Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

1 - Alisson Becker
17
44%
66 - Trent Alexander-Arnold
0
Ingen stemmer
78 - Jarell Quansah ud 57. min
0
Ingen stemmer
4 - Virgil Van Dijk
5
13%
21 - Kostas Tsimikas
0
Ingen stemmer
3 – Wataru Endo ud i pausen
0
Ingen stemmer
8 – Dominik Szoboszlai ud 74. min
0
Ingen stemmer
38 – Ryan Gravenberch ud 57. min
0
Ingen stemmer
11 - Mohamed Salah
6
15%
9 - Darwin Nunez
0
Ingen stemmer
7 - Luis Diaz ud 74. min
0
Ingen stemmer
2 - Joe Gomez ind i pausen
0
Ingen stemmer
18 – Cody Gakpo Ind 57. min
0
Ingen stemmer
5 - Ibrahima Konaté Ind 57. min
0
Ingen stemmer
48 - Curtis Jones ind 74. min.
0
Ingen stemmer
19 - Harvey Elliott ind 74. min
11
28%
 
Afgivne stemmer: 39

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af texy » lørdag, 09. dec, 2023 09:19

VanDjik4 skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 08:55
Alisson er klar (måske til start-11) og har trænet med.
Seriøst? Det er jo for vildt gode nyheder. Samtadidg sidder jeg med en lille nagende følelse af, at hvis der er en mikroskopisk risiko for at blive skadet igen ved at bruge ham i dag, så vil jeg hellere give ham en uge mere, så han er klar imod Man Utd (og de efterfølgende kampe).
Kloppite

VanDjik4
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 09. dec, 2023 09:48

texy skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 09:19
VanDjik4 skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 08:55
Alisson er klar (måske til start-11) og har trænet med.
Seriøst? Det er jo for vildt gode nyheder. Samtadidg sidder jeg med en lille nagende følelse af, at hvis der er en mikroskopisk risiko for at blive skadet igen ved at bruge ham i dag, så vil jeg hellere give ham en uge mere, så han er klar imod Man Utd (og de efterfølgende kampe).
Helt enig. Har også på fornemmelsen Kelleher får de næste 2 kampe. Mod C Palace og så EL kampen. Det er en af efterårs bedste mand i sæsonen for de røde.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 10:20

Jeg skylder jo mit oplæg på kampen, som jeg skal beklage er blevet forsinket.
Første indlæg i tråden er nu tilføjet lidt om Palace's historie, ejere med mere, og her er mit indspark til opstillingen:

Så hvordan vælger Klopp så at stille tropperne op? Næste kamp er jo først på torsdag mod Union Saint-Gilloise. Den kamp er jo fuldstændig ligegyldig, og kan spilles af det tyndeste øl i truppen, som opfylder UEFA kravene for at spille. Så here goes med et forsøg på at kigge ind i Klopps kringlede hjerne, selvfølgelig præget lidt af hvordan jeg selv ville prioritere.

Keeper: Klopp sagde på pressemødet, at Alisson måske bliver klar, men mon ikke det bare er smoke-screen. Jeg tvivler på, at man haster Alissons retur igennem, med risiko for at fiberen sprænger op igen. Så Caoimhin Kellerher på kassen, som jo også kommer frisk fra et clean sheet. Van Dijk har været god hele sæsonen, men han har ligesom taget et step eller to yderligere op i de sidste kampe. Måske fordi han har følt nødvendigheden af at lukke mere af foran en keeper, som ikke er verdens bedste i 1-mod-1 situationer.

Forsvaret: Vi starter med HB, og spørgsmålet er Trent eller Gomez? Jeg tror ikke, at Klopp har set lyset endnu i en fuldtidsstilling til TAA på midtbanen, så Trent får højre backen. VB går til Greek scouse Tsimikas. Gomez er ganske enkelt ikke god nok "på den forkerte side" og Luke Chambers må vente til torsdag med at få spilletid. I centerforsvaret er det Kaptajn Van Dijk assisteret af Konaté, og Quansah må så ligeledes vente til torsdag, men han får måske lidt spilletid, hvis kampen på det tidspunkt er sikret. ....eller - Gud forbyde det - vi får endnu en skade centerforsvaret!

Midtbanen: Jeg tyder Klopps udtalelser som at Mac Allister vil have godt af lidt mere tid, efter at Sheffield United stemplede ind på hans ankel, så han måtte sys med et par sting. Jeg tror faktisk at Wataru Endo vil passe godt ind på 6'er pladsen, i en kamp hvor vi risikerer at bliver lokket så langt frem ad banen, at forsvar/midtbane er sårbare overfor et hurtigt kontraangreb. Endo er ved stille og roligt at finde rytme, og han som regel slippe af sted med en del taktiske frispark, inden dommeren "præmierer" ham med gult kort. Szoboszlai har også vist formnedgang, eller modstanderne er blevet bedre til at forberede sig på ham og lukke ham ned, men jeg tror han får højre 8'er. Den venstre 8'er er mere tvivlsom. Umiddelbart ville jeg gå med Ryan Gravenberch, da han er den bedste til at bryde kæderne med dynamiske løb, og han er samtidig væsentligt bedre/hurtigere end Curtis Jones, til at modtage bolden og vende spillet fremad banen. Så jeg tror/håber på Ryan i stedet for Curtis Jones. Klopp kan imidlertid også vælge - som han har gjort et par gange - at spille Gakpo på den sidste midtbaneplads. Det er typisk sket i kampe, hvor Liverpool ville dominere posession, netop som det forventes mod Palace. Gakpo har bare ikke set god ud i nogen af de kampe, hvor han er blevet brugt som 8'er/10'er, så jeg går med Gravenberch.

Angrebet: 3. gang er lykkens gang, så jeg vil igen proklamere, at vi får Mo Salahs mål nummer 200. NU må det sgu komme! På venstre fløj har vi brug for alle Luis Diaz "street football" tricks og tryllerier for at sætte en mand eller to, og åbne sprækker Palace-defensiven. De sprækker kan så blive udnyttet af Darwin Nunez til for en gangs skyld at ramme målet uden for målmandens rækkevidde men uden at ramme træværket.

Så mit bud på Klopps 11 ser sådan ud:
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 09. dec, 2023 12:42

Quansah med fra start
YNWA

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 12:59

Redtothebone skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 12:42
Quansah med fra start
Ja og Alisson på kassen. De to havde jeg ikke regnet med fra start
Billede
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 13:44

Er der ikke nogen der kan tage og lære Nunez om offside reglen..............? :shock:
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

TG12
Indlæg: 1635
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » lørdag, 09. dec, 2023 14:00

Synes egentligt endo var startet fint og gjorde det let for sig selv.

Så laver han sådan en håbløs aktion 🤯

TG12
Indlæg: 1635
Tilmeldt: tirsdag, 13. jun, 2017 09:50

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af TG12 » lørdag, 09. dec, 2023 14:03

Nå, vi slap med skrækken.

Men han er stadig for langsom i tanke/handling før frisparket

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 14:04

Så har vi fået advarsler nok.
Nu skal der tempo i spillet....................
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

VanDjik4
Indlæg: 321
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 09. dec, 2023 14:15

Cynwal skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 14:04
Så har vi fået advarsler nok.
Nu skal der tempo i spillet....................

Så skal man tage Endo ud, han bedrager ikke med ret meget i den her kamp. Han virker totalt svag i tanke og flow på holdet.!!
Ind med Curtis Jones, som kan give noget andet, C Palace er jo ikke farlige i deres angreb… De lukker jo primært kun kampen af (Stoke 2.0)

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. dec, 2023 14:16

Cynwal skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 13:44
Er der ikke nogen der kan tage og lære Nunez om offside reglen..............? :shock:
Nunez har bare så mange svagheder i sit spil. Han er slet ikke start materiale til et tophold i PL.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11329
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Cynwal » lørdag, 09. dec, 2023 14:21

Med fare for at I kalder mig texy 2.0, så vil jeg sige ud med Endo, ind med Gomez på højre back og så Trent på 6'eren.
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Hr. Drejer
Indlæg: 13773
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Hr. Drejer » lørdag, 09. dec, 2023 14:22

Meget svag 1. halvleg. Vi har ikke haft et eneste skud på mål.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Redtothebone
Indlæg: 2148
Tilmeldt: onsdag, 11. maj, 2011 10:32

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af Redtothebone » lørdag, 09. dec, 2023 14:23

Hr. Drejer skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 14:16
Cynwal skrev:
lørdag, 09. dec, 2023 13:44
Er der ikke nogen der kan tage og lære Nunez om offside reglen..............? :shock:
Nunez har bare så mange svagheder i sit spil. Han er slet ikke start materiale til et tophold i PL.
Der er hak i pladen…. :D :D :D
YNWA

mortenbak
Indlæg: 3109
Tilmeldt: torsdag, 22. mar, 2012 01:43

Re: Crystal Palace FC - LFC >> Kamptråden

Indlæg af mortenbak » lørdag, 09. dec, 2023 14:23

Dødsyg indsats
Og kamp.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Besvar