A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ud 83.min
5
10%
5 - Ibrahima Konaté
2
4%
4 - Virgil Van Dijk
5
10%
2 - Joe Gomez
1
2%
10 – Mac Allister
7
15%
19 - Harvey Elliott ud 64. Min.
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 83.min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 64. Min.
0
Ingen stemmer
9 - Darwin Nunez
14
29%
20 - Diogo Jota
13
27%
18 – Cody Gakpo ind 64. min
1
2%
38 – Ryan Gravenberch ind 64. min
0
Ingen stemmer
63 - Owen Beck ind 83.min
0
Ingen stemmer
42 - Bobby Clarke ind 83.min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 48

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 21. jan, 2024 20:53

Hr. Drejer skrev:
søndag, 21. jan, 2024 19:37

MOM: Jota, VDV og
Nunez
.
😘🍻
YNWA

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » søndag, 21. jan, 2024 21:11

Redtothebone skrev:
søndag, 21. jan, 2024 20:53
Hr. Drejer skrev:
søndag, 21. jan, 2024 19:37

MOM: Jota, VDV og
Nunez
.
😘🍻
På en dag, hvor Nunez laver 2 mål, og begge inde fra feltet, så fortjener han MOM.


I 1. halvleg, sang Bournemouths fans: "You´re just a shit Andy Carroll"

I 2. halvleg, svarede Liverpools fans: "He´s just a shit Andy Carroll"

:lol:
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Junte » søndag, 21. jan, 2024 21:24

Macca var fantastisk i dag. Synes han var klart bedste mand, hele vejen rundt.
Han har også masser ar erobringer og tacklinger gennem første halveg, hvor han sweeper fremragende foran forsvarerne.
Nunez, Jota, Jones og kaptajnen gør det også rigtigt flot. Mange gode præstationer generelt.

Måske det er en billig baggrund, men dejligt at se hvordan de unge, der kommer ind, tør tage bolden til sig, vende med den midt på banen og føre den frem, hvis ikke afleveringen er synlig.
Ikke kun i denne kamp, men også i flere af de seneste kampe, hvor de er skiftet ind.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2127
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » søndag, 21. jan, 2024 22:16

Hr. Drejer skrev:
søndag, 21. jan, 2024 21:11
Redtothebone skrev:
søndag, 21. jan, 2024 20:53
Hr. Drejer skrev:
søndag, 21. jan, 2024 19:37

MOM: Jota, VDV og
Nunez
.
😘🍻


På en dag, hvor Nunez laver 2 mål, og begge inde fra feltet, så fortjener han MOM.


I 1. halvleg, sang Bournemouths fans: "You´re just a shit Andy Carroll"

I 2. halvleg, svarede Liverpools fans: "He´s just a shit Andy Carroll"

:lol:
Det er høj klasse, de der scousere har fandme god humor
YNWA

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. jan, 2024 11:50

Today, in Conor Bradley (20), Harvey Elliott (20), Ryan Gravenberch (21), Bobby Clark (18), Owen Beck (21), and Kaide Gordon (19), Liverpool had 6 players aged 21 or younger play in the same league match for only the fourth time ever, and first since April 1965 vs Wolves. #LFC

Tænk at vi missede Evan Ferguson tilbage i 2021, fordi han følte, at vejen til førsteholdsfodbold var tæt på umulig for ungdomsspillere. Der er sket meget i klubben på få år og siden, at Klopp har fået en endnu større rolle med at overse og varetage al det sportslige.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. jan, 2024 12:13

JudgeArdaStudge skrev:
mandag, 22. jan, 2024 11:50
Tænk at vi missede Evan Ferguson tilbage i 2021, fordi han følte, at vejen til førsteholdsfodbold var tæt på umulig for ungdomsspillere. Der er sket meget i klubben på få år og siden, at Klopp har fået en endnu større rolle med at overse og varetage al det sportslige.
Evan F. er trods alt allerede på 18 PL kampe og 5 EL kampe for Brighton. Så meget tror jeg ikke han ville have nået hos LFC. Samtidig skal vi huske, at de mange ungdomsminutter nu også er et produkt af en ekstraordinær skadessituation, så "nøden har lært en nøgen Klopp at spinde".
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. jan, 2024 15:14

Nøden havde i gamle dage lært nøgen og fortvivlet Klopp at hente Caulker, Kabak, Davies og andet, med al respekt for dem, skrald på fri transfer eller leje, men ellers er jeg enig, Cynwal, at de mange fraværende spillere også sætter sit præg, men det er alligevel tankevækkende, at vores ungdomsproduktion og evne til at scoute talent - Elliott, Clark, Bajcetic, Carvalho osv. i andre klubber og så hapse dem, er blevet så mere fremtrædende.

Evan Ferguson fik så også ret i, at Liverpool ofte i stedet køber et "færdigprodukt", hvilket vi gjorde med Darwin, det kunne jo lige så vel have været Ferguson, uden jeg begræder et sekund, at det blev Darwin.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. jan, 2024 15:57

,,,og så skal vi også huske Jarell Quansah i den sammenhæng, som bare ikke nåede at komme på banen. Klopp ku' ellers godt have givet VVD eller Konaté et hvil ude på bænken, pakket ind i bobleplast, så de ikke får nogen skadet...
(7-9-13 og antijinx)
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13748
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » mandag, 22. jan, 2024 19:03

Jeg spurgte i sidste kamptråd om vi er ved at have et Akademi i verdensklasse. Ingen var helt med på den betegnelse. Men de unge gutter bliver altså ved med at overraske mig.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11291
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » mandag, 22. jan, 2024 19:14

Slutproduktet fra et akademi, er jo både et spørgsmål om de rette kompetencer til at udvikle spillere, men i lige så høj grad - hvis ikke endda vigtigere - at spotte de talenter, som både er ekstraordinære, og også besidder viljen og drivkraften til at lægge det "sure" arbejde i målrettet træning.

Brighton og Red Bull eksempelvis er i høj grad et spørgsmål om scouting, og så hører vi ikke om alle deres "ikke-succes'er".
På et tidspunkt prøvede Chelsea jo at knække koden ved simpelthen at indkøbe unge talenter "en gross" og i en skala med efterfølgende udlejning, så det lignede human traficking.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7305
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: A.F.C. Bournemouth - LFC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » mandag, 22. jan, 2024 20:28

Apropos akademiet. U18-drengene tævede Arsenal med 7-1. Her er highlights:
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar