LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Den generelle debat og diskussion om klubben og spillere [nuværende og tidligere] føres her.

Stem på kampens spiller

62 - Caoimhin Kelleher
5
15%
2 - Joe Gomez
5
15%
5 - Ibrahima Konaté ud i 56. min
1
3%
78 - Jarell Quansah
5
15%
21 – Kostas Tsimikas ud i 81. min
2
6%
3 – Wataru Endo
1
3%
19 - Harvey Elliott
2
6%
38 – Ryan Gravenberch ud i 81. min
1
3%
11 - Mohamed Salah ud 56. min
3
9%
18 – Cody Gakpo
6
18%
7 - Luis Diaz ud i 56. min
1
3%
66 - Trent Alexander-Arnold ind 56. min
0
Ingen stemmer
27 - Darwin Nunez ind 56. min
0
Ingen stemmer
17 - Curtis Jones ind 56. min.
0
Ingen stemmer
44 – Luke Chambers ind i 81. min.
0
Ingen stemmer
84 – Conor Bradley ind i 81.min
1
3%
 
Afgivne stemmer: 33

Hr. Drejer
Indlæg: 13746
Tilmeldt: søndag, 07. okt, 2007 21:52
Geografisk sted: Skee

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Hr. Drejer » torsdag, 30. nov, 2023 22:32

Er der tilskuere på Anfield til aften? Hold da op der er stille.
"Giving absolutely everything doesn't mean you get anything... but it’s the only chance to get something!”
Jurgen Klopp

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11289
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. nov, 2023 22:46

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 22:32
Er der tilskuere på Anfield til aften? Hold da op der er stille.
Ja- men de har en lang tur hjem til Østrig
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af AJJ » torsdag, 30. nov, 2023 22:49

Gakpo har altså et dejligt tørt hug

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af grauballemanden » torsdag, 30. nov, 2023 22:52

AJJ skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 22:49
Gakpo har altså et dejligt tørt hug
Helt enig. Han har spillet en god kamp idag synes jeg.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11289
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Cynwal » torsdag, 30. nov, 2023 22:56

3 point og 1. pladsen i gruppen matematisk sikret med 0-0 imellem Toulouse og USG

Der kan stemmes

Mine stemmer faldt på:

Caoimhin Kelleher: Dejligt at se en fejlfri kamp og gode indgreb når kaldt på, lige op til at han skal vikariere for Alisson i et par kampe.

Salah: Han er bare assist og målkongen.

Cody Gakpo: Der er altså klasse over meget af det han foretager sig på en fodboldbane, og så 2 kasser oven i
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af grauballemanden » torsdag, 30. nov, 2023 22:59

Mange gode præstationer idag. Gomez skal også roses for en flot assist til Diaz
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Brugeravatar
JudgeArdaStudge
Indlæg: 7303
Tilmeldt: onsdag, 23. apr, 2008 18:37

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af JudgeArdaStudge » torsdag, 30. nov, 2023 23:09

MotM var svær i dag.

Jeg tænker Gomez og Quansah som sikre valg og så er jeg i tvivl om Kelleher eller Diaz. Salah også fremragende. Elliott også rigtig stærk.

Vi var gode. Ja, vi gav omstillinger væk, men vi spillede også med en tydelig taktik, der hed at vores backs gik med frem og vores angribere ikke trak med tilbage, så LASK ville automatisk få lidt overtal af og til. Men vi kunne have vundet stort.
"It's not so important what people think when you come in. It's much more important what people think when you leave ."- Jürgen Norbert Klopp

Junte
Indlæg: 156
Tilmeldt: mandag, 22. jul, 2019 01:00

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Junte » torsdag, 30. nov, 2023 23:11

Mens Elliott var på midten, synes jeg han var fremragende. Han faldte dog i langt højere grad ud, da han røg på fløjen, men der var tempoet også sænket generelt.
Gakpo spillede sig noget op i løbet af kampen, han havde godt nok mange dårlige berøringer og afleveringer i den første del af kampen. Godt hvis han kan komme helt op i gear igen. Men man kan vel ikke spille en skidt kamp med 2 mål :-)
Kelleher havde nogle fremragende indgreb, synes han virkede langt bedre end i tidligere kampe. Det må siges at være det helt rigtige tidspunkt at steppe op på.
Quansah har virkelig nogle kvaliteter, men han lader ikke helt til at have fundet ind i systemet endnu. Flere af de situationer, hvor LASK blev farlige, virkede det som om han stod helt fejlplaceret, flere meter fra sin kæde og lidt som om han faldet i søvn en enkelt gang. Men han virker til at have alt ift at kunne blive et bæst i fremtiden.
Ellers en super fin kamp at få overstået. Ingen skader, sikker sejr og pauser til en masse vigtige spillere på vej ind i den vanvittige periode.

grauballemanden
Indlæg: 225
Tilmeldt: lørdag, 11. dec, 2010 20:51
Geografisk sted: Odense
Alder: 54

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af grauballemanden » torsdag, 30. nov, 2023 23:14

JudgeArdaStudge skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 23:09
MotM var svær i dag.

Jeg tænker Gomez og Quansah som sikre valg og så er jeg i tvivl om Kelleher eller Diaz. Salah også fremragende. Elliott også rigtig stærk.

Vi var gode. Ja, vi gav omstillinger væk, men vi spillede også med en tydelig taktik, der hed at vores backs gik med frem og vores angribere ikke trak med tilbage, så LASK ville automatisk få lidt overtal af og til. Men vi kunne have vundet stort.
Luksus problem at det er svært at udpege motm. Pga mange gode præstationer vel at mærke 😊 Jeg har stemt på Kelleher, Quansah og Gakpo.
F****, sex og kærlighed er ligesom ufo'er. Der er mange der taler om det, men det findes ikke!

Tom_Jorsal
Indlæg: 2122
Tilmeldt: torsdag, 27. okt, 2011 12:36
Geografisk sted: Østerbro
Alder: 36

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Tom_Jorsal » fredag, 01. dec, 2023 07:33

Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 22:32
Er der tilskuere på Anfield til aften? Hold da op der er stille.
Ja, jeg var godt nok også skuffet på den front. Synes generelt, der bliver mere og mere stille på Anfield desværre.

Brugeravatar
Cynwal
Indlæg: 11289
Tilmeldt: lørdag, 22. dec, 2007 15:52
Geografisk sted: Ringe på Midtfyn
Alder: 60

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Cynwal » fredag, 01. dec, 2023 09:57

Tom_Jorsal skrev:
fredag, 01. dec, 2023 07:33
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 22:32
Er der tilskuere på Anfield til aften? Hold da op der er stille.
Ja, jeg var godt nok også skuffet på den front. Synes generelt, der bliver mere og mere stille på Anfield desværre.
Det er jo nok også et produkt af, at til lav-interesse kampe har en langt større del af season-ticket holderne solgt deres billetter gennem billet-hajer. Jeg har prøvet en enkelt gang, at købe en udebane billet igennem en billethaj, og så frem til at stå i en stor gruppe af scousere. Det var en aftenkamp i Watford, og hovedparten af dem omkring os, var fra Norge.

Jeg har også - på en tur med DBU-Fyn - oplevet en European Night under the floodlights på Anfield. Der havde rejsearrangøren handlet billetter, så vi fik nogen sæsonkort udleveret. Jeg hed vist Margaret den aften.
Bortset fra det, så var det en god oplevelse, da vi den aften i december sendte Spartak Moskva retur med en ordentlig julesæk på 7-0!! Salah og Coutinho var i hopla den aften, ja i det hele taget var det en fornøjelse at opleve The Fab Four live
Vi kommer kun af med Statsfinancierede klubber, ved at boykotte ALT der har med disse Sportwashing diktaturer at gøre.
Brug din magt som forbruger.

Brugeravatar
Emmy
Indlæg: 14381
Tilmeldt: torsdag, 31. maj, 2007 18:59
Geografisk sted: Legoland
Alder: 46

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af Emmy » fredag, 01. dec, 2023 10:25

Til de her kampe er det jo primært fodbold turisterne der er på stadion. Og dem er der sgu ikke meget krudt i.
"We're not racist, we only hate the mancs"

AJJ
Indlæg: 2405
Tilmeldt: torsdag, 23. jan, 2014 15:04

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af AJJ » fredag, 01. dec, 2023 12:52

Cynwal skrev:
fredag, 01. dec, 2023 09:57
Tom_Jorsal skrev:
fredag, 01. dec, 2023 07:33
Hr. Drejer skrev:
torsdag, 30. nov, 2023 22:32
Er der tilskuere på Anfield til aften? Hold da op der er stille.
Ja, jeg var godt nok også skuffet på den front. Synes generelt, der bliver mere og mere stille på Anfield desværre.
Det er jo nok også et produkt af, at til lav-interesse kampe har en langt større del af season-ticket holderne solgt deres billetter gennem billet-hajer. Jeg har prøvet en enkelt gang, at købe en udebane billet igennem en billethaj, og så frem til at stå i en stor gruppe af scousere. Det var en aftenkamp i Watford, og hovedparten af dem omkring os, var fra Norge.

Jeg har også - på en rut med DBU-Fyn - oplevet en European Night under the floodlights på Anfield. Der havde rejsearrangøren handlet billetter, så vi fik nogen sæsonkort udleveret. Jeg hed vist Margaret den aften.
Bortset fra det, så var det en god oplevelse, da vi den aften i december sendte Spartak Moskva retur med en ordentlig julesæt på 7-0!! Salah og Coutinho var i hopla den aften, ja i det hele taget var det en fornøjelse at opleve The Fab Four live
Den kamp var prime Coutinho- han var den måske bedste spiller i PL i den periode. Men hold da op det skifte til Barca ødelagde ham. Til gengæld katapulterede det Liverpool helt op i toppen af europæisk fodbold igen.

VanDjik4
Indlæg: 319
Tilmeldt: lørdag, 24. nov, 2018 12:36
Geografisk sted: Herning
Alder: 29

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af VanDjik4 » lørdag, 02. dec, 2023 10:18

Link fra kampen; https://youtu.be/NE43X8hewJ0?si=XTY9ZBO2DBsI1EiJ

Nydelig kamp, endelig viste EL gruppens dårligste modstander, møg elendig forsvarsspil - Genialt angrebsspil, med fuld speed - Og en Corentin Kelleher som viste gode tegn :music:

Fulham skulle gerne få sine problemer med Liverpools første hold minus Alisson, som dog har været en af de bedste denne her sæson i bagkæden.

texy
Indlæg: 9729
Tilmeldt: onsdag, 27. jun, 2007 14:49
Geografisk sted: København
Alder: 48

Re: LFC - LASK >> Kamptråden Europa League

Indlæg af texy » lørdag, 02. dec, 2023 10:53

Emmy skrev:
fredag, 01. dec, 2023 10:25
Til de her kampe er det jo primært fodbold turisterne der er på stadion. Og dem er der sgu ikke meget krudt i.
Er det et faktum, eller et postulat?

Min fornemmelse er, at der er flere lokale til de europæiske kampe, men det baserer jeg nok mest på de fantastiske europæiske aftner vi har haft kombineret med min egen situation, hvor det er langt lettere at tage afsted i en weekend end på en hverdag.

Vil i øvrigt påpege, at de få gange jeg har været på Anfield, der har turisterne i mine område deltaget mindst lige så meget som de lokale i sange og tilråb.
Kloppite

Besvar