LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
0
Ingen stemmer
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté
4
24%
4 - Virgil Van Dijk
3
18%
21 - Kostas Tsimikas ud 36. min
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud
3
18%
8 – Dominik Szoboszlai
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ud 68. min
2
12%
11 - Mohamed Salah
3
18%
18 – Cody Gakpo ud 68. min
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 68. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind 36. min
2
12%
9 - Darwin Nunez ind 68. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ind 68. min
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 68. min
0
Ingen stemmer
 
Afgivne stemmer: 17

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7309
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - Arsenal FC >> Kamptråden

Indlæg af JudgeArdaStudge » tirsdag, 26. dec, 2023 15:56

Ja, de har brugt mange penge og de danser også kispus med FFP. De var i 2022 under undersøgelse for potentielle brud på FFP sammen med flere andre europæiske klubber, der alle fik en advarsel om, at de skulle få styr på økonomien. De leger en leg, hvor de skal sikre sig Champions League hver sæson ellers vælter korthuset for Arteta.

Det er også derfor jeg gentager mig selv, når jeg ofte siger, at Arsenal skal til at vinde pokaler, for ellers er det pinligt. De har spenderbukserne på, men har ikke mange pokaler at vise frem. Lad det endelig fortsætte sådan og så kan han få en fyreseddel ham den spanske wannabe Klopp og Guardiola på sidelinjen.

Journalisten David Ornstein har også her for et par dage siden udtalt, at Arsenal har problemer med FFP og formentelig vil blive tvunget til at sælge spillere, han nævner Ramsdale og Smith-Rowe som oplagte emner. Han udtaler, at de hentede Raya på lån netop pga FFP og at Arsenal fans ikke skal forvente meget transferaktivitet i januar, medmindre Arsenal kan sælge ud eller hente kortsigtede låneaftaler. Det kunne være fedt at se dem blive knækket af FFP.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Besvar