. Håber det går
Håber du havde en god dag :alcohol:
Emmy skrev:
søndag, 28. jan, 2024 19:03
Du er allerede tilgivet Carsten. Håber i hyggede jer
Takker- Det var fantastisk og hjertevarmt at blive overrasket af venner og familie, og finde ud af, at konen havde startet forberedelserne for flere måneder siden med at reservere datoen og tidspunktet. Så hun vidste jo ikke, at det lige blev samtidigt med en Liverpool kamp. Det var så også hele forsamlingens største bekymring, om "kidnapningen" af mig ville lykkes, men jeg røg lige i med begge ben,

Jeg lover fuld opmærksomhed mod Chelasea kampen i aften OG at jeg vil være ved tasterne under kampen og lige efter.
Slut med alt det dalder!!
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. jan, 2024 10:06

texy skrev:
mandag, 29. jan, 2024 09:16
mortenbak skrev:
søndag, 28. jan, 2024 16:23
Ja han ligner the real deal Billede
Hvad skal Trent så lave ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tør man foreslå en midtbanerolle for 700. gang :D
Ja bare ikke som 6er :D
YNWA

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af texy » mandag, 29. jan, 2024 10:33

Redtothebone skrev:
mandag, 29. jan, 2024 10:06
Ja bare ikke som 6er :D
Hahahaha... I er helt umulige. :D

Jeg mener reelt nok, at han også vil være allerbedst på 8eren, hvor Hendo spillede før, men hvor Szobo nu også gør det fantastisk.

Men når han spiller "inverted fullback", så er det 6er rollen han træder ind i, når vi bygger spillet op. Så eneste tvivl er vel, om han kan løfte den defensive bold-vindende/spil-læsende/nærkamps-krævende del af opgaven. Det tror jeg personligt sagtens at han kan. Jeg ser ham ikke dårligere end ekesempelvis Macca i den facet af spillet.

Uanset hvad, så er han så versatil, at han kan spille på mange positioner, og nok skal finde en plads i startelveren. Måske han endda kan vikariere på Salah's position i hans fravær. En anden type, ja. Men han kan drible, aflevere og afslutte. Så måske det kunne fungere.
Kloppite

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af Redtothebone » mandag, 29. jan, 2024 12:58

texy skrev:
mandag, 29. jan, 2024 10:33
Redtothebone skrev:
mandag, 29. jan, 2024 10:06
Ja bare ikke som 6er :D
Hahahaha... I er helt umulige. :D

Jeg mener reelt nok, at han også vil være allerbedst på 8eren, hvor Hendo spillede før, men hvor Szobo nu også gør det fantastisk.

Men når han spiller "inverted fullback", så er det 6er rollen han træder ind i, når vi bygger spillet op. Så eneste tvivl er vel, om han kan løfte den defensive bold-vindende/spil-læsende/nærkamps-krævende del af opgaven. Det tror jeg personligt sagtens at han kan. Jeg ser ham ikke dårligere end ekesempelvis Macca i den facet af spillet.

Uanset hvad, så er han så versatil, at han kan spille på mange positioner, og nok skal finde en plads i startelveren. Måske han endda kan vikariere på Salah's position i hans fravær. En anden type, ja. Men han kan drible, aflevere og afslutte. Så måske det kunne fungere.
Jeg ved godt mange roser Trent til skyerne, men i denne sæson synes jeg faktisk han har været blandt de dårligste på holdet, i betragtning af hvor meget frihed og hvor meget tid han har på bolden, hans slutprodukt synes jeg slet ikke er godt nok, desuden burde han som viceanfører være blandt dem der går foran.

Desværre synes jeg ofte han tendere til doven og lidt arrogant når det gælder den defensive del af spillet, det er sjældent man ser ham tage spurten tilbage uden bold og når modstanderen har dødbolde og indlæg, så har han det ofte med at miste sin mand. En spiller med fart (som vi så senest med Martinelli) løber bare forbi ham gang på gang.
Personligt ser jeg Macca og Endo et niveau over på 6er positionen.

Der er dog ingen tvivl om han har nogle evner fremadrettet, som er helt unikke, men tror landtræneren har helt ret i at han i dag passer bedste på en offensiv midtbane position.

Men nu bliver det spændende at se hvem der kommer ind som manager til sommer, der snakkes jo meget om en Alonso, som spiller med en tre back kæde i Leverkusen, i noget der vel hedder 3-4-2-1.

Trent, Salah og Van Dijk har kontraktudløb i 2025, så et kommende manager valg, kan godt få stor betydningen for om de forlænger.
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7310
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 29. jan, 2024 18:18

texy skrev:
mandag, 29. jan, 2024 09:16
mortenbak skrev:
søndag, 28. jan, 2024 16:23
Ja han ligner the real deal Billede
Hvad skal Trent så lave ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tør man foreslå en midtbanerolle for 700. gang :D
Trent skifter desværre til Arsenal sammen med Jones, jf. deres evigt realitetsbevidste fans.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

mortenbak
Indlæg: 3085
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af mortenbak » mandag, 29. jan, 2024 20:38

Cynwal skrev:
mandag, 29. jan, 2024 09:30
Redtothebone skrev:
mandag, 29. jan, 2024 08:26
Cynwal skrev:
søndag, 28. jan, 2024 18:57
Jeg beklager min manglende deltagelse og afstemning om spiller, men konen havde sørget for surprise party for mig (60 ) med familie og venner her i eftermiddag og aften på Gluds Cafe i Ringe. Håber det går
Håber du havde en god dag :alcohol:
Emmy skrev:
søndag, 28. jan, 2024 19:03
Du er allerede tilgivet Carsten. Håber i hyggede jer
Takker- Det var fantastisk og hjertevarmt at blive overrasket af venner og familie, og finde ud af, at konen havde startet forberedelserne for flere måneder siden med at reservere datoen og tidspunktet. Så hun vidste jo ikke, at det lige blev samtidigt med en Liverpool kamp. Det var så også hele forsamlingens største bekymring, om "kidnapningen" af mig ville lykkes, men jeg røg lige i med begge ben,

Jeg lover fuld opmærksomhed mod Chelasea kampen i aften OG at jeg vil være ved tasterne under kampen og lige efter.
Slut med alt det dalder!!
Alt det "dalder" ?
Jeg havde nok fortalt konen og forsamlingen at de kunne tage hjem igen. Magen til dårlig planlægning! :lol:
Det er naturligvis gas - med en lille smule sandhed.....
Tilykke bedste admin :clap:

bblauritzen
Indlæg: 1059
Tilmeldt: onsdag, 02. feb, 2011 11:25
Geografisk sted: Odder
Alder: 51

Re: LFC - Norwich >> Kamptråden FA Cup

Indlæg af bblauritzen » tirsdag, 30. jan, 2024 10:25

Cynwal skrev:
mandag, 29. jan, 2024 09:30
Redtothebone skrev:
mandag, 29. jan, 2024 08:26
Cynwal skrev:
søndag, 28. jan, 2024 18:57
Jeg beklager min manglende deltagelse og afstemning om spiller, men konen havde sørget for surprise party for mig (60 ) med familie og venner her i eftermiddag og aften på Gluds Cafe i Ringe. Håber det går
Håber du havde en god dag :alcohol:
Emmy skrev:
søndag, 28. jan, 2024 19:03
Du er allerede tilgivet Carsten. Håber i hyggede jer
Takker- Det var fantastisk og hjertevarmt at blive overrasket af venner og familie, og finde ud af, at konen havde startet forberedelserne for flere måneder siden med at reservere datoen og tidspunktet. Så hun vidste jo ikke, at det lige blev samtidigt med en Liverpool kamp. Det var så også hele forsamlingens største bekymring, om "kidnapningen" af mig ville lykkes, men jeg røg lige i med begge ben,

Jeg lover fuld opmærksomhed mod Chelasea kampen i aften OG at jeg vil være ved tasterne under kampen og lige efter.
Slut med alt det dalder!!
Tillykke.
Min 50 års var på CL finaledagen i 22.. Heldigvis kender folk mig - plus at en del af de andre gæster også er fodbold nørder - så der var arrangeret med projektor og mobil lærred. Der blev drukket ekstra meget gravøl den dag.

Besvar